Jump to content


Photo

FZ1 Fazer / FZS 1000 Fazer


  • Please log in to reply
1129 replies to this topic

#1 markyinxs

markyinxs

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 233 posts
  • Gender:Male
  • Moto: FZS 1000

Posted 18 September 2013 - 07:52 PM

Salutare. Modelul asta e cam rar in Romania si nu am prea avut ocazia sa vad o mobra live, iar sa merg cu una nici atat.

Daca a mers cineva pe FZ1 GT, ori pe generatia 1, ori pe doi, va rog sa postati impresiile voastre despre manevrabilitate, consum, tot ce vi se pare important.

Multumesc anticipat


Edited by markyinxs, 18 September 2013 - 07:53 PM.


#2 Metal Heart

Metal Heart

    www.motobikes.ro

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 7,682 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti / Popesti-Leordeni
  • Interests:Cotele apelor Dunarii
  • Moto: VFR800
  • Club: Academia de mici si bere

Posted 18 September 2013 - 09:31 PM

te intereseaza modelul FZS1000 Fazer sau FZ1 Fazer GT?

 

Am mers pe amandoua... sunt motociclete diferite, desi FZS1000 Fazer e mai veche, este o motocicleta excelenta si mi-a placut mai mult decat FZ1.

 

FZ1 fazer GT nu a fost decat o editie limitata ce avea in plus (daca imi aduc aminte) fata de modelul de serie doar carene intregi si parbriz inalt. Si cred ca venea si cu topcase si coburi. Ideea e ca poti lua orice FZ1 Fazer normal si cu 5 click-uri pe ebay ti-l faci GT.


TE ABȚII, TE ABȚII ȘI CÂND NU MAI REZIȘTI, DAI BUZNA

 


#3 Motörizer

Motörizer

    atentie la motociclisti ca e si ei uameni...

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,364 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: F650 GS DAKAR 2001
  • Numar: 13-B-666
  • Club: Bizzar

Posted 18 September 2013 - 09:40 PM

gt de la ce vine ?


cine nu are warn pe forum nu este forumist

sanatate motociclistilor<->moarte conservarilor

Posted Image

#4 Metal Heart

Metal Heart

    www.motobikes.ro

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 7,682 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti / Popesti-Leordeni
  • Interests:Cotele apelor Dunarii
  • Moto: VFR800
  • Club: Academia de mici si bere

Posted 18 September 2013 - 09:46 PM

gt de la ce vine ?

Era pregatirea pentru touring, practic o varianta standard cu ceva optionale pe ea.

A fost prezentat AICI, daca gasesc pe acasa revista, scanez si pun articolul. Se pare ca lipseau ABS si topcase-ul si coburii laterali.


Edited by Metal Heart, 18 September 2013 - 09:55 PM.

TE ABȚII, TE ABȚII ȘI CÂND NU MAI REZIȘTI, DAI BUZNA

 


#5 superbec

superbec

    Incepator

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 4,633 posts
  • Gender:Male
  • Location:Zuid-Limburg
  • Interests:ascunse
  • Moto: in 3 timpi
  • Club: sanwich

Posted 18 September 2013 - 10:09 PM

e cam singura motocicleta "sportiva" cu pozitie comoda, daca vrei un superbike pe care sa faci touring nu prea ai alta optiune 

 

totusi nu-i superbike si nici tourer adevarat

 

suspensia stock e praf la ambele generatii >>> minim 7-800E

consum mai bun la gen1 ~6l/100

tone de aftermarket parts pt ambele modele

gen1 nu are abs , pe gen2 e optional

gen2 2006-2008 au avut cadre fisurate si throttle snatch  .

gen1 are nevoie de un gram de acceleratie la pornire, sa nu te sperii daca porneste mai greu.. 


in tara pupatorilor de moaste, belbodul este un geniu


#6 satori

satori

    Rastafarian

  • Membru
  • Pip
  • 445 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Kawasaki N1K
  • Numar: neindoite
  • Club: www.gmclub.ro

Posted 19 September 2013 - 09:45 AM

gt de la ce vine ?

Grand Tourer.

 

Nu e singura motocicleta sportiva cu pozitie comoda. Mai e Kawa Z1000SX.



#7 superbec

superbec

    Incepator

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 4,633 posts
  • Gender:Male
  • Location:Zuid-Limburg
  • Interests:ascunse
  • Moto: in 3 timpi
  • Club: sanwich

Posted 19 September 2013 - 01:48 PM

Nu e singura motocicleta sportiva cu pozitie comoda. Mai e Kawa Z1000SX.

 

cand a aparut z1000sx am zis gata asta e facuta pentru mine... ma urc pe una si ghici ce.. carcel din prima

 

kawa vine cu traction control ,parbriz electric,coburi plus alte bunatati ....yamaha cloceste la gen3 si parca vad ca iese un rahan...2014 iar avem "bold new graphics"  ... gen 2 are deja 9 ani de productie :( 


in tara pupatorilor de moaste, belbodul este un geniu


#8 satori

satori

    Rastafarian

  • Membru
  • Pip
  • 445 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Kawasaki N1K
  • Numar: neindoite
  • Club: www.gmclub.ro

Posted 19 September 2013 - 04:25 PM

Nu prea vad de unde carcelul, sincer sa fiu. Pozitia mie mi s-a parut super relaxata, dar asta e o chestie care depinde de fiecare.

Kawa nu are parbriz electric si nu cred ca o sa aiba vreodata, ceea ce nu e rau. Eu astept pretul pentru 2014 caci, intr-adevar, e prea mare lista de bunatati adaugate.



#9 markyinxs

markyinxs

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 233 posts
  • Gender:Male
  • Moto: FZS 1000

Posted 19 September 2013 - 05:29 PM

Ceea ce vreau eu sa cumpar, adica ceea ce imi pot permite, e un FZS 100 Fazer din 2002-2005. Ii voi pune eu dupaia carene, ca am inteles ca se poate. Si il fac tot un fel de FZ1 GT.

Daca ati mers pe gen 1, pe asta de care zic eu, va rog sa imi spuneti cate ceva despre el. De citit am citit si eu si de gen 1 si de gen 2. Dar ma intereseaza parerea celor care chiar au mers cu ele.


Edited by markyinxs, 19 September 2013 - 05:30 PM.


#10 Metal Heart

Metal Heart

    www.motobikes.ro

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 7,682 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti / Popesti-Leordeni
  • Interests:Cotele apelor Dunarii
  • Moto: VFR800
  • Club: Academia de mici si bere

Posted 19 September 2013 - 07:31 PM

Pai, ce vrei sa stii? :)



Mie-mi place foarte mult FZS1000 Fazer, are suficienta putere, cuplu destul, pozitia este confortabila, motocicleta este destul de bine echilibrate. Si la capitolul frane sta destul de bine, minusul ei fiind suspensiile cam moi. Nici la protectia la vant nu sta foarte bine, dar e ok, e acceptabila la un mers normal. E o motocicleta cu care te poti distra la maxim pe curbe si poti face si touring cu pasager si bagaje. Evident, consumul creste odata cu rotirea acceleratiei, un consum mediu in oras este undeva pe la 8%.


TE ABȚII, TE ABȚII ȘI CÂND NU MAI REZIȘTI, DAI BUZNA

 


#11 markyinxs

markyinxs

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 233 posts
  • Gender:Male
  • Moto: FZS 1000

Posted 19 September 2013 - 07:49 PM

Multumesc. M-ar interesa cum sta pe curbe, daca are demaraj sa fac depasiri in scurt intre serpentine, ce consum are la mers normal 120-160. Cam la ce consum poate ajunge la o forja de 250 pe european sau autostrada. Apoi daca e obositoare la drumuri de 5-700 km pe zi sau 1500 de weekend, Cum se comporta la franarea de urgenta, dat fiind ca are suspensiile mai slabe.


Edited by markyinxs, 19 September 2013 - 07:49 PM.


#12 Metal Heart

Metal Heart

    www.motobikes.ro

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 7,682 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti / Popesti-Leordeni
  • Interests:Cotele apelor Dunarii
  • Moto: VFR800
  • Club: Academia de mici si bere

Posted 19 September 2013 - 08:12 PM

Consumul n-as putea sa-ti spun care e cu exactitate, nu am tinut cont de asta :)

Si da, e o motocicleta destul de sprintena, are suficiente resurse pentru a te scoate din belele. In schimb, vitezele de peste 200 km/k nu prea sunt viteze de mers cu naked, indiferent cata putere au sau cat sunt de carenate. Eu am facut cu FZS-ul 600 1000 km intr-o zi fara nici o problema, iar Fazerul 1000 mi s-a parut mult mai confortabila..


TE ABȚII, TE ABȚII ȘI CÂND NU MAI REZIȘTI, DAI BUZNA

 


#13 markyinxs

markyinxs

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 233 posts
  • Gender:Male
  • Moto: FZS 1000

Posted 22 September 2013 - 05:12 PM

Am gasit ceva interesant.

http://www.youtube.c...h?v=ISHEo7w33oI

Pacat ca la noi in tara nu prea are nimeni modelul asta.



#14 superbec

superbec

    Incepator

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 4,633 posts
  • Gender:Male
  • Location:Zuid-Limburg
  • Interests:ascunse
  • Moto: in 3 timpi
  • Club: sanwich

Posted 22 September 2013 - 06:35 PM

ala merge touring pe circuit, mai are si toba aia de 2 lei se aude ca un scuter de 50...vai steaua lui


in tara pupatorilor de moaste, belbodul este un geniu


#15 peu

peu

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 475 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: KTM RC8

Posted 24 September 2013 - 04:06 PM

Am avut eu fz1s 2006, si pot spune ca mi-as lua iarasi, dar mai am multe de testat :) 

 

+ comoda (6-700 km pe zi ii faci fara probleme)

+ consum decent 

+ motor destul de sprinten 

+ frana fata buna 

 

- suspensia spate de 2 lei 

- frana spate are feedback redus, te obisnuiesti repede :))

 

Era sa uit cel mai mare + :) super apreciata de pasager 



#16 markyinxs

markyinxs

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 233 posts
  • Gender:Male
  • Moto: FZS 1000

Posted 24 September 2013 - 05:29 PM

Am avut eu fz1s 2006, si pot spune ca mi-as lua iarasi, dar mai am multe de testat :)

 

+ comoda (6-700 km pe zi ii faci fara probleme)

+ consum decent 

+ motor destul de sprinten 

+ frana fata buna 

 

- suspensia spate de 2 lei 

- frana spate are feedback redus, te obisnuiesti repede :))

 

Era sa uit cel mai mare + :) super apreciata de pasager 

Multumesc. Se poate face ceva in privinta suspensiei?



ala merge touring pe circuit, mai are si toba aia de 2 lei se aude ca un scuter de 50...vai steaua lui

Omul ala probabil ca merge mai mult decat safe, dar e treaba lui, daca asa se simte el bine.

Daca poti posta filmari cu mers sportiv pe FZS 1000 ar fi super.

Ar mai fi multe lucruri oricum pe care as vrea sa le aflu de la tine si de la ceilalti colegi care au mers pe FZS1000 sau FZ1GT.

Primul lucru ar fi daca se pot monta semighidoane. A facut cineva chestia asta?  



#17 superbec

superbec

    Incepator

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 4,633 posts
  • Gender:Male
  • Location:Zuid-Limburg
  • Interests:ascunse
  • Moto: in 3 timpi
  • Club: sanwich

Posted 24 September 2013 - 06:08 PM

se pot face multe la suspensie, bani sa fie

 

eu am arcuri hyperpro pt greutatea mea pe fata, si ulei wt10 , pe spate un hagon tot pt greutatea mea .. astea te costa 7-800E  si o sa ai o motocicleta decenta.

 

acum nu spun ca nu se poate merge cu ea stock, dar mergi ca ala din filmulet

 

semighidoane nu se pot pune .. poate doar daca o faci full naked

ghidonul stock e destul de inalt, daca pui unul aftermarket scazi nivelul comenzilor cu 2-3 cm usor 

2013-09-24_17-51-51_251.jpg

2013-09-24_17-51-38_298.jpg

 

2 lucruri trebuie sa faci neaparat la mobra

 

1- furtune de frana cu insertie metalica

2- ivan's jet kit, o sa consume mai putin, trage mai bine si e mult mai fina acceleratia.

 

 

de ce nu iei un r1 ?

 

 

 

 

 

 


Edited by superbec, 24 September 2013 - 06:12 PM.

in tara pupatorilor de moaste, belbodul este un geniu


#18 markyinxs

markyinxs

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 233 posts
  • Gender:Male
  • Moto: FZS 1000

Posted 24 September 2013 - 08:09 PM

se pot face multe la suspensie, bani sa fie

 

eu am arcuri hyperpro pt greutatea mea pe fata, si ulei wt10 , pe spate un hagon tot pt greutatea mea .. astea te costa 7-800E  si o sa ai o motocicleta decenta.

 

acum nu spun ca nu se poate merge cu ea stock, dar mergi ca ala din filmulet

 

semighidoane nu se pot pune .. poate doar daca o faci full naked

ghidonul stock e destul de inalt, daca pui unul aftermarket scazi nivelul comenzilor cu 2-3 cm usor 

attachicon.gif2013-09-24_17-51-51_251.jpg

attachicon.gif2013-09-24_17-51-38_298.jpg

 

2 lucruri trebuie sa faci neaparat la mobra

 

1- furtune de frana cu insertie metalica

2- ivan's jet kit, o sa consume mai putin, trage mai bine si e mult mai fina acceleratia.

 

 

de ce nu iei un r1 ?

multumesc pentru sfaturi. o sa fac asa cum mi-ai zis, daca am un pic de noroc iarna asta si imi iau FZS-ul de 1000. eu sper sa am. 

sunt foarte tentat de r1, dar imi place sa fac drumuri lungi cu mobra si pozitia de pe r1 ma cam omoara.

acum eu caut o mobra cu care sa ma distrez pe curbe si sa aiba ceva mai multi cai decat 600-le pe care il am acum, dar pe care sa pot face 500-700km pe zi lejer.

cu r1 nu prea merge, ca ajungi la destinatie dupa 700km numai bun de impaiat.



#19 HONDAVF

HONDAVF

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 55 posts
  • Gender:Male
  • Location:Navodari
  • Moto: tdm850 4tx

Posted 11 November 2013 - 02:37 PM

Eu am fzs1000 din 2002 cu 50mii km la bord si recomand pt cine vrea putere,pozitie ,manevrabilitate, fiabilitate si un consum decent in jur de 6% cu toate ca am una alta facute la ea pt putere.

PS: cu pornirea fara acceleratie se poate rezolva din carburatoare.

Attached Thumbnails

  • 539989_392373110870851_757039755_n.jpg
  • 1452100_502252289882932_829885381_n.jpg

Edited by HONDAVF, 11 November 2013 - 02:41 PM.

........


#20 markyinxs

markyinxs

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 233 posts
  • Gender:Male
  • Moto: FZS 1000

Posted 11 November 2013 - 07:35 PM

Eu am fzs1000 din 2002 cu 50mii km la bord si recomand pt cine vrea putere,pozitie ,manevrabilitate, fiabilitate si un consum decent in jur de 6% cu toate ca am una alta facute la ea pt putere.

PS: cu pornirea fara acceleratie se poate rezolva din carburatoare.

Sa o stapanesti sanatos.

Multumesc pentru raspuns.

Daca ai timp, te rog spune-mi cu ti s-a parut stock. Ma intereseaza in principal suspensiile. Chiar nu se poate merge cu ea?

Apoi ma intereseaza ce ai modificat la ea, cum se simte dupa modificari, de unde ai luat piesele, cat costa fiecare upgrade?






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status