Sari la conținut

Formula 1


Jorge Lorenzo

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Încă o poză:

 

image.thumb.png.ace3d9a09147b8b6a96bee4eee4bef65.png

 

Situația piloților devine mai clară:

  • Se pare că Toto a decis să-i mai dea (încă) o șansă lui Bottas. Un nou contract pe 12 luni. Cățelușul lui Hamilton.
  • Ocon va fi coechipierul lui Ricciardo la Renault.
  • Hülkenberg va ajunge la Haas, în locul lui Grosjean.

Și cam așa se încheie "silly season-ul", fără nicio schimbare majoră.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 ore, PzKpfW a spus:

Încă o poză:

 

image.thumb.png.ace3d9a09147b8b6a96bee4eee4bef65.png

 

Situația piloților devine mai clară:

  • Se pare că Toto a decis să-i mai dea (încă) o șansă lui Bottas. Un nou contract pe 12 luni. Cățelușul lui Hamilton.
  • Ocon va fi coechipierul lui Ricciardo la Renault.
  • Hülkenberg va ajunge la Haas, în locul lui Grosjean.

Și cam așa se încheie "silly season-ul", fără nicio schimbare majoră.

Prea mult downforce,gresesc cei de la FIA ca ii lasa.Difuserul ala dublu pe spate e monstruos.Va fi mai rau ca acum indiferent de vrajeala cu clean si dirty air.Ne-au explicat cum in 2019 vor simplifica aripa tocmai pt ca dirty air sa nu mai aiba asa o influenta - care a fost efectul?Zero barat.

E o regula profana dar simpla - le dai mai mult downforce,le faci treaba mai usoara.

De cand tot spun ca e prea mult downforce,insa FIA in loc sa le taie aripile,le da mai multe.Hmmm....oare ce se va intampla?Vor putea pune mai multa putere la pamant...ca slava Domnului,acum putere au.Si prin urmare vor fi intangibili - depasirile din ce in ce mai grele.

 

Toto a gresit..si nu prea.Pe de o parte,Ocon merita o sansa.Pe de alta,Toto probabil a prevazut ca OCon va fi ultra fast si prin urmare un ghimpe in coasta lui Ham.Bottas e mai bun pt ce le trebuie lor,nu vrea nimeni un razboi intern.Vine Ocon peste 1-2 ani si usor usor ii ia locul lui Ham,treaba buna pt echipa.Asa,acum vor iesi scantei daca vine Ocon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 ore, PzKpfW a spus:
  • Hülkenberg va ajunge la Haas, în locul lui Grosjean.

Și cam așa se încheie "silly season-ul", fără nicio schimbare majoră.

 

Asta o să fie de departe cea mai interesantă echipă de piloți. Magnussen cum e un prostan și nu îl suportă deloc pe Nico, parcă văd că o să'l trosnească cu fiecare ocazie, până face infarct Steiner.

Și acum întrebare? Cine o să vină la Red Bull lângă Verst? După țeapa cu Gasly, nenea domn doctor cred că îl întoarce pe Albon la Toro Rosso, căci în jumătate de sezon nu știu câtă experiență o să capete, așa că ar rămâne doar Torpila rusească candidat cu șanse mari. Alt potențial cuplu de urmărit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 hours ago, pomo said:

Cine o să vină la Red Bull lângă Verst?

 

Marko speră că va rămâne Albon. Pentru asta are jumătate de sezon pentru a confirma. Dacă nu va fi vizibil mai rapid decât a fost Gasly, cel mai probabil vor mai băga o fisă cu Kvyat. Pilot din afara familiei Red Bull nu vor aduce, și-ar nega practic tot programul de juniorat în care au investit enorm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Roți pe 18' ziceți? :huh: Păi acum anvelopele fac mult din ceea ce ar trebui să facă suspensiile, va trebui reproiectat tot.

Efectul de sol a fost interzis pt că în caz că mașina se ridică (de la o denivelare) apăsarea dispare brusc și nu mai poate fi controlată. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 23.08.2019 la 10:16, pomo a spus:

... ar rămâne doar Torpila rusească candidat cu șanse mari. Alt potențial cuplu de urmărit.

Mi-am adus aminte de asta : min.2.40,sunt intrebati cum de nu au primit invitatie la ziua lui Vettel :crack:

 

Acum 17 ore, cuki a spus:

Fara ground efect nu e bine, cu ground efect nu e bine. Permite-mi sa cred ca sunt niste creiere la butoane,mult mai capabile decat al meu, sau al tau.

 

Se vrea action, asa se va primi action. 

 

Mai sunt oricum niste necunoscute, si anume rotiile noi, cu jenti de 18 inch. Susepensia va trebui refacuta integral, gumele vor avea alte caracteristici. Se spune ca timpii pe tur vor fi echivalenti, pentru ca you gain some, you lose some. Avantaj aero, dezavantaj jentiile.

DA nu e bine cu ground effect si nici fara.Nu e bine cu multa aero mai pe scurt.

Permite-mi sa cred ca nu sunt.Normal ca sunt mai capabili decat noi spargatorii de seminte de pe canapea,dar nu sunt capabili la nivelul necesar acolo.De ce spun asta?Pai hmm,sa vedem,se chinuie de la sfarsitul anilor 90 sa readuca spectacolul in F1 tot modificand si schimband tot felul de regulamente,in afara de ce trebuie desigur.REZULTATE?Zero barat.Sa ne aducem aminte de fiasco'ul fast degrading tyres comandat tot asa de un grup de actiune format probabil numa din bosorogi de-ai lui Bernie...deci teoria nu e ca practica.

Previziunile lor despre ritmul si felul dezvoltarii au fost depasite in 100% din cazuri  si niciodata masurile impuse de capetele luminate de la FIA nu si-au atins scopul....asa ca scuza-ma daca nu am incredere in ei.

Sa dai posibilitatea de aero suplimentar unor echipe cu asemenea departamente de dezvoltare ca AMG,Ferrari si RBR mi se pare...inexplicabil.Cand ei ar trebui sa le taie aripile pt ca masinile sa devina mai instabile si mai greu de pilotat,nu,dimpotriva,ei le dau un super instrument - ground effect.

Acum 17 ore, cuki a spus:

 Eu cred insa ca Ocon nu are ce cauta in F1. Pana la urma piata decide (cum se spune). Daca era super super, avea echipa. Este un fel de poate poate, iar nimeni nu prea este convins de el. Inafara de Toto ai mai auzit pe cineva anul asta sa zica ceva de Ocon?

De ce crezi acest lucru?Si eu il priveam cu neincredere cand a venit in F1...pana a sters pe jos cu un personal favorite de-al meu mult mai experimentat decat el in persoana lui Perez.In my book oricine e mai rapid ca Perez pe aceeiasi masina si fara exp pai merita un loc in F1.

Nu,nu se triaza pilotii cum trebuie,pilotii se triaza in functie de interesuri castiguri bani etc.A zis bine Sainz,poti fi tu un super pilot daca nu ai masina care trebuie si nu ajungi la echipa care trebuie te nasti talent si mori speranta.A se vedea Ricci,a se vedea iata Perez,a se vedea multi multi altii.

A fost cazul acela fantastic al lui Lotherer,pilot bun dar nimerit in anduranta,care chemat pt O cursa la Spa,i-a batut timpul coechipierului Ericsson cu 1s/tur.Ericsson milionar si cu loc in F1,Lotherer...

Si a mai zis bine Sainz : chiar si Verst care e extrem de bun,nu va deveni campion mondial niciodata daca nu va avea masina si echipa potrivita.

1 oră în urmă, john17 a spus:

Efectul de sol a fost interzis pt că în caz că mașina se ridică (de la o denivelare) apăsarea dispare brusc și nu mai poate fi controlată. 

True.Exemplul cel mai bun - Mercedes CLK-GTR :

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

19 hours ago, cuki said:

Si eu cred ca il pastreaza pe Albon oricum. Mai rau decat Gasly e cam greu sa fi.

 

Greu de prezis. Și Gasly era noul copil minune de la Toro Rosso anul trecut. La a 2-a lui cursă, în Bahrain, a scos un loc 4. La echipa mare, s-a blocat. Iar Verstappen i-a distrus moralul. Albon are mult mai multă presiune decât pare: are doar jumătate de sezon pentru a confirma, altfel face și el "un Gasly".

 

In other news, și până așteptăm confirmările de la Mercedes, Renault și Haas pentru 2020, Vettel s-a căsătorit. Și mai coace un plod (are deja două fete gemene).

 

image.thumb.png.ab19bef6e94ac2f01d1a9eb82e15b285.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 ore, cuki a spus:

Imi dau si eu cu pararea, cred ca Ross Brawn e mai smecher decat batranii lui Bernie. Cred ca vrea sa scoata componenta aero din ecuatie. Nici nu prea e relevanta pentru masiniile de serie, care se orienteaza dupa low drag decat dupa down force. Cu ground effect nivelezi fieldu. Nu e rocket science, e la indeamna tuturor, daca vrei sa castigi tre sa excelezi la alte capitole, care poate is relevante si pentru productia in serie.

Eu momentan vreau orice solutie care poate sa compacteze fieldu.

Ross Brawn e un super mega inginer.DA.

De aia ma si mir de chestia asta.De aia m-am si mirat de faza cu "hai sa marim suprafetele deportante" care s-a intamplat anul trecut,iar acum ne miram de ce nu mai depaseste nimeni pe nimeni.Ok,am inteles,au umblat la look sa arate masinile huge si impunatoare ca in anii 70,arata bine masinile dar sa le dai atata downforce...

Bine ar fi sa scoata cat de mult pot din aero,solutia asta o vad si eu.Ei insa nu,le dau ground effect.Nu stiu daca Ross Brawn e in charge.Om vedea.

Si nu inteleg de ce ii lasa in continuare sa comunice atat de mult si de extins cu inginerii...ar trebui taiat tot ce inseamna conversatie radio si telemetrie,este ceva extrem de daunator.

Cred ca toata lumea vrea aproape orice solutie daca asta ar insemna compactarea fieldului.

 

Ocon e bun,dar e cam fara backing.In rest,da intradevar,motorsportul si F1 e pt cei cu bani multi.Descultii nu au loc chiar daca sunt buni.

 

F1 claims “exceptional” results as 2021 windtunnel video emerges

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 ore, cuki a spus:

Cred ca au ajuns la capatul dezvoltarii aero.

Niciodata.Sunt prea mari avantajele aduse de aero pt ca ei sa se opreasca vreodata.

Doar obligati de niste regulamente extrem de restrictive,altfel nu.

Acum 14 ore, cuki a spus:

Stiu ca se vrea taierea comunicarii dintre masina si boxe. Am auzit ca vrea interzicerea moduriilor de la motor. Singurul mod acceptat, e ala de la

picioru drept. Vor sa scoata DRS pentru ca este o prostie inutila. Plus multe altele.

N-am stiut de treaba asta,sa speram.

DRS e un rau necesar.Sa ne aducem aminte ca la sf anilor 2000 efectiv nu mai depasea nimeni pe nimeni.De ce?Din aceleasi cauze ca astazi.De aia s-a "inventat" DRS'ul.Alta mare nascocire a epocii Bernie...nascocire...de fapt Ferrari a nascocit-o parsiveste - fibra din eleroane si aripa fata incepea sa flexeze la viteze de peste 250 oferind astfel un avantaj pe linia dreapta.A fost descoperita faza si banata dar ideea a ramas si s-a transformant in DRS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aia cu furnizor unic de motoare și cutii mi se pare că nu cadrează la f1. E ok la clase mai mici pt ca se selectează piloții după abilități, dar dpdv al tehnicii nu se stimulează deloc evoluția. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, cuki said:

Acuma ramane sa asteptam viitoarele miscari sau nemiscari

 

On 22.08.2019 at 17:34, PzKpfW said:

Situația piloților devine mai clară:

  • Se pare că Toto a decis să-i mai dea (încă) o șansă lui Bottas. Un nou contract pe 12 luni. Cățelușul lui Hamilton.
  • Ocon va fi coechipierul lui Ricciardo la Renault.
  • Hülkenberg va ajunge la Haas, în locul lui Grosjean.

 

Singurul lucru neconfirmat încă este Hülkenberg la Haas. Dar având în vedere că Steiner l-a confirmat (doar) pe Magnussen pentru 2020, este doar o chestiune de timp.

 

image.thumb.png.9cd5e25de2038ae6cdf12bea57d2afac.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

30 minutes ago, cuki said:

Don’t get me wrong, imi place Hulk, dar poate este momentul sa plece din F1. 

 

Nu prea văd niciun nume promițător care să bată la ușa competiției și să n-aibă loc din vina lui. Sunt alții clar mai puțin talentați care țin locuri ocupate. Ar merita măcar un an la o echipă de top ca să arate ce poate sau nu poate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, cuki a spus:

Don’t get me wrong, imi place Hulk, dar poate este momentul sa plece din F1.

... Hulk e out, inlocuit de Ocon pt 2020

https://www.formula1.com/en/latest/article.ocon-secures-f1-return-with-renault-for-2020-replacing-hulkenberg.2yPUvnr19arALf4J0QULFL.html?fbclid=IwAR0vk4tPxqSTotT0W9ndXWWBIuLkf2PRYieBatgQFZLMqaseaY1iQIAUV9o

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 ore, cuki a spus:

Ar fi tare, 10 ture pe motocicleta si 10 ture in masina...adunati timpii si vazut care e mai rapid.

 

Cred insa ca Ham nu are voie conf. contractului cu Mercedes. Nu is sigur de asta, dar parca in trecut nu a fost lasat sa faca ceva test. Posibil sa vb prostii

Da,se prea poate,in general pilotii de F1 au stipulat in contract ca nu au voie sa se angajeze in activitati gen motociclism parasutism etc care le-ar putea periclita sanatatea fizica.

Ar fi interesant totusi de urmarit asa ceva.M-as mira totusi ca Ham sa se angajeze intr-o asemenea activitate,cu toate ca sponsorilor le-ar place maxim...o batalie intre RB si Monster.Magnific.

 

Problema e ca MM - ca si alti piloti de gp care au dat ture cu masini de F1, Rossi,Lorenzo - in mod clar va fi undeva la 1s/tur fata de timpii lui Ham,cam asa merg toti pilotii meseriasi la primele contacte cu o masina de F1,problema e insa faptul ca pe Ham,cu toate ca se mai da el cu Agusta,eu nu il vad la 1s/tur pe o moto fata de timpii lui Marquez.

Diferenta de skill e mare,s-a vazut si la Alonso,care e destul de accomplished ca rider moto,cand mergea pe langa Marquez aveai impresia ca e un copilash temator care acum s-a suit prima data pe moto,iar Marquez efectiv dadea ture in jurul lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

19 hours ago, cuki said:

Toti au obtinut macar un podium (inafar de cei nou veniti), pana si Stroll intr-un Williams a luat un loc 3, Grosjean, Magnussen, Perrez (vreo 7-8), Ocon, etc. 

 

Podiumul lui Stroll a fost în primul rând noroc. Cea mai bună performanță a lui Hülkenberg a fost pole-ul din Brazilia din 2010, sezonul lui de debut. Tot într-un Williams. Mai mult, este printre puținii piloți care au ajuns în F1 câștigând cam toate campionatele inferioare din prima sau a 2-a încercare.

 

Ocon nu a avut parte de podium în F1. Magnussen și Perez au mers la o echipă de top (McLaren). E drept că Perez a adunat câteva podiumuri cu Force India/Racing Point/cum s-o mai numi acum, dar cât a fost coechipier cu Hülkenberg, lupta dintre ei a fost destul de echilibrată: 2-1.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ocon i.a tras.o lui Perez fata in fata...Ocon debutant Perez cu ceva sezoane pe la echipe mari in carca.Pt asta eu zic ca Ocon merita cu prisosinta un scaun in F1...nu pt ca l.a batut pe Perez ci datorita rapiditatii necesare pt a domina un pilot foarte rapid si destul de experimentat.

E similara situatia cu Ricci - Vettel 2014.

 

In alta ordine de idei,Ham dadu cu oistea in gard inainte de quali :

 

 

Antoine Hubert a decedat in urma accidentului din F2.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, john17 a spus:

Maaare campion wax! Al tâmpeniilor, normal. :moron: Numa' putinel zice că ar fi putut să-l ferească Kimi... :moron: :moron:

Fierarii iar îl fac pe Lec la boxe...

Desi nu ii suport fatza,nu pot spune ca Verst a gresit ceva la acel incident,ba mai degraba nea Kimi a comis-o...avea interiorul,a fost tot timpul la interior acolo,roata lui cred ca era vizibila din cockpit'ul lui Kimi,botul cu siguranta.Kimi cred ca a fost atent in partea cealalta,odata ce a trecut de el pe accel s-a gandit ca nu mai vine pe franare si a inchis total interiorul.Erau 2 piloti acolo - Verst si o FI.

Se prea poate ca Kimi nu l-a vazut in oglinda pt ca a venit din lateral,Kimi vedea doar FI care a degajat prin stanga lui.

Verst a procedat normal - a vazut ditai locul acolo pe interior si normal ca,bun cum e pe franare,a vrut sa intre acolo.Cand a vazut ca Kimi inchide,a tras si el la interior pana la mm langa perete,altceva ce putea face?Era angajat pe frane,mai mult de atat nu putea frana.Kimi efectiv l-a inghesuit intre zid si el si nu i-a dat nici o alegere.Gresala.Pacat.

Sunt insa putin hater si mi-a placut sa vad jdemii de fani portocalii cu buzele umflate dupa primul viraj :P

De ce draq o avea asta atatia fani?ce vad la el?Ok,e bun e rapid dar nu poti spune ca e Rossi ca e carismatic.E ingamfat tupeist si arogant.

In fine,chestie de gusturi.

 

Se pare ca Ferrari a avut pt prima oara strategia corecta - au sprijinit pilotul de pe primul loc.

Nota 20 Leclerc,in sfarsit s-a dezvirginat,la mai mare,bravo :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă avea >1 neuron singuratic wax și-ar fi dat seama ca "ditai locul" ăla se va închide! Kimi era clar în față, își putea alege trasa,  wax s-a băgat fix ca musca în cwrul calului. 

Bine, m-am găsit, doar se știe ca Method vede doar prin prisma lui... 

De depășirea pixdei la manea nimic? 

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...