Sari la conținut

Formula 1


Jorge Lorenzo

Postări Recomandate

Iarasi cu motivatia...ai avut vreodata impresia ca vreunul din pilotii angrenati in F1 nu are motivatie?si cu atat mai mult Hamilton?

In fine...

M-am uitat si eu la docu Netflix cu F1,ca prea l-a laudat toata lumea...da,intradevar e bun,nu l-ati laudat degeaba. :ok:

Iti prezinta aspecte din culisele sportului pe care un om normal,oricat ar fi de fan nu prea are cum sa le stie.

Desi m-a enervat Horner cu pupatul masiv in fiund al lui Verst,iar Ricci a zis-o prea bine cu "ii las destul loc lui Max in acest fel" cu referire probabil la admonestarea sa de la Baku...anul trecut din afara era clar ca RB a facut o alegere f slaba cu parteneriatul cu Honda,anul asta insa dupa prima cursa...se pare ca e ok.Sa nu ne grabim insa,mai e mult pana departe,insa performanta lui Verst din Australia e notabila spun eu...desi nu ii suport fata aia aroganta :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 6,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La 28.03.2019 la 18:07, PzKpfW a spus:

Update și la Vettel Sebastiano:

 

image.thumb.png.9ce170a5a8e3474695789092f2d43de5.png

Numai mie mi se pare că seamănă cu Mario? Mă aştept să arunce cu banane în fața adversarilor.

Ştiu ca timpul din FP1 nu e relevant, dar ce părere aveți că Lecrec a stabilit cel mai bun timp?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci Renăul trebe să ia premiul de magie supremă. Hocus pocus opritus în acelaşi viraj.

Ce rău îmi pare pt Leclerc, totuşi cu noroc de la Renău a rămas pe podium.

Lando Norris din nou jos pălaria, Alonso cred că'şi plânge în pumni noaptea de după cursă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vettel e cel maj dezamagitor si penibil pilot....putina presiune pe el si e pa.

Pacat de Leclerc...dar cred ca  a demonstrat inca de la a 2a cursa cine e the better pilot.Vom asista la un nou 2014 - marele cvadruplu campion dominat de un coechipier mai tanar si mai neexperimentat.

Ham cred ca va lua campionatul.Lejer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 32 minute, Method a spus:

Vettel e cel maj dezamagitor si penibil pilot....putina presiune pe el si e pa.

Pacat de Leclerc...dar cred ca  a demonstrat inca de la a 2a cursa cine e the better pilot.Vom asista la un nou 2014 - marele cvadruplu campion dominat de un coechipier mai tanar si mai neexperimentat.

Ham cred ca va lua campionatul.Lejer.

Leclerc a demonstrat de la prima că'i mai rapid decât Mario kart.

Hamilton cred că va avea puțin de muncă cu Bottas, asta dacă nu îl îngroapă James. Ăştia de la Telekom spuneau că în anul în care un finlandez a fost lider de clasament, a luat campionatul: Keke, Hakkinen şi Raikonen, cu toții au luat campionatul după ce au ajuns lideri de clasament.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, pomo a spus:

 Ăştia de la Telekom spuneau că în anul în care un finlandez a fost lider de clasament, a luat campionatul: Keke, Hakkinen şi Raikonen, cu toții au luat campionatul după ce au ajuns lideri de clasament.

Ahahaha,da,bine ar fi.

Nu e de calibrul lui Hamilton,chiar daca e mult mai simpatic Bottas.

Realist vorbind,pentru a fi detronat Ham,il asteptam pe Leclerc la anul.

 

...si inca o perfromanta buna zic eu a lui gigi verst si a Hondei....hai ma ca tot astept sa faca poc sa ii sara lu ala capul de pe umeri de nervi.... :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

19 hours ago, Method said:

Pacat de Leclerc...dar cred ca  a demonstrat inca de la a 2a cursa cine e the better pilot.Vom asista la un nou 2014 - marele cvadruplu campion dominat de un coechipier mai tanar si mai neexperimentat.

 

Greșala lui Vettel a fost penibilă, nedemnă de nivelul lui. Dar au trecut abia două curse. Scorul este egal - calificări, poziție în cursă,  greșeli neforțate (deși cea a lui Charles din prima cursă a rămas fără impact). Ai să spui că în Australia ordinele de echipă l-au ținut pe Leclerc în spate, dar nu e chiar așa. Cu aceeași strategie, Vettel ar fi terminat ușor în fața lui. Oricum, super cursă a lui Leclerc. E o chestiune de timp până la prima victorie. Este foarte rapid, încrezător și solid pentru vârsta lui. Mai mult, Binotto va fi mai incisiv cu ordinele de echipă în caz de nevoie: dacă de la jumătatea sezonului încolo #16 va fi în fața lui #5 în clasament, sunt sigur că-l va prioritiza.

 

19 hours ago, Method said:

Ham cred ca va lua campionatul.Lejer.

 

Nu sunt deloc convins. Ferrari a avut clar cea mai rapidă mașină în Bahrain. Totul depinde de dezvoltarea din timpul sezonului, dar în condiții normale ar fi trebuit să avem o dublă Ferrari ieri. #44 e bun, dar are și noroc cu carul. I se va termina la un moment dat.

 

17 hours ago, Method said:

...si inca o perfromanta buna zic eu a lui gigi verst si a Hondei

 

Hamilton spunea că Honda mai are doar vreo 10cp handicap față de cele mai bune motoare (Ferrari și Mercedes). Exagerează, bineînțeles. Dar e clar că japonezii mizează pe performanță. Sper să greșesc, dar presimt niște penalizări mecanice în ultimul sfert de sezon pentru ei.

 

Iconița fanilor Ferrari zilele astea:

 

image.thumb.png.60edf65c92ea68af415fa7eb3ffcb534.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aditivii din benzină și modul în care este arsă. Luna trecută Ferrari estima că 21% din performanța câștigată pe partea de motor în 2018 este datorată celor de la Shell. Probabil că este și ceva reclamă acolo, dar în mod cert combustibilii au contribuit la maximizarea performanței. Iar pentru 2019 se pare că tot Shell le permite să se joace cu densitatea carburantului în funcție de circuit:

 

“We have been working really hard with Ferrari to have a really efficient engine. So building on the same regulation with the powerunit now, we have been able to really anticipate the performance of many fuels. And if they have a similar performance, we would favour fuel with a higher density because, as everything [in the rules] is based on kilogrammes, that means smaller volume, so you can get your car built thinner.”

 

Pe marginea aceluiași subiect vorbeau cei de la Renault anul trecut, când Red Bull se plângeau de lipsa de performanță a motorului față de echipa "de uzină": Abiteboul spunea că este legată de folosirea altor carburanți și lubrifianți la RBR (ExxonMobil) față de cei cu care PU-ul fusese dezvoltat și testat (BP/Castrol).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, PzKpfW a spus:

Pe marginea aceluiași subiect vorbeau cei de la Renault anul trecut, când Red Bull se plângeau de lipsa de performanță a motorului față de echipa "de uzină": Abiteboul spunea că este legată de folosirea altor carburanți și lubrifianți la RBR (ExxonMobil) față de cei cu care PU-ul fusese dezvoltat și testat (BP/Castrol).

Da,numai ca acum Horner poate rade de francezi,mai ales dupa ultima cursa.

N-as fi crezut insa,inainte de startul sezonului eram convins ca il voi vedea pe Verst iesind negru din masina fumeganda dupa cateva tururi cu Honda.Poate de vina era acel tight packing care era obsesia Honda si la care s-a renuntat in presezon?CIne stie...cert este ca deocamdata functioneaza.Sa vedem cat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

11 hours ago, Method said:

N-as fi crezut insa,inainte de startul sezonului eram convins ca il voi vedea pe Verst iesind negru din masina fumeganda dupa cateva tururi cu Honda.

 

Eu nu mă așteptam la așa ceva. Și anul trecut, la Toro Rosso, motorul Honda s-a prezentat decent - chiar bine, în primele etape. În a 2-a parte a sezonului lucrurile s-au deteriorat din cauza problemelor de fiabilitate. Și nu atât în cursă cât datorită componentelor schimbate preventiv, și a penalizărilor care au rezultat din asta.

 

31 minutes ago, bmdbmw said:

Tight packing era obsesia McLaren, Honda a facut motoarele dupa specificatiile lor.

 

Cred că ideea a fost mai repede a japonezilor. Au estimat că, din puct de vedere al puterii, toată lumea va avea cifre similare în 2014. Avantajul lor putea veni deci din dimensiunile reduse ale pachetului propulsor care ar lăsa o libertate mai mare aerodinamiciștilor. Bineînțeles, acum știm că a fost o strategie apocaliptică pentru ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Autosport este o sursă fiabilă și n-am s-o contrazic. Însă într-un interview din 2016, Éric Boullier (pe atunci racing director la McLaren) spunea:

 

"I think there is a big misunderstanding with this size zero concept, which I am going to try to kill now. There is no overheating issues, never have been. Second, the size-zero concept is to give the aerodynamicists as much space as possible to create and invent downforce. We have never ever imposed anything on Honda, they do what they want. If they come with an engine like this [big] then we have to accommodate this in our size zero, which would not be a size zero any more. There is absolutely no constraint and if we keep this concept because we are happy with it and we believe in the concept, it will help us catch up quicker faster than any others."

 

Cu un an înainte, Yasuhisa Arai (șeful Honda Motorsport la vremea respectivă) spunea și el:

 

(...) we keep the philosophy and concept of the size zero package and we improve on it next year to have a more sophisticated size zero. Even smaller? It’s very difficult because we’re almost at zero! But we use that particular design, a very specific and aggressive design, and we should keep that. We need more improvement but during this year I felt a big improvement on both sides, the engine and the chassis and aero."

 

Până la urmă contează mai puțin cine a venit inițial cu ideea, e clar că ambele părți (Honda și McLaren) au aderat la concept și au mizat pe eficiența design-ului compact pentru a-i bate Mercedes. Și au eșuat lamentabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Max e nervoasa ca l-au fraierit baietii in quali si nu a iesit pe 3...oricum nu iesea pe 3 dupa cum zice el,in fine.

Stiu,stiu,Ferrari are cel mai puternic motor,e cea mai rapida...Dubla AMG aici? :crack:

Mda,Dubla AMG...si meritata.Ferrari 'masina cea mai rapida'😂😂😂 nici nu le.a vazut fundurile celor de la AMG.

Leclerc sacrificat penibil din strategie pt a.i da o sansa lui Vettel sa ii vada eleronul spate luiBottas...idee prosteasca ce desigur a ramas fara rezultate.

Sa il sacrifice din strategie ba mai rau sa il si faca sa incetineasca pentru a ceda pozitia pe pista marelui maestru Vettel IV dupa ce acesta gresise la start...PENIBIL !!!

Si au cules roadele prostiei lor...pacat ca Max a dat inapoi putin cand a putut sa il depaseasca,ar fi fost superb sa fie depasit de Max...si dupa aia sa ascult.mesajele radio 😂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mă așteptam la dubla Mercedes în China. Circuit destul de similar cu Barhrain, unde Ferrari a dominat. Poate sunt în minoritate, dar cred în continuare că Ferrari are cel mai bun pachet (motor, șasiu, aero) doar că nu reușesc să-l exploateze corespunzător. Cam cum a fost cazul cu Mercedes în 2017. Însă dacă nici după Barcelona Ferrari nu reușesc măcar o victorie, lucrurile vor deveni dificile.

 

On 14.04.2019 at 8:15, Method said:

Sa il sacrifice din strategie ba mai rau sa il si faca sa incetineasca pentru a ceda pozitia pe pista marelui maestru Vettel IV dupa ce acesta gresise la start...PENIBIL !!!

 

Nu e chiar așa. Leclerc nu era pilotul mai rapid, pierdea și el constant față de Bottas. La start l-a depășit pe Vettel pentru că Bottas îi blocase trasa, nu pentru că plecase prost.

 

I-au spus să se dea la o parte pentru că era pe altă strategie: prim stint lung pentru a putea eventual profita de un Safety Car și dacă nu, să încerce să-i încurce pe HAM și BOT - lucru care a funcționat parțial. Vettel fusese mai rapid tot week-end-ul, era pe o strategie similară cu Mercedes. După finish e ușor să vedem problemele, dar cred că Ferrari a avut o strategie decentă: nu are rost să ții ambii piloți pe aceeași strategie când ești în spate și încerci să te apropii de cei din față. Până la urmă ambii piloți au avut oarecum același ritm. Și (independent de greșelile lui Vettel din curse), nu sunt piloți lenți. Problema a fost clar mașina. Au aruncat un 3-4 aproape sigur și au riscat pentru a-i putea amenința pe cei de la Mercedes. Nu a ținut. The end.

 

De remarcat cursa lui Albon: plecat de pe linia standurilor a ajuns în puncte. Kubica însă a fost dominat complet de rookie-ul Russell. Cu astfel de performanțe s-ar putea nici să nu prindă sfârșitul de sezon. Latifi abia așteaptă să-i ia locul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,parerea mea e ca niciunul din pilotii Ferrari nu era atat de rapid incat sa poata sa atace vreun pilot AMG,nu a avut nici un sens sa il sacrifice pe Leclerc doar pentru a-l arunca in fata lui Bottas pt cateva tururi - Leclerc pe gume duse efectiv nu avea cum sa il tina in urma sa pe Bottas pe gume fresh.A fost o incercare nu disperata,dar aberanta de a-l incetini pe Bottas,mai ales pe un asemenea circuit.Stiu,noi vedem treburile astea foarte usor acum dupa cursa,insa ma gandesc ca ei au mai multe date la dispozitie decat noi si le pot vedea cat de cat si inainte/in timpul cursei.A fost o greseala - greseala ce s-a soldat cu pierderea locului 4 de catre Leclerc pur si simplu datorita unei strategii gresite.

Bottas nu a fost amenintat in nici un moment,ce s-a intamplat acolo cu Leclerc in fata lui Bottas care era cu cel putin 1s/tur mai rapid a fost o gluma.

Leclerc era mai rapid decat Vettel pe primul stint,si pur si simplu a fost incetinit de acesta....daca ar fi avut amandoi acelasi ritm ar fi terminat unul langa altul nu?Leclerc a fost tinut excesiv pe primul stint pierzand cu treaba asta vreo 10s bune.

Daca continua in acest fel,Verst ii va ameninta serios.Si ii va bate,pentru ca dupa cum am vazut atunci cand Verst s-a intalnit cu Vettel,ala nu pregeta in a-i executa pe oricare din ei daca i se ofera sansa.

Vom vedea,insa aceste prime curse nu sunt deloc un punct bun pt Ferrari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10 hours ago, Method said:

Leclerc era mai rapid decat Vettel pe primul stint

 

Nu l-am văzut să fie. Vettel a rămas constant în zona DRS a lui Leclerc atât timp cât a fost în față. Când a trecut, după câteva ture s-a desprins de #16. Au fost cam la același nivel, cu un mic plus pentru Vettel tot week-end-ul.

 

Legat de Max, mi-a plăcut scurta bătălie cu Vettel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

Nu l-am văzut să fie. Vettel a rămas constant în zona DRS a lui Leclerc atât timp cât a fost în față.

Vettel a tipat ca sa treaca..cei de la Ferrari au aprobat si i-au trimis msg lui Leclers...problema era ca Vettel chiar cu DRS nu il prindea pe Leclerc,ceea ce mi se parea super funny.

Leclerc a zis ca nici o problema se da la o parte numai  sa  vina Vettel la depasire...Vettel insa nu scadea sub 1s.Dupa 2 tururi i s-a transmis sa il lase oricum.Leclerc a franat pe linia dreapta,penibil,pentru a lasa primadona in fata.Dupa aia primadona vreo 2-3 tururi a stat in fata lui Leclerc.In fine,a fost penibila toata situatia de la un cap la altul.

Dupa ce am urmarit aceste 3 curse,parerea mea proprie si personala e ca cei del a Ferrari nu vor prinde nici macar locul 2 la piloti.Stiu,stiu,au o super masina,concluzie trasa dupa "timpii" din teste :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De acord cu ce zice @cuki. Mai puțin cu:

 

1 hour ago, cuki said:

baiatul asta inca nu a stat pe podium

 

A prins totuși podiumul în Bahrain.

 

Ferrari sub Arrivabene a promovat egalitatea între piloți până la absurd. Ferrari sub Binotto acționează diametral opus: spune clar că există o ierarhie între piloți și că unul dintre ei va fi favorizat. În momentul de față mi se pare o logică sănătoasă - mai ales dacă este și flexibilă. Leclerc este printre cei mai tineri piloți care au ajuns la Scuderia. Promovarea lui după doar un sezon în F1 (oricât de bun a fost el) a fost făcută cu un asterisc: a venit să învețe. Să reziste presiunii într-o echipă mare, presiunii rezultatelor, a presei, etc. Are luxul de a avea răbdare. La 21 de ani a ajuns deja într-o echipă de top.

 

De acord și cu Bottas. Sperietoarea lui este Ocon. Wolff i-a promis lui că va pilota din nou la anul. În 2018 au fost ocazii când a avut ghinion - dar și altele când a fost anonim. În 2019 a început mai bine, dar în China ar fi trebuit să câștige după ce l-a dominat tot week-end-ul pe #godbless.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e normal ca nici un pilot sa se dea la o parte din fata altuia!Strategii,ordine de la boxe,manevre la schimbul de pneuri ,sunt acum normalitati!

Rahat de competitie!

Au murit zeci de piloti luptand si facand aceasta competitie sa fie numarul unu in motorsport!

Nu kakatii astia de Eclestone,Wolf,Todt si alte hiene au facut renumele F1!

Ma uit la curse din 60-70-80 si vad gladiatori care daca ar invia s-ar pisa pe  Eclestone si compania !

Rusinos e ca a devenit ceva normal si pentru unii privitori,prezenti si aici de fata si mari experti in F1!

Strategiile pwlii,auzi e normal sa se dea la o parte x sau Y!Mi-ar fi rusine sa scriu asemenea ineptii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...