Jump to content


Qatar 2017
Photo

Yamaha Majesty 400 2004


  • Please log in to reply
58 replies to this topic

#41 megamotoreta

megamotoreta

    maxiscuterist

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,967 posts
  • Gender:Male
  • Location:gaiesti
  • Moto: yamaha slider jog kymco 250
  • Numar: db08kaa
  • Club: doar eu si cu mine

Posted 05 October 2015 - 10:00 AM

La motor nu ai nr pe fata, poti sa le ceri in instanta sa-ti arate in poza nr de inmatriculare. poate ai noroc...


 vand 1 kymco b&w 250 si dezmembrez altul.

"Nu putem să punem egalitate între un demnitar şi un cetăţean normal, fie el muncitor, inginer sau medic." - deputatul PSD Marius Manolache, finul premierului Victor Ponta


#42 nos66

nos66

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 398 posts
  • Moto: Honda Transalp
  • Numar: B-65-NZS

Posted 05 October 2015 - 11:22 AM

Cand te-au oprit radarul era indreptat spre tine ? Adica te-a pozat din fata? Daca DA e poveste daca te-a pozat din spate ceea ce este posibil are poza cu nr tau si atunci nu e bine



#43 anpetre

anpetre

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 164 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Scuter chinez 125 cmc Yamaha Majesty 400

Posted 05 October 2015 - 11:41 AM

Dragi colegi, nu e nimic de facut. Eram cu masina (aia are numar si in fata). Singurul lucru pe care pot sa il fac este sa dau testarea "de 15 intrebari" si, daca o iau, mi se reduce "detentia" la 30 zile.

Filmarea s-a facut din mers, MCV-ul venind din sens opus.

Chestia s-a intamplat intre Satu Mare si Carei (ca 30 km sosea proaspat refacuta, asfalt impecabil, si o singura curba pe toata lungimea)

Am discutat cu un avocat din Carei despre oportunitatea constetarii certificatelor metrologice ale echipamentului radar (asa a scapat un amic acu vreo 2 ani la Fetesti, 102 in oras), dar omul a fost corect si mi-a zis ca asa ceva se putea face acum cativa ani, intre timp politia si-a luat toate autorizatiile si certificatele necesare.

 

Din pacate, "pauza" nu poate fi evitata, de discutat este numai durata ei



#44 anpetre

anpetre

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 164 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Scuter chinez 125 cmc Yamaha Majesty 400

Posted 15 February 2016 - 02:18 AM

Salutare! Vad ca nu am mai scris de multa vreme aici. Cu permisul a fost foarte simplu: (re)invatat prevederile Codului Rutier, testare 15 intrebari, luat 14 puncte, stat pe dreapta 30 zile si... gata.

 

Pe perioada iernii am facut cateva chestii mai mari sau mai mici (montat ambreiaj cu 5 bacuri Yamaha, variator Malossi, conraarc Malossi alb, antigel nou etc). O alta treaba (care este in curs acum) este "schimbarea costumatiei". Majesty primeste set complet de carene vopsite frumos, alb perlat (NU manelistic, e o culoare frumoasa care se gaseste in paletarul Lexus). In cadrul acestei lucrari am gasit niste chestii pe care nu le stiu. Nu ar fi prea importante dar ma macina curiozitatea.

 

In poza 1 se vad 3 conectori plecând din cablajul principal, in fata stanga. Nu e nimic conectat la ele, si totul mergea normal. Stie cineva, SIGUR (nu dat cu presupusul) pentru ce sunt acesti conectori? S-ar putea ca unul sa fie pentru ABS (care a aparut insa muult mai tarziu, in 2007), altul pentru conectare pe tester, dar al treilea ?

 

 

A doua poza arata senzorul de temperatura exterioara. L-am gasit atârnând liber pe acolo. Totusi l-as prinde de ceva dar nu stiu unde. Stie cineva unde se prinde asta? Referinta in manualul de service e foarte vaga, eu unul nu "m-am prins" unde vine

 

Multumesc pentru raspunsuri

 

Cu stima

Andrei

 

Attached Thumbnails

  • rsz_conectors.jpg
  • rsz_termo.jpg


#45 megamotoreta

megamotoreta

    maxiscuterist

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,967 posts
  • Gender:Male
  • Location:gaiesti
  • Moto: yamaha slider jog kymco 250
  • Numar: db08kaa
  • Club: doar eu si cu mine

Posted 15 February 2016 - 09:58 AM

Eu mai am fire pt lumina sub sa, bricheta. iar senzorul ala parca vine drept la cutia aia neagra,cu gaura de surub, pac-pac.


 vand 1 kymco b&w 250 si dezmembrez altul.

"Nu putem să punem egalitate între un demnitar şi un cetăţean normal, fie el muncitor, inginer sau medic." - deputatul PSD Marius Manolache, finul premierului Victor Ponta


#46 anpetre

anpetre

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 164 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Scuter chinez 125 cmc Yamaha Majesty 400

Posted 15 February 2016 - 06:54 PM

Lumina de sub sa exista si aici dar are alt traseu.

Locul mentionat de tine pentru senzor mi se pare bun, dar SIGUR nu e ala. Totusi acolo il voi fixa. De ce spun ca nu e ala? Pai gaura din cutie e mai mare decat gaura din clema aia rotunda de la senzor, sunt pentru diametre diferite de suruburi. Dar ca loc mi se pare si mie OK, o sa il prind acolo cumva



#47 anpetre

anpetre

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 164 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Scuter chinez 125 cmc Yamaha Majesty 400

Posted 03 April 2016 - 11:01 PM

Salutare !

 

Azi a iesit din garaj Majesty 400, in haine noi, de primavara.

 

Pe langa ca arata bine (ma rog, chestie de gust, corect ar fi: Imi place MIE cum arata), acum MERGE BINE. Înlocuind piesele mentionate mai sus s-a rezolvat problema "tremuratului" la viteze mici.

 

Solutia Malossi este foarte simpla ca si concept si are efect clar: prin modificarea formei rampelor rolelor, motorul fuctioneaza in alta plaja de turatii (mai mari) cu ca. 500 - 1000 ture. Astfel motorul are mai mult cuplu la viteze mici si efectul neplacut dispare.Mi s-a confirmat ceea ce banuiam.

 

 

Acum, sigur, mersul bun are si un pret (in afara de pretul componentelor, deloc mic): turatia de functionare mai mare. Asta ar duce, in mod logic, la un consum mai mare de carburant. Atat italienii cat si nemtii (forumurile dedicate din aceste tari) sustin ca nu e asa, dimpotriva, consumul va scade. Mie nu prea imi vine a crede dar vom vedea in viitor.

 

Sincer mie nu-mi pasa daca va consuma cu ceva mai mult, dar va merge asa cum cred eu cu tarie ca trebuie sa mearga un maxi din clasa asta.Oricum, când voi avea date suficiente despre noul consum, voi scrie aici, pentru cei interesati.

 

Cu stima

Andrei

 

PS: Daca cineva doreste detalii suplimentare, le ofer cu placere ca sa nu treaca prin tot ce am trecut eu pana sa gasesc solutia corecta.

 

 

Attached Thumbnails

  • 20160403_151223.jpg
  • 20160403_151134.jpg


#48 Scarabel

Scarabel

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 120 posts
  • Gender:Male
  • Location:Botosani
  • Numar: BT-388

Posted 05 April 2016 - 10:41 AM

Felicitari, arata foarte bine cu noul look. Pentru a reduce turatiile motorului, cel putin la viteze mai ridicate, ti-as recomanda sa pui slidere Dr. Pulley in variatorul Malossi, teoretic ar trebui sa consume mai putin asa. Nu e tocmai ieftina solutia aceasta dar daca tot ai investit atat... plus de asta sliderele le-ai avea "pe viata" pentru ca nu are practic ce sa se uzeze. Asteptam noi vesti despre consum si comportament dupa ture mai lungi. Asfalt uscat!



#49 anpetre

anpetre

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 164 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Scuter chinez 125 cmc Yamaha Majesty 400

Posted 05 April 2016 - 11:13 AM

Multumesc pentru aprecieri, a fost ceva munca si, nu in ultimul rand, bani investiti.

Ma tot gândesc si eu la "bucatelele de branza" cum numesc nemtii piesele de la Dr, Pulley. Dar cred ca asta ramane pentru anul viitor (sa fim sanatosi pana atunci). Nu prea mai am chef sa demontez (doar daca, Doamne Fereste, va fi nevoie), ma mai gandesc pana in toamna.

 

Apropo de chestia asta: oare unde ar sta mai bine Dr. Pulley: in variator Malossi sau in cel original? Ca acum le am pe amandoua la dispozitie (cel original este in stare foarte buna, nu prezinta semne de uzura, iar cel de la Malossi e nou acum)



#50 Scarabel

Scarabel

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 120 posts
  • Gender:Male
  • Location:Botosani
  • Numar: BT-388

Posted 05 April 2016 - 01:13 PM

Eu ma refeream sa le pui in variatorul Malossi, am citit nu mai stiu pe unde ca ofera performante foarte bune, mai bune decat cu rolele Malossi. Si turatiile o sa-ti scada ca la variatorul stoc la viteze ridicate, poate chiar sub. In schimb o sa pleci lansat de pe loc. Oricum, mai ai timp sa mai studiezi daca intentionezi sa le cumperi mai tarziu. Pana atunci, plimba-te mai mult!



#51 anpetre

anpetre

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 164 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Scuter chinez 125 cmc Yamaha Majesty 400

Posted 20 May 2016 - 11:09 AM

Va salut !

 

De la ultimul post a mai trecut ceva vreme si am mai parcurs ceva km (vreo 1000). Ramasesm dator cu informatii despre consum. Se pare ca a crescut, intr-adevar, dar NESEMNIFICATIV. WE trecut am mers la mare pe autostrada. La ducere mi-a consumat 3.9 l/100km. Mers cu 100-120 km/h cu cateva "varfuri" la 140, in coloana cu motocicletele, dar nu prea constant.

Cu ocazia asta am constatat, daca mai era nevoie, ca un maxiscuter nu prea are ce cauta intre motociclete. Nu e vorba despre viteza ci despre comportamnet dinamc complet diferit, datorita sistemelor diferite (variator-ambreiaj centrifugal vs. cutie de viteze - ambreiaj normal. Diferenta asta poate ca pare, la prima vedere, fara importanta prea mare dar eu am resimtit-o din plin pe parcursul celor 220 km.

 

La intoarecre m-a cam "fugarit" fiu-meu (am venit numai noi doi) si cred ca am consumat (nu am facut inca plinul sa stiu exact) ca. 4,2.

 

In concluzie, cu noul setup pot spune ca s-a marit consumul cu ca 0,3 - 0,5 l / 100 km, Din punctul meu de vedere, neimportant. Macar merge bine si imi place sa merg cu acest maxi  



#52 megamotoreta

megamotoreta

    maxiscuterist

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,967 posts
  • Gender:Male
  • Location:gaiesti
  • Moto: yamaha slider jog kymco 250
  • Numar: db08kaa
  • Club: doar eu si cu mine

Posted 20 March 2017 - 09:57 AM

Cu o problema ciudata ma confrunt si eu,la kymco 250. Bataie in ambreiaj-e nitel uzat, dar nu patineaza inca, oala nu e inrosita sau deformata.

Din primavara asta nu mai trage, nu se mai tureaza. A pornit usor, la sfert, se duce la 4-5000 turatii maxim si atata. Am curatat variatorul care e nou,dar murdar de mizerie de la ambreiaj, parca se misca oleaca mai bine. Ambreiajul nu are arcuri rupte...nu-mi dau seama ce il tine infranat asa...

Acum un an se tura cam in gol,avea santuri in variator,l-am schimbat si merge frumos. De fapt,mergea, acuma abia se taraste...


 vand 1 kymco b&w 250 si dezmembrez altul.

"Nu putem să punem egalitate între un demnitar şi un cetăţean normal, fie el muncitor, inginer sau medic." - deputatul PSD Marius Manolache, finul premierului Victor Ponta


#53 anpetre

anpetre

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 164 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Scuter chinez 125 cmc Yamaha Majesty 400

Posted 20 March 2017 - 10:53 AM

Face la fel și pe cric? Sau numai în mers?
Primul"suspect" ar fi filtrul de aer. Al doilea, bujia/fisa/cablul de IT (na, ca am ajuns sa dau și sfaturi...)

#54 megamotoreta

megamotoreta

    maxiscuterist

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,967 posts
  • Gender:Male
  • Location:gaiesti
  • Moto: yamaha slider jog kymco 250
  • Numar: db08kaa
  • Club: doar eu si cu mine

Posted 20 March 2017 - 11:55 AM

   Pe cric se tureaza usor, iti dai seama. in sarcina e problema...Are aer, chiar prea mult, bujia e alba...

 Nu e o problema electrica,daca era ceva electric fura curent si facea urat.


 vand 1 kymco b&w 250 si dezmembrez altul.

"Nu putem să punem egalitate între un demnitar şi un cetăţean normal, fie el muncitor, inginer sau medic." - deputatul PSD Marius Manolache, finul premierului Victor Ponta


#55 Maximo74

Maximo74

    crestin ortodox

  • Membru
  • Pip
  • 495 posts
  • Gender:Male
  • Location:Targu' lu' Bucur
  • Interests:....fiare
  • Moto: VFR 750 '94 + FB Master 250 '11
  • Numar: cu B si cifre + litere

Posted 20 March 2017 - 12:41 PM

daca zici ca-i alba bujia ,atunci regleaza amestecul sa aibe culoarea caramizie la bujie,poate  ca nu ajunge destul carburant in amestec,nu?



#56 anpetre

anpetre

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 164 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Scuter chinez 125 cmc Yamaha Majesty 400

Posted 20 March 2017 - 01:02 PM

Pai daca nu e din carburatie si nici electric si face asa numai in sarcina, nu mai ramane decat sistemul de transmisie (variator / ambreiaj). Ciudat este ca l-ai lasat mergând bine si "s-a trezit" mergând prost.

 

Sincer, nu stiu daca cineva iti poate face diagnoza "la distanta" la asa ceva, doar daca are calitati de oracol,ceea ce nu e cazul (meu).

Pot insa sa imi dau nitel si cu presupusul:

-Arcul mare din spatele ambreiajului sta bine centrat si in lacasurile lui?

-Mai uitat-te din nou, cu atentie, la role, poate "ceva" le impiedica sa urce pe rampele variatorului

-As mai verifica fuliile variatorului, anume sa culiseze usor pe ax, sa se poata departa si apropia fara sa agate in ceva

-Ai cumva o curea de rezerva, pentru o proba?

 

Stiu ca cele de mai sus nu sunt prea de ajutor dar ... cine stie. Bafta multa! Si când oi descoperi ce a avut, te rog sa nu uiti sa ne scrii ca asa invatam toti (din experienta proprie si a altora} 

 

Stima



#57 megamotoreta

megamotoreta

    maxiscuterist

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,967 posts
  • Gender:Male
  • Location:gaiesti
  • Moto: yamaha slider jog kymco 250
  • Numar: db08kaa
  • Club: doar eu si cu mine

Posted 20 March 2017 - 01:46 PM

       De uitat m-am uitat, variatorul fiind nou nu are de ce sa faca figuri,am si curatat mizeria din el...cureaua e nitel uzata,deh, dar nu stiu cum ar putea sa blocheze motorul,ea ar fi trebuit sa patineze. Iar ambreiajul arata ok,nu am vazut nimic rupt sau altfel, dar nici nu l-am desfacut,are arcul central puternic si mi-a fost teama sa nu-mi sara-n fata...

    Intrebarea este cum ar putea transmisia sa blocheze turatia, eu stiu ca uzura duce la turatie in gol...


 vand 1 kymco b&w 250 si dezmembrez altul.

"Nu putem să punem egalitate între un demnitar şi un cetăţean normal, fie el muncitor, inginer sau medic." - deputatul PSD Marius Manolache, finul premierului Victor Ponta


#58 anpetre

anpetre

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 164 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Scuter chinez 125 cmc Yamaha Majesty 400

Posted 21 March 2017 - 05:49 PM

Imi pare rau. eu unul nu am alte idei. M-am mai gandit si nu stiu. Daca as fi langa el, poate mi-ar mai veni idei dar asa...

Oricum, succes si nu uita sa ne zici si noua ce naiba a avut



#59 megamotoreta

megamotoreta

    maxiscuterist

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,967 posts
  • Gender:Male
  • Location:gaiesti
  • Moto: yamaha slider jog kymco 250
  • Numar: db08kaa
  • Club: doar eu si cu mine

Posted Today, 07:28 PM

Am observat ca platoul de tabla din interiorul variatorului are joc in culise, le-am comandat oem,sunt 3 slidere. Au intrat mult mai greu,fiind noi. Apoi,surpriza! Tot la fel merge, nu se tureaza neam...


 vand 1 kymco b&w 250 si dezmembrez altul.

"Nu putem să punem egalitate între un demnitar şi un cetăţean normal, fie el muncitor, inginer sau medic." - deputatul PSD Marius Manolache, finul premierului Victor Ponta





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status