Sari la conținut

" MOTOCICLITI, MOTOCICLITI SI IAR MOTOCICLITI"


Postări Recomandate

din viata nu ramai decat cu :

CE TI AU VAZUT OCHII

CE TI A ALINAT SUFLETUL

SI

CE TI A SCULAT .......

azi ne oprim DOAR la

CE AU VAZUT OCHII

 

Un om batran intalnit in tura asta a spus urmatoare:

"ultimii ani ai vietii in asteptare mortii sunt cei mai urati daca nu ai amintiri din tinerete" asa ca ...... SPOR LA CONSTRUIT amintiri

 

placerea vine mergand......

 

.. merge sa pui poze de rupe

 

pana la poze sa bagam ...miscare

 

 

1

 

2

 

.

 

 

.

 

.

 

.

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 93
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

.

 

.

 

Nu pui si ceva vorbe despre excursia asta? Traseu, durata, costuri?

succint

 

romania ungaria austria germania danemarca suedia norvegia finlanda suedia germania austria ungaria serbia macedonia grecia bulgaria romania

14000 km

20 zile

4500 euro din care 220 anv spate 300 revizie germania 50 carte verde macedonia

7-38 grade

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca evenimente neplacute ....unguru bulan a ramas o data fara benzina iar eu am facuta pana spate care mi a si bulit anvelopa ca tare mancator de cauciucuri e asfaltul norvegian

 

 

fara cuvinte .. :peace:

adevarata tura......

adevarata TURA a fost cand am stat 40 de ore IN CONTINUU pe lumina si ne am dat

 

superbe peisaje!

de aceea povestea SCRISA nu are valoare

 

cat am mancat

cat a fost cazarea

cat ....

. SUNT FARA SENS CAND VEZI ASEMENEA LOCURI

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu parca ziceai ca de ce sa te duci prin Africa in salbaticie, cand sunt atatea locuri civilizate si frumoase in Europa? Daca da, iti dau dreptate. Interesanta tura!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu parca ziceai ca de ce sa te duci prin Africa in salbaticie, cand sunt atatea locuri civilizate si frumoase in Europa? Daca da, iti dau dreptate. Interesanta tura!

nu am spus SALBATICIE am spus MIZERIE.......

DACA AS PUTEA STA DEPARTE DE ORASE/SATE ar fi ok si africa insa urasc caldura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

He he, am vrut sa zic mizerie, insa m-am gandit ca o zic din perspectiva mea, ca nu mai tineam minte exact fraza ta. Numai stima si drumuri frumoase fara incidente neplacute sa ai!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai luat in calcul varianta: zbor cu avionul pana in scandinavia + inchiriat mobra de acolo?

se vede ca nu ai avut inca norocul sa stai in saua unui GSA pana acum

altfel nu ai mai fi putut intreba asa ceva

 

asta nu e motor de tinut in garaj sau de plimbat pe remorca.....

 

am "pacalit " tura doar cu trenul de la hambur la wien pt a putea baga si grecia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

sunt cateva poze (cam multe) care imi plac mult din calatoria asta. foarte, foarte frumos! si 14 mii intr-o tura e ceva... bravo, domnilor!



...... SPOR LA CONSTRUIT amintiri

 

frumos spus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se vede ca nu ai avut inca norocul sa stai in saua unui GSA pana acum

altfel nu ai mai fi putut intreba asa ceva

 

asta nu e motor de tinut in garaj sau de plimbat pe remorca.....

 

am "pacalit " tura doar cu trenul de la hambur la wien pt a putea baga si grecia

 

Nu zice nimeni sa nu stai in saua unui GSA sau sa faci mai putin de 14000 km in 20 de zile in saua unui GSA.

Eu intreb doar daca ai luat in considerare varianta de a face acelasi numar de km in acelasi numar de zile (cu aceleasi resurse financiare) strict in destinatiile care te intereseaza, fara sa mai bagi 10000 km drumuri de legatura la fiecare iesire prin Europa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu, care "am avut norocul sa stau in saua unui GSA", consider ca nu are niciun farmec sa strabati Ungaria, Austria, Germania pe autostrazi,

ca sa ajungi in vestul sau nordul Europei, deci intrebarea lui Mihai este justificata si chiar am studiat chestiunea.

Problema este ca inchirierea unui GSA costa cel putin 120,-EUR/zi (cu full CASCO inclus), alte motorete ar fi sensibil mai ieftine, insa nu ma intereseaza.

Plus, ai nevoie de motor echipat minim cu genti laterale spatioase, iar in acest segment oferta este restransa.

 

Astfel, daca spre exemplu Ianachim ar fi inchiriat o motocicleta pt 12 zile (si ar fi ramas doar in Scandinavia, fara Thassos), l-ar fi costat 1.440,-EUR +

biletul de avion sa zicem 300,-EUR (pana la Koppenhaga, Stockholm sau eventual Oslo).

Deci ar fi cheltuit in jur de 1.700,-EUR si abia de la suma aceasta incepea tura propriu zisa....

 

Asa, pe roti, drumul Bucuresti-Koppenhaga (dus/intors) nu costa mai mult de 800,-EUR (benzina si cazare).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Nu zice nimeni sa nu stai in saua unui GSA sau sa faci mai putin de 14000 km in 20 de zile in saua unui GSA.

Eu intreb doar daca ai luat in considerare varianta de a face acelasi numar de km in acelasi numar de zile (cu aceleasi resurse financiare) strict in destinatiile care te intereseaza, fara sa mai bagi 10000 km drumuri de legatura la fiecare iesire prin Europa.

singura idee a fost sa evitam cat mai mult autostrazile

cat despre alt variante nici nu ne am pus problema

 

eu ma gandeam si in islanda sa merg cu motorul meu de nu ar fi fery ala idiot sa stau pe el 4 zile dus intors

si voi vreti sa las motorul in garaj si sa dau 1500 euro la inchiriere.......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine (si sunt convins si la altii) este o problema de timp.

Mai concret, in total am 23 de zile de concediu pe an, deci fiecare zi conteaza.

Iar daca fac 6 zile (dus/intors) doar sa ajung in tara de destinatie, ma face sa caut alternative mai putin "time consuming".

 

De ex., anul acesta planuisem sa fac Spania/Portugalia, insa din cauza ca imi lua prea mult drumul pana acolo si inapoi (si nici sa platesc 120,-EUR/zi chirie nu am vrut), am renuntat si am mers mai bine in Grecia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"romania ungaria austria germania danemarca suedia norvegia finlanda suedia germania austria ungaria serbia macedonia grecia bulgaria romania
14000 km
20 zile
7-38 grade"

 

Esti tare! Felicitari!

Mai baga poze :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu intreb doar daca ai luat in considerare varianta de a face acelasi numar de km in acelasi numar de zile (cu aceleasi resurse financiare) strict in destinatiile care te intereseaza

 

Si eu consider intrebarea ta justificata insa nu este chiar asa simplu, din cel putin doua motive:

1. Financiar te duce mult mai mult; Okesz a spus 120€/zi... eu insa nu stiu/cred ca gasesti motocicleta din clasa asta la banii astia, eu as estima min. 150€/zi. Daca inmultesti cum ai spus tu cu 20 zile se fac min. 3000€.

2. La o asemenea excursie iti doresti poate sa ai motocicleta ta; suntem destui care investim bani in personalizarea motocicletei cu saua potrivita, parbrizul, posibilitatea de a cara bagajele, GPS-ul etc etc. O motocicleta inchiriata nu-ti ofera acest confort. De ex la BMW multe nu au crash-bar la inchiriere, ai scapat-o pe jos deja ai de platit ceva sute bune de euro (o suma de genul 1000€ nu este de obicei inclusa in casco).

 

Exista dupa parerea mea varianta de compromis, la care partial a apelat si Ianachim: pe roti pana la Viena (o zi de mers, eventual si vreo 3 ore in seara precedenta, dupa job, sa nu pierzi ziua de concediu), apoi noaptea tren pana la Hamburg si de acolo intr-o ora esti la Kiel de unde poti lua ferry pana la Oslo. Si ai ajuns cu numai 1100km parcursi pe roti si relativ putin timp petrecut pe strazi. Intoarcerea, similar, eventual cu ferry la Rostock ca variatiune. Un alt avantaj ar fi ca nu mai esti nevoit sa faci service si sa schimbi cauciucuri pe drum. Sau, ma rog, cel putin in cazul BMW o revizie in Germania cred ca este totusi bine-venita :D

 

Ca si observatie personala: ce am observat insa citind topicurile si ascultand povestirile celor care au mai fost la Nordkapp, ca putini isi permit (ca timp si/sau financiar) si mai au rabdarea si "nervii" sa si vada/savureze/inteleaga ceva din locurile si orasele de pe acolo, este foarte mult de mers... motiv pt care am impresia ca multi nu fac decat sa stea muuulte ore pe zi in sa. Tot am nedumerirea daca merita cu adevarat bifarea Nordkapp-ului. De exemplu cred ca sunt multi care au fost la NK dar nu au oprit la Bergen, care mi se pare super, sau chiar n-au vizitat macar cateva ore orase gen Oslo sau Stockholm, sa intelegi ceva din locurile alea... Sau sa-ti lasi cateva jumatati de zi sa savurezi peisajul, sa iesi din echipamentul ala coclit si sa stai in bermude, sa inchiriezi o barcuta cu motor sa te plimbi printr-un fiord.

Pana acum senzatia mea este ca nu merita asa, doar dus-intors ca sa bifezi NK. Eu am fost deja de doua ori in Norvegia/Scandinavia si consider ca sunt multe de vazut, dar asta in special in partea sudica. Odata cu urcatul in nord se si raceste binisor, sanse de vreme urata in general mai mari. Daca am inteles bine, la nord de Lofoten (unde cred ca merita si zabovit putin) nu mai e mai nimic de vazut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...