Sari la conținut

Scuter50cc 2T... schimbat segmenti/piston, am scanteie, dar nu pornest


mandgeo
 Share

Postări Recomandate

Treaba cu rulmentii nu e usoara pentru ca rulmentii vechi au ramas pe ambielaj si nu am gasit presa cu care sa-i scot de acolo. Ma rog, cred ca am o presa potrivita, cu niste ghiare mai subtiri, dar trebuie sa mi-o aduca al' batran de la tara, si cum memoria e scurta...mai astept.

 

Am decupat si o garnitura din clingherit, dar mi-e cam teama ca nu se mai potrivesc suruburile de la admise, de la chiuloasa. Nu e mare grosime. Cred ca nepresata are vreo 0,5mm, dar totusi...

 

Tu cum incalzesti carterele? Ala mic sa zicem ca il rezolvam. Dar cel mare, mai ales ca, din cate am inteles, semeringul ar trebui bagat inaintea rulmentului.

Editat de mandgeo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e adevarat ! semeringurile se pun dupa ce ai inchis carterul ! cat despre rulmentul de la ambielaj daca a ramas acolo bate cu ciocanu intre sunca ambielajului si rulment baga un cutit putin mai gros apoi bate in lama sa intre acolo si continui tot asa bagi ceva care sa intre greu in spatiu ala si se departeaza rulmentul de sunca ambielajului pana faci loc si bagi lama uni topor si il bati si scoti tot rulmentul eu asa fac de cand ma stiu !

 

unde stai in bucuresti ? daca vrei ti-l rezolv eu stau in crangasi ! cat despre cartere le incalzesti pe aragaz sau cu lampa pistol cu aer cald sunt multe variante in principiu cu flacara pui in ceva benzina sau spirt sau ceva inflamabil apoi i dai foc si arzi carteru !

Editat de shoby13
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi cum bati in carterul motor ai sanse sa iti pocneasca , carterul mare il poti incalzi cu o lampa din aia mica pe gaz , eu cel putin asa fac . spor la treaba , cand imbini cele 2 cartere poti folosi silicon de temperatura , dai pe amanadoua cartere o pelicula mica de silicon , lasi cateva min si apoi le imbini !! sper ca ti'am fost de folos , daca shoby a mentionat mai sus ce am zis si eu , imi cer scuze ca am mai zis si eu , nu am stat sa citesc tot !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

i-am zis si eu dar nu e problema cu cat i zic mai multi cu atat o sa considere ca e bine !

 

shoby stie... repetitia e mama invataturii.

 

O sa incerc maine ce ati zis voi. Daca nu-mi iese il mai astept pe al' batran cu presele sau o sa apelez la shoby.

 

Multam pentru ponturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari ! ma bucur ! acuma trebuie sa pui rulmentii noi pe ambielaj apoi sa il introduci la congelator dupa ce ingheata bine bine te apuci sa incingi carterele scoti ambielaju de la congelator il bagi dai cu mastic inchizi motoru si strangi suruburile ! Ai grija sa nu uiti sa scoti plasticele care protejeaza coronita cu bile din interior cele negre ! Un amic a patit-o si a trerbuit sa re'desfaca motoru :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa dea dracii ... metoda asta cu congelatorul mi se pare cea mai mare prostie. L-am mai vazut si p-ala de la 49ccscoot cum incinge rulmentii si ii aseaza ca in branza. De unde dracu... la mine, la fiecare etapa s-au proptit putin dupa intrare. O fi fost de la maclavaisurile cu care a tot fost dat ambielajul, rulmentii...

 

Acum ma gandesc ca o metoda si mai buna ar fi fost sa bag intai rulmentii in cartere (foloseam o presa gen surub-saibe-piulita) si pe urma trageam ambielajul prin rulmenti (oricum asta am facut cu o improvizatie de presa gen stiva de rulmenti - saibe - piulita).

 

Pana la urma am reusit sa il inchid, dar nu mi se pare ca as fi lucrat prea profi. Poate data viitoare... ;) daca o mai fi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Problema noua....

 

L-am pus cap la cap, cu chiu cu vai. M-am chinuit sa-l pornesc de l-a luat naiba. Intr-un final am pus ceva mai mult ulei in benzina si a luat-o, dar nu sta la relanti. Adica sta numai daca ii obturez gatul de plastic de la filtru, cel pe care intra aerul. Sa fie elementul filtrant mult prea permisiv, nu prea cred. Sa traga aer fals pe undeva...cred.

 

Printre altele, mi-am cumparat si un set de reparatie pentru carburator. Bineinteles ca plutitorul si cuiul pontou nu se potriveau, Tija aia care deschide-inchide benzina o aveam tare uzata, iar garnitura de la paharelul in care sta benzina era dusa...in rest, am schimbat sa schimb.

 

Deci, am mai auzit pe undeva porcaria asta cu astupa intrarea de aer si vezi daca porneste. Care e smecheria, in afara de faptul ca functioneaza ca un shoc? Apropo, socul functioneaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...