Sari la conținut

suzuki gsxr 750 k1


wippy
 Share

Postări Recomandate


salutare tuturor ! nu stiu daca am postat unde trebuie dar am si eu o mica nelamurire

am un suzuki gsxr 750 din 2001 ... am schimbat ulei, filtru, filtru aer , bujii , totul ca la carte . motorul are 30 000 de km si e stock ...nici macar evacuare schimbata. Chestia este ca imi da rateuri pe reducere , de la un 7000 de ture daca reduc in orice treapta imi da rateuri , scoate flacara ... asta am observat noaptea ... probabil ca e normal sa dea flacara atata timp cat da rateu ... e posibil sa fie sonda lamnda eliminata , asta mi-a spus un prieten ... acum nu stiu daca ar trebuii sa aibe sau nu .... evident e pe injectie! acum un mic sfat daca ati mai patit , daca e normal sau daca ar trebuii sa ma ingrijorez ... supape , reglare injectie sau alte vrajeli ... motorul in rest merge super ok , se infige bine , se ridica . mentionez ca motorul a primit un ulei bun , castrol 10w40 de 50 de euro 4 litrii . Va multumesc tuturor celor care m-ar putea ajuta cu o parere . STIMA si drumuri bune biggrin.png !!!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da ... era de asteptat , eu asa consider Bica , atat am dat pnm ... in primul rand am cerut o parere deci ce ai spus tu e total pe din afara si in al 2-lea rand poti sa te amuzi si sa faci misto in alta parte ... respect !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu ai toba finala schimnata nu ar trebui sa ai explozii pe decelerare chiar daca nu ai eliminata PAIR valve.

Cel mai bine ar fi, ca cineva care stie sa verifice putin partea de injectie.

K1 nu are sonda lambda.

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E tarziu si vad ca unii deja vorbesc sa nu adoarma.

 

Problema ta nu are nimic de-a face cu uleiul.

 

Vad la profil ca ai nr de bucuresti, vezi ca TNG care ti-a raspuns mai sus face treaba foarte buna cand vine vorba de reparatii moto ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da , am citit si eu prin postari despre TNG , momentan nu sunt in tara , sunt in franta si am motorul aici , in august revin acasa si o sa merg la domnul TNG pt o revizie mai amanuntita :D , multumesc enorm thunderbyte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da , am citit si eu prin postari despre TNG , momentan nu sunt in tara , sunt in franta si am motorul aici , in august revin acasa si o sa merg la domnul TNG pt o revizie mai amanuntita :D , multumesc enorm thunderbyte

Daca esti plecat poti incerca sa intri pe diagnoza proprie sa vezi ce zice, poate e ceva ce poti remedia tu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

thunderbyte mi-a dat si mie sfaturi intelepte !! forumul asta chiar ajuta !

:rusinica: Ca multi altii nu fac de cat sa dau sfaturi celor care au nevoie, cat despre intelepciune, sunt altii mai "intelepti" ca mine.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca FI nu este aprins pe bord nu o sa fie nici un cod de eroare.

Mai mult de atat,pana la k5 suzuki nu are diagnoza seriala asa ca nu poti citi nici in istorie daca este memorat un cod cu testerul SDS

Pana atunci verifica daca ai furtunele de vacum corect montate,nu sunt fisurate,si daca sistemul de esapament este etans.eventual strange putin flansele si colierele la evacuare.

Ps.Vezi ca modelele facute pentru piata franceza dedicat sunt limitate la putere,acum nu mai stiu daca k1,dar de la k5 in sus sigur.

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca FI nu este aprins pe bord nu o sa fie nici un cod de eroare.

Mai mult de atat,pana la k5 suzuki nu are diagnoza seriala asa ca nu poti citi nici in istorie daca este memorat un cod cu testerul SDS

Pana atunci verifica daca ai furtunele de vacum corect montate,nu sunt fisurate,si daca sistemul de esapament este etans.eventual strange putin flansele si colierele la evacuare.

Ps.Vezi ca modelele facute pentru piata franceza dedicat sunt limitate la putere,acum nu mai stiu daca k1,dar de la k5 in sus sigur.

Asta nu stiam.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare din nou, am vazut cateva postari ulterioare , motocicleta este cumparata din romania si primul proprietar a fost in italia, a fost adusa in tara in 2006 ... acum nu stiu daca este limitata la putere, eu am mers cu ea 299 de km/h aici ... si F1 nu mi se aprinde decat daca nu o las sa se verifice dupa ce ii pun contactul ... acum sincer nu stiu unde sa ma uit la furtunele de vacum dar am sa ma uit pe un manual si sper sa le gasesc, multumesc frumos pentru sfaturi , STIMA !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 9 months later...

Salutare la toti..

 

In aceasta primavara am fost in italia si am luat un suzuki k1 750 din 2001,si uite ce patesc cu el:

iau baterie noua de 9Ah si in decursu zilei am tot dat ture cu ea ca la sfarsitul zilei cnd iam dat cheie iar sa stins bordu si motoru facea cam asa hmm hmm hmm asta cnd era fierbinte incepand de la 60/70/80/90 grade nu vroia sa mai porneasca deloc murea bateria si gata ...ce am facut am intrat pe acest forum si am vazut ca zicea TNG la cineva sa desfaca putin acele 2 capace in forma de 8 de pe partea dreapta am facut si eu acest lucru deoarece acel baiat a zis ca la el a functionat deoarece avea aceasi prb ca si a mea dar la mn nu a avut succes

 

1 am fost la mecanic si mia zis ca nu incarca releu si ma pus sa iau releu zis si facut am luat alt releu cu toate ca ala al meu incarca cu 14,1/2 cu toti consumatori porniti ( acum am 2 relee in stare ff buna)dar nu a zis nimika de baterie ca nu ar fi buna si mi-a luat 100 ron pe nimika si aproape to gazu din rezervor

2 am facut comanda de o baterie varta 12W SI 11 Ah si iam dat cheie a luato la sfert,am lasat mobra sa se incinga la 96 de grade apoi am oprito si iam dat cheie imediat si spre surprinderea mea a luato la sfer si asa de fiecare data deci prb era de la baterie la mn si nu de la releu de incarcare precizez ca moto este injectie iar acea prb de pornire nu a mai aparut oricat de fierbinte este motoru

 

3 acuma am alta prb cu motoreta in treapta 1 iam dat ture cam 12000 rpm si am atins 120 km deci trage motoru si cu treapta 2 am atins 200 km,frana de motor este extraordinara ma da in cap in treapta mica as putea zice dar...am observat acuma cnd sunt in treapta 1,2,3,4,5,6 indiferent dar in special in 1 cnd trag sa plec tare cam pe la 4500/5000 rpm se aude un pc pc pc ceva de genu tr tr tr nu ff tare cnd trag 2 se aude tot incetu in 3 la fel in 4 la fel dar putin mai tare iar acest sunet este in partea dreapta undeva dar nu este o bataie ca nu se simte este doar sunet si acuma nu styu ce sa zic si de und sa incep precize ca nu ma pricep asa bn la mecanica si inca un amanunt ulei nu la-m schimbat dar doresc saptamana asta sa il schim si nici nu styu ce ulei ar merge sa pun 10w50 15w50 nu stiu motoreta avea 44900 cnd am luato iar acuma are 45000 km daca ati putea sa ma ajutati vas multumi din suflet

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lantu de tractiune este nou nu ami bate este intins o singura data iar daca te refereai la lantu de distributie nu stiu ce sa zic despre el deci cnd vreau sa plec cu forja de pe loc incepe la 4500 rpm sa se auda un tr tr si daca continui forja persista

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...