Sari la conținut

tubliss & mousse


blue_led
 Share

Postări Recomandate

ma scoate din minti roata spate .

la "prieteneasca lui teo" se invirtea janta in cauciuc - mousse moale fara rim lock.

la deva am avut mousse second hand* + rim lock, parea sa fie ok. *am stoc mousse-uri noi, am vrut unul "fragezit"

la bacau in pima zi aluneca janta, initial am crezut ca nu mai tine ambreiajul pe urcari mai grele dar era rimlock-ul slabit. l-am strins cu simt de raspundere.

a doua zi tot aluneca janta, rimlock-ul fiind strins suficient de tare.

 

solutia finala cred ca va fi tubliss cu mousse, tublissu sa tina cauciucul pe janta si mousse-ul sa nu fac pana.

daca nici asa nu sta, pun suruburi pe toata circumferinta si ... iarba cum face Jumba.

Editat de blue_led
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 108
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Daca tot vrei mousse fragezit de ce nu pui doua rimlock-uri? Yamaha are din fabrica asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma scoate din minti roata spate .

la "prieteneasca lui teo" se invirtea janta in cauciuc - mousse moale fara rim lock.

la deva am avut mousse second hand* + rim lock, parea sa fie ok. *am stoc mousse-uri noi, am vrut unul "fragezit"

la bacau in pima zi aluneca janta, initial am crezut ca nu mai tine ambreiajul pe urcari mai grele dar era rimlock-ul slabit. l-am strins cu simt de raspundere.

a doua zi tot aluneca janta, rimlock-ul fiind strins suficient de tare.

 

solutia finala cred ca va fi tubliss cu mousse, tublissu sa tina cauciucul pe janta si mousse-ul sa nu fac pana.

daca nici asa nu sta, pun suruburi pe toata circumferinta si ... iarba cum face Jumba.

 

ce marime este moussu / guma ?

nu stiu daca va functiona tubliss(ma gandesc ca vrei numa partea rosie din tubliss , cea care are functie de rimlock ) + mousse , deoarece la montarea tublissului trebuie sa folosesti foarte multa apa cu sapun ca sa se aseze bine guma si restul , in acest caz vei spala toata vaselina de mousse

eu am pus anul asta tubliss dupa ce pana acuma am mers numa cu mousse , este destul de ok setup-ul , poti sa incerci sa treci pe tubliss daca vrei :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu recomand nimanui tublissul...am avut pe spate si mi s-a tocit protectia aceea dura si mi-a gaurit camera din interior (probabil am mers si eu cu presiune prea mica)..am schimbat camera si la prima iesire s-a spart iara din cauza protectiei din care au iesit niste sarmulite pe partea exterioara...nu se merita banii...go for Mousse !!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu recomand nimanui tublissul...am avut pe spate si mi s-a tocit protectia aceea dura si mi-a gaurit camera din interior (probabil am mers si eu cu presiune prea mica)..am schimbat camera si la prima iesire s-a spart iara din cauza protectiei din care au iesit niste sarmulite pe partea exterioara...nu se merita banii...go for Mousse !!!!

 

numai din cauza de presiune prea mica se putea intampla ce ai descris tu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevarul ca e bine tare, pe noroi sau pe piatra sa ai o presiune scazuta in pneul spate. Daca ai mousse nou, nu ai aderenta mai deloc, cand se inmoaie ai aderenta buna dar risti sa dejantezi sau sa se invarta cauciucul pe janta. Eu am mers mereu cu doua papioane, si nu am dejantat decat o singura data, dar mi-a fost de ajuns.

Tubliss-ul pare ok, dar daca intepi un cauciuc nou, ce faci? Il schimbi cand ajungi la garaj?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar daca intepi guma , camera care tine cauciucu pe janta sa nu sara isi face treaba si poti merge si pe pana linistit pana ajungi sa ii pui un 'vierme" de ala de cauciuc,cum se pune si la masina

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bah baieti,lasati-ma dracu cu tubliss-ul..am inebunit cu el,la husa asta pe care il am, l-am cumparat cu tubliss,cand ti-e lumea mai draga se dejanteaza,si baga tu 7 atm la pompa in padure.Nu mai departe decat ieri am venit 20 de km pe janta din cauza de "tubliss"..solutie clara ptr topic ca sa nu divagam:2 rim-lock-uri,mousse gaurit si rindeluit,gata,.pedala si da-i la deal...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tubliss-ul tau nu se potriveste cu janta de la Husaberg, sau janta este stramba, sau marginea cauciucului a fost lezata la montaj...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tubliss-ul tau nu se potriveste cu janta de la Husaberg, sau janta este stramba, sau marginea cauciucului a fost lezata la montaj...

in manualul de montaj spune clar ca tubliss-ul se va monta numai pe guma noua ca sa se formeze etansarea corect, altfel apar probleme ca cele descrise mai sus

http://www.nuetech.com/Instructions.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Recomandăm montarea TUbliss cu anvelope noi, deoarece

jantele STANDARD lasă urme pe talonul anvelopelor, în zona unde
TUbliss trebuie să etanşeze, iar aceste urme pot cauza pierderi de
aer. ORICUM, o anvelopă montată inițial cu TUbliss, POATE fi
remontată sau întoarsă fără nici o problemă, deoarece gripster-ul"
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tubliss + mousse o idee creață , de testat.

Intre timp o sa pun 3 rimlock-uri la 120 grade pentru a preveni dejantarea. mousse-ul este moale iar cu doua rimlock-uri s-a intimplat sa sara cauciucul peste janta.

 

@stef - eu am pompa de baga 25 bar in amortizorul ala jmeker de pe spate. cu pompa asta Narko si-a umflat o roata la remorca, cam intr-o ora :-)

Editat de blue_led
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un mousse moale, cioplit, de 120, bagat intr-o anvelopa de 140, cred ca sa dejanteaza si cu 5 rimloace... E adevarat, pana sa sara ai super-grip.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@blue led....daca pui dimensiunea de guma corecta, raportat la "starea" musului, nu vei mai dejanta. Nciodata nu am pus 2 papioane, am avut si situatii in care am mai scos din guma doar tocatura de mus dar tot nu am dejantat. De gaz mai trag din cand in cand....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pus 3 rimloace ! Stabilitate crescuta cu 50% fata de varianta cu 2 :-) . Testata solutia la Straja. Deocamdata sunt multumit, 3 rimloace pozitioneaza cauciucul pe janta foarte bine iar efortul pe fiecare este redus cu 66,6 % . Cu un singur rimlock cauciucul a alunecat si cu ajutorul noroiului A POLIZAT janta 1 mm s-a rupt o sirma din talon si mi-a stricat mousse-ul ( vezi pozele ) ; l-am pus asa, sa vad cit rezista.

 

@soso : musu e de 140 ( dar flescait ) in cauciuc de 140. Tractiune foarte buna chiar daca este uzat cauciucul si ar trebui aruncat, are la activ Deva,Bacau,Cislau,"Prieteneasca lui Teo" si acum si Straja.

post-37333-0-68594600-1370976049_thumb.jpg

post-37333-0-61677200-1370976603_thumb.jpg

Editat de blue_led
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La musul asta nu renunt dar o sa schimb cauciucul ( Metzeler 6zile )

GoldenTyre cu 3 papioane si un mus moale = combinatia perfecta pentru mine. Anul trecut am rulat pe GT213 si am fost multimit, tractiune mai buna fata de Michelin EC

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Chiar daca este relativ vechi topicul adaug si eu cateva, din experienta.

Pana acum am mers cu moussespate FOARTE UZAT cu un singur opritor, cauciucul era deja dejantat cat o palma sa zic asa.

Imi fugea spatele la greu pe drum drept si pe accelerari dar la urcari nu era panta la care sa nu o urc fara nici cea mai mica problema. Tractiune 100%.

 

Am schimbat mousse-ul si am pus camera (temporar).

Am iesit duminica la o tura si am zis ca innebunesc. Grip 0! La urcari patina in gol!

Primul lucru am dat jos camerele.

 

O sa-mi iau saptamana asta tubliss, nu are ce sa nu fie bun! este solutie perfecta si mult mai ieftina ca si mousse-ul pe termen lung.

 

O sa revin saptamana viitoare dupa prima tura cu tubliss!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum adica mergeai cu cauciucul dejantat de o palma? E ca si cum ai alerga cu tibia+peroneu fracturate. Sau n-am inteles eu bine..

Eu am folosit numai cauciucuri de 140 si mousse de 140 nou. Aderenta nu e stralucita dar am schimbat vreo 3 cauciucuri si mousse-ul nu da nici un semn de uzura. L-am uns cu fel si fel de chestii: substanta originala, apoi talc, apoi vaselina, etc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adica de jur imprejur cauciucul statea pe janta cum trebuie!

Era o zona de o palma ca si marime unde cauciucul era desprins de janta.

Facea rau de tot, pe asfalt abia puteam sa merg, sa nu mai vorbesc de inclinari :)

Gandeste-te ca mergeam cu el asa moale ca si cand mergi pe pana.

Si totusi in padure nu aveam treaba, era super bine si cum spuneam aderenta maxima.

 

Concluzia: un sistem care iti permite sa faci roata cat mai moale fara sa dejanteze, fara sa indoi janta, fara sa faci pana!

Mousse-ul este foarte ok, problema la el este ca e prea tare! Cand vin namoalele ii degeaba!

Solutia (sper eu) este tubliss!

Astept livrarea pe luni la un kit fata spate si apoi prima tura in weekend.

O sa va impartasesc si voua experienta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...