Lucian_M Postat Mai 12, 2022 Share Postat Mai 12, 2022 Acum 2 ore, binox a spus: Care-i logica dupa care o masina cu lumini neconforme e mai naspa decat o moto cu lumini neconforme? Sau de ce ai respinge o masina fara catalizator (sau filtru de particule) dar ai admite o motocicleta fara catalizator? Păi fiecare are grijă de luminile lui, să fie văzut ziua, nu mai vorbesc de mers noaptea. Doar inconștienții ar merge cu lumini aiurea. Sunt moto pe carburație- alea unde au catalizatorul? Ce fum dă o mobra fără catalizator și cum stai în spatele unei mașini cu eșapamentul mânarit sau cu dpf-off? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Mai 13, 2022 Share Postat Mai 13, 2022 (editat) Acum 12 ore, binox a spus: Crezi tu ca nu exista Eu am vazut la RAR cum au fost respinse 2 dacii papuc din urmatoarele motive: - una era in acte pe injectie dar in realitate fusese trecuta pe carburator ( trecuse testul de noxe si era ok in rest) - alta era in acte 4x4 dar in realitate era doar 2x4, la fel, in rest era ok Ceea ce spui tu nu are legatura cu cazul de fata. Asa cum spuneam inca de la inceput, nu se masoara noxele la motociclete. Daca prin absurd, chiar isi pune mintea vreun inginer de pe la RAR sa faca treaba asta, care sunt normele in care trebuie sa se incadreze ? Dupa parerea mea, are sanse sa treaca. Editat Mai 13, 2022 de MirceaB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Mai 13, 2022 Share Postat Mai 13, 2022 Acum 9 ore, Lucian_M a spus: Păi fiecare are grijă de luminile lui, să fie văzut ziua, nu mai vorbesc de mers noaptea. Pe principiul asta ca fiecare trebuie sa aiba grija de atelajul lui ar trebui sa desfiintam ITP-ul. Citat Doar inconștienții ar merge cu lumini aiurea. Tu nu ai vazut niciodata motociclete/masini noaptea fara lumini, cu stopuri foarte slabe ( probabil au montat fara sa-si dea seama becuri de 24V ) , cu faruri foarte puternice, faruri reglate aiurea care te orbesc, sau faruri foarte puternice care te orbesc? Eu am vazut destule atat auto cat si moto. Cat despre inconstienti de tot felul, nu mai zic ca-s pline drumurile de specimene deastea, ma mir cum de tu nu te intalnesti cu ei.... Citat Sunt moto pe carburație- alea unde au catalizatorul? Ce fum dă o mobra fără catalizator și cum stai în spatele unei mașini cu eșapamentul mânarit sau cu dpf-off? La alea pe carburatie nu le cere nimeni catalizator ca nu au avut din fabrica, la fel si la masinile pe carburatie. Ideea era de ce le-am permite unora sa-si modifice atelajele astfel incat sa polueze mai mult dar altora nu le permitem ca au mai multe roti la atelaj. Pana la urma tot nu ai raspuns de ce ai fi mai permisiv cu motocicletele la ITP fata de auto. Oare nu pentru ca esti motociclist si simpatizezi cu motociclistii? Chiar crezi ca e ok modul in care ai inchide ochii la moto fata de auto daca ai fi inspector ITP? Daca nu ai fi inspector ITP ti-ar place sa nimeresti cu moto la unul care poate e pasionat de masini tunate si poate chiar are ciuda pe motociclisti? Citat Asa cum spuneam inca de la inceput, nu se masoara noxele la motociclete Nici tractiunea 4x4 nu se masoara la ITP. Citat Dupa parerea mea, are sanse sa treaca Clar are sanse daca inginerul nu-si face treaba cum trebuie si se intampla, chiar si fara spaga. Dar treaba lui e sa observe modificarile nepermise facute la moto si eliminarea catalizatorului care face automat ca moto sa nu se mai incadreze in norma de poluare ( chiar daca nu se masoara noxele) e o astfel de modificare Iti mai dau un exemplu in acest sens cu motocicletele mele. 2 motociclete identice prezentate la acelasi RAR Voluntari care au nimerit la inspectori diferiti. Ambele aveau aceeasi neregula, stopuri suplimentare de ceata montate pe spate. Un inspector nu a comentat nimic, altul m-a pus sa le dau jos pt a-mi da ITP-ul. Mie personal mi-a placut de primul dar dpdv legal al doilea avea dreptate si si-a facut treaba mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Mai 13, 2022 Share Postat Mai 13, 2022 Chiar, la moto de ce nu se pune din fabrică lampă de ceață în spate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dexter_wrx Postat Februarie 8, 2023 Share Postat Februarie 8, 2023 Salut baieti! Am gasit o Beta 520RR de vanzare cu acte de export din Italia pentru Romania. Pe acte are 9kw (nu stiu cum, fara sa fie limitata) si 498cc. Daca o iau si ii fac RAR-ul o sa mi-o treaca tot cu 9kw pe CIV sau o testeaza si imi schimba inapoi la 60cp?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.