Sari la conținut

RCA Moto 8-9 luni, ce ziceti?


TeDy 'M
 Share

RCA Sezon Moto 8-9 luni  

71 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

theos_, sigur varianta 6+3 luni va costa mai mult decat cea de 9 luni.

Stiu ca e f buna o varianta de 3 luni dar la noi...

C-asa-i in tenis! zicea maestrul Caragiu :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 95
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ar fi un vis frumos sa putem face asigurarea la moto pe 3 luni. Dar nu cred ca o sa se intample asta niciodata.

Foamea de bani depaseste orice rationament. Asiguratorii vor totul dar sa nu dea nimic...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@TeDy 'M: exista cumva date privind masa critica? Cate mobre sunt inmatriculate in Romania? Cat la suta din piata asigurarilor reprezinta? Daca procentul asta e undeva sub 10% ne putem lua gandul de la asigurari preferentiale sau adaptate specificului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic așa: s-a mai discutat și s-a concluzionat că ideal ar fi să o poți prelungi cu câte o lună. Poate eu am o motoretă, un hatchback și un suv. Cu motoreta și hatchback-ul merg cât timp nu e zăpadă, adică 10-11 luni, iar cu suvul merg numai pe zăpadă 1-2luni eventual încă o lună în vacață vara. Cine stă capra ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu am indraznit sa gandesc atat de ideal dragi colegi( cazurile +1 luna sau +3 luni),

vad ca sunt multe "of"uri, initial propuneam numai o a treia varianta-cea de 9 luni,adica un sezon moto.

 

Chivu, capra suntem noi toti luati de fraieri, atunci cand platim pt un sezon de 9 luni RCA pe 12 luni, sau cand platim RCA pe 6 luni + amenzi sau mai rau + daune, pt cei care au circulat in afara perioadei asigurate.

 

draggosh, se inmatriculeaza circa 350 autov. pe 2 roti anual.

Ca sa evit smile-uri, orice vehicul propulsat cu motor se numeste autovehicol si am specificat 2 roti. Pt unii...


adi_mot ai mare dreptate!

Editat de TeDy 'M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai oameni buni:

Chiar este asa de greu de inteles ca nu are rost sa ne limitam singuri?!

Pai daca apare asigurarea pe opt luni... si dupa aia tu vrei sa mai mergi una ca... asa vrei tu... mai platesti 8 ?

 

Chiar este greu sa facem doar ce vrea fiecare dintre noi,

nu la gramada ca oile si nici ce vrea sa impuna statul sau bisnitaru?!...

 

Bref si la subiect:

In materie de asigurari auto-moto...

Fiecare ar trebui sa fie liber sa poata alege cate ZILE, LUNI sau ANI vrea sa plateasca.

Atat.

 

Pentru libertatea simpla si clara a bunului-simt... ar trebui sa militam...

nu pentru alte ingradiri mai bune!...

ce zice DanNastase e ideal,si pe ala trebuie sa-l tintim!

asta daca vrem sa facem ceva ca lumea...altfel,ne pierdem in detalii si lupte fraticide cu " cite luni de sezon" si ne dam cu stingu'n dreptu'...

ps:asta e ca aia cu "echipamentul obligatoriu" ...

Editat de TheFatBob
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma lasi? parca ai trai pe alta lume in alte vremuri...

 

daca asta e raspunsul tau fata de ultimul meu post inseamna ca ai inteles ca si Dan P. Pana si copiii de gradinita inteleg ca 2L de suc este mai convenabil decat 4x1/2L...

C-asa-i in ziua de azi!!!

 

EU AM PUS PROBLEMA ASIGURARII PE DURATA UNUI SEZON, adica 8-9luni ! ca si a treia varianta.

 

Reamintesc ca am semnat petitia userului "danysenda" din semnatura. Fiti macar curiosi!

Editat de TeDy 'M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

si incet incet va veni sfarsitul lui septembrie...

ce fac dragii colegi care au asigurare pe 6 luni si le expira asigurarea?

 

1 Se uita cu jind dupa cei care se plimba

2 Isi fac asigurare pt inca 6 luni si astfel platesc mai mult decat cei care au platit din prima 12 luni

3 Circula fara asigurare si Dumnezeu cu mila...

 

4 Saaaau, vor milita pt asigurarea pe termenul unui sezon moto!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai normal ar fi sa se faca in fractiuni de cate 3 luni, si poti alege : 3-6-9 sau 12 luni. La ora actuala , nu poti alege decat 6-12. Sunt multe cazuri cand nu se justifica aceste perioade, dar interesele banesti sunt mari din partea asiguratorilor, care nu mai stiu cum sa faca sa scoata bani si sa NU te despagubeasca corect decat dupa ce te lupti cu ei...

Sunt curios de ce zice LEGEA si regulile asiguratorilor despre perioadele pe care se pot face RCAuri, daca e specificat undeva si de catre cine e reglementat. Atunci putem stii UNDE sa ne indreptam cererile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As vrea sa va puneti si in pielea unui actuar care trebuie sa socoteasca prima voastra de asigurare.

 

Ei iau in considerare foarte multi factori atunci cand dau un pret. Ca pana la urma asta fac, sunt niste teoreticieni foarte morbizi. iau in calcul cate sanse ai sa mori / faci accident si pe urma pun pariu cu tine. Tu pui pariu ca faci accident, ei pun pariu ca nu faci. e o tombola care lasa foarte putin sortii si lasa foarte mult statisticii.

 

E adevarat ca statistic vorbim eu si cainele meu avem in medie 3 picioare. Insa astea sunt doar interpretari gresite ale unor date corecte. :)

 

Acum, ei iau in considerare ca un motociclist merge din 12 luni caaaaam..... 9 luni. Sa zicem ca media este undeva chiar mai jos, ca toate rachetele astea de bagat sub chiloti merg doar cat sunt terasele deschise. Mai - Octombrie.

 

Acum tu vrei pe 9 luni. Fair enough. Insa actuarul va presupune ca tu vei merge .... 9 luni. Cati bani ai vrea sa-ti ia?

 

Preturile astea nu sunt stabilite dupa ureche. Fiecare companie de asigurari are in spate niste actionari care sunt mai mult sau mai putin dispusi sa-si riste fondurile.

Ai optiunea sa "play it safe" si sa-ti reasiguri clientii la o companie de reasigurare dar asta iti va adauga niste costuri substantiale

 

Mai ai optiunea Euroins unde aduni o galeata de bani dupa care tragi de fiecare despagubire pentru ca iti scade galeata. SI din pacate, daca e un an prost si Sfantul Valvoline nu mai protejeaza motorestistii ajungi cu compania pe copca pentru ca oricat ar fi socotit actuarii tai de bine, ghinionul te-a adus la faliment ca a intrat unu cu tiru'n peste parcarea de la Arc intr-o miercuri.

 

Motivatia pentru care se ofera doar optiunile 1-6-12 tine strict de logistica. E foarte mare bataia de cap sa-ti faci fiecaruia asigurare dupa cum il tuna.

 

Hai sa luam un alt exemplu? Stiti cat costa asigurarea pentru un test-ride cu BMW 1200 RR pe circuit? Cam 55 de euro pe ora. Restul pana la cat platesti pentru antrenament sunt costurile logistice (mobra, carburant, costum, scaune pentru bagabontii care stau la finish sa te pozeze etc.

 

Asta inseamna la un program al circuitului de 260 de zile pe an (ca lunea si martea de obicei e pauza) ca asigurarea costa 114.000 de euro / an. Evident ca nimeni intreg la minte nu ar da banii astia. Insa actuarul ia in calcul: cati oameni vin sa se dea, ce experienta au, cat de des cad, pe ce parte (ca-i mai scump farul ala trapez decat ala rotund) etc.

 

Nu zic ca nu mi-ar conveni sa pot lua asig pe 9 luni. Dar mi-e frica sa nu pierd discountul de Nov-Dec-Ian-Febr cand actuarul stie ca merg mai rar si sa iasa mai scumpa. Dar daca se face cald si soare pe 15 februarie ca anul trecut cand am vrut la mare... ce fac? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi fac asigurare pe inca 6 luni... ca nu am ce face... expira maine.

deci mai adaug la lista un x... cu inca un furt legal din buzunarul meu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi fac asigurare pe inca 6 luni... ca nu am ce face... expira maine.

deci mai adaug la lista un x... cu inca un furt legal din buzunarul meu.

 

nu-i mai ieftin sa faci pe un an?

 

iti urez iarna usoara, fara inghet pana prin Februarie. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu-i mai ieftin sa faci pe un an?

 

iti urez iarna usoara, fara inghet pana prin Februarie. :)

cand am facut asigurarea in februarie aveam fix banii de asigurare si ceva benzina... acum... cam la fel...

ms, sper si eu la o iarna cat mai usoara ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incomoda situatia cu 6 luni......dai o caruţă de bani si te trezesti ca nu te-ai plimbat mai deloc in astea 6 luni ca nu ai avut timp si/sau bani ,iar cand ai timp vezi ca a expirat si dupa te uiti la altii cum merg.......pana mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mie imi expira luna asta, pe 25.. O sa fac alta pe 6 luni, n--avem ce face.



Ar fi buna o asigurare de 9 luni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din nou. intrebarea este... la ce ar fi buna o asigurare pe 9 luni daca ar trebui sa platesti la fel de mult ca cea pe un an?

de ce sa coste la fel de mult?

 

si acuma, sa fim seriosi... cate pagube genereazqa motoarele din vina lor masinilor? sau cumva procentul covarsitor este invers?

saracecele companii de asigurari... ar pierde ele bani cu noi dupa ce au tras de pe noi o tona de bani....

 

eu vreau sa-mi pot face asigurare pe o zi, pe o saptamana, pe o luna, pe 2, 3, 4, .... 11, 12... EU CUMPAR ACEL PRODUS intelegeti odata ca normal este cand clientul cumpara CE VREA EL!

saracutele firme de asigurari, amaratele... ar pierde profit... nu ar mai scoate 1 000 000% profit ci doar un normal de 15-30%... atunci sa vedeti concurenta la preturi si la rezolvarea cazurilor... cand munca se rasplateste in baza rezultatelor avute si nu ca acuma...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai oameni buni:

Chiar este asa de greu de inteles ca nu are rost sa ne limitam singuri?!

Pai daca apare asigurarea pe opt luni... si dupa aia tu vrei sa mai mergi una ca... asa vrei tu... mai platesti 8 ?

 

Chiar este greu sa facem doar ce vrea fiecare dintre noi,

nu la gramada ca oile si nici ce vrea sa impuna statul sau bisnitaru?!...

 

Bref si la subiect:

In materie de asigurari auto-moto...

Fiecare ar trebui sa fie liber sa poata alege cate ZILE, LUNI sau ANI vrea sa plateasca.

Atat.

 

Pentru libertatea simpla si clara a bunului-simt... ar trebui sa militam...

nu pentru alte ingradiri mai bune!...

corect.aici e vorba despre un principiu,nu despre rentabilitate...vreau sa am de unde alege,chiar daca e mai scump/ieftin.

 

ma lasi? parca ai trai pe alta lume in alte vremuri...

 

daca asta e raspunsul tau fata de ultimul meu post inseamna ca ai inteles ca si Dan P. Pana si copiii de gradinita inteleg ca 2L de suc este mai convenabil decat 4x1/2L...

C-asa-i in ziua de azi!!!

 

EU AM PUS PROBLEMA ASIGURARII PE DURATA UNUI SEZON, adica 8-9luni ! ca si a treia varianta.

 

Reamintesc ca am semnat petitia userului "danysenda" din semnatura. Fiti macar curiosi!

acuma ti-am vazut postul...dude,nu ma intereseaza cit e de convenabil ci sa am de unde alege,cit vreau EU/TU/NOI....e vorba de un principiu sanatos.

care sezon?pt mine poate fi 2 luni sau....7 luni...etc...deci?despre ce vorbim?

dar nah,asa e rominul ,are" dreptatea lui" si tine neaparat s-o impuna si altora.

 

ps:o comparatie,ca sa intelegi unde bat: ro-vignieta e pe 1 sapt-1 luna-3 luni si 1 an parca,nu?

eu imi iau pt o luna pt ca pt atita am nevoie EU....chiar daca e mai "rentabil"sa iau pt 1 an.got it?

Editat de TheFatBob
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da prin UE cum e? Se poate face si pe 9 luni?

 

Nu are nicio legatura. Fiecare stat are reguli proprii. In unele este strict third party liability (cum e RCA in Rom) in altele este obligatorie asigurarea pe conducator si nu pe masina, in altele este comprehensive cover adica plateste si damage-ul propriu.

 

Preturile fiind foarte mari si foarte targetate per conducator (adica in functie de profilul fiecaruia) cutuma este sa-ti faci pe un an. In Irlanda aveam un quote pentru mine care nu aveam istorie de liability si m-ar fi costat 820 de euro pe an sau 790 pe 6 luni. Tu ce crezi ca as fi ales?

 

Mai normal ar fi sa se faca in fractiuni de cate 3 luni, si poti alege : 3-6-9 sau 12 luni. La ora actuala , nu poti alege decat 6-12. Sunt multe cazuri cand nu se justifica aceste perioade, dar interesele banesti sunt mari din partea asiguratorilor, care nu mai stiu cum sa faca sa scoata bani si sa NU te despagubeasca corect decat dupa ce te lupti cu ei...

Sunt curios de ce zice LEGEA si regulile asiguratorilor despre perioadele pe care se pot face RCAuri, daca e specificat undeva si de catre cine e reglementat. Atunci putem stii UNDE sa ne indreptam cererile.

 

Legea nr. 136/1995

 

Art. 19. — Asigurarea obligatorie RCA se încheie pe perioadă determinată:

a) anual ori semestrial, pentru vehiculele înmatriculate ori înregistrate în România, după caz;

B) pe perioada de valabilitate a autorizației provizorii de circulație, pentru vehiculele care se înmatriculează sau se înregistrează provizoriu;

c) pe perioada înmatriculării/înregistrării temporare, dar nu mai mult de 15 luni;

d) pe o perioadă de maximum 30 de zile de la data dobândirii proprietății, dovedită cu documente justificative, pentru vehicule înmatriculate/înregistrate în alte state membre, pentru care se solicită asigurarea în vederea înmatriculării/înregistrării în România;

e) pe perioade de câte o lună, dar nu mai mult de 3 luni, pentru vehicule înmatriculate/înregistrate în state terțe, pentru care se solicită asigurarea în vederea înmatriculării/înregistrării în România.

 

Normele CSA.

 

melciu@

 

Ai certitudinea asta, sau dai cu presupusul ?

Hai sa nu mai gandim ca daca ne cade parul...

 

nothing's sure in life but death and taxes ;). certitudinea ca ce?

 

de ce sa coste la fel de mult?

 

ti-am explicat destul de clar mai sus cum se calculeaza riscul.

 

Fiecare categorie de vehicul are atasata la fisa un estimativ general de km parcursi anual. O medie sa zicem. Toti platim in functie de ea, chiar daca merem doar seara pe Magheru 1000 de km pe an sau rupem europa-n doua.

 

Ceea ce v-ar avantaja pe voi nu ar fi un sistem tot cu perioade definite asa cum este acum, ci unul pay-per-mile. Suma sa fie introdusa in combustibil de exemplu si platesti in functie de cat mergi. Daca mai adaugam si suma asta acolo incet incet vom incuraja distileriile ilegale de benzina.

 

back to the moonshine ages.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ti-am explicat destul de clar mai sus cum se calculeaza riscul.

 

Fiecare categorie de vehicul are atasata la fisa un estimativ general de km parcursi anual. O medie sa zicem. Toti platim in functie de ea, chiar daca merem doar seara pe Magheru 1000 de km pe an sau rupem europa-n doua.

 

Ceea ce v-ar avantaja pe voi nu ar fi un sistem tot cu perioade definite asa cum este acum, ci unul pay-per-mile. Suma sa fie introdusa in combustibil de exemplu si platesti in functie de cat mergi. Daca mai adaugam si suma asta acolo incet incet vom incuraja distileriile ilegale de benzina.

 

back to the moonshine ages.

nu ma intereseaza cum calculeaza nababii de la asigurari riscul. din punctul meu de vedere il calculeaza prost pentru mine si bine pt ei. ff bine pt ei.

ma intrereseaza sa fiu bagat i seama de catre prestatorul de servicii si punctul meu de vedere sa aibe o importanta in fata lui nababu' asiguratoru' care plateste prost si tarziu cand si daca plateste... ma pe ei...

 

statu' este si el vinovat ca deh este mana-n mana politrucul corupt cu firma care-i da spaga sa se dea legea cum trebuie...

 

hai sa-ti explic cum ar trebui calculat riscul la moto:

unu' care-si ia o viteza risca ori sa crape pe mana lui (0 costuri pt asigurator) ori sa crape lovit de o masina-n trafic (0 costuri pt asiguratorul motociclistului)...

deci asigurarea moto ar trebui sa fie mai ieftina ca a unei masini. rar se intampla ca mobra sa fie de vina pt daunele masnilor. mult mai rar decat invers...

moto nu va circula 12 luni pe an deci o mare parte din timpul asigurat nu va putea cauza daune...

deci... ???

banoasa afacerea cu asiguratul mobrelor? nu? eu nu am cauzat nici o dauna si am platit asigurari permanent... deci in cazul meu este 100% profit pentru ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ma intereseaza cum calculeaza nababii de la asigurari riscul. din punctul meu de vedere il calculeaza prost pentru mine si bine pt ei. ff bine pt ei.

ma intrereseaza sa fiu bagat i seama de catre prestatorul de servicii si punctul meu de vedere sa aibe o importanta in fata lui nababu' asiguratoru' care plateste prost si tarziu cand si daca plateste... ma pe ei...

 

statu' este si el vinovat ca deh este mana-n mana politrucul corupt cu firma care-i da spaga sa se dea legea cum trebuie...

 

hai sa-ti explic cum ar trebui calculat riscul la moto:

 

unu' care-si ia o viteza risca ori sa crape pe mana lui (0 costuri pt asigurator) ori sa crape lovit de o masina-n trafic (0 costuri pt asiguratorul motociclistului)...

deci asigurarea moto ar trebui sa fie mai ieftina ca a unei masini. rar se intampla ca mobra sa fie de vina pt daunele masnilor. mult mai rar decat invers...

moto nu va circula 12 luni pe an deci o mare parte din timpul asigurat nu va putea cauza daune...

deci... ???

banoasa afacerea cu asiguratul mobrelor? nu? eu nu am cauzat nici o dauna si am platit asigurari permanent... deci in cazul meu este 100% profit pentru ei.

 

cu toate ca iti inteleg frustrarea, nu prea cred ca ai inteles cum functioneaza sistemul de asigurari.

 

1. nababii nu calculeaza nimic, aia doar merg la lunches si la brunches si la meetinguri si in call-uri si in timbilding-uri, si in general frecus pe menta. frecusul pe coate il fac actuarii, bine platiti, e adevarat, insa destul de departe de ideea de nababi. :)

 

2. prestatorul de servicii te baga in seama. daca ar putea ei ti-ar vinde cate o polita pe o zi in fiecare dimineata. La un cost apreciabil, evident. Insa in cazul RCA nu tine de ei, ti-am dat mai sus legea. "Organul" stabileste, nu "nababii". Asa ca este singurul vinovat, nu "si el".

 

3. ala care crapa pe mana lui, acolo unde tu sustii ca nu sunt costuri pentru asigurator vine cu un cost foarte mare. De obicei mai mare decat un accident moto vs auto. Asta pentru ca primaria vine si spala trotuarul de sange, 700 lei, politia trimite o platforma si aduna epava, 700 de lei, primaria inlocuieste bordura, 700 de euro, primaria se face ca inlocuieste si stalpul de iluminat 25.000 de euro, colac peste pupaza, dupa ce ingropatul incepe sa impinga zambilele de jos in sus vine si RATB si spune ca a intalnit dificultati in circulatia troleibuzului 96 si stabileste ca pierderile regiei sunt de 2400 de lei / ora de interventie.

 

Exista si cazurile in care te duci prafutz pe camp, dar nu prea e cazul.

 

Pe de alta parte, ala care te loveste cu masina, de cele mai multe ori te-a lovit din cauza ca nu ai fost atent. Legea il scoate vinovat, fair enough, dar pana la urma riscul cel mai mare tot tu ai fost.

 

4. asigurarea moto este mai ieftina decat la masina, cel putin la mine.

 

5. si aici ajungem la situatia in care nu prea ai inteles cum functioneaza sistemul.

 

Riscul este mare pentru toti, si este impartit. Pentru fiecare toanta care zgarie Peugeotul de la barba-su de doua ori pe saptamana, exista si un tont ca mine sau ca tine care au platit 10 ani fara sa ceara inapoi un cent. Desigur, avem bonus malus, un sistem prin care suntem "bonusati" ca nu am facut pagube. Dar in continuare este nevoie de noi, cei fara daune pentru a le plati pe ale celor care le fac.

 

Asigurarea nu poate sa-i faca doar pe ei sa plateasca pentru ca nu ar mai fi asigurari ci ar fi plata in rate a reparatiilor.

 

Stiu ca nu e fair, dar este acelasi lucru cu dimensiunea cucului. Nu poti sa schimbi mare lucru, asa ca bucura-te de ce ai. :)

 

Din nou, asigurarile sunt un pariu. Platesti suma si pe urma pui pariu ca o sa faci pagube. Ei pun pariu ca n-o sa faci. dpmdv... sa castige cat or vrea.

 

Acum te plangi de asigurari. Dar in ziua in care mergi cu gajica in spate si te ciupeste de maciuca inainte de intersectie si nu observi ghertoiul cu BMW seria 7, generatie 2013 care franeaza brusc.... o sa apreciezi cand aflii ca stopul la limuzina aia costa cat salariul tau pe urmatoarele 3 luni. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Ei, de 2 sapt. deja vedem, ca in ciuda vremii prietenoase, motocicletele pe soselele noastre s-au imputinat.

Asiguratii pe 12 luni-cam putintei, impreuna cu asiguratii pe 6 luni-cu asig expirata, constituie efectul...

 

Pt ca in Romanica noastra, toti vor castig maxim. Pana, nici magazinele cu banane negre pe tejghea, nu vor a face rabat...

Totusi, materia cenusie a cumparatorului di'mpreuna cu usurelul portofel fac legea !

 

De ce ar avea majoritatea motociclistilor asigurare si sosele (pt care oricum platim impozit integral), timp de 9luni ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3. ala care crapa pe mana lui, acolo unde tu sustii ca nu sunt costuri pentru asigurator vine cu un cost foarte mare. De obicei mai mare decat un accident moto vs auto. Asta pentru ca primaria vine si spala trotuarul de sange, 700 lei, politia trimite o platforma si aduna epava, 700 de lei, primaria inlocuieste bordura, 700 de euro, primaria se face ca inlocuieste si stalpul de iluminat 25.000 de euro, colac peste pupaza, dupa ce ingropatul incepe sa impinga zambilele de jos in sus vine si RATB si spune ca a intalnit dificultati in circulatia troleibuzului 96 si stabileste ca pierderile regiei sunt de 2400 de lei / ora de interventie.

o da... lolll. ok. din toate accidentele de pe lumea asta o mica minoritate sunt moto.

marea masa sunt auto.

primaria spala cucu de sange... politia se uita la mine cum cu 2 prieteni tarai mobra in curtea unui nenea pana a doua zi cand a venit duba proprietarului dupa ea..., bordura nu avea nimic.., stalpul era indoit de duba care nu a acordat prioritate, iar traficul oricum este blocat TOT de masini 95% din timp...

Pe de alta parte, ala care te loveste cu masina, de cele mai multe ori te-a lovit din cauza ca nu ai fost atent. Legea il scoate vinovat, fair enough, dar pana la urma riscul cel mai mare tot tu ai fost.

mda. si la masini nu este la fel? poti conduce preventiv o viata fara accident... e aceeasi branza, dar nu ... motociclistii sunt clasa de risc major. ca-s minoritari, deaia...

4. asigurarea moto este mai ieftina decat la masina, cel putin la mine.

ultima mea asig pe 6 luni... 117 roni la carpatica evident... deci 234 ron pe an...

Acum te plangi de asigurari. Dar in ziua in care mergi cu gajica in spate si te ciupeste de maciuca inainte de intersectie si nu observi ghertoiul cu BMW seria 7, generatie 2013 care franeaza brusc.... o sa apreciezi cand aflii ca stopul la limuzina aia costa cat salariul tau pe urmatoarele 3 luni. :)

hahhahaha, nu ma distrag asa de usor...

am fost in situatia de a "rupe" maneta de fana-n mana.

ma descurc...

 

totodata insist ca eu ca si client ar trebui sa pot decide ce cumpar.

"nenea, eu vreau asigurare pe 13 zile, 2kile si jumate de cartofi si 7 mere. ce naiba...??? cat face? uite banu, merci. mai trec pe aici ca mi-a placut serviciul..."

da nu. "as dori sa-mi vindeti ce vreti, va rog. cat costa? ufff uite aici, pa!" si inghite ce ti se baga pe gat...

 

riscul lor ma doare-n cot de el. afacerea lor sa si-o muleze pe cererea pietii. daca nu cred ca pot castiga (desi am dubii majore..) sa lase pe altu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...