Sari la conținut

Yamaha Virago - Bloody Mary


Geo_ZGA
 Share

Postări Recomandate

Salutare. Dupa ceva timp m-am decis si eu sa fac topic primei mele motociclete.

E o Yamaha Virago xv250 - Route 66, din 1991, pe care am numit-o Bloody Mary... e rosie, fostul proprietar o alinta Maria... :D

Motoreta a stat cam 2 ani in curtea fostului proprietar, prieten de-al meu, pana am vazut-o vara trecuta cand am fost la un gratar acolo... cum boala mea cu motoarele e de multi ani, am aruncat-o o vorba... sa il "scap" eu de ea. Intr-un final l-am convins, am aflat in ce stare e, am stabilit un pret (bun, zic eu) si am cumparat-o. In ianuarie am adus-o acasa si am cazat-o in sufragerie. De atunci lucrez la ea...

Initial stiam ca are probleme pe la partea electrica, releul de incarcare, regulator, fiind dus. Am inceput cu partea asta, am constatat ca intr-adevar e ars, si a fiert si vechea baterie... am primit la ea si o baterie noua, dar care e statuta si ea tot de 2 ani si ceva, si e buna de aruncat. Deci la lista de cumparaturi am adaugat releu regulator, mufa pt el (penultimul proprietar a facut niste innadituri, a pus releu cu 4 fire, in loc de cel original cu 5) si baterie noua.

Usor, usor am demontat roata spate, am constatat ca aripa spate e pocnita pe ambele parti si necesita sudura... alti bani, alta distractie. Mentionez ca, pe langa reparatii si inlocuiri, mobra a avut si are nevoie de multa, multa curatenie. La tot ce tine de spate a trebuit sa curat initial cu spaclul mizeria, dupa aruncate toate in cada, lasate la inmuiat cu diverse solutii (Detartrantul face minuni), spalate, iar lasate la inmuiat, iar spalate... pana au iesit la lumina.

Aripa fiind pocnita, dupa sudura, va trebui sa o si revopsesc... adaug si aripa fata care e decolorata si in stare proasta... rezervorul care a primit un pumn si e indoit... plus faptul ca nu imi place visiniul original (rosu in talon)... rezulta revopsire totala cu alta nuanta de rosu. Probabil luna viitoare se va intampla asta, o voi face la spray cu ceva modele, o sa postez atunci ce si cum...

Bascula spate era in stare proasta. Rugina am rezolvat-o ieri, curatata cu peria de sarma pe flex, data cu Feruginol (foarte bun, 21 lei 1l care ajunge pt 5 motorete) si la final cu grund auto, la spray, in 2 straturi. Cand ma voi ocupa de vopsitoria efectiva, voi vopsi si bascula in negru lucios. Toate in fata blocului... se poate si asa, in lipsa de garaj, compresor si alte scule. Tot pt bascula am nevoie si de bucsi, 2 cilindrii de metal ordinar, care erau ruginiti din cauza saibelor protectoare lipsa sau deteriorate.

Janta spate era ruginita, am folosit initial spray pt jante si nu prea au iesit... atunci le-am facut o "baie" in Detartrant si s-au curatat in proportie de 90%. Azi le mai fac o data si o sa iasa asa cum trebuie.

Stopul si semnalele spate erau in stare buna, doar murdare rau... le-am curatat, au iesit ca noi aproape.

Cadrul are si el cateva puncte de rugina,in special prin zona bateriei. Banuiesc ca atunci cand a fiert bateria veche, a sarit acid si... munca in plus si acolo. Smirghel, feruginol, grund si vopsea... va fi ca nou.

Sabotii spate si cablul de frana erau blocate, ruginite, murdare... s-a reolvat si problema asta. Cand am adus-o acasa era infranata pe ambele roti... spate l-am rezolvat prin curatare, fata, in schimb... am scos cu greu pistonasul de la etrier si am gasit garnitura exterioara rupta, intarita... si pistonasul f putin ruginit si blocat. Curatat pistonasul si etrierul, astept si un set de garnituri noi sa ajunga... si vedem daca face presiune sau e nevoie sa umblu si la pompa (e desfacuta si ea bucatele, dar se prezinta bine la prima vedere).

Kit-ul de lant era aproape nou dar, de la stat, a ruginit... o sa iau motorina sa-l las la inmuiat si sa-l curat.

Motorul in sine a fost cam greu de curatat, inca mai am jumatate din el de facut, problema e ca nu prea iese perfect... ramane usor patat. Am incercat cu spray de jante si abur sub presiune, periuta de dinti... o sa incerc si cu spray de frane, am inteles ca ar face treaba buna.

Capacele laterale ale cutiei si baii de ulei sunt cam zgariate si tocite... ce nu stiu eu, dar banuiesc ca da, au garnituri? Pt ca demontarea lor ar presupune garnituri noi... macar sa stiu ce am de inlocuit si cat m-ar mai costa si astea. Cum banii nu cresc in pom si bugetul e micut (mai e nevoie de bani si pt echipament si scoala, plus inmatricularea mobrei - nu are rca si itp), incerc sa fac totul cat mai ieftin, singur, cat se poate. Fiind primul motor, mai bajbai la el, dar usor, usor, iese ceva.

Capacele ornamentale de la cilindrii erau foarte urate, oxidate, lacul umflat... am decis sa le polishez, am pus masina de slefuit pe ele cu smirghel mai dur, dupa am trecut la unul putin mai fin, la mana... dupa aceea unul f fin, cu apa... si la final polish pt metal. Unul singur l-am facut pana acum si cu polish, a iesit aproape perfect (din avion nu se vede).

Evacuare nu a vrut sa colaboreze deloc... din cauza ruginei mi-a fost imposibil sa scot teava din toba, ma refer la teava subtire din fier care vine prin spatele tobelor cromate. Nu prea inteleg de ce nu au gandit-o ca orice evacuare normala, sa treaca prin tevile cromate direct, dar... sa zicem ca au stiut japonezii ce au stiut.

Rezervorul era murdar pe interior, cu 2-3 l de benzina ramasi, robinetul abia mai mergea din cauza mizeriei... demontate, aruncata benzina la canal (m-a durut sufletul, la ce pret a ajuns benzina acum), curatate... am imputit casa pt cateva ore. Urmeaza sa il duc la cineva sa-l indrepte, eu nu am reusit... tare tabla, ma asteptam sa fie mai flexibila... dupa aceea sa-i fac o electroliza (sa incerc macar), revopsit si... sus pe cadru.

La carburator inca n-am ajuns... pare complicat si mi-e sa nu-l dereglez complet. Ultima data cand s-a mers cu ea, mergea bine motorul, avea compresie buna se pare, consuma bine... nimic in neregula. Totusi o curatare cred ca e necesara.

Roata fata probabil o voi da jos weekendul viitor, uleiul si siemergingurile de la furca schimbate pt ca e putin umed unul din ele... Janta curatata...

Vitezometrul a fost demontat, scosi paienjenii (la propriu) din el, bucatelele de mizerie, totul curatat, gresat cu ulei de mecanisme fine... si, partea mea preferata, schimbata iluminarea originala, cu un singur bec amarat, intr-una cu 12 leduri smd (banda, de jur imprejur). Munca mare a fost la decapsularea ceasului... si la recapsularea lui, la care am folosit forta bruta - ciocan, am reusit sa dezlipesc firul de + de la banda de leduri, din cauza loviturilor cu ciocanul. Cu putin chin, am reusit sa-l lipesc la loc prin gaurica becului si acum totul e ok.

Toate suruburile, saibele, piulitele etc au fost curatate cu Detartrant, au iesit aproape ca noi... sa vedem la montaj daca mai stiu care unde vin :))

Mai am ceva de munca la ea, estimez cam 6-8 saptamani (printre picaturi, cate ceva seara cand ajung de la munca, in weekend cat se poate...deci timpul efectiv de munca la motor e mult mai mic) si aproximativ 300 euro investitie, fara echipament, scoala, itp, asigurare si inmatriculare. Doar piese si materiale pt ea... releu regulator, mufa, baterie, garnituri etrier, bucsi si saibe bascula + alte cateva care imi scapa.

Nu am pus la calcul anvelope noi... sper sa imi fac treaba cu cele pe care le are. Cel de pe spate e dot 2006, putin cam tocit, cel de pe fata dot 2008 in stare buna. Totusi sunt moi si nu au semne de imbatranire.

Mai caut o modalitate de a ascunde cablurile si firele de pe ghidon... dar nu e prioritar.

Atasez si cateva poze... accept sfaturi, idei si critici. Enjoy.

post-69984-0-93485800-1362916280_thumb.jpg

post-69984-0-85353900-1362916329_thumb.jpg

post-69984-0-59831600-1362916371_thumb.jpg

post-69984-0-85996300-1362916413_thumb.jpg

post-69984-0-00284000-1362916444_thumb.jpg

post-69984-0-88657500-1362916471_thumb.jpg

post-69984-0-22747800-1362916490_thumb.jpg

post-69984-0-36963600-1362916511_thumb.jpg

post-69984-0-14286700-1362916540_thumb.jpg

post-69984-0-78467000-1362916592_thumb.jpg

post-69984-0-50651800-1362916621_thumb.jpg

post-69984-0-04032300-1362916659_thumb.jpg

post-69984-0-92775500-1362916680_thumb.jpg

post-69984-0-08124700-1362916702_thumb.jpg

post-69984-0-32279500-1362916727_thumb.jpg

post-69984-0-92199000-1362916747_thumb.jpg

post-69984-0-29945100-1362916776_thumb.jpg

post-69984-0-69861200-1362916794_thumb.jpg

post-69984-0-48690600-1362916816_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 391
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Se vede ca-ti place ce faci. Cred ca o sa iasa fantastic, avand in vedere ca nu lucrezi fortat.

 

La carburator cred ca e singura chestie care iti recomand sa o lasi in mana unuia care chiar se pricepe si are sculele necesare. Poti sa faci mai mult rau decat bine.

 

Cat despre solutii ce curata bine aluminiul, eu iti recomand (fara vrajeala) Coca Cola. Scoate absolut toate punctele de rugina.

Spor la munca si sper sa nu ai vreo surpriza!


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ GoodKat: Merci mult, ajutorul e bine venit oricand :) Chit ca e vorba de ajutor la golirea unor beri :P Momentan am nevoie de ajutor pt sudarea aripii spate si pt indreptarea rezervorului... in rest, bani sa fie pt piese si vopsea.

Mi-e cam ciuda ca nu pot sa ies macar in fata blocului sa o plimb putin dar... asta e.

Stau pe Timisoara, intre Plazza si Romancierilor, chiar vis-a-vis de oficiul fortelor de munca (somaj).

 

@Dru: merci. Da, imi place sa suruburesc si imi place mobra mea (pt ca e a mea in primul rand). La carburator sunt inca in dubii... stiu ca e mai complicat, am mesterit doar pe carburatoare simple sau dublu corp, auto. Asta moto pare mai complicat... cred ca o sa-l las pt Cesar.

Stiu de Coca Cola, dar e cu mult sub spray-ul de jante sau de frane... care, la randul lor, sunt sub Detartrant. Si e nevoie ca piesa sa stea in baie de Cola ore bune, lucru pe care nu il pot face fara sa demontez motorul. Si daca nu ma doare, de ce sa ma leg? :P Prefer sa nu imi fac de lucru mai mult decat e nevoie...oricum am destul.

Problema cu Detartrantul e ca pateaza aluminiul curat, cum e la motor. La fier, crom sau jante... nu e problema cu el, dar la aluminiu nu e bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc, momentan fac asta... frecat in cada :P

Janta spate nu o sa iasa perfect, asa cum speram, rugina a intrat si in stratul de crom... dar, fata de cum era initial, o sa fie mult mai bine.

post-69984-0-87126700-1362928243_thumb.jpg

post-69984-0-85721100-1362928258_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te felicit pt. ce ai facut pana acum la motocicleta :cheers:
Sunt curios cum va arata la final...
Referitor la vopsit in camp electrostatic..am gasit un pistol care nu are nevoie de compresor (pt. hobby eu zic ca e mai mult decat ok) la un pret bun(pm daca vrei linkul)...dezavantajul e ca iti trebuie un cuptor separat (pt. ca,evident..nu poti folosi acelasi cuptor pe care il folosesti pt. mancare)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bravo omule, faci o treaba buna. Este ceva de munca la ea dar daca iti place sa mesteresti nici nu se simte:)...asteptam rezultatul finalul(cu pozele de rigoare din timpul procesului) si eventual un test drive:).Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc, incerc sa o scot cat mai bine la capat... pe cat posibil. Nu o sa fie ceva senzational, dar tinand cont ca e facuta in sufragerie... :)

Rezultatele muncii de azi: janta a ramas cu ceva urme mici de rugina, daca insist mai mult iau cromul de pe ea. Capacele de la motor au iesit destul de bine fata de cum erau... Si barile de la picioare, care erau ruginite rau, au ramas doar cu zgarieturile pe care nu am cum sa le acopar. Raman doar cele 2 bari, la cele care se prindeau pe ele renunt, nu imi plac si nici nu le vad utilitatea, mare protectie nu ofera.

post-69984-0-40421400-1362948963_thumb.jpg

post-69984-0-83461800-1362948989_thumb.jpg

post-69984-0-18849100-1362949002_thumb.jpg

Editat de Geo_ZGA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc uleiurimotociclete. Dar sa nu exageram... nu sunt chiar atat de priceput, raman la stadiul amator :D Sunt curios sa vad cum ma descurc la asamblare... pusesem suruburile ordonat, sa stiu care unde vin... pana a dat cainele peste ele... de vreo 3-4 ori la rand =))

 

Ai uitat sa adaugi berea la ciclul ala :)) Cada mea nu are preferinte, accepta si piese auto/moto. Apartament/garaj... cu rock fm pe fundal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

momentan am inlocuit doar 3-4 suruburi, de la aparatoarea lantului...cele vechi erau cu cap in cruce, pt surubelnita, si erau ruginite rau...abia le-am desfacut. am pus unele cu cap de 10, scurtat filetul la bomfaier...la flex le stricam. noroc cu menghina de pe balcon :P

restul suruburilor s-au curatat destul de bine, voi vedea pe parcurs cum se prezinta.

In alta ordine de idei...capacele de la baia de ulei si cv au garnituri? daca da, am sanse sa le refolosesc? asi vrea sa le dau jos sa le revopsesc.

 

mai am nevoie si de mufa din poza 10, primul post. are cineva idee pe unde asi putea sa o gasesc? e de la "assembly relay", whatever that means... am gasit-o topita partial si cu un fir oxidat si rupt...

 

In weekend am dat jos roata fata...melcul de km nici nu se mai vedea de stratul gros de vaselina care il imbraca. In interiorul butucului surpriza (sau nu, cineva era pasionat de vaselina): iar vaselina :)) Multa vaselina, vaselina negra, vaselina apa chioara...dar multa. Evident, am umplut cada de vaselina.

Desi la prima vedere parea mai buna janta fata decat cea spate, m-am inselat. Sub stratul de jeg se ascundea multa rugina. A iesit, dar nu prea imi place... o merge sa-i dau 2-3 straturi de lac la spray peste crom? Nu prea cred ca prinde pe suprafata aia lucioasa, dar poate stie cineva sigur...

Evident ca multa mizerie era si in/pe cablul de km. Multumita detartrantului si a detergentului, a iesit la lumina.

Am dat jos si pompa de benzina. Cu tot cu carburator. Un furtunas nu s- dat batut si s-a incapatanat sa stea lipit de un stut al carbului. Asa ca am dat jos carbul cu tot cu flanse, momentan sta nedesfacut, dar cred ca in curand ma apuc si de el. Mai ales daca vremea nu tine cu mine sa ma apuc de vopsit. Mi-e cam frica totusi... din manual pare complicat, sper sa nu-l dereglez de tot. Dar clar are nevoie de o curatare... in pompa am gasit multa mizerie, desi are filtru.

Multe poze n-am facut pt ca m-am apucat de roata si pana la urma amm ajuns la pompa de benzina, carb... si n-am mai avut chef de poze cu mainile pline de mizerie.

post-69984-0-46245700-1364405167_thumb.jpg

post-69984-0-97229200-1364405180_thumb.jpg

post-69984-0-55809200-1364405195_thumb.jpg

post-69984-0-60421200-1364405210_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Stiu ca ar merge, dar bugetul e prea mic pt tot ce trebuie facut la ea, asa ca incerc sa minimizez cheltuielile pe cat posibil. Pt inceput incerc sa fac eu tot ce pot, cat mai ieftin... pe viitor, poate dupa primul sezon, voi putea sa fac lucrari mai profi la ea. Oricum, ca preferinta, eu le-as face rosii :D

Multumesc.



Multumita colegului zdriki, aripa spate e acum intr-o singura bucata, sudata... si rezervorul e indreptat. N-am mai avut timp sa fac mare lucru la ea, am mai luat doar un spray pt curatat lantul, de la Nigrin, sper sa-si faca treaba, setul de garnituri pt etrierul de frana (multumesc lui Razvan metricmotion pt rabdare, intelegere si, nu in ultimul rand, pt preturile bune) si o arumura Alpinestars Bionic 2 noua, pe care o rezervasem de ceva timp http://cdn.alpinestars.com/catalog/product/cache/1/image/2000x2000/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/4/7/4738_black-red_1_1.jpg

Saptamana care vine sper sa am timp sa ma ocup de aripi si rezervor, sa le curat de vopsea, sa le dau cu Feruginol, sa polizez sudurile, sa chituiesc (chit de fibra, rezista bine la vibratii) si sa dau cu 2 straturi de grund. Pregatite pt vopsit, mai pe scurt, pt cand va tine vremea cu "vopsitorii de fata blocului" :D



Din nou, munca in fata blocului, la propriu.

Astazi... operatiunea rezervorul. Curatat de vopsea, flex cu perie de sarma, frecat cu smirghel fin, dat cu Feruginol in 2 straturi si cu grund, tot 2 straturi. Dupa uscarea grundului se vad si cele 2-3 zone care trebuie chituite, operatiune care urmeaza weekendul viitor. Maine: aripa spate, acelasi tratament ca si rezervorul.

post-69984-0-61041400-1365345707_thumb.jpg

post-69984-0-70153000-1365345718_thumb.jpg

post-69984-0-97547300-1365345731_thumb.jpg

post-69984-0-64303000-1366479366_thumb.jpg

post-69984-0-59047300-1366479391_thumb.jpg

post-69984-0-15256200-1366479407_thumb.jpg

post-69984-0-45514400-1366479426_thumb.jpg

post-69984-0-46346100-1366479444_thumb.jpg

post-69984-0-91296900-1366479467_thumb.jpg

post-69984-0-20571900-1366479494_thumb.jpg

post-69984-0-62815300-1366479511_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hombre, ziceai ca mai ai drumuri la C-ta. Te ajut eu cu vopsitul daca e. Am scos azi compresorul si pistolul si am vopsit ceva in curte. S-a pus praf, muste, dar am si garaj si folosim garajul. Eventual, daca vine caldura, folosim garajul pe post de cuptor ca se incinge calumea :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da domnu' :) Eu vin prin Cta destul de des... dar nu vreau sa te tin nici pe tine ocupat. Iti dai seama ca mi-ar conveni si mie mai mult sa vopsesc la pistol, intr-un spatiu inchis... "problema" care ar aparea ar fi ca nu as stii ce vopsea sa iau (calitate vs. pret), si mai ales ce cantitate de vopsea, ce cantitate de lac... vorbim mai multe cand vin in Cta. De 1 mai o sa fiu iar acolo, poate ne vedem la un suc/bere, stau pana pe 6.

Oricum, cred ca ies destul de bine si la spray, chiar daca probabil ma vor contrazice destui.

Editat de Geo_ZGA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bre, am vopsit si eu la spray si a iesit bine si a rezistat, dar nu se compara cu pistolul. Ocupat nu ma tii, nici vorba, mai ales daca vii pe 1, pleci pe 6 gasim noi timp de o barfa ceva. Vopsea eu am folosit de la policolor (monocomponent parca) si kober (bicomponent) din astea ieftine, dar preturile de acum nu le mai stiu. Astea chiar daca aveau lac, eu le-am dat si lac in plus 2-3 straturi. Atunci, dupa vreme lunga petrecuta vopsind, imi ieseau bine; astazi mi-a iesit cam coaja de portocala ce am vopsit. Ce e drept nici nu ma interesa sa iasa impecabil, era vorba sa fie un pic protejata suprafata. In garaj iese marfa, bag folie din aia la 1 leu si captusesc frumos, nu mai intra praf. Se mai gaza usor uneori, dar in general lucram cu usa deschisa sa nu mor acolo si mai ieseau din vapori.

 

PS: daca tot zici ca vii des, sambetele de obicei le petrec la curte, mai repar cate ceva, deci cand vrei, ma poti suna si poti aduce cu tine ce vrei de surubarit, ii dam de cap.

 

Apropo, inca 2 suruburi la carene si e si yamaha mea la 100% capacitate :)

Editat de banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai atunci ne auzim cand vin si ne vedem intr-una din zile. Probabil ca o sa mai vin pe la sfarsitul lui mai, poate facem atunci treaba ;) Pana atunci mai iau un spray de grund, fac si aripa spate (maine probabil), weekendul viitor dau chitul, finisez... si sunt pregatite de vopsit. Bine, rezervorul trebuie sa-l curat putin si pe interior. Apropos de asta... cineva mi-a dat azi un sfat, dupa ce curat interiorul rezervorului sa bag niste vopsea auto in el si sa o "invart" prin rezervor, sa-l vopsesc. Cica ar rezista la benzina, dar am mici dubii...

O sa ma interesez sa vad ce preturi sunt la vopseluri si lac (vreau sa dau si 2-3 straturi de lac, mai ales ca vreau sa vopsesc cu "model", o sa-ti explic cand ne vedem), dar sa-mi spui tu, ca ai mai multa experienta (eu n-am facut decat la spray pana acum), ce cantitati ar fi necesare. Culori: baza 2 straturi de negru + 1 strat de rosu + 2-3 straturi de lac. Mi-e sa nu ies mai scump decat la spray... facusem calculul 1 negru lucios, 1 rosu, 2 de lac... cam 130 lei, de la Duplicolor.

Bun asa, pai pune si alea 2 suruburi si scoate-o pe strazi :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai cred ca la spray iesi mai ieftin oricum. Apropo de rezervor, nu baga nimic inauntru. Ia un redresor si incearca o electroliza, iti povestesc eu cand ne vedem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sursa de calculator nu mai are valoare? :P Daca nu o avea amperaj suficient, o sa imprumut un redresor. Tot cu electroliza vroiam sa-l curat... dar sa vad cu ce astup gaura de jos, de la robinet...



Azi m-am ocupat de aripa spate... am mai luat un spray de grund, am incercat sa o curat cu lampa cu gaz, dar nu iesea prea bine asa ca am trecut iar la peria de sarma pe flex. A mers ceva mai greu decat rezervorul, are destul de multe defecte, avea si rugina destul de multa... dar a iesit, cat de cat.

Saptamana viitoare o sa chituiesc si aripa si rezervorul, la aripa o sa fie mai mult de munca, dar iese. Pana atunci, o sa incerc o electroliza pt interiorul rezervorului.

post-69984-0-61096300-1366576346_thumb.jpg

post-69984-0-94441900-1366576359_thumb.jpg

post-69984-0-58786700-1366576376_thumb.jpg

post-69984-0-05064400-1366576390_thumb.jpg

post-69984-0-19261300-1366576409_thumb.jpg

post-69984-0-44152100-1366576422_thumb.jpg

post-69984-0-65693300-1366576434_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lipsa banilor pt piese o sa mai intarzie iesitul pe strada... din pacate :( Dar usor, usor, sper sa o pun la loc, foarte multe nu mai sunt de facut.

Curatat interiorul rezervorului cu electroliza, chituit si finisat rezervorul, aripile si capacele laterale, vopsit astea + bascula spate, mici retusuri la cadru (vopsea sarita, urme superficiale de rugina), curatat carburatorul, schimbat uleiul si simeringurile din furca, inlocuit bucsile basculei spate, curatat ghidonul... si pus la loc totul. Plus releu regulator si baterie. Si cam asta ar fi...

La rezervor o sa-i pun benzina si atat :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...