Jump to content


Alatura-te grupului nostru pe FaceBook! Like & share! Like & share! Alatura-te grupului nostru pe FaceBook!
Photo

Tunele Sub Bucuresti


  • Please log in to reply
1144 replies to this topic

#761 walrus

walrus

    Nou venit pe forum!

  • INACTIV
  • 0 posts

Posted 25 January 2010 - 04:28 PM

Cunosc si eu persoane care au intrat acolo doar pentru a vizita, deci se poate cu putin tupeu. Mai demult am aruncat o privire prin fereastra din spate in camera de la subsol si se vedeau panzele de paienjeni tesute pe tot mobilieru, usa statea intr-o balama si era clar ca nu mai trecuse careva pe-acolo de lunga vreme. In opinia mea crematoriul asta este unul dintre cele mai ciudate locuri din Bucuresti. Iar ca fapt divers, arhitectura seamana putin cu mormantul fam. Cantacuzino din Bellu. Nu m-ar mira ca unul din tuneluri sa aiba o iesire prin cimitir.

http://farm3.static....7f03dd3.jpg?v=0


"Tunelul la care mă refer din dealul unde Cismigiul se delimitează de stradă era unul
de legătură între Schitul Măgureanului si Palatul Cretzulescu de lângă Universitatea de muzică
de azi, palat în care în zilele noastre se află unsediu al UNESCO.
De aici, o ramificatie subtraversa Calea Victoriei ducând spre Biserica
Doamnei si mai încolo spre Curtea Veche prin Lipscani. O altă ramificatie traversa Cismigiul,
urmând ca pe sub Dâmbovita să ajungă la mănăstirea Mihai - Vodă, iar de aici, mergând mai
departe pe sub Palatul Cotroceni si Drumul Sării,
iesind undeva în Calea Giurgiului si mosiile Bellu."

Cu piciorul... prin Bucuresti (II) de Ion Cogan; Conexiuni nr. 17, iulie 2006


Am mai gasit ceva interesant, dar tine mai mult de fictiune, e vorba de un roman de experienta, Orbitor-aripa stanga de Cartarescu. Are un capitol intreg unde vorbeste despre o intamplare in Cimitirul Bellu, la o inmormantare mama lui coboara in cripta si descopera niste galerii subterane prin care se rataceste, reusind sa iasa dimineata a doua zi.

[i]

"Foarte adînc, înaintea ei, zărea două-trei siluete avansînd în în¬tunericul verde, contopindu-se cu el. Treptele păreau să nu se mai sfîrșească. Măria cobora de ore-n șir, și aproape că uitase unde se afla, cînd zări, la capătul ultraîndepărtat al diagonalei scării, un dreptunghi minuscul de lumină. Nu mai înalți decît niște insecte, cei din urmă oameni din convoiul mortuar sclipiră o clipă în acea lumină, care se apropia cu încetul, și dispărură pe poarta cea lim¬pede. Măria îi urmă, și se pomeni într-o hală enormă, înaintînd minusculă pe un mozaic lustruit și măreț. Sala părea rotundă, dar marginea ei extremă era atît de îndepărtată, încît aproape că dis¬părea într-o ceață sidefie. Sprijinită pe colosale coloane de porfir, o cupolă aurie se înălța prea sus ca să existe cuvinte pentru a-i descrie înălțimea, mai sus decît bolta cerească pentru un truditor al pămîntului și mai sus decît sfera de cuarț a constelațiilor.

[...]

Fugi la întîmplare, ore și ore, oprindu-se din cînd în cînd să-și tragă sufletul, dar pereții sălii păreau să nu se apropie deloc, sau s-o facă atît de încet, încît coloanele și statuile betege păreau niște ghețari încremeniți la marginea universului. Totuși ele ieșeau încetul cu încetul din ceața albastră a depărtării, și femeia își dădu poponeataînd seama că se apropia de monstruosul bărbat acromegalic, cu toracele înconjurat de nori, cu lăboaie atît de mari la picioare, încît între degete avea intrări boltite de galerii ce-și pierdeau perspecti¬vele în depărtare. Măria pătrunse astfel în tunelul boltit dintre degetul mic și următorul de la piciorul drept al statuii, și se trezi într-un fantastic viaduct de cărămidă. Din loc în loc, pe pereții păienjeniți, își întindeau coarnele gălbui vechi trofee de vînătoare. Tablouri în rame greoaie, înflorate, de bronz erau prea înnegrite de vreme ca să-ți mai poți da seama ce reprezintă. Cămine de mar¬mură, reci, grătare și vătraie de alamă alternau cu scuipătoare din același metal alunecos. Galeria era luminată de torțe înfipte în suporturi de metal negru, sus în pereții plini de păianjeni și molii ale zidurilor. [...]"


Daca sunteti de interesati de textul integral imi spuneti si fac cumva sa-l pune pe net.

#762 lil debul

lil debul

    PROFETUL DURERII.

  • Banned
  • PipPipPip
  • 2,783 posts
  • Gender:Male
  • Location:BUCUREST-LETCA NOUA.
  • Moto: HONDA DEAUVILLE.
  • Numar: Din Aluminiu.
  • Club: DAC MOTORS.

Posted 25 January 2010 - 08:40 PM

Eu , personal , sint interesat de crematoriu si de posibilele tuneluri. Poate facem ceva cind s-o mai incalzi.

                            DAC MOTORS.

               

 

   


#763 Thomas

Thomas

    Mdea

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 6,324 posts
  • Gender:Male
  • Location:BuCUResti
  • Interests:Muntele, parasutismul, fotografia, natura, viata :)
  • Moto: Săbiuță 954
  • Numar: curat uneori
  • Club: A.P.

Posted 25 January 2010 - 08:52 PM

Crematoriul are paza armata. Discreta :(

#764 EX_:corleone_*

EX_:corleone_*
  • Anonimi

Posted 25 January 2010 - 09:18 PM

Daca se organizeaza ceva serios ma bag si eu daca ma primiti... :( de cand imi doream o astfel de "aventura"... numai sa nu ajungem pe la politie :(


Pai asta e toata smecheria, sa ajungi la pulitie si sa iei si vreo doua pulane pe carca :cheers: . N-are ce sa-ti faca, iti da cel mult o amenda ca doar nu sunteti spioni.
Exista legende ca tunele ce au legatura cu Bucurestiul ar fi si la mine in Buftea via Palatul Mogosoaia, dar nu am gasit nicaieri referiri despre asa ceva.

#765 lil debul

lil debul

    PROFETUL DURERII.

  • Banned
  • PipPipPip
  • 2,783 posts
  • Gender:Male
  • Location:BUCUREST-LETCA NOUA.
  • Moto: HONDA DEAUVILLE.
  • Numar: Din Aluminiu.
  • Club: DAC MOTORS.

Posted 25 January 2010 - 09:21 PM

Mai fratele meu , am trecut pe acolo de N ori la patrat , fiindca am stat pe Giurgiului si nu am vazut pee nimeni , nici vara , nici iarna. Este un loc public , atita timp cit acolo ajungem o parte dintre noi , la final de mandat. Detaliaza si tu putin , unde sint ninjalaii aia de pazesc crematoriul ? Sau crematoriul nu mai functioneaza si-l pazesc sa nu fie spart ? Fara misto , ca nu inteleg ideea. Oricum , ma duc in primavara sa intreb dac pot beneficia de serviciile lor , pe viitorul foarte indepartat , bineinteles si bag un ochi si la secretele lor.

                            DAC MOTORS.

               

 

   


#766 Gova

Gova

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 199 posts

Posted 25 January 2010 - 11:03 PM

Exista legende ca tunele ce au legatura cu Bucurestiul ar fi si la mine in Buftea via Palatul Mogosoaia, dar nu am gasit nicaieri referiri despre asa ceva.


Ia uita-te cateva pagini mai in urma la postul meu. Daca vrei mai multe informatii, intreaba-ma despre :(

#767 walrus

walrus

    Nou venit pe forum!

  • INACTIV
  • 0 posts

Posted 26 January 2010 - 04:05 PM

Mai fratele meu , am trecut pe acolo de N ori la patrat , fiindca am stat pe Giurgiului si nu am vazut pee nimeni , nici vara , nici iarna. Este un loc public , atita timp cit acolo ajungem o parte dintre noi , la final de mandat. Detaliaza si tu putin , unde sint ninjalaii aia de pazesc crematoriul ? Sau crematoriul nu mai functioneaza si-l pazesc sa nu fie spart ? Fara misto , ca nu inteleg ideea. Oricum , ma duc in primavara sa intreb dac pot beneficia de serviciile lor , pe viitorul foarte indepartat , bineinteles si bag un ochi si la secretele lor.



Nu mai este functional de cativa ani iar acum stau niste paznici pe-acolo, mai sunt si caini. Eu n-am trecut de multe ori ca nu e zona mea. Vroiam odata sa fac poze, cica nu e voie, altadata m-am apropiat doar si au spus ca nu e voie. :() probabil au si ei zile mai bune si mai putin bune. dar cred ca poate fi vizitat ca 'muzeu' . De pe blogu ala ( http://bucurestiivec...iul-cenusa.html ) aflu ca intrarea in galeriile subterane se afla intr-o cladire anexa. Care va sa zica.. degeaba ne obosim cu crematoriul prorpriu-zis. O sa-l vizitam totusi in primavara.

Si spuneau aia ca daca ai urna cuiva acolo poti intra. :(

Edited by walrus, 26 January 2010 - 04:07 PM.


#768 mihai230

mihai230

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 2 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Solenza
  • Numar: B-03-GFX
  • Club: Daciaclub

Posted 07 February 2010 - 01:46 PM

Salut. Am citit intreg topicul vostru despre tunelurile de sub Bucuresti. Aveam un vecin de aceiasi varsta cu mine iar taicasu povestea ca lucra pe la Casa Scanteii si zicea ca acolo este o intrare intr-un buncar subteran. Astazi, terminand de citit topicul asta, discutant cu nevasta si vorbind despre crematoriul Cenusa, imi spunea ca ea cand era mai mica pe vremea liceului, se ducea cu toti prietenii ei roackeri pe acolo si beau vodca. Eu nu am apucat sa trec pe acolo. Doamne ce m-am linistit cand am descoperit acest topic, am crezut ca eu am " o problema", asa imi zice nevasta ca nu e normal sa intrii in subteran ( asimilata cu moartea ). Cand v-am descoperit pe voi, ce m-am linistit. Oricum, felicitari pentru indrazneala cu care iesiti din cotidian. lil debul, cand mai organizati ceva chemati-ma si pe mine. Ma bag. Parca mi se pare interesant sa ma salte si pe mine o data politia. Id de messenger: mihaiflorindinu. O zi buna in continuare. :wink:

#769 Gest

Gest

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 0 posts
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Posted 11 February 2010 - 11:20 PM

Va salut baieti..si eu am citit toate paginile..acum vreo 2 luni..ma durea spatele cat am stat in poponeata pe scaun..erau vreo 76 pagini atunci:)).
Oricum, cert e ca si eu cred in chestiile astea, stiu sigur de la bunicamiu care a fost militian, despre tunelul de sub hanul lui manuc de la unirii, care ar duce in mai multe locuri, si mai stiu si de tunelul Palatul Ghica - Manastiera plumbuita...cand eram mai mic stateam pe plumbuita...si ma rog la un moment dat au venit cei de la primarie sa puna gard intre strada plumbuita siparc...si la un moment dat in calea lor statea un ciot de copac....parea ca fusese taiat si a ramas radacina in pamant. Si cand au tras de el au vazut ca de fapt era pus la misto, sa acopere o gaura, cam cat sa intre un om..era adanca de vreo 3 metrii dar nu se vedea in ce directii o ia...ma rog cert e ca dupa primaria a tras gardul pe deasupra, un gard de fier asa, se putea trece pe sub el...dar cum acolo nu e canalizare si majoritatea oamenilor arunca "caldarile" in parc..gaura a fost astupata de laturi, gunoaie, etc. astept in continuare vesti de la voi cu ce se mai gaseste..ma ustura ochii la cat am citit pe net si deocamdata nimic relevant, in afaraa de tunelurile comuniste:(

#770 lil debul

lil debul

    PROFETUL DURERII.

  • Banned
  • PipPipPip
  • 2,783 posts
  • Gender:Male
  • Location:BUCUREST-LETCA NOUA.
  • Moto: HONDA DEAUVILLE.
  • Numar: Din Aluminiu.
  • Club: DAC MOTORS.

Posted 12 February 2010 - 07:59 PM

Sint o multime de lucruri relevante , doar ca e aproape imposibil sa ajungi acolo. Cum gasesti tunelul care leaga toate cazematele ? Poate , cu venirea caldurii , cind o fi si aia , se organizeaza ceva.

                            DAC MOTORS.

               

 

   


#771 Gest

Gest

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 0 posts
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Posted 12 February 2010 - 10:04 PM

Sint o multime de lucruri relevante , doar ca e aproape imposibil sa ajungi acolo. Cum gasesti tunelul care leaga toate cazematele ? Poate , cu venirea caldurii , cind o fi si aia , se organizeaza ceva.


pai da abea astept sa se termine cu flescaiala asta...inainte sa inceapa frigul am fost prin cismigiu sa ma uit de unde ar fi fost intrarea in tunelul acela vechi. o sa incerc sa bag o poza ceva din ce am vazut. ma rog..din ce am citit acela ar fi locul unde e poarta aia de nu ai voie sa intri, si pe jos unde acum e asfaltat am inteles ca ar fi fost acea intrare.

Attached Thumbnails

  • IMG_0734.JPG


#772 mihai230

mihai230

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 2 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Solenza
  • Numar: B-03-GFX
  • Club: Daciaclub

Posted 23 February 2010 - 08:48 AM

Salut. Revin cu o propunere. Ce ar fi sa mai iesiti si din Bucuresti. Daca tot le avem cu "underground-urile", ce ar fi sa vedem si niste cavitati naturale? Uitati aici ceva interesant :Avenul din Grind, Muntii Piatra Craiului

By Anonim - Posted on 19 July 2009

Avenul din Grind (Funduri)

Ica Giurgiu (Clubul de speologie "Emil Racovita" Bucuresti)

Un gol subteran adanc de 122 de metri, neepuizat din punct de vedere explorativ dupa 79 de ani de la prima (?) coborare in el, situat intr-o zona inca insuficient cercetata din punct de vedere speologic. Intre 1977 - 1987 a fost cea mai adanca si lunga retea in conglomerat din tara; la sfarsitul anului 1980 cavitatea era situata in statistica mondiala (si europeana) pe locul 8.

Acces

Pe drumul de pe Valea Dambovicioara, pornind din localitatea Podul Dambovitei (750 m altitudine) pana la cabana Brusturet (1000 m). De acolo se urmeaza marcajul banda albastra, care dupa aproximativ 90 de minute ne scoate in marea poiana unde sunt stanele din Funduri (1275 m) (imaginea 1). Continuam sa mergem pe banda albastra, inca aproximativ 20-30 minute, pana in locul unde se ramifica (1350 m), urcand spre Saua Funduri, prin padure, poteca insotita de semnele triunghi albastru si punct rosu.

Avenul din Grind, Muntii Piatra Craiului

1 Poiana Funduri si Creasta Pietrei Craiului, vazute cand sosim aici dinspre Brusturet.
foto: I. Giurgiu

Pe aceasta din urma poteca, la 1500 m altitudine iesim din padure. Pe la 1600 metri altitudine (punctul A) marcajul se va dirija treptat spre stanga (de la un grup de stanci izolate pe pajiste), dar noi ne indreptam spre dreapta, suind continuu, tot pe pajiste, de-a lungul malului drept geografic al adancii Vai a lui Stinghie (Valea Steghii; Funduri sud), pana la 1750 m altitudine. Aici, in fine, se poate trece mai comod pe celalalt mal al vaii (stanga geografic).

Din punctul A se vad, in malul stang geografic al Vaii lui Stinghie, imediat mai jos fata de cota unde ne aflam, versanti abrupti sau chiar surplombati de conglomerat. In ei este o intrare inalta si spatioasa de pestera, in care stim ca inca nu s-a intrat (se poate cobori la ea in rapel, de pe marginea impadurita a versantului). In padure, deasupra acelei intrari de pestera, la 1645 metri altitudine se afla intrarea Avenului din Grind (hartile 2 si 3).

Avenul din Grind, Muntii Piatra Craiului

Harta 2 - extras din Traian Constantinescu - Considerations sur les avens et la glaciation pleistocene de Piatra Craiului - Trav. Inst. Speol. “Emile Racovitza”, t. XXXIX-XL, p. 227-237, Bucarest, 2000-2001, Editura Academiei Romane, cu completari

Avenul din Grind, Muntii Piatra Craiului



































Harta 3 - extras din Traian Constantinescu - Considerations sur les avens et la glaciation pleistocene de Piatra Craiului - Trav. Inst. Speol. “Emile Racovitza”, t. XXXIX-XL, p. 227-237, Bucarest, 2000-2001, Editura Academiei Romane

Tot din punctul A, pe Valea superioara a lui Stinghie, la 1790 metri, vedem o intrare de pestera, in versantul ei stang geografic (descoperita si explorata de Ica Giurgiu si Andrei Samoil). Are 4 metri latime si tot atatia in inaltime. Galeria, spatioasa, orientata spre nord, aduna 10 metri, urcand 2 metri fata de intrare. Putin in aval de aceasta pestera, aflata in locul unde valea cu mult grohotis are o bifurcatie, in malul drept geografic sunt alte doua deschideri, unde Andrei Samoil s-a catarat dar nu a gasit continuare.

Pe malul stang geografic al Vaii lui Stinghie vom cobori pe primul picior intalnit, pe pajiste, pana la peria deasa dar scurta de padure/ conifere, aval de care se intra in padurea rara, cu arbori foarte inalti. Continuam sa coboram pe la baza pantei care se inalta in dreapta noastra. Dupa circa cinci minute de la intrarea in padure, gasim gura avenului, la 1645 m altitudine, pe un loc mai plat (imaginea 7). De la gura se poate continua coborarea pe valea care se lasa paralel la inceput cu malul stang geografic al Vaii lui Stinghie si, dupa aproximativ 30-45 de minute, vom reajunge in poteca marcata cu triunghi albastru si punct rosu (la 1350 m).
Alte cai de apropiere spre Avenul din Grind sunt posibile dar trebuie sa ajungem tot la debutul potecii care urca spre Saua Funduri (marcaj triunghi albastru, punct rosu). Aprovizionarea cu apa trebuie bine gandita, in functie de perioada pe care o vom petrece in zona si de efortul pe care ni-l propunem a-l derula pe aici.

Istoric

In 1930, brasoveanul Alfred Prox atinge adancimea de 96,5 metri.

In 1967, brasovenii Friedrich Thomas si Walter Gutt coboara in aven, gasesc o continuare, ating cota -96,5 m (imaginea 4), dar se opresc, din lipsa de echipament, pe buza unui put apreciat la 6 m adancime (vezi si harta 5). Am avut ocazia sa vad, aduse de Walter Gutt, la reuniuni speologice, poze de la explorarile unor avene din Piatra Craiului; imagini deosebit de interesante, rareori insotite de comentarii ample si - ce pacat, Walter Gutt decedand la inceputul lui 2004 - probabil ca acum aceste imagini sunt pierdute pentru explicarea evolutiei explorarilor speologice de la altitudine.

Avenul din Grind, Muntii Piatra Craiului

4 extras din Friedrich Thomas, Liviu Munthiu - Avenele din Piatra Craiului - Cumidava, 1968, Muzeul Judetean Brasov

Avenul din Grind, Muntii Piatra Craiului



































Harta 5 - extras din Friedrich Thomas, Liviu Munthiu - Avenele din Piatra Craiului - Cumidava, 1968, Muzeul Judetean Brasov

Avenul din Grind, Muntii Piatra Craiului

Avenul din Grind, Muntii Piatra Craiului

























7 Intrarea in Avenul din Grind (cu Emilia Marinescu si Mircea Vladulescu).
foto: I. Giurgiu

























Verticala unde s-au oprit brasovenii a fost coborata, la 1 octombrie 1977, de catre Adrian Done, Ica Giurgiu si Nicolae Sandeschi, in cadrul unei explorari organizate de Cluburile "Emil Racovita" Bucuresti si Piatra Craiului Campulung Muscel. Din echipa au mai facut parte: Ioan Dobrescu, Marcel Negru, Oprea Bleont, Florica Berdei, Emilia Cristian, Argentina Savin, Traian Bujor (imaginile 8 si 9).

Avenul din Grind, Muntii Piatra Craiului

8 Avenul din Grind. Planul cavitatii.

Avenul din Grind, Muntii Piatra Craiului



















































9 Avenul din Grind. Profilul cavitatii.





















Descriere

Scara speologica se poate lega de unul din brazii aflati pe buza putului de 22 m de la intrare. La cota -22 (hartile 8 si 9) se ajunge pe o platforma inclinata, pe care sunt adunati brazi, bolovani, zapada. Aici se bat 1-2 pitoane si se leaga 75-80 m de scarita.
Cel care va cobori primul va avea destul de lucru cu aranjarea ei, deoarece scara se opreste pe mici platforme, la cotele -30, -59, -68, -77.
Pe platforma de la -22 am gasit resturile unor scari din cablu de otel, de 10 mm diametru, iar intre -77 si -92 a trebuit sa curatam peretii putului de resturile altor scari, facute din cablu de transmisiune utilizat in al doilea razboi mondial.
Al doilea put are 70 de metri adancime, iar proiectia lui in plan este de 16 m. Intre -25 si -77 m putem admira peretele de conglomerat; elementele matricei sunt distantate la 5-10 cm si au diametre de 1-10 cm. Pe platforma de la -59 m (1,5 m lungime, 0,5 m latime) am gasit batute doua pitoane. La -77 m este o alta platforma, de 1,5 x 1,5 m, incepand de unde coboara o scurgere parietala. La -92 se atinge fundul putului, in varful unei pante cu bolovani si pamant. Pana la aceasta adancime mai ajunge, slab, lumina zilei. Primele doua puturi se pot cobori si urca pe coarda.
Intram intr-o sala spatioasa (12 m diametru, 25 m inaltime) care continua cu o galerie ascendenta, lunga de vreo 30 metri. Pe tot parcursul ei intalnim scurgeri parietale, stalactite, stalagmite, coralite. Podeaua galeriei este acoperita cu uriasi bolovani prabusiti, concretionati. De la cota -93,5 (punctul 3 de cartare) se desprinde spre vest, printre blocuri, o galerie stramta si joasa care conduce imediat la o succesiune de puturi, de 2, apoi 5, apoi 10 metri.
Pentru a intra in ultimul din ele au fost necesare doua ore de decolmataj la bolovani. A fost utilizata o scarita de 20 m, prinsa de o traversa aflata sub putul de 2 metri. Urmeaza un taras si apoi o portiune puternic descendenta, care duce la cota -122 metri. Cu aceasta descoperire, Avenul din Grind isi consolida superlativul de cel mai spatios si adanc gol subteran din Piatra Craiului.
Planul si profilul avenului au fost realizate de Ica Giurgiu si Adrian Done. Date morfometrice. Lungimea totala a galeriilor (Lt) = 220 metri. Distanta pe plan dintre cele mai departate doua puncte ale avenului, extensia, E = 47 metri. Coeficientul de ramificare = Lt/ E = 4,7.

Bibliografie

Ica Giurgiu - Avenul din Grind - Buletinul Clubului de speologie "Emil Racovita" Bucuresti, 1977-1978, paginile 44-49

Traian Constantinescu - Considerations sur les avens et la glaciation pleistocene de Piatra Craiului - Trav. Inst. Speol. “Emile Racovitza”, t. XXXIX-XL, p. 227-237, Bucarest, 2000-2001, Editura Academiei Romane

Friedrich Thomas, Liviu Munthiu - Avenele din Piatra Craiului - Cumidava, 1968, Muzeul Judetean Brasov

Attached Thumbnails

  • 1.JPG
  • 2.JPG
  • 3.JPG
  • 4.JPG
  • 5.JPG
  • 6.JPG
  • 7.JPG
  • 8.JPG


#773 lil debul

lil debul

    PROFETUL DURERII.

  • Banned
  • PipPipPip
  • 2,783 posts
  • Gender:Male
  • Location:BUCUREST-LETCA NOUA.
  • Moto: HONDA DEAUVILLE.
  • Numar: Din Aluminiu.
  • Club: DAC MOTORS.

Posted 23 February 2010 - 01:11 PM

Pt. mine personal , e prea profi. Ar fi ceva , daca m-ar tine sa ma bag acolo.

                            DAC MOTORS.

               

 

   


#774 Louis Cyphre

Louis Cyphre

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,250 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:1. motoare
    2. rock
    3. televiziune
    4. familie
    In afara de punctul unu, ordinea este aleatorie. In plus, mai sunt si altele, dar nu la fel de importante.
  • Moto: GS650 G Katana, DR 650, Madass
  • Numar: SB 90 PYT; SB 07 EBJ

Posted 23 February 2010 - 08:29 PM

profi, profi, dar e fain.inclusiv drumul pana acolo...
eu unul as intra. cu asistenta de rigoare.

alege o directie, nu o locatie. si pleaca. cam atat.

mariko-san in chielea goala
http://www.motocicli...howtopic=406911
http://www.motocicli...-suzuki-dr-650/


#775 Sudsemnatu

Sudsemnatu

    Simplu Membru

  • Membru
  • Pip
  • 409 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: una cu numar galben
  • Numar: VCM
  • Club: de noapte

Posted 24 February 2010 - 10:27 AM

Am copilarit prin zona Manastirea Antim, Palatul Parlamentului, Parchetul...etc
Si copil fiind ne bagam prin toate catacombele posibile si imposibile. Asa am descoperit niste canale care faceau intrarea in ministere si parchet. Erau mici ..noi stateam putin aplecati cand mergeam prin ele dar la capete erau usi. Curios ca unul din ele facea legatura direct...adica nu mai are nicio usa. Pur si simplu in capatul lui te astepta un ascensor.
Cand m-am mai marit...m-am dus pe acolo dar le sudasera. Ele pareau ca niste guri de aerisire.

Nu prea cred ca exista sub Manastirea Antim ceva...pt ca ea prin anii 80 a fost mutata cu ajutorul unor bile cam 50 de metri pentru a face loc actualelor blocuri.

In 1912, în incinta mânăstirii s-a construit Palatul Sfântului Sinod, care a fost mutat din locul lui (în 1984), pe o distanță de 25 m și cu o rotire de 13 grade, pentru a nu fi demolat ca urmare a lucrărilor de sistematizare a centrului istoric al Capitalei, inițiate de Nicole Ceaușescu.

http://www.crestinor...e/iordache2.jpg
speed doesn't kill people, suddenly stopping does
www.milioanedemotive.wordpress.com
www.easybet.ro

#776 Gest

Gest

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 0 posts
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Posted 01 March 2010 - 10:00 PM

Am copilarit prin zona Manastirea Antim, Palatul Parlamentului, Parchetul...etc
Si copil fiind ne bagam prin toate catacombele posibile si imposibile. Asa am descoperit niste canale care faceau intrarea in ministere si parchet. Erau mici ..noi stateam putin aplecati cand mergeam prin ele dar la capete erau usi. Curios ca unul din ele facea legatura direct...adica nu mai are nicio usa. Pur si simplu in capatul lui te astepta un ascensor.
Cand m-am mai marit...m-am dus pe acolo dar le sudasera. Ele pareau ca niste guri de aerisire.

Nu prea cred ca exista sub Manastirea Antim ceva...pt ca ea prin anii 80 a fost mutata cu ajutorul unor bile cam 50 de metri pentru a face loc actualelor blocuri.

In 1912, în incinta mânăstirii s-a construit Palatul Sfântului Sinod, care a fost mutat din locul lui (în 1984), pe o distanță de 25 m și cu o rotire de 13 grade, pentru a nu fi demolat ca urmare a lucrărilor de sistematizare a centrului istoric al Capitalei, inițiate de Nicole Ceaușescu.

http://www.crestinor...e/iordache2.jpg


interesant ceea ce spui Sudsemnatu-le, la ce canale te referi? pe unde erau mai exact? eu am vazut o aerisire chiar in fata palatului parlamentului.. e o teava iesita din pamant...nu are loc un om sa intre..si ma rog la suprafata are o tabla pe care daca o ridici se vad niste fiare sudate la gura tevii...probabil aerisire la vreun tunel/parcare subterata/metrou prezidential..

#777 Sudsemnatu

Sudsemnatu

    Simplu Membru

  • Membru
  • Pip
  • 409 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: una cu numar galben
  • Numar: VCM
  • Club: de noapte

Posted 02 March 2010 - 10:24 PM

interesant ceea ce spui Sudsemnatu-le, la ce canale te referi? pe unde erau mai exact? eu am vazut o aerisire chiar in fata palatului parlamentului.. e o teava iesita din pamant...nu are loc un om sa intre..si ma rog la suprafata are o tabla pe care daca o ridici se vad niste fiare sudate la gura tevii...probabil aerisire la vreun tunel/parcare subterata/metrou prezidential..



caterinca postul tau. Suna a SRI-ist ...mai ales ca nu ai deloc posturi si abia te-ai inregistrat si primul tau post de motociclist fix aici e

Cica in fata palatului parlamentului :P Pai care fata, frate? ca are 4? si din alea 4 unde? :rolleyes:
Metrou prezidential :()) asta e chiar tare
speed doesn't kill people, suddenly stopping does
www.milioanedemotive.wordpress.com
www.easybet.ro

#778 Gest

Gest

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 0 posts
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Posted 04 March 2010 - 11:10 AM

caterinca postul tau. Suna a SRI-ist ...mai ales ca nu ai deloc posturi si abia te-ai inregistrat si primul tau post de motociclist fix aici e

Cica in fata palatului parlamentului :nono: Pai care fata, frate? ca are 4? si din alea 4 unde? :crack:
Metrou prezidential :laugh:)) asta e chiar tare


mai am un post aici pe pagina..primul post pusesem o poza si am mai postat si cand m-am logat prima data...sa stii ca daca veneau aia de la sri iti dadeau prima data palatul parlamentului ca exemplu:)) uite pun si o poza care mi-a facut-o un prieten chiar acolo in urma cu un an ..dar atunci nu mi-am dat seama ca sunt chiar langa chestia aia. am vazut-o cand a fost palatul parlamentului cu portile deschise. si e chiar in fata spre bulevardul unirii chestia..si din 5 in 5 metrii sub placute de ciment(ca niste capace care se pot ridica) prin iarba aia..dar e posibil sa fie de electricitate ceva. In poza aerisirea despre care vb e in dreapta pozei jos, si capacul ala verde se ridica

Attached Thumbnails

  • 150420091102.jpg


#779 ShridKay

ShridKay

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 4 posts
  • Gender:Male
  • Location:Salajan-Bucuresti
  • Moto: BMW F650 Funduro 96
  • Numar: BZ-66-EGO

Posted 04 March 2010 - 02:36 PM

salut si eu sunt pasionat de chestiile cu tunele, forturi... am avut ocazia sa merg intr-un fort cu niste prieteni. Ideea este ca sa intri iti trebuie cizme de cauciuc si lanterne puternice.(noi nu am avut si am folosit un scuter pentru lumina de la far si am iesit plini de noroipe picioare) Am gasit tot felul de camere unde nu se putea intra deoarece erau inundate, multe erau sudate usi de metal sau tencuite. Fortul este cel de la Baneasa chiar langa Philip Morris se face o alee si intri in padure iar dupa 5 minute de mers ajungi la el. Am citit un articol pe net ca ar fi 32 de forturi in jurul bucurestiului. In aceasta vara poate facem o iesire mai multi si cautam :laugh: Din cate stiu eu de la bunici si ce am mai auzit la oameni batrani sub Bucuresti sunt tunele care au legatura intre ele, multe au fost inchise. As m-am gandit eu ca au fost facute si metrourile nu cred ca au stat aia sa sape sute de km doar au reconditionat si au sapat doar sa faca intrarile la metrou.

cateva poze in fort:

http://img246.images...263/1001536.jpg

http://img229.images...41/1001587d.jpg

http://img502.images.../image015ry.jpg

http://img22.imagesh.../image016wf.jpg

salut si o primavara cu mult soare :crack:

#780 bogdanmarius

bogdanmarius

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 7 posts
  • Gender:Male

Posted 04 March 2010 - 04:55 PM

SINT GURILE DE VENTILATI ALE RADET-ului




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status