Jump to content


Photo

Grupul posesorilor de BMW

bmw k75 Pe unde? R1100 GS R1100 S. R1100 RT Difuzoare schimbate

  • Please log in to reply
8554 replies to this topic

#8541 TeDy 'M

TeDy 'M

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 532 posts
  • Gender:Male
  • Location:Gura Humorului
  • Moto: BMW R1100RT
  • Numar: SV 99 UWE
  • Club: SOLITAIRE

Posted 18 April 2018 - 06:43 AM

Multumesc!
BMW Rider, rateurile sunt pe decelerare, consumul: 5,15 cand merg cu bmw.isti la tura, 5,75 cand merg cu sportivii😁.
Am mentionat ca am schimbat bujiile, fisele, uitasem sa spun ca si filtrul benzina e tot nou, iar cel de aer curatat deci la zi.
Intr.adevar rateurile sunt in toba, sa fie supraalimentare ori problema de scanteie. De asta suspectez si bobina de inductie.
Si ca sa fie lumina mai multa, revin cu mentiunea ca am valva de presiune benzina schimbata, pusa de 3atm, sa... Nu mai stiu ce sa zic.
Ce ma deranjeaza e un delay la accelerare, cand tin ritmul cu alte moto stradale.
Multam!
» Post actualizat in 18 Apr 2018 05:34
P.S. Supapele ziceti?
Pai si pana a ajunge la problema, oare sa ma joc cu un 0,17 pe admisie😅

#8542 BMW RIDER

BMW RIDER

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,178 posts
  • Gender:Male
  • Location:ORADEA
  • Interests:Sunt un fan a marcii BMW.
  • Moto: BMW K1200 RS
  • Club: Black Eagles RC

Posted 18 April 2018 - 10:57 AM

Bun. asa stim mai mult

 

Scoate bujiile sa vezi cum sunt. Daca sunt OK regleaza tachetii si masoara compresia in ambele cilindrii. Presiunile trebuie sa fie egale sau aproape egale si sa fie la ambele peste 8,5 bari. Daca cumva la unul dintre cilindri presiunea e sub 8,5 bari sau mult mai mic decat la celalat eu as verifica chiuloasa, supapele.


Diagnoza motociclete BMW


#8543 proffroad

proffroad

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 145 posts
  • Gender:Male
  • Location:Unguriu, Buzău
  • Moto: BMW R1150RT 2003; MZ ES 250 1961
  • Numar: BZ-81-AWA; BZ-95-FLO

Posted 18 April 2018 - 12:04 PM

proffroad vezi ca daca se opreste la cald motorul e suspect senzorii hall. Cu ABS ce problema ai? Ce se aprinde pe bord?

Cum pot verifica senzorii hall? Ar fi suficient dacă-i demontez si-i cu răț?
ABS-ul nu-mi functioneaza, iar în bord clipește mereu martorul. Suspectez ca ar fi de la senzorul fata deoarece a dat eroare după ce l-am demontat pentru a vopsi furca.

Edited by proffroad, 18 April 2018 - 12:06 PM.


#8544 petre81.

petre81.

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,797 posts
  • Gender:Male
  • Moto: Suzuki DR350

Posted 18 April 2018 - 12:19 PM

Cum pot verifica senzorii hall? Ar fi suficient dacă-i demontez si-i cu răț?
 

 

Poti sa incerci sa-i cureti dar in 99.99% din cazuri curatarea nu ajuta decat daca gasesti foarte multa pilitura pe ei, dar chiar si atunci functioneaza. Ca sa-i verifici cred ca ar trebui sa ai un osciloscop avand in vedera ca impulsul de curent pe care il transmite este de ordinul milivoltilor iar ca sa-ti dai seama daca de la ei este problema trebuie sa le cunosti bine valorile. Sensorii pe care ii ai tu la caruta ta sunt Honeywell 2AV54 dar sunt greu de gasit si trebuie sa ai un pic de indemanare ca sa-i montezi pe placa ta de aprindere, asta ca sa iesi mai ieftin caci altfel ai posbilitatea sa dai aproape 200 de euro pe placa cu senzori noi.


Invatati, invatati, invatati!


#8545 BMW RIDER

BMW RIDER

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,178 posts
  • Gender:Male
  • Location:ORADEA
  • Interests:Sunt un fan a marcii BMW.
  • Moto: BMW K1200 RS
  • Club: Black Eagles RC

Posted 18 April 2018 - 12:20 PM

La 1150 e cel mai bine cu diagnoza sa verifici senzorul hall.

Senzorul hall e senzorul de aprindere. Nu ai ce curata. De multe ori se duce unul sau chiar ambii senzori datorita distrugerii izolatiei de pe fire.

Dan Cata repara acesti senzori si astfel e mult mai ieftin decat unul nou.

 

La ABS la fel daca pui pe un tester vei fi mai aproape de adevar. Dar pana atunci vezi mai jos tabelul

Attached Thumbnails

  • Legend.JPG

Diagnoza motociclete BMW


#8546 gabyshor

gabyshor

    zombie

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,645 posts
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Moto: ktm 690 enduro r, Bumblebee
  • Club: nici unul

Posted 18 April 2018 - 01:44 PM

Cum pot verifica senzorii hall? Ar fi suficient dacă-i demontez si-i cu răț?
 

 

Se stie de problema asta si risti sa ramai cu motoru in drum. Eu am ales sa-i schimb preventiv la Dan_Cata si sa stau linistit. Acuma fiecare face cum doreste.



#8547 TeDy 'M

TeDy 'M

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 532 posts
  • Gender:Male
  • Location:Gura Humorului
  • Moto: BMW R1100RT
  • Numar: SV 99 UWE
  • Club: SOLITAIRE

Posted 19 April 2018 - 06:11 AM

Multumesc!
BMW Rider, bujiile.s mereu albe, fisele ok.
Deci am sa verific celelalte in ordinea mentionata mai sus.
Proffroad, am senzori Hall schimbati de DanCata, din 2011.
Dar asa ma furnica sa.i innoiesc cu montajul ala subacvatic ce il postase tot DanCata mai demult aici pe forum😊
Ce zici Dane am vreun avantaj in mersul mai echilibrat al motorului sau sa ii astept pe astia sa pice? Un eventual pret pt noul montaj?
» Post actualizat in 19 Apr 2018 05:09
Montaj/izolatie... ma rog. Ori chiar sa fie senzori mai bine construiti?

#8548 proffroad

proffroad

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 145 posts
  • Gender:Male
  • Location:Unguriu, Buzău
  • Moto: BMW R1150RT 2003; MZ ES 250 1961
  • Numar: BZ-81-AWA; BZ-95-FLO

Posted 19 April 2018 - 07:22 AM

Voi lua şi eu legătura cu Dan. Aștept şi răspunsul la întrebarea de mai sus.

#8549 gabyshor

gabyshor

    zombie

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,645 posts
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Moto: ktm 690 enduro r, Bumblebee
  • Club: nici unul

Posted 19 April 2018 - 07:54 AM

Care era a doua intrebare? Vad doar una.



#8550 BMW RIDER

BMW RIDER

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,178 posts
  • Gender:Male
  • Location:ORADEA
  • Interests:Sunt un fan a marcii BMW.
  • Moto: BMW K1200 RS
  • Club: Black Eagles RC

Posted 19 April 2018 - 10:15 AM

Tedy M nu vad rostul sa schimbi senzori Hall. dan Cata cand a reparat a schimbat senzorii si a refacut izolatia. Senzorii in sine sunt wather proof. Ei nu fac altceva decat intrerup atunci cand trece semnalul de pe fulie in fata senzorului.


Diagnoza motociclete BMW


#8551 TeDy 'M

TeDy 'M

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 532 posts
  • Gender:Male
  • Location:Gura Humorului
  • Moto: BMW R1100RT
  • Numar: SV 99 UWE
  • Club: SOLITAIRE

Posted 20 April 2018 - 05:08 AM

Aha, multumesc.
Ma gandeam ca or fi aparut alti senzori imbunatatiti. Asadar numai izolatia este cea care face/porneste sau nu prblema. Deci elimin cauza asta.
Momentan plec peste granita. Am sa reiau verificarile, cat despre mersul BMW.ului ii dau si asa pe drumuri "de nu se vede".
Sa aveti un sezon placut colegii!

Edited by TeDy 'M, 20 April 2018 - 05:08 AM.


#8552 proffroad

proffroad

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 145 posts
  • Gender:Male
  • Location:Unguriu, Buzău
  • Moto: BMW R1150RT 2003; MZ ES 250 1961
  • Numar: BZ-81-AWA; BZ-95-FLO

Posted 20 April 2018 - 07:16 AM

La 1150 e cel mai bine cu diagnoza sa verifici senzorul hall.
Senzorul hall e senzorul de aprindere. Nu ai ce curata. De multe ori se duce unul sau chiar ambii senzori datorita distrugerii izolatiei de pe fire.
Dan Cata repara acesti senzori si astfel e mult mai ieftin decat unul nou.
 
La ABS la fel daca pui pe un tester vei fi mai aproape de adevar. Dar pana atunci vezi mai jos tabelul


Din tabel ma încadrez la al 2-lea sau la al 3-lea rand. Nu ştiu cum clipește la 1 sau la 4 Hz. Ce ziceti? Sa fie senzorul? Mi-a zis cineva ca dacă este magnetic poate fi verificat cu un milimetru, dacă este piezo nu. Ştie cineva de care este?

#8553 l.u.v

l.u.v

    Vanturator de tarana si alergic la prostie..

  • Admin
  • PipPipPipPip
  • 9,217 posts
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Moto: Doispesute elte

Posted 20 April 2018 - 07:31 AM

Ce inseamna verificat cu un milimetru?
Te referi la multimetru?

"Prefer fiarele mai vechi in locul plasticelor de ultima generatie"..

 


#8554 gabyshor

gabyshor

    zombie

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,645 posts
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Moto: ktm 690 enduro r, Bumblebee
  • Club: nici unul

Posted 20 April 2018 - 08:32 AM

Din tabel ma încadrez la al 2-lea sau la al 3-lea rand. Nu ştiu cum clipește la 1 sau la 4 Hz.

La 1hz clipeste mai rar (o data pe sec), la 4 hz, mai repede, evident (de 4 ori pe sec).



#8555 proffroad

proffroad

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 145 posts
  • Gender:Male
  • Location:Unguriu, Buzău
  • Moto: BMW R1150RT 2003; MZ ES 250 1961
  • Numar: BZ-81-AWA; BZ-95-FLO

Posted 20 April 2018 - 12:13 PM

Ce inseamna verificat cu un milimetru?
Te referi la multimetru?

Da, de multimetru era vorba, dar am scris de pe telefon și corectează el ce nu-i place. De asta a scris milimetru.


» Post actualizat in 25 Apr 2018 09:58
Am încercat să văd dacă da vreo valoare pe multimetru. Nimic. Probabil sunt piezo.
» Post actualizat in 25 Apr 2018 10:10
Şi ma încadrez la a 2-a coloana din tabel. ABS-ul nu funcționează. Motorasul servo lucrează.
Am dat carenele jos şi am făcut câteva drumuri. Voiam sa testez dacă atunci când nu mai pornește la cald are scânteie la bujie şi da benzina pe injector, dar nu a mai făcut nicio problemă. Voi reveni atunci când se schimbă ceva. Mulțumesc mult pentru ajutor lui Dan Cata şi celorlalți care incercati sa ma ajutați în rezolvarea problemei. Din ce încep să înțeleg, la modelul meu cu 2 bujii pe cilindru, din bobina de inductie de sub rezervor se duc fisele doar la bujiile suplimentare, din partea de dedesubt a cilindrilor. Celelalte din capul cilindrului au bobina pe lulea. Deci nu cred ca este din bobina de inductie. Sa fie oare corect?





Also tagged with one or more of these keywords: bmw k75, Pe unde?, R1100 GS, R1100 S., R1100 RT, Difuzoare schimbate

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status