Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 9,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@Ribo ce ai facut? poti pune diagnoza pe el sa vezi ce eroare iti da?

@SSR unde pe evacuare? la finala? era cald sau rece motorul? poate fi condens de pe finala, dar o poza ar fi ajutat mult :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello, mister rezolvat, nu am mai facut poze si alte minunatii ca erau foarte obosit de pe drum, dar m-am uitat de dimineata mai atent si aparent e tot motorul stropit cu benzina pe partea stanga ... si am dat carenele jos si am vazut ca defapt se scursese cumva de pe langa buson, destul de mult, si a ajuns pe galerie chiar la iesirea din cilindru.

Acum trebuie sa vad de ce nu s-a scurs pe furtun si a curs pe langa pe tot rezervorul (cred ca are un furtun atasat de gaura de scurgere, asa avem la Hornet).

PS: @Dan Cata spre toamna/iarna as dori oricum sa il aduc la o revizie amanuntita daca se poate.

 

Editat de SSR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul are 2 furtune, unul de scurgere la apa de la buson, sa nu iti curga in rezervor cand mergi prin ploaie si alimentezi, al doilea sa intre aer in rezervor cand scade nivelul la benzina.

Baga aer pe ele de jos in sus si vezi daca rasufla pe sus, cu busonul deschis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, Dan Cata a spus:

Motorul are 2 furtune, unul de scurgere la apa de la buson, sa nu iti curga in rezervor cand mergi prin ploaie si alimentezi, al doilea sa intre aer in rezervor cand scade nivelul la benzina.

Baga aer pe ele de jos in sus si vezi daca rasufla pe sus, cu busonul deschis.

 

 

Merci de hint. Voi baga cand ajung acasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta ma bucura sa aud, la masina aveam in alte vremuri gandul cu compresia in baie care e cu totul altceva. Aici, stiind de compresii de cam 11.., nu-mi dădeau pace piticii. 

In rest... poate ca ar fi de vazut ce e cu intinzatoarele la lantul de distributie. La pornire se aud indeosebi. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 20.08.2019 at 9:52, Dan Cata said:

@Ribo ce ai facut? poti pune diagnoza pe el sa vezi ce eroare iti da?

@SSR unde pe evacuare? la finala? era cald sau rece motorul? poate fi condens de pe finala, dar o poza ar fi ajutat mult :)

Salut,

 

Am fost in concediu si in tot acest timp a fost la tibi, trebuie sa vb cu el sa vedem ce si cum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aloha.Este un binevoitor -,posesor de K1200 S in Bucuresti, care sa.mi permita sa ma urc un pic pe el(motor), sa vad cum stau, ca ma bate gandul poate, poatee.Multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5 minutes ago, Grigore Dolghin said:

Salutare.

 

Un RT 850 porneste doar daca e scos la neutral. Daca e in viteza nu se intampla nimic daca apas pe buton. E normal?

Cu maneta de ambreiaj trasa? 

Editat de iaco
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, iaco a spus:

Cu maneta de ambreiaj trasa? 

Si fara. Daca e scos din viteza, apas pe buton si porneste. Daca e in viteza, nu conteaza cum e ambreiajul, nu se invarte electromotorul.

1 oră în urmă, Ribo a spus:

cu contactu pus?

Hahaha :) sigur ca da, contactul pus. Ca sa fiu foarte clar: daca becul verde de neutral e aprins, porneste, indiferent de maneta de ambreiaj. Daca neutralul e stins (adica e in orice treapta de viteza), nu se intampla nimic cand apas pe buton, indiferent de cum e abreiajul.

Editat de Grigore Dolghin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai, daca e in viteza, porneste doar cu maneta de ambreiaj trasa. Daca nu merge nici cu maneta de ambreiaj trasa, s-ar putea sa fie murdar microswitchu din maneta (la frana spre exemplu, o sa auzi un mic click in timp ce tragi de maneta).

Am avut fix aceeasi problema la k1200s si s-a rezolvat dupa ce am demontat maneta si am curatat acel switch - poti vedea aici tutorial: 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Orice mobra trebuie sa porneasca cu ambreiajul tras, in orice treapta. Daca e lasat pe cricul lateral, nu o sa invarta (pt 850/1100) dar o sa invarta daca e la neutral (pt 1150/1200).

Pentru contactul de la ambreiaj, poti fie sa:

 

- il inlocuiesti, cel mai bine

- il suntezi, bagi o lita in mufa de pe langa cadru central, partea stanga - nu iti recomand pt ca o sa poti da la automat si daca e mobra in viteza si ambreiajul nu e tras, adica o sa iti poti misca motorul din electromotor si asta nu e tocmai placut sa te surprinda :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Dan Cata a spus:

Orice mobra trebuie sa porneasca cu ambreiajul tras, in orice treapta. Daca e lasat pe cricul lateral, nu o sa invarta (pt 850/1100) dar o sa invarta daca e la neutral (pt 1150/1200).

Pentru contactul de la ambreiaj, poti fie sa:

 

- il inlocuiesti, cel mai bine

- il suntezi, bagi o lita in mufa de pe langa cadru central, partea stanga - nu iti recomand pt ca o sa poti da la automat si daca e mobra in viteza si ambreiajul nu e tras, adica o sa iti poti misca motorul din electromotor si asta nu e tocmai placut sa te surprinda :D

Multumesc pentru informatii. Asa banuiam si eu, ca RT-ul de 1200 porneste cand e bagat in viteza si trag maneta de ambreiaj. Ala de 850 nu. (ca sa raspund si la cealalta intrebare, da, contactul de la cricul lateral functioneaza corect). Inseamna ca tre'sa ma ocup de treaba asta, ca e enervant sa fiu nevoit sa-l scot la neutral ca sa-l pornesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Are careva in plus o clema (poz 3)? Unui caine i s-a parut tare gustoasa, si a servit cu pofta si capacul (poz 1). Capacul l-am cumparat, dar clema se vinde numai la set de 25 de buc 🤣 . Sunt bun de cinste daca o aveti

clip.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, mv11b1 a spus:

Capacul l-am cumparat, dar clema se vinde numai la set de 25 de buc 

 

N-am inteles chestia asta la BMW, si eu a trebuit sa cumpar niste spite de model mai vechi si trebuia sa iei minim 10 bucati iar la nipluri la fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 45 minute, mv11b1 a spus:

Salutare! Are careva in plus o clema (poz 3)? Unui caine i s-a parut tare gustoasa, si a servit cu pofta si capacul (poz 1). Capacul l-am cumparat, dar clema se vinde numai la set de 25 de buc 🤣 . Sunt bun de cinste daca o aveti

clip.jpg

Ai și tu un cod al clemei? Sau, dacă nu, dă-mi seria mobrei sa mă uit dacă pot face ceva.

Sau iei set și mai cauți 24 de câini! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 minute, john17 a spus:

Ai și tu un cod al clemei? Sau, dacă nu, dă-mi seria mobrei sa mă uit dacă pot face ceva.

Sau iei set și mai cauți 24 de câini! :crack:

Cod clema 11 14 1 341 261 . Seria ZF06773

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...