SyDemon Postat Mai 10, 2017 Share Postat Mai 10, 2017 Daca gasesti, te rog pune un link aici. Si eu sunt interesat. Merci! L'am găsit pe userul Tank Tracked pe Facebook și acolo am initiat discuția cu el. Am configurat un set de protectii și acum aștept sa le faca/trimita/primesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Mai 10, 2017 Share Postat Mai 10, 2017 @Dragos M: nu e de ingrijorare. Nu cunosc cauza exacta, dar eu am mers vreo 30000 de km cu un ambreiaj care face asa. Si motorul a mai mers vreo 20000 de atunci. E doar enervant. Daca apesi de multe ori ambreiajul dispare pt o vreme, si apoi iar apare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 10, 2017 Share Postat Mai 10, 2017 In general de întreținere!? La ce ar trebui să am grijă!? Dacă nu e cu supărare! » Post actualizat in 10 May 2017 03:26 I-am făcut schimb de ulei la motor cutie si grup si am schimbat si bujiile. Sunt foarte curios de un zgomot care se aude in cutie la relanti, care dispare cand apas ambreiajul! Nu e din cutie, e de la ambreiaj, de la actuator. Cand o sa schimbi ambreiajul, o sa poti remedia si problema aia. Intre timp, da-te cu el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
proffroad Postat Mai 10, 2017 Share Postat Mai 10, 2017 (editat) Revin cu problema mea: cum pot verifica senzorul ABS fata? » Post actualizat in 10 May 2017 10:02 Stopul pe frână se aprinde, distanta intre senzor şi roata este 0.85 mm... Editat Mai 10, 2017 de proffroad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragos Mereuta Postat Mai 10, 2017 Share Postat Mai 10, 2017 Nu e din cutie, e de la ambreiaj, de la actuator. Cand o sa schimbi ambreiajul, o sa poti remedia si problema aia. Intre timp, da-te cu el » Post actualizat in 10 May 2017 10:04 Multumesc pentru sfat! Trebuie sa ajung pe la Cluj neaparat!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Mai 10, 2017 Share Postat Mai 10, 2017 Revin cu problema mea: cum pot verifica senzorul ABS fata? » Post actualizat in 10 May 2017 10:02 Stopul pe frână se aprinde, distanta intre senzor şi roata este 0.85 mm... ai incercat resetarea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leoangi Postat Mai 10, 2017 Share Postat Mai 10, 2017 (editat) Merci frumos! Are chestii interesante.. Acum ma uit pe fb'ul lui Daca gasesti, te rog pune un link aici. Si eu sunt interesat. Merci! L'am găsit pe userul Tank Tracked pe Facebook și acolo am initiat discuția cu el. Am configurat un set de protectii și acum aștept sa le faca/trimita/primesc. Dimensiunea pentru tankpad o are de la mine. Arata foarte bine, calitatea e buna. Daca va place ce am eu va inlocuieste S cu R. Editat Mai 10, 2017 de leoangi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 10, 2017 Share Postat Mai 10, 2017 Revin cu problema mea: cum pot verifica senzorul ABS fata? » Post actualizat in 10 May 2017 10:02 Stopul pe frână se aprinde, distanta intre senzor şi roata este 0.85 mm... Diagnoza Fara a avea vreo afiliere cu vanzatorul, vad ca au facut Y-pipe pentru 1150! http://sklep.dominator-wydechy.pl/pl/p/DECAT-R850R-04-R1150GS-R1150R-/384 Dominato Exhaust au reseller in Romania si pretul mi se pare unul de bun simt. Cred ca e cam 1:1 paritatea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
proffroad Postat Mai 10, 2017 Share Postat Mai 10, 2017 (editat) În legătură cu resetarea, la R1150RT nu am butonul pentru ABS în bord, deci nu se potrivește tutorialul acela. Unde pot face o diagnoza mai aproape de Buzău? » Post actualizat in 10 May 2017 13:16 Vad ca se poate face şi fără acel buton, sa încerc? Presupune ceva riscuri? Editat Mai 10, 2017 de proffroad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 10, 2017 Share Postat Mai 10, 2017 Cum resetezi fara buton? Trebuie sa ai acces la mufa la ABS, sa iti faci tu butonul ala, legat la pinii corecti din mufa. Cel mai sigur e cu diagnoza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
proffroad Postat Mai 10, 2017 Share Postat Mai 10, 2017 Mulțumesc foarte mult, Dan Cata! Poate găsesc pe cineva pe aproape pentru a face o diagnoza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Mai 10, 2017 Share Postat Mai 10, 2017 @proffroad - daca vreo tura te aduce prin Bv, da-mi un pm, daca nu-s plecat, te ajut yo. nRock! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styuk Postat Mai 10, 2017 Share Postat Mai 10, 2017 Salut! Sunt intr-o dilema. BMW zice ca pt k1200r sa bagi 5w40. Problema este ca nu am gasit pe stoc ulei OE iar la ceilalti producatori am gasit doar Motorex. Ceva recomandari? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Mai 10, 2017 Share Postat Mai 10, 2017 Pana anu asta in GT (in mare same shit ca KxxxxR/S) am bagat Castrol si acum BelRay, n-am avut probleme nici cu ala vechi, nici cu asta nou, singura diferenta e ca asta nou a fost mai ieftin. de cumparat Castrolu il luam din "Jarmania", BelRayu l-am luat parca de la motodiscount, daca nu ma insel. Discutia legata de uleiuri e interminabila, dpmvd e important sa fie in parametrii specificati de porducatorul utilajului (5W40) si sa nu fie facut, daca se poate, in vreun beci si schimbat la timp. nRock! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Mai 10, 2017 Share Postat Mai 10, 2017 Eu am băgat motul 20W50. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
September Postat Mai 16, 2017 Share Postat Mai 16, 2017 Da. In Italia, Grecia unde este cald vara, 30+, BMW-ul recomandă de nou, în loc de 5W40, 10W50. Ceva mai vâscos sus în temperatură. Dacă motorul mănâncă ceva ulei, cu ăsta va consuma spre 70%. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styuk Postat Mai 16, 2017 Share Postat Mai 16, 2017 Eu am bagat pana la urma 5w40. Atat doar ca mi-a zis mecanicul sa il schimb la 3000km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 16, 2017 Share Postat Mai 16, 2017 Dacă mergi exclusiv prin oraș (?!), poate. Dacă mergi în regim mixt, mi se pare exagerat intervalul de 3000km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styuk Postat Mai 17, 2017 Share Postat Mai 17, 2017 (editat) este si 300v. ala oricum se schimba la mai putin. Daca la R6 schimbam la 4-5000, asta merita un 3-4000. Cu ocazia asta evit toate problemele. Motocicleta nu circula in oras . Are cineva un manual de service pt K 1200 R ? Un link de download? Un link de cumparare? Eu am gasit la aproape 100$...nu as da chiar atat. Am "manualul de utilizare" de la ea si un manual de service de K1200RS Editat Mai 17, 2017 de styuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 17, 2017 Share Postat Mai 17, 2017 Salut! Sunt intr-o dilema. BMW zice ca pt k1200r sa bagi 5w40. Problema este ca nu am gasit pe stoc ulei OE iar la ceilalti producatori am gasit doar Motorex. Ceva recomandari? Salut! Am vazut ca tot tu ai mai deschis un topic in care problema principala de discutat a fost tot uleiul, acolo pareai ca te-ai lamurit ce si cum. S-a schimbat ceva? Daca intr-adevar ai gasit doar Motorex, te deranjeaza marca? Legat de cei 3000 km la care te-a sfatuit "mecanicul" sa schimbi uleiul, mi se pare total deplasat. El vinde si uleiul? Aia de la BMW cand au zis 10.000 km or fi tampiti? Poate nu-l tii chiar 10k dar de la 10k la 3k e o maaare diferenta. Sau nu prea ai ce face cu timpul si banii? Si, la fel cum ti s-a sugerat si pe celalalt topic, de ce nu crezi in tipul de ulei recomandat oficial de producator si astepti atatea opinii de la altii acre se pricep mai mult sau mai putin? Pune ce si cand trebuie (cum zice "la carte") si in rest bucura-te de plimbari! N-am auzit ceva din BMW-urile recente sa le pice motorul din cauza uleiului (evident, daca ai grija sa-l completezi/schimbi la timp), altele sunt problemele deranjante (electronica, cutie de viteze etc). p.s. Am sugerat (report) moderatorilor sa se schimbe numele unui topic mai vechi cu K, ca sa aveti topicul dedicat seriei K 1200/1300 S/GT/R (motor transversal) unde sa se poata discuta problemele specifice tipului si generatiei voastere de motociclete. Puteam simplu sa deschid eu un topic nou, cum am facut si cu alte serii BMW, dar am zis sa nu mai fie INCA unul. Din pacate forumul are structura putin depasita si daca un topic nu este pinned, este ulterior greu de gasit/observat de catre cei interesati de un anumit model. Cred ca trebuia impartit pe marci/tipuri si apoi o sectiune de topicuri "la liber". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styuk Postat Mai 17, 2017 Share Postat Mai 17, 2017 Salut! Am vazut ca tot tu ai mai deschis un topic in care problema principala de discutat a fost tot uleiul, Topicul acela l-am deschis pentru prezentare. Din punctul meu de vedre este util pt ceilalti (in caz ca ai probleme si le rezolvi) dar si la re-vanzare (ai un istoric cat de cat). Legat de ulei, dupa ce am comandat OE am asteptat 3 saptamani si inca nu a ajuns. Nu se gasea pe stoc. Am incercat in mai multe locuri si nimic. Treaba cu uleiul al rezolvat-o. Legat de intervalele de schimb, stiam ca 300V tine cam 5000km desi in data sheet-ul lui zice "According to your own use." Nu, schimbul de ulei mi-l fac singur (deci mecanicul nu are niciun castig) si il facema o data pe an sau la nr de km. In schimb am sunat la BMW Arad pt schimbul de lichid de frana si mi-a zis, estimativ, 400 de lei. Mi se pare putin cam mult. O sa mai studiez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 17, 2017 Share Postat Mai 17, 2017 (editat) 300v se uzează mai repede pentru că se folosește de obicei pe motociclete de performanță cu care se merge (și) pe circuit. Se comportă foarte bine la temperaturi înalte, dar se și uzează (își pierde proprietățile) mai rapid. Dacă nu mergi prin oraș și nu schimbi în limitator nu prea văd sensul în a folosi 300v. 7100 (sau ceva echivalent de la o altă marcă recunoscută) își face treaba foarte bine și rezistă mai bine în timp (mai multe cicluri termice). Sunt de părere că schimbul la mai puțin de 5000km este exagerat, dar procedezi cum vrei. Rău oricum nu-i face, doar că arunci bani cam degeaba. Vezi să-i schimbi și uleiul la cardan - eventual o dată la două schimburi dacă mergi pe varianta ta. Schimbul de lichid de frână cam atât costă la orice service BMW serios. Și asta din cauza complexității sistemului de frânare: frână combinată față/spate, pompă de servo/ABS. Editat Mai 17, 2017 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styuk Postat Mai 17, 2017 Share Postat Mai 17, 2017 Am zis ca fiind motor mare care se incalzeste repede sa merg pe 300v. 7100 era alegerea optima dar nu este 5w40. Uleiul din grup l-am schimbat ieri. Tot Motul, 80w90. Daca costul pt schimbul de lichid se invarte in jurul acestei sume, atunci este oki. Nu imi place sa fiu "facut". Merci fain de inputuri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 17, 2017 Share Postat Mai 17, 2017 Topicul acela l-am deschis pentru prezentare. Din punctul meu de vedre este util pt ceilalti (in caz ca ai probleme si le rezolvi) dar si la re-vanzare (ai un istoric cat de cat). Deci, ne facem toti cate un topic ca sa ne tinem istoricul? Uite, acum exista topic dedicat pentru K-urile 1200/1300: /index.php?/topic/741873-bmw-k-1200-1300-s-gt-r-sport/ Folositi-l din plin ca sa nu se mai amestece problemele voastre cu alte discutii, pe alte modele. Da, asa este cu lichidul de frana, este ceva mai complexa manopera, nu te pacaleste nimeni. Si cred oricum ca la un service BMW au preturile fixe, pe puncte pt. fiecare manopera. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styuk Postat Mai 17, 2017 Share Postat Mai 17, 2017 (editat) Deci, ne facem toti cate un topic ca sa ne tinem istoricul? Folositi-l din plin ca sa nu se mai amestece problemele voastre cu alte discutii, pe alte modele. Din punctul meu de vedere, faci ce vrei atata timp cat nu incalci regulile. Rubrica aceea este pentru asa ceva. Sa iti prezinti capra. Nu stiam ca topicul asta este pentru anumite modele. Asa incepea in 2006 acest topic: "Fiind o marca rara si cu personalitate m-am gandit ca ar trebuii sa deschid un topic posesorilor de BMW. Aici pot posta proprietarii acestei marca indiferent ca este modelul R, K, sau F." O zi buna! P.S Eu am vandut o masina cu destul de mult peste pretul pietii doar pt ca eram cunoascut si masina era cunoscuta intr-o comunitate de offroad. Editat Mai 17, 2017 de styuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.