Sari la conținut

Postări Recomandate

Multumesc. Ma duc sa caut becuri.

 

Ia-ti si-o bere. O tii alaturi si mai sorbi cate o gura din cand in cand, pentru inspiratie :D Asa se contorizeaza corect munca la motor. O bere e o lucrare usoara, 2-3 lucrare medie si deja de la 4-5 beri in sus, tre sa chemi un prieten sa te ajute.

:D

Editat de gabyshor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Va salut ! Am o intrebare: are cineva la dezmembrare un Bmw K1200RS, an 1997 sau dupa?! Am nevoie de rezervorul de carburant si de suportul din metal pe care sunt pozitionate pompa si filtrul de carburant. Multumesc, Lucian.

Editat de lukari
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt din Timisoara. Nu stiu cum, dar cine a avut motocicleta inaintea mea, a indoit atat suportul/flansa, cat si marginea rezervorului intre suruburi! Iar, dupa ce i-am schimbat filtrul....curge ca la robinet :-)

» Post actualizat in 13 Mar 2017 19:50

Da, sunt interesat de suport, poate-mi trimiteti o poza sau ne auzim la un telefon, in privat, cum doriti. Mercy, L.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, am o motocicelta husqvarna care are la baza mototrul de BMW. Recent am facut revizia la un al service decat AB. Problema e ca la ultimul service de anul trecut facut la bavaria nu mi-au resetat counterul de chemare in service si acum mi-a aparut ca trebuie sa ii fac servisarea. Are cineva o interfata cu care se poate face resetarea sau aveti datele de contact ale cuiva, contra cost bineinteles.

Editat de mihai85
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca Luigi sau Tibi la Mototehnica te pot ajuta ;)

 

========================================

 

Modelele de 1200, pana la DOHC parca au probleme cu indicatorul la nivelul de benzina. Ii panglica aia pe care se depun ceva cristale si nu mai indica bine nivelul.

 

Am dat de produsul asta - http://hposkam.nl/en/product/bmw-vlotter-converter/

 

Il montezi si in rezervor iti bagi sistemul cu plutitor - ala ii sfant (merge perfect pe mobra mea de 22 de ani) - de la mobrele DOHC.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

R1200 GS 2004.

Vreau sa fac schimbul de ulei si filtru. Am gasit un ulei Motorex Boxer 15w50 si filtru Hiflofilter.

O fi bun, n-o fi bun?

Aveti alte recomandari pentru mine?

Multumiri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

R1200 GS 2004.

Vreau sa fac schimbul de ulei si filtru. Am gasit un ulei Motorex Boxer 15w50 si filtru Hiflofilter.

O fi bun, n-o fi bun?

Aveti alte recomandari pentru mine?

Multumiri.

 

Salut!

La ulei nu ma bag, ca e o discutie luuuuunga si fara sens, fiecare recomanda altceva. Vezi specificatiile producatorului si cauta un ulei sa le respecte.

La filtre, pentru ulei e ok Hiflo HF164, iar pentru aer HFA7912. Am 1150 gsa, dar tot Hiflo folosesc si eu.

 

Dupa ce incepi sa te dai, verifica periodic nivelul uleiului sa te lamuresti cat iti consuma. Manualul specifica un consum de max 1l/1.000 km.

post-14488-0-66087600-1489694538_thumb.jpg

Editat de gabyshor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut domnilor

ajutati-ma si pe mine cu niste sfaturi, pareri

treaba sta in felul urmator, in august o sa merg in concediu in Spania si azi mi-a venit ideea ca asa de mult mi-ar place sa merg pe motor, un touring, chestia e ca as cauta ceva pana in 2000e deci ceva de prin '90

intrebarea mea pt voi e daca am vreo sansa sa gasesc ceva bun la banii astia? si dupa ce anume sa ma uit? vreau un touring dedicat pt asfalt, motor mai maricel ca sa il pot tine la 130-140 pe autostrada. m-am uitat ca sa imi fac idee pe mobile si alte site-uri de vanzari si chiar sunt multe la care ma incadrez, problema e ca nu stiu absolut nimic despre ele. mentionez ca am avut in trecut un f3 si acum merg doar la enduro deci sunt total pe langa orice tine de motoarele de touring.

mersi :)

p.s. cand am zis ceva bun la banii astia ma refeream sa ma duca 4-5 mii de km, sa nu raman cu el prin eu stiu ce tara.


» Post actualizat in 16 Mar 2017 21:53

mai fac o mica completare, imi puteti sugera si modele de la alte marci, eu doar de bmw-uri stiam ca au tourere asa mai vechiute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca Luigi sau Tibi la Mototehnica te pot ajuta ;)

 

========================================

 

Modelele de 1200, pana la DOHC parca au probleme cu indicatorul la nivelul de benzina. Ii panglica aia pe care se depun ceva cristale si nu mai indica bine nivelul.

 

Am dat de produsul asta - http://hposkam.nl/en/product/bmw-vlotter-converter/

 

Il montezi si in rezervor iti bagi sistemul cu plutitor - ala ii sfant (merge perfect pe mobra mea de 22 de ani) - de la mobrele DOHC.

Dar oare ce s-a intamplat cu facutul plinului si resetatul tripului? Faci plin, resetezi trip, si stii ca te tine 300 de km. Te apropii de tinta, bagi benzina :)

 

Un baiat, nu-l stiti voi, n-a vrut sa faca plinul si sa reseteze tripul, ca lui ii arata ca mai are 400 de km pe calculator. A ramas suspendat pe autostrada...

 

Faceti plinul, resetati tripul!

 

(cu vocea lui marlon brando in nasul)

» Post actualizat in 17 Mar 2017 06:45

va salut domnilor

ajutati-ma si pe mine cu niste sfaturi, pareri

treaba sta in felul urmator, in august o sa merg in concediu in Spania si azi mi-a venit ideea ca asa de mult mi-ar place sa merg pe motor, un touring, chestia e ca as cauta ceva pana in 2000e deci ceva de prin '90

intrebarea mea pt voi e daca am vreo sansa sa gasesc ceva bun la banii astia? si dupa ce anume sa ma uit? vreau un touring dedicat pt asfalt, motor mai maricel ca sa il pot tine la 130-140 pe autostrada. m-am uitat ca sa imi fac idee pe mobile si alte site-uri de vanzari si chiar sunt multe la care ma incadrez, problema e ca nu stiu absolut nimic despre ele. mentionez ca am avut in trecut un f3 si acum merg doar la enduro deci sunt total pe langa orice tine de motoarele de touring.

mersi :)

p.s. cand am zis ceva bun la banii astia ma refeream sa ma duca 4-5 mii de km, sa nu raman cu el prin eu stiu ce tara.

» Post actualizat in 16 Mar 2017 21:53

mai fac o mica completare, imi puteti sugera si modele de la alte marci, eu doar de bmw-uri stiam ca au tourere asa mai vechiute.

In principiu n-ai cum sa dai gres cu un 1100RT sau un K1100LT.

 

 

DAAAARRRRR!!!!! Nu la 2000 de euro... la banii astia poate iti iei unul in stare destul de buna, nu zic nu, dar va trebui sa schimbi consumabile cap-coada + reglajele specifice (supape, injectii) + inmatricularea in sine.

Consumabilele cap-coada (ulei + placute frana + lichide + antigel daca e cazul + cauciucuri) te costa in sine vreo 3-400 de euro. Reglajele 50-100 de euro si inscrisul cu asigurare inca vreo 200 de euro.

 

Deci vorbim de undeva la 3000 de euro un motor gata de drum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

faza cu stripu am patit-o yo; de 2 ori - prima la 2Km de casa, rezolvat faa probleme, mers acasa perpedes, luat un bidon de 1,5 de borsec, scos benzina din celalat motor, reintors, turnat in BeMWe si plecat... A doua a fost mai distractiva, in Thassos, undeva la mama dracu intre Giola si Manastirea din Estu insulei (al carui nume nu-l mai stiu), singuri, in extrasezon, in urcare, pe curbe, in extrasezon cand vedeai o masina la 15-20 minute :crack: :crack: :crack: .

 

de atunci am reparat stripu, dar poa sa arate calculatoru ca mai am 70-100Km... am facut 300-330Km si gata, pe dreapta la adapat....

Editat de m4v3rick
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ala la 160k daca nu are ambreiaj nou, o sa te coste ceva ca sa il aduci la starea de a face un concediu de 5k km cu el...

Nu te uita la cele mai lesne mobre din lista... lenesul mai mult alearga ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am inteles ca e cam problema la r1100rt vibratia fiind in 2 cilindri, si mi-a fost sugerat mai degraba sa iau un k1100lt

https://home.mobile.de/HANDELSONDERNEMINGPHILIPS#des_239564462


» Post actualizat in 17 Mar 2017 11:19

m-am hotarat pe cel din ultimul link, ne-am inteles la 1450, luni il platesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Nu frate, vorbesc serios, am un amic (bmwio pe forum) care a avut in paralel 1100 si 1200 lt, a fost mult mai multumit de aia veche, mult mai sprintena, usoara, fiind generatie veche totul este bulletproof pe ea etc.

Evident, nu pot sa dau un verdict la exemplarul pe care l.ai găsit pe net, dar in general tot ce este vechi este facut beton.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut pe ambi si confirm ce spune dragul moderator, K1100LT este printre cele mai manevrabile si fiabile BMW-uri, protectie buna la vint, consum de 5-5,5%cutii incapatoare, am avut F640, 1100RS, 1200LT, asta este cea mai indragita si acum, o sa fii foarte multumit de ea.

Ca recomandare nu mai sta pe ginduri, la pretul asta este pomana. Daca ajungi la Dan sau la un mester bun mai bagi citeva sute, dar sa nu te zgircesti, succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Darco,nu te pot sfatuii in alegerea mobrei dar daca ai nelamuriri cu traseul sau cu Spania,te pot ajuta cuplacere.Fac drumul lunar!

Vin cu o intrebare pentru cei care au mai dat de problema asta si care ma poate ajuta!Vreau sa montez o anvelopa spate cu latimea de 190 pe R1100S-ul meu!El are montat acum pe ea 180/55/17 omologate in carte dar originalele sunt 170/60/17.Se poate monta cauciuc cu 190 latime?Care sunt riscurile?Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...