Jump to content


Photo

TULA MURAVEY

tula

  • Please log in to reply
238 replies to this topic

#181 liviuiasi

liviuiasi

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 11 posts
  • Gender:Male
  • Moto: Honda Vtr 1000F

Posted 29 May 2011 - 01:51 PM

am si eu nevoie de un far sau macar geamul cu oglinda, ma poate ajuta cineva??

Am eu far de vanzare complet si in stare foarte buna. Contact tel 0748310872, id mess: killeryoo@ymail.com(id trebuie scris complet).
In acelasi timp dezmembrez Tula Tmz 200, pt orice piesa care va intereseaza contactati-ma.

#182 Bishop_Gaby

Bishop_Gaby

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 9 posts
  • Gender:Male
  • Location:Priboieni
  • Moto: Tula Tmz
  • Numar: Priboieni 063
  • Club: Deocamdata nu fac parte

Posted 28 July 2011 - 07:44 PM

Vand Bobina statoare(fara carbuni) si Volanta (are nevoie de reconditionare volanta la locasul unde calca periile sau carbuni:D un bun strungar poate sa o aduca la plan acolo) pretul este 140 ron ma gasiti la Numarul de telefon 0724386276 sau id de messenger Bishop_Gaby@yahoo.com

Salutare si sa ne auzim cu bine

Attached Thumbnails

  • Photo0071.jpg
  • Photo0072.jpg
  • Photo0073.jpg
  • Photo0074.jpg
  • Photo0075.jpg


#183 liviuiasi

liviuiasi

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 11 posts
  • Gender:Male
  • Moto: Honda Vtr 1000F

Posted 06 August 2011 - 04:35 PM

Dezmembrez Tula Tmz 200 sau intreaga(necesita unele reparatii), pt cei interesati id mess:killeryoo@ymail.com, tel:0748310872

Attached Thumbnails

  • Image151.jpg
  • Image152.jpg
  • Image153.jpg
  • Image154.jpg
  • Image157.jpg
  • Image159.jpg
  • Image160.jpg
  • Image162.jpg


#184 liviuiasi

liviuiasi

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 11 posts
  • Gender:Male
  • Moto: Honda Vtr 1000F

Posted 26 February 2012 - 12:29 AM

Dezmembrez Tula Tmz 200 sau intreaga(necesita unele reparatii), pt cei interesati id mess:killeryoo@ymail.com, tel:0748310872

anunt valabil!!!

#185 edysson

edysson

    www.eddy-motors.com

  • Super Membru
  • PipPip
  • 617 posts
  • Gender:Male
  • Location:undeva prin Alba
  • Interests:Familia si motoarele!!
  • Moto: yamaha,husqvarna,gsx1100,zx9,fz750
  • Numar: Fara numar,fara numar!
  • Club: Cei care fac motoare!

Posted 26 February 2012 - 12:37 AM

anunt valabil!!!


Ceva piese in afara de motor,cadru,telescoape mai are un amic de -al meu,pt cei interesati.
Vand Yamaha fzr, husqvarna supermoto si suzuki gsx600f.
My link
www.eddy-motors.com

#186 Diabolic_Nightwing

Diabolic_Nightwing

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 100 posts
  • Gender:Male
  • Location:CALARASI

Posted 28 February 2012 - 03:00 PM

Dezmembrez Tula Tmz 200 sau intreaga(necesita unele reparatii), pt cei interesati id mess:killeryoo@ymail.com, tel:0748310872

Dak sunt bune jambele as vrea eu , la ce pret le dai ? salut

#187 liviuiasi

liviuiasi

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 11 posts
  • Gender:Male
  • Moto: Honda Vtr 1000F

Posted 14 March 2012 - 09:16 AM

Are cineva piston sau stie de unde se poate lua?

#188 spulber

spulber

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 45 posts
  • Gender:Male
  • Moto: muravey

Posted 29 March 2012 - 07:42 PM

Are cineva piston sau stie de unde se poate lua?

vorbeste cu dany_oldmoto , iti trimite tot ce vrei prin posta
e baiat fain 0740848790
bafta

Edited by spulber, 29 March 2012 - 07:42 PM.

sal


#189 soferu22

soferu22

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 7 posts
  • Moto: Muravey
  • Numar: Valenii de Munte 85

Posted 04 November 2012 - 01:00 AM

De ce nu vb nimeni despre batranele sovietice ca Tula ? Sau Muravey care au aceeasi motorizare dar sunt utilitare pe trei roti ? Epoca Ceausista s-a folosit de ele cu succes si dupa aceea au fost sterse de pe fata pamantului de parca nici n-ar fi existat . Pacat de ele si de valoarea lor . Stiu oameni care viseaza sa aiba un Muravey ca un copil mic ce-l asteapta pe Mos Craciun . Eu asa am patit pana am intrat in posesia muravey-ului meu . Ma roaga multa lume sa-l vand si cateodata ma bate gandul sa-l dau . Dar parca nu l-as da oricui asa .... daca exista cineva printre membrii acestui forum care vrea asa ceva sau are cunostinte care isi doresc sa ma contacteze .

#190 mihai_prd

mihai_prd

    user

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 7,914 posts
  • Gender:Male

Posted 04 November 2012 - 01:04 AM

.




 










 


#191 soferu22

soferu22

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 7 posts
  • Moto: Muravey
  • Numar: Valenii de Munte 85

Posted 04 November 2012 - 05:53 PM

Cumpar un contact cu cheie pt Tula Muravey.
Mihai, 0723565973

Vand eu Tula Muravey functionala . Daca te intereseaza astept PM de la tine .

baieti.....!!!
se mai gasesc tula pe undeva..?? mai ales triciclu tula ..??? stiti ceva de vinzare??

Am eu una de vanzare daca te mai intereseaza . PM sau 0736393556

#192 mihai_prd

mihai_prd

    user

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 7,914 posts
  • Gender:Male

Posted 05 November 2012 - 08:46 AM

Nu ma intereseaza ca ai tu Muravey functional de vanzare si nu mai posta pe toate topicurile lucrul asta. Eu mi-am luat Muravey nou, cu 10 km, cu 250 euro. Fa-ti anunt si bag-o pe bikeshop.




 










 


#193 spulber

spulber

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 45 posts
  • Gender:Male
  • Moto: muravey

Posted 07 December 2012 - 07:21 PM

va salut d-lor,

am o intrebare pt cei care se pricep la artificii tehnice si nu numai

am un muravey si nu sint multumit de cum incarca, de incarcat pe timp de zi nu ar fi mare problema dar cind e vb ca tre sa merg noaptea sau cu luminile aprinse ,apar problemele

intrebarea mea este: circuitul demarorului produce si curent?asi putea alimenta ceva de pe acel circuit?

  dau la naneta ,demarorul nu il folosesc de loc caci omoara batreia,  cum spunea cineva ,,asa le  sta bine comunistelor''

asa ca renunt la el in favoarea curentului

ce spuneti?


sal


#194 Rocknroll

Rocknroll

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 782 posts
  • Gender:Male
  • Location:Valu lui Traian Constanta
  • Interests:Iubesc un rock bun, imi place o motocicleta pe care sa mi-o permit financiar si intretinerea ei bineinteles si imi plac oamenii oameni.
  • Numar: VS 69 CAT
  • Club: SeaWolves

Posted 07 December 2012 - 07:44 PM

  Salut.  Circuitul demarorului nu produce curent.  Controleaza releul regulator de incarcare. Sa nu fie pe acolo ceva.  Ori periile, arcurile, legaturile electrice. La cit de mare si ce sirma are dinastarterul ala in el nu se poate sa nu ai lumina buna cind functioneaza motorul.  Ia legatura cu userul  AdrianS. El a avut  Muravey si probabil s-a ciocnit de unele probleme asemanatoare.  Numai bine.



#195 spulber

spulber

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 45 posts
  • Gender:Male
  • Moto: muravey

Posted 25 December 2012 - 10:05 AM

am verificat si ras-verificat,am un prieten electronist si toul e ok la regulator

trebuie sa recunosc ca in mers nu imi place sa aud motorul cum ''rage'' sub mine il tin subturat si de aici poate ca vine si problema

cit de perii ,ce sa zic,practic comunista e noua,mai bine zis nerulata, are putini km in bord chiar daca e din '92

a venit frigul ,dar daca ma gindeam mai de mult tot incercam ceva variante,poate reuseam sa ''bulesc'' ceva pe acolo

multumesc de raspuns, mai astept...



CRACIUN FERICIT!


sal


#196 AdrianS

AdrianS

    Folk you!

  • Super Membru
  • PipPip
  • 755 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Ehei...
  • Moto: Jawa 250, Dnepr MT-10.36
  • Numar: B 24 XOJ, B 50 SBF

Posted 25 December 2012 - 01:18 PM

Bobinele statorului sunt legate în două serii, dispuse alternativ de-a lungul circumferinţei statorului. O serie este cea a bobinelor de câmp pentru generator, cealaltă este pentru electromotor. Nu mă duce mintea să-ţi spun dacă ai putea să le legi între ele şi să obţii astfel un stator întreg dedicat generării de curent. Dar rezistivitatea bobinelor electromotorului este mult mai mică decât în bobinele de câmp, fiindcă ai fire mai groase și spire mai puține. Habar n-am.

 

Motorului de Tula îi place destul de mult să fie mai turat, deşi are ceva cuplu şi la turaţii joase. Inerţie multă fiindcă are volanta aia colosală, iar rotorul dinamului parcă-i scos de pe Titanic. Nici eu nu aveam lumini grozave, dinamul ăla rămâne tot dinam. Mulţi alegeau să pună o baterie de maşină în benă (din motive de spaţiu, de lene şi disponibilitate de a găsi baterie moto), însă dinamul n-ar fi fost niciodată în stare s-o alimenteze corect. Ba am remarcat - că am făcut şi eu treaba asta cu bateria de maşină - că este o cauză pentru luminile slabe.

 

Enormul dinam al Muraveyului este de (numai) 7 amperi, adică scoate cel mult 87,5 W. Începe să încarce pe la 1100 - 1200 rpm şi îi trebuie vreo 1500 - 1650 ture ca să-ncarce aşa cum trebuie. Fabricantul recomanda parcă o baterie de 20 A. Măricică. Cărbunii noi măsoară 16 - 18 mm în lungime, începi să-i înlocuieşti când au mai puţin de 11 mm. Între colector şi port-perii sunt vreo 4 - 5 mm, să ai în vedere şi treaba asta, să calce bine periile pe suprafaţa colectorului.


NIPRU ! De la Peco până-n Cipru !!! :)

www.motorist.ro

road3.jpg


#197 spulber

spulber

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 45 posts
  • Gender:Male
  • Moto: muravey

Posted 26 December 2012 - 04:46 PM

Bobinele statorului sunt legate în două serii, dispuse alternativ de-a lungul circumferinţei statorului. O serie este cea a bobinelor de câmp pentru generator, cealaltă este pentru electromotor. Nu mă duce mintea să-ţi spun dacă ai putea să le legi între ele şi să obţii astfel un stator întreg dedicat generării de curent. Dar rezistivitatea bobinelor electromotorului este mult mai mică decât în bobinele de câmp, fiindcă ai fire mai groase și spire mai puține. Habar n-am.

 

Motorului de Tula îi place destul de mult să fie mai turat, deşi are ceva cuplu şi la turaţii joase. Inerţie multă fiindcă are volanta aia colosală, iar rotorul dinamului parcă-i scos de pe Titanic. Nici eu nu aveam lumini grozave, dinamul ăla rămâne tot dinam. Mulţi alegeau să pună o baterie de maşină în benă (din motive de spaţiu, de lene şi disponibilitate de a găsi baterie moto), însă dinamul n-ar fi fost niciodată în stare s-o alimenteze corect. Ba am remarcat - că am făcut şi eu treaba asta cu bateria de maşină - că este o cauză pentru luminile slabe.

 

Enormul dinam al Muraveyului este de (numai) 7 amperi, adică scoate cel mult 87,5 W. Începe să încarce pe la 1100 - 1200 rpm şi îi trebuie vreo 1500 - 1650 ture ca să-ncarce aşa cum trebuie. Fabricantul recomanda parcă o baterie de 20 A. Măricică. Cărbunii noi măsoară 16 - 18 mm în lungime, începi să-i înlocuieşti când au mai puţin de 11 mm. Între colector şi port-perii sunt vreo 4 - 5 mm, să ai în vedere şi treaba asta, să calce bine periile pe suprafaţa colectorului.

 

 

 

Multumesc de raspuns,

In vara am scos cu greu volanta,pina nu am facut o presa nu am reusit, exact pt perii si chiar am ramas surprins de lungimea lor

Totul parea intact

 Da,la capitolul asta muravey-ul sta un pic mai prost,fapt constatat de mine confirmat si de tine

A venit iarna asta prea hotarita ca altfel incercam ceva,macar sa verific sau sa vad citi volti scoate si  daca pot folosi partea de demaror pt  producere de curent macar pt frine si semnalizari

Tu zici ca e mare, eu zic ca e foarte mare facind comparatie cu cele de scutere, dar ca si consumatori e tot pe-acolo

Dar nu-i numic,va veni si vara...


Edited by spulber, 26 December 2012 - 04:49 PM.

sal


#198 Liviu M

Liviu M

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 243 posts
  • Gender:Male
  • Club: VALAH CLUB

Posted 29 December 2012 - 09:22 PM

 Trebuie obligatoriu sa iti functioneze becul (rosu) din bord , care arata incarcarea . Acesr bec are si functia de a polariza un tranzistor din releul electronic de incarcare . Noaptea acest bec se vede usor aprins datorita acestui fapt . 

 Periile trebuie sa aiba o anumita forma (trapez) la capat , cu anumite valori (pot sa caut in carnet , daca e cazul) . Periile nu trebuie sa joace in suporturile de tabla .

 Nu am avut probleme cu releul de incarcare . Verifica daca are firul de masa legat ferm , sigur .

 Tranzistorul de putere are la nevoie echivalent (il am notat) .



#199 spulber

spulber

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 45 posts
  • Gender:Male
  • Moto: muravey

Posted 30 December 2012 - 09:54 PM

Am bec de 4w si functiioneaza,la pornire se stinge

 La releu am avut ars tranzistorul de putere , a fost inlocuit cu unul rusesc dar nu stiu ce tip si chiar va rog d-le Liviu,spuneti-mi ce echivalent are acel tranzistor,poate la mine nu e cel bun

Din discutiile avute cu mesterul care a schimbat tranzistorul am inteles ca acele tipuri de tranzistoare nu se mai fabrica ...


Edited by spulber, 30 December 2012 - 09:57 PM.

sal


#200 Liviu M

Liviu M

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 243 posts
  • Gender:Male
  • Club: VALAH CLUB

Posted 30 December 2012 - 10:29 PM

BD244C . Asa am eu notat , si parca se monteaza ""pe dos"". Au trecut peste 15 ani de cand nu am mai facut asa ceva . SUCCES !






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users