Sari la conținut

Honda Africa Twin CRF 1000 si 1100


Postări Recomandate

Acum 14 ore, borsulica a spus:

Salutare!

Vreau sa ating un punct sensibil… cat de placut este sa mergi cu Africana, costul reviziei la reprezentanta in Bucuresti este de-a dreptul nesimtit! (am vrut sa spun prohibitiv).

 

Am oferta de peste 2000 de lei la revizia de 20k… 

Unde naibii ne ducem cu costurile astea? Calculand per km, devine mai ieftin cu masina. Adica mersul pe moto e sport?? E hobby de bogati??

 

just saying…

 

Drumuri frumoase sa avem!

Ce presupune revizia de 20k?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

400 lei de schimbat ulei și filtru? Bun preț, n-am ce zice, dacă vrei ștampila pe carnetul de garanție.

Eu înțeleg că acest hobby e scump, dar și ceafa de porc e scumpă în comparație cu pulpa de pui, nu înseamnă că trebuie să-l arzi pe cel care vrea o carne de porc, că este "pentru bogătani". Da, știu, se verifică și alte aspecte ale mobrei, se gresează, se strâng șuruburi etc. Pe dreq, au schimbat uleiul și filtrul și pa! 

Btw, cât iau ăștia manopera la servisat furca? Hai, fie, spuneți și cât costă materialele.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Leon
14 minutes ago, Bart Bz said:

Au trecut grecii pe engleză? 😄

 

Pai nu au vrut sa treaca pe romana. Si nici eu pe greaca. Asa ca am dialogat in limba cotropitorilor.

 

5 minutes ago, Lucian_M said:

400 lei de schimbat ulei și filtru? Bun preț, n-am ce zice, dacă vrei ștampila pe carnetul de garanție.

Eu înțeleg că acest hobby e scump, dar și ceafa de porc e scumpă în comparație cu pulpa de pui, nu înseamnă că trebuie să-l arzi pe cel care vrea o carne de porc, că este "pentru bogătani". Da, știu, se verifică și alte aspecte ale mobrei, se gresează, se strâng șuruburi etc. Pe dreq, au schimbat uleiul și filtrul și pa! 

Btw, cât iau ăștia manopera la servisat furca? Hai, fie, spuneți și cât costă materialele.

 

Yeap, o ora de lucru conform "mercurialului", ca sa ma exprim asa.

Da, as fi putut face si la mine in garaj, dar timp ioc si, sincer, nu am crezut ca pretul la un dealer multimarca in Ro va fi 400 lei (80 euro). In alte tari a fost mai ieftin (60 si 70) dar acolo service-urile erau ca in Gara de Nord, deci rulajul era cu totul altul.

Editat de _Leon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, Lucian_M a spus:

400 lei de schimbat ulei și filtru? Bun preț, n-am ce zice, dacă vrei ștampila pe carnetul de garanție.

Eu înțeleg că acest hobby e scump, dar și ceafa de porc e scumpă în comparație cu pulpa de pui, nu înseamnă că trebuie să-l arzi pe cel care vrea o carne de porc, că este "pentru bogătani". Da, știu, se verifică și alte aspecte ale mobrei, se gresează, se strâng șuruburi etc. Pe dreq, au schimbat uleiul și filtrul și pa! 

Btw, cât iau ăștia manopera la servisat furca? Hai, fie, spuneți și cât costă materialele.

Furca am facut-o la RAMS, in Otopeni. Cost total 850 de lei. 
 

Acum 28 minute, Doctor X a spus:

Ce presupune revizia de 20k?

Ulei, filtre ulei, doua filtre de aer… E mult de lucru la filtrele de aer si de acolo si manopera. Inteleg asta, dar nu inteleg (nu vreau sa inteleg) diferenta de pret de aproape 200 de euro intre Bucuresti si alte orase. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Leon
33 minutes ago, borsulica said:

Am avut GS, stiu ce inseamna costuri in service. Nu am fost suficient de clar legat de ceea ce voiam sa punctez… Exista o diferenta mare intre preturile practicate in Bucuresti si cele de prin alte orase. 
Anul asta sunt la a treia revizie… este normal sa vreau un cost mai mic! 

Am inteles.

Cam nasol, dar daca esti agatat de ei, #whattodo.

Alternative ai pe unde? Constanta Est Bike, MotoBoom Sebes si parca mai era ceva la Iasi, nu?

 

Chiar asa, recunosc ca imi este lene sa ma bag prin hard sa caut tabelul ala cu bulinele de la 20k, ce iti schimba si verifica?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eram doar curios, totuși confirm că prețurile sunt mai mari la voi în zonă (probabil aliniate cu salariile). Noi să fim sănătoși!

Cu Iași stați cuminți, îmi vin băieți de acolo nemulțumiți de serviciile "oficiale".

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Leon
6 minutes ago, borsulica said:

Ulei, filtre ulei, doua filtre de aer… E mult de lucru la filtrele de aer si de acolo si manopera. Inteleg asta, dar nu inteleg (nu vreau sa inteleg) diferenta de pret de aproape 200 de euro intre Bucuresti si alte orase. 

 

Ma gandesc ca la DCT ai doua filtre (100 lei filtre Honda), 5L de ulei (400 lei, ulei Honda) + ca si mie, 1 ora de manopera cu demontat, verificat, gresat (ma rog, in teorie). Deci 900 de lei numai de aici.

Eu am dat 400 lei pe ora de manopera si nu era Bucuresti.

 

Nu stiu daca 200 eu/ 1000 lei diferenta, dar, da, inteleg ce spui acum.

 

 

Editat de _Leon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Și eu care credeam că fac combinație cu Honda că scap mai ieftin ca la BMW. Pai la aceeași bani customer service la Bavaria este muuult superior fata de Honda Nord

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2000 de lei e exagerat, dar se știe că la service-urile de reprezentanță se umflă prețul la manoperă și consumabilele costă chiar și de două-trei ori mai mult decât dacă ți le-ai procura singur de pe piață.

Dacă modelul nu are probleme deosebite care să poată fi rezolvate în perioada de garanție, nu văd de ce ar trebui să mergeți la service-ul autorizat Honda. Pe mine m-a costat ultima revizie în jur de 800 de lei, inclusiv consumabilele, și a presupus:

- schimbul de ulei (plus filtru)

- schimbul de antigel și lichid de frână

- uns și gresat cablurile de accelerație și de ambreiaj

- curățat, uns și reglat lanțul

- verificat tensiune baterie

- verificat plăcuțe frână

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 19.10.2022 la 8:43, Adrian M. a spus:

Le am amestecat.

PE africana mi se pare super aiurea ,cand stai pe ea, cum se vede rezervorul-lateralele. nu imi place neam, prea bulboasa, si nici plasticele nu imi par deloc ok. Bine, poate or fi de alea sa tina la trante mai bine, si de aia imi par cam meh....

 

Poate si factul ca era modelul ala mat, gri negru ce o fi el.

Ca de la distanta, imi placea designul pe varianta alb rosu. Dar de aproape, not so much.

 

La nt nu mai zic, de plasticul gri/negru din zona bordului, imbinarea lui cu carenele albe, suruburi la vedere aiurea intre cele 2 carene...bleeeacs. Zici ca e facuta in China, se vede ca au bagat la economie major. Pai un vfr de acum 10 ani are carenele mult mai misto inchegate, si muult mai ok imbinari etc.

 

 

Dadui comanda de NT ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 24.10.2022 la 10:42, Doctor X a spus:

2000 de lei e exagerat, dar se știe că la service-urile de reprezentanță se umflă prețul la manoperă și consumabilele costă chiar și de două-trei ori mai mult decât dacă ți le-ai procura singur de pe piață.

Dacă modelul nu are probleme deosebite care să poată fi rezolvate în perioada de garanție, nu văd de ce ar trebui să mergeți la service-ul autorizat Honda. Pe mine m-a costat ultima revizie în jur de 800 de lei, inclusiv consumabilele, și a presupus:

- schimbul de ulei (plus filtru)

- schimbul de antigel și lichid de frână

- uns și gresat cablurile de accelerație și de ambreiaj

- curățat, uns și reglat lanțul

- verificat tensiune baterie

- verificat plăcuțe frână

 

2000 ron nu-i exagerat, daca revizia  presupune tot ce ai enumerat mai sus. Depinde desigur de numarul de km si vechimea ei.

Plus ca orice revizie presupune verificarea motocicletei cap-coada.

 

Ca idee atasez revizia de 10000 km facuta acum doua saptamani la Triumph.

20221028_201052.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 43 minute, Ionut26 a spus:

 

2000 ron nu-i exagerat, daca revizia  presupune tot ce ai enumerat mai sus. Depinde desigur de numarul de km si vechimea ei.

Plus ca orice revizie presupune verificarea motocicletei cap-coada.

 

Ca idee atasez revizia de 10000 km facuta acum doua saptamani la Triumph.

20221028_201052.jpg

La 10 mii, am platit pana in 900 de lei. 
 

Inca o data, stiu ca Honda (si alti producatori) au facut in asa fel incat sa depindem mai mult de service…

 

Consider insa, ca este o diferenta mare intre costul reviziilor in Bucuresti si costul reviziilor oriunde altundeva. 
 

Acum voi merge la Constanta, dar la 30 de mii voi incerca Brasovul, sa vedem ce si cum…

 

PS: cum dracului nu este exagerat 2000 de lei?? La masina dau 1200 ( tot garantie, mai multi km la bord).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 50 minute, Ionut26 a spus:

 

2000 ron nu-i exagerat, daca revizia  presupune tot ce ai enumerat mai sus. Depinde desigur de numarul de km si vechimea ei.

Plus ca orice revizie presupune verificarea motocicletei cap-coada.

 

Ca idee atasez revizia de 10000 km facuta acum doua saptamani la Triumph.

20221028_201052.jpg

Ți-a dat înapoi spray-ul ăla de frână? Că a consumat din el maxim 50 ml. 

N-am încredere în nimeni, dacă nu asist la lucrare. Ok, există trei persoane in lumea asta, dar mă întâlnesc rar cu ele (Fabio și doi mecanici auto, unul din CT, altul din BC).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 43 minute, Lucian_M a spus:

Ți-a dat înapoi spray-ul ăla de frână? Că a consumat din el maxim 50 ml. 

Îți dai seama pe câte facturi se încasează câte 25 lei pe un spray care costă real, cu un adaos decent cu tot, 12-15 lei, până se consumă cu adevărat 1 tub de 500ml?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da' ai impresia că nu știu de șmecheriile astea, de japca din reprezentanțe și de calitatea manoperei? Ai idee cum am stat 5 ore și m-am uitat pe geam cum se scarpină mecanicii lucrând la mașina mea? Și să tot fi fost vreo 15 metri, deci mare lucru n-am văzut. Noroc de rechemare, altfel nu mergeam. Și nici nu mă mai duc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poa' să iesplice, am trecut până acum pe la Dacia, Daewoo, Opel/Chevrolet, Cybernet și Ford. Nu stau să spun totul despre fiecare, că aveți și voi o viață, puteți fi doborâți de plictiseală. Repet: nu văd ce faci, nu-ți las din prima mașina. Abia după ce mă convingi că te ții de treabă ți-o las și plec. Nici dracu' nu bifează faptic tot ce-i scris în caietele de revizie, dar îți trec niște costuri de riști starea de leșin. Cât despre consumabile, cu un spray fac 4-5 revizii, dar trec unul full la fiecare deviz. Și ăsta e doar un exemplu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, TheHuskyCrobats a spus:

 

Ca motor de Africa Twin, DCT, confort, cruise control, Android Auto, etc.

Si ca de ce nu?

Dar de ce nu direct Africa Twin? Că are toate cele și mai mult. Doar șaua e groaznică dar se rezolva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...