Jump to content


Alatura-te grupului nostru pe FaceBook! Like & share! Like & share! Alatura-te grupului nostru pe FaceBook!
Photo

KTM 350 Freeride


  • Please log in to reply
109 replies to this topic

#101 kelu 265

kelu 265

    only SUZUKI

  • Super Membru
  • PipPip
  • 755 posts
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:http://www.diagnozabmw.ro
  • Moto: suzuki gsx600r
  • Numar: sters
  • Club: bucuresti

Posted 09 April 2017 - 09:14 PM

Multumesc pentru idee, are logica ce spui, probabil ca releul cupleaza doar peste un anumit prag de tensiune, am sa probez si eu.
Numai bine!

dacă vrei Lasă-mi un pm cu nr tău de tel și îți trimit pe whatsapp câteva poze cu modificarea făcută ca sa nu arzi ceva pe acolo

#102 costinell

costinell

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 295 posts
  • Gender:Male
  • Location:craiova
  • Interests:moto, kayak, travel
  • Moto: Transalp 650, WR250R, DRZ400E (gone)
  • Numar: HUN
  • Club: myself

Posted 01 May 2017 - 02:26 PM

Ce topic fain, iar stiu cel mai bine aia care n-au avut/nu s-au dat cu obiectul in cauza.
Trebuie sa recunosc ca si eu am fost sceptic pana sa ma urc pe unul. Odata suit pe ea, mi s-a parut fantastic. Urcarile tehnice sunt o jucarie cu motocicleta asta.
Singurul dezavantaj il vad pe portiunile rapide, din cauza unghiurilor si suspensiei cam slabe comparativ cu gama EXC.
Avantajul major al acestei motociclete este faptul ca are o putere foarte liniara, cuplu mare si inaltimea seii mult mai jos ca la gama EXC, lucru care o face foarte usor de pilotat si in conditii mai dificile.Eu personal m-am simtit mult mai in control pe ea decat pe 300EXC, lucru care mi-a facut mare placere. Am simtit ca pot duce motocicleta unde vreau eu, fara sa flutur pe ghidon asa cum se intampla de foarte multe ori cu EXC-urile. Datorita puteii liniare, si faptului ca este relativ mica si poti sa-ti lasi greutatea unde trebuie ceea ce rezulta intr-o tractiune senzationala.
Concluzia pe care am tras-o eu este ca motocicleta asta este ideala pentru:

  • toti incepatorii fara exceptie
  • fete sau persoane mai mici de statura
  • enduristi de nivel mediu care au pretentia sa faca trasee mai grele
  • si de ce nu pt enduristi cu experienta la hard enduro
Cine stie, la anul daca toate se aranjeaza cum trebuie poate va dau un raport mai detaliat :D

 

 
Poti sa ma ajuti cu o parere, sunt nehotarat:
- Beta xtrainer
- freeride 350
- freeride 250
 
Am 1.68cm si 78kg, nu sunt complet incepator, acum ma dau cu un wr250r dar grupul cu care merg se da cam enduro si se simte greuttatea motocicletei - trebuie sa o schimb


#103 textoru

textoru

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 222 posts
  • Gender:Male
  • Location:TM
  • Moto: F650GS DAKAR
  • Numar: de la 0 la infinit
  • Club: TM

Posted 03 May 2017 - 10:06 PM

Freeride 250. Am si e grozav de fain. E usor 100 kile la plin. Trage de jos. Ulei in amestec de 80:1 conform cartii. De la Yamaha WR250F a fost o trecere faina. Totul iese mult mai usor. Recomand model incepind din 2015. Mai vechi, ai de surubarit ceva mai mult. Dar se poate si asa. O sa schimbi bendixul si electromotorul cu model 2015.

Edited by textoru, 03 May 2017 - 10:10 PM.


#104 nosfyrus

nosfyrus

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 203 posts
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:Climbing, Squash, Enduro
  • Moto: EXC 300
  • Club: -

Posted 07 May 2017 - 04:07 PM

Mergi pe Xtrainer si uita de surubarit :))



#105 Johann

Johann

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 341 posts
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Numar: TM

Posted 04 August 2017 - 12:46 PM

KTM 350 Freeride = un dezastru.

Dupa ce abia m-am obisnuit cu el si l-am laudat atata, mi-a facut figura!

La 140 de ore s-a gripat motorul din cauza angrenajului pompei de ulei, adica niste roti dintate din plastic.

'tui in gura de austrieci, cum plm s-au gandit ei sa puna angrenaj de plastic la cea mai importanta piesa dintr-un motor de 8000 de euro.

Pe langa asta am gasit filtrul de pe aspiratia pompei in baia de ulei, adica nu la locul lui, probabil boul ala care a montat motorul era mahmur sau doar idiot.

Baniuiesc ca pompa s-a blocat din cauza unei mizerii care a intrat in pompa, cu toate ca la demontare nu am gasit nimic si pompa se rotea usor.

Dupa reparatie am inlocuit si rotitele dintate cu unele facute din aluminiu.

Dubioasa treaba si foarte costisitoare, pai sa-ti mai iei KTM in 4 timpi?

In concluzie KTM in 4 timpi e un bull shit. (am inteles ca mai toate au acest angrenaj din plastic)


veteran

#106 red

red

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 314 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 07 August 2017 - 08:34 AM

am testat si eu un 350 2014, mi-a placut destul de mult insa franele sunt mult subdimensionate, dupa cateva coborari mai grele am ramas fara frane.

 

fierbe foarte repede, ventilatorul merge non stop

 

pe coborare lasa impresia de instabilitate  fata de exc



#107 nicon

nicon

    peregrin

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,826 posts
  • Gender:Male
  • Location:Curtea de Arges
  • Moto: 2 esapamente.
  • Numar: neindoit
  • Club: Senior Riders 55

Posted 31 August 2017 - 10:40 AM

KTM 350 Freeride = un dezastru.

Dupa ce abia m-am obisnuit cu el si l-am laudat atata, mi-a facut figura!

La 140 de ore s-a gripat motorul din cauza angrenajului pompei de ulei, adica niste roti dintate din plastic.

'tui in gura de austrieci, cum plm s-au gandit ei sa puna angrenaj de plastic la cea mai importanta piesa dintr-un motor de 8000 de euro.

Pe langa asta am gasit filtrul de pe aspiratia pompei in baia de ulei, adica nu la locul lui, probabil boul ala care a montat motorul era mahmur sau doar idiot.

Baniuiesc ca pompa s-a blocat din cauza unei mizerii care a intrat in pompa, cu toate ca la demontare nu am gasit nimic si pompa se rotea usor.

Dupa reparatie am inlocuit si rotitele dintate cu unele facute din aluminiu.

Dubioasa treaba si foarte costisitoare, pai sa-ti mai iei KTM in 4 timpi?

In concluzie KTM in 4 timpi e un bull shit. (am inteles ca mai toate au acest angrenaj din plastic)

 

 

Trist .

Incepe sa ma dezamageasca marca KTM , cu toate ca am doua in garaj . Acum vreo doua luni prietenii mei senior ridrers au facut o expeditie in Delta . Din 6 motoare , doua KTM -uri . Ambele au crapat . Unul de 300 2t (al unui neamt) a ramas fara foia de angrenaj , el fiind nou de cateva luni cumparat , iar celelalt un 690 , i s-a dus cutia si nu mai intra decat in vit 1 si 2 . 

 

Deocamdata Freerider-ul meu de 350 merge bine ( are doar un an vechime ) . Totusi mi se pare prea nervos cu o compresie si avans prea mare . Efectiv mi-a strambat dintii inspre spate la ambele pinioane  . Nu am mai intalnit asa ceva pana acum decat la unul din Varadero (SD 1) care stramba dintii pe fata ca urmare a  franei de motor inspre inainte .

 

Ca o concluzie  pot spune ca Fr 350 este o motocicleta ideala pentru locuri dificile si  cățărare  .  .

Te bagi cu ea prin locuri inaccesibile pe unde  nu prea pot sa mearga  altele . Am vazut si din filmarile dumitale niste secvente interesante  .

 

am testat si eu un 350 2014, mi-a placut destul de mult insa franele sunt mult subdimensionate, dupa cateva coborari mai grele am ramas fara frane.

 

fierbe foarte repede, ventilatorul merge non stop

 

pe coborare lasa impresia de instabilitate  fata de exc

Franele sunt suficient de functionale , iar daca ramai fara frane ceva nu este in regula . Intradevar variantele 2012-14 au fost echipate cu niste porcarii de la biciclete . Incepand 2015 au pus frane cu indicativul KTM pe ele .

 

Fiind un motor fortat trebuie mers numai cu 10W 60 .


nicon  


#108 mircea.cazachevici

mircea.cazachevici

    asds

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,045 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-Buzau
  • Moto: Transalp 400,Husaberg 250

Posted 02 September 2017 - 08:20 AM

Domnul Nicon, ceea ce nu ai inteles dumneata pe parcursul acestui topic este ca aici vorbim de Freeride 350 folosit la hard enduro (conform forumului in care ne aflam). Si, cand spui ca ramai fara frane pe o coborare, te referi ca e o coborare lunga, unde efectiv dupa un timp iti fierbe lichidul de frana in instalatie de la atata franare continua, si ramai brusc fara frane. Mi s-a intamplat asta si la motorul meu, rezolvarea fiind schimbarea lichidului actual cu unul cu punct de fierbere superior. Dar, cand si franele sunt subdimensionate fata de greutatea motorului, efectul de fierbere fiind mult mai des, atunci chiar e o problema cand te bagi pe trasee grele, cu coborari lungi.

De asemenea, Freeride are un sasiu mai mic decat EXC, distanta dintre roti fiind mai mica. E buna pe un tziki-tzaki, pentru ca poti sa-i ridici fata mai usor, insa pe o urcare pe care o faci la limita, fata i se ridica mai mult decat la un EXC, iar datul peste cap e mult mai frecvent.

Si, nu in ultimul rand, mie mi se pare o anomalie faptul ca faci un motor enduro, numai bun de intrat prin covoare de frunze uscate (cum au inceput deja sa apara prin padure), si ii pui evacuarea pe sub motor, cu risc de aprindere a frunzelor (daca te afunzi prea mult in ele).

 

Ca si o experianta personala: Cunosc un singur om cu Freeride 350, ma plimb cu el de vreo 3 ani. Am dat foc odata la un morman de frunze cand am intrat in el, si de-abia l-am stins. Dar, nu stiu eu cum se face, insa acest Freeride are tot timpul probleme. Ba cu electromotorul, ba cu injectia, etc. Problema e ca, oricat l-a dus pe la specialisti, tot timpul se chinuie cu el cand iese. Ba porneste bine la garaj dar, dupa ce se incalzeste bine, porneste greu in teren, ba nu mai porneste dimineata, etc. Per total, un motor mult prea complicat pentru simplicitatea ce se cere in hard enduro (aici trebuie sa ai un motor simplu, ca sa-l faci sa mearga daca-ti crapa in teren).



#109 nicon

nicon

    peregrin

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,826 posts
  • Gender:Male
  • Location:Curtea de Arges
  • Moto: 2 esapamente.
  • Numar: neindoit
  • Club: Senior Riders 55

Posted 07 October 2017 - 10:42 AM

Mi-am facut putin timp si de Freeride .

 

Aici am fost mai multe motociclete printre care si EXC 350 doua . Nu au reusit sa faca fata la Freeride 350 . 

 

https://youtu.be/vnufCa3CtwA

 

 Printre altele , sunt la al doilea Freeride si pot spune ca de trei ani am reusit sa le cunosc destul de bine . Pentru Hard Enduro sunt excelente daca asta iti doresti . Constructorul austriac  a cautat sa obtina din motorul de 350 un cuplu  maxim pe o plaja de turatii mici si moderate ceea ce EXC-ul nu poate . Pentru ceea ce mi-am dorit  , este motocicleta ideala . Pot sa ma bag cu ea "pe unde a dus ... iapa " si ies la liman  mai ales ca merg mai tot timpul de unul singur .

 

 


nicon  


#110 Johann

Johann

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 341 posts
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Numar: TM

Posted 10 October 2017 - 09:47 AM

Nicoane

sunt de acord cu tine ca e usoara, manevrabila, are cuplu, da nu-i de hard enduro in nici un caz.. E pentru noi astia mai trecuti, ca-i mai putin nervoasa si usor de controlat.  De ce au toti profi 300 in doi timpi?

Cat despre mecanica e un rahat de motor fara fiabilitate si costuri uriase de intretinere fata de 2 timpi.

Dupa ce am patit-o cu pinioanele de plastic de la pompa de ulei, alta belea saptamana trecuta.

Urcam o panta destul de grea si am prins cu roata spate un cablu de tractare ramas de la hotii de lemne. S-a invartit pe roata de vreo 4 ori dupa care a blocat-o. Dupa ce l-am scos cu chiu cu vai nu mi-a mai pornit la cheie. Noroc ca pornea la vale si asfel nu am ramas in drum.

Ce s-a intamplat? Blocandu-se roata s-a oprit motorul si presiunea de ulei a scazut. Intinzatorul de lant fiind impins de presiunea de ulei nu a mai presat lantul si mi-a sarit 2-3 dinti din cauza cablului care tragea roata in sens invers. Norocul a fost ca nu mi-a bulit supapele.

Am auzit eu ca unii pun intinzator mecanic da nu i-am bagat in seama, asa ca asta am facut si asta  recomand la toti cu motoare cu intinzator hidraulic.


veteran




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status