Sari la conținut

Situatii din trafic


Postări Recomandate

Faza "misto" astazi cu ceva moto de adventure, PH xx JIM

In intersectie la Lizeanu, pe Stefan cel Mare, sens spre Obor. Moto se strecoara printre penultima banda (pe care eram eu si mergeam inainte) si ultima (care este banda de stanga), trece de trecerea de pietoni si se opreste cu roata spate partial IN BANDA MEA, sa astepte sa faca stanga, desi avea spatiu cacalau. Am mai vazut conserve care raman cu poponeata in banda din spate la viraje, dar cand esti pe moto si ai un metru si o flegma lungime, ce pana mea te poate face sa efectuezi manevra in halul asta? Merita un claxon luuung sa tresara un pic dar avea pasagera fara echipament (doar casca) si mi-a fost teama ca se varsa pe asfalt cu ea cu tot.

Bonus, semaforul de acolo este, parca, desincronizat pt stanga, ceea ce ar insemna ca a mai trecut si pe rosu in mod inutil.

Editat de XaeL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Schimbare in legislatie OUG 195/2002 Articolul 72: prioritatea motocicletei pe trecerea de pietoni.. fata de ceilalti pietoni.

 

Azi un coleg pe motor negru cu stickere cu Repsol, imbracat in armura, trecea galant cu motorul pornit pe trecerea de langa Dristor 2, peste liniile de tramvai.. Cand a ajuns pe trecere pe sensul celalalt si s-a intalnit cu un pieton .. si-a ambalat motorul :), pietonul s-a dat la o parte, apoi si-a continuat de drum.

post-97306-0-48485300-1526665442_thumb.jpg

Editat de AlexAB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand a ajuns pe trecere pe sensul celalalt si s-a intalnit cu un pieton .. si-a ambalat motorul :), pietonul s-a dat la o parte,

dovada cea mai clara ca "loud pipes save lives" nu este o vorba in vant; in cazul asta, discutam probabil de viata pietonului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Și la virtuții cu Orșova așa mai trec deștepții peste trecere de pietoni peste linia 41.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi mergeam pe soseaua de centura cu motocicleta, in fata mea la Otopeni apare un flacau cu un Harlica si m-am tinut dupa el. Omul mergea cam riscant, se grabea si tot forta ceilalti participanti la trafic sa-i faca loc. E drept ca aia din conserve mergeau ca niste imbecili dar sa te pui la mintea lor cand esti pe doua roti nu prea merita. B-770-LUC avea numarul de inamtriculare respectivul, daca-l cunoasteti sfatuiti-l sa fie mai calm si sa "atace" la momentul potrivit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dovada cea mai clara ca "loud pipes save lives" nu este o vorba in vant

Mda, cand am auzit zgomotul a fost ca si chestia aia ca dupa o minge ce trece prin fata ta apare un copil, cand ma intorceam acasa alaltaieri asteptam cuminte sa fac stanga ( sa intru pe Electronicii dupa calea ferata pentru cine cunoaste zona) acolo e o curba ce restrange destul de mult vizibilitatea, dupa ce a treccut masina ce venea din fata m-am bagat sa trec, am auzit "zgomotul" si a si aparut racheta, daca nu eram mai sprintar vedeati la rubrica accidente un alt coservar ce i-a taiat fata sarmanului mobrist, cred ca omul avea 80 pe putin (mai mult nu permite curba)

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimbare in legislatie OUG 195/2002 Articolul 72: prioritatea motocicletei pe trecerea de pietoni.. fata de ceilalti pietoni.

 

Azi un coleg pe motor negru cu stickere cu Repsol, imbracat in armura, trecea galant cu motorul pornit pe trecerea de langa Dristor 2, peste liniile de tramvai.. Cand a ajuns pe trecere pe sensul celalalt si s-a intalnit cu un pieton .. si-a ambalat motorul :), pietonul s-a dat la o parte, apoi si-a continuat de drum.

Bun așa! După motocicliștii care circulă pe trotuar au apărut și cei care se înghesuie cu pietonii pe trecere. Fuie Mirea!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa toata plimbarea de azi.. toate "patzaniile" au aparut dupa Giurgiu la reintrarea in Romania si pana in Bucuresti. (Bucuresti-Calarasi-Silistra-Ruse-Giurgiu-Bucuresti).

  • In Jilava am pus semnal sa ma repliez pe prima banda. In spate un Golf VI vad in oglinda dreapta ca incepe sa faca aceeasi manevra.. raman intre benzi.. si vad cum jav®a (limbaj popular de programare), o doamna cu Golf VI argintiu B318LEM ma depaseste "agresiv" prin dreapta, fortandu-ma sa revin pe banda doi, speriat si cu claxoane..
  • Fix inainte de intrarea in Bucuresti pe sos Giurgiului a aparut o portiune de 500m de asfalt decopertat nasol rau.. sunt acele fagasuri subtirele pe toate lungimea drumului, am crezut ca o sa cad de 16 ori, am incetinit, fugeau si roata din fata si roata din spate in functie de santurile pe care intrau.. ingrozitor.. nu-mi vine sa cred ca n-am cazut, mi-am udat pantalonii.
  • La intrare in Bucuresti mi se punea carcel la degetele de la mana stanga de nu mai puteam strange/elibera ambreiajul.. am facut pauza 10 minute pe dreapta si-am baut niste apa.
  • Pe bacul dintre Calarasi si Giurgiu am traversat cu un coleg foarte de treaba cu un Yamaha Tracer 900 superb. Avea tija in clavicula, si-a rupt-o in Decembrie intr-un sant cand a iesit la enduro. Te salut daca intri pe aici!
  • Ii multumesc colegului din Calugareni care mi-a facut semn sa incetinesc ca era politie la iesire.
  • In vama romaneasca la Giurgiu nu mi-au mai verificat buletinul.. :) e o noutate pentru mine.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Welcome in Rromania! Pe santurile alea doar ai impresia ca o sa cazi, nu e chiar asa cum pare. Dar e nasol.

Sigur bacul era intre Calarasi si... Giurgiu?!?

Pe mine azi era sa ma ia un butonator de telefon aflat la volanul unui ford flocus pe trecerea de pietoni de la Arcul de Triumf. Se facuse verde la pietoni, au oprit 2 masini care intrau pe Kisseleff spre Piata Presei si l-am vz pe berbec cum vine butonand, cu ochii in telefonul tinut undeva pe langa frana de mana. A trecut razant pe langa bordura, prin dreapta celor opriti deja. Si nu eram pe mobra pe trecere, ci pe (langa) bicicleta :D

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ca inca esti in picioare :) indiferent pe ce te aflai..

Da, eu am un pic de retard mintal, era vorba de bacul Calarasi - Silistra.

 

Pe portiunea de santuri am intrat fiind pe banda 2.. am incetinit pana au inceput sa ma depaseasca toti prin dreapta, dar cred ca s-au prins ca aveam dificultati (dupa dara de pipi de pe asfalt) ca nu m-a claxonat nimeni..

Editat de AlexAB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zonele decopertate sunt naspa. si mai naspa este daca mergi in grup si vezi cum topaie in toate partile roata spate a aluia din fata. atunci galbenul devine maro ;)

Editat de XaeL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-era teama si sa schimb directia.. initial m-am gandit ca trec pe banda 1 si merg super incet, eventual merg pe langa ea si o imping.. dar cand am vazut cum fug rotile.. am zis ca sigur o trantesc daca incerc orice altceva decat sa o tin pe linie dreapta si sa incetinesc usor usor cu frana de motor..

 

Nu te pregateste nimeni pentru astfel de situatii.. :(.

 

Nu vreau sa ma gandesc ce s-ar fi intamplat daca dadeam peste o astfel de portiune decopertata in lung in vreo curba mai de viteza, pe vreun drum national..

Editat de AlexAB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai sigur e sa o ti constant sau sa accelerezi usor. Eu, cel putin, asta am constat. In nici un caz frana. Senzatia e nasoala, dar nu cazi chiar asa usor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La fagasurile alea ajuta sa lasi ghidonul mai liber, fara sa te inclestezi si fara sa lasi multa greutate pe el, si isi gaseste mobra singura directia buna. La roti subtiri (enduro) se simte cel mai tare cum te fura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

  • Fix inainte de intrarea in Bucuresti pe sos Giurgiului a aparut o portiune de 500m de asfalt decopertat nasol rau.. sunt acele fagasuri subtirele pe toate lungimea drumului, am crezut ca o sa cad de 16 ori, am incetinit, fugeau si roata din fata si roata din spate in functie de santurile pe care intrau.. ingrozitor.. nu-mi vine sa cred ca n-am cazut, mi-am udat pantalonii.
  • La intrare in Bucuresti mi se punea carcel la degetele de la mana stanga de nu mai puteam strange/elibera ambreiajul.. am facut pauza 10 minute pe dreapta si-am baut niste apa.

...

 

Colegule, nu te cunosc, dar dar din cele scrise de tine aici în mod sigur ești începător. Nu înseamnă că asta ar fi ceva rău, orice drum începe cu primul pas :)

 

Mi-aduc aminte de prima mea experiență (cu mult timp în urmă) cu o porțiune de asta de drum, decopertată, m-am speriat atât de tare că o să cad că am strâns manșoanele ghidonului de era să le rup...de aici cârcelul de l-ai avut ulterior...

 

Nu-i absolut niciun pericol pe porțiunile astea decopertate, șanțurile alea au doar câțiva milimetri adâncime și nu influențează aproape de loc mersul motocicletei (mai ales că tu mergeai pe un Domi cu roată de 21 pe față) este suficient să lași lejer ghidonul și să-i dai un pic de gaz..

 

Îți doresc un milion de kilometri fără căzături ! :)

Editat de vandrash
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut fuchsia, vandrash, va multumesc pentru sfaturi. Da, sunt incepator (vandrash daca-ti amintesti, cu permisul luat pe spaga :D).

E primul sezon, 2000km pana ieri (stiu, altii fac atat in doua zile).. dar sunt "in crestere" :).

Ai perfecta dreptate, si eu cred acum ca asta e motivul pentru care am avut carcelul.


» Post actualizat in 21 May 2018 06:06

De asta ce parere aveti?

Observasem masina in intersectie.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ieri, dar intra la observatii in trafic, nu chiar patanii:) short intro, intrucat in plimbarea mea de la pranz spre cheia m-a plouat de nenumarate ori, ajunsa in bucuresti, toti bikerii erau la maneca scurta. Pe seara, pe barbu vacarescu, era o don’shoara in colanti pe un GS500 care mergea pe banda 2 cu 40km/h, maxim, spre exasperarea lui “iubi” cred care mergea saracu’ pe prima banda cu batranica lui vitezana, facand semne fetei”hai fah, da si tu putin gaz” . Ea nimic, pe banda 2, 40la ora, coloana de masini in spate. Si ajungand la primul semafor de dupa pipera, a incetinit pe la 30, ca era rosu...rosu pe care au trecut amandoi cu dezinvoltura maxima, masinile ce veneau in intersectie pe verde abuzandu-si franele...

Moarte conservarilor :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

  • Fix inainte de intrarea in Bucuresti pe sos Giurgiului a aparut o portiune de 500m de asfalt decopertat nasol rau.. sunt acele fagasuri subtirele pe toate lungimea drumului, am crezut ca o sa cad de 16 ori, am incetinit, fugeau si roata din fata si roata din spate in functie de santurile pe care intrau.. ingrozitor.. nu-mi vine sa cred ca n-am cazut, mi-am udat pantalonii.

 

Anul trecut, pe niste serpentine undeva dupa Ramnicu Valcea, drumul era in plin proces de reparatie. Am mers aproximativ 5-7 km pe aceste "fagasuri" cum le descrii. Roata isi face singura ajustarile, de aici si senzatia resimtita, dar nu e chiar asa de rau precum pare :)

 

Spor!

» Post actualizat in 21 May 2018 06:40

don’shoara in colanti pe un GS500

 

Ceva informatii suplimentare pentru identificare? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut fuchsia, vandrash, va multumesc pentru sfaturi. Da, sunt incepator (vandrash daca-ti amintesti, cu permisul luat pe spaga :D).

E primul sezon, 2000km pana ieri (stiu, altii fac atat in doua zile).. dar sunt "in crestere" :).

Ai perfecta dreptate, si eu cred acum ca asta e motivul pentru care am avut carcelul.

» Post actualizat in 21 May 2018 06:06

De asta ce parere aveti?

Observasem masina in intersectie.

 

 

 

 

doamne !!!!

 

cum ai scapat??? gizas ce ti-a facut ala !!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)))

Pai la 5 km/h cat aveam.. a fost ca prin urechile acului :D

Da zi si tu superbec.. daca aveam 6 km/h? Sau eram mai slab cu 2 kg..

zic ca daca te-a speriat ceva in filmarea aia mai bine cauti alt hobby pana nu e prea tarziu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...