Sari la conținut

DKW


Dan Cata
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 73
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 1 year later...

E aproape gata :) Singura chestie care trebuie sa i-o mai fac e sa ii pun o pana noua pe axul care tine rotorul, apoi reglata aprinderea si as zice eu ca e gata.

 

Pornea si inainte de asta, dar nu incarca. Acum sper ca o sa incarce, adica nu vad de ce nu ar incarca...

 

Cand e gata o sa pun niste poze si/sau un filmulet scurt. Nu e cine stie ce dar e ceva munca si niste bani investiti acolo... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alta era hiba acolo, rotorul se freca de un fir. Am remediat problema, sper sa nu mai fie nimic in neregula. Apoi, regulatorul e dinasta electronic, nu ala vechi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este o motocicleta deosebita. Crede-ma pe cuvant. Are un kilometraj special, la extrem de putine NZ350/500 gasite.

 

Poze de detaliu - dupa ce imi da proprietarul acceptul.


» Post actualizat in 06 Nov 2014 08:28

Lolo, cilindrul asta este de DKW sau de Ij?

 

138_NZ_Zylinder_344_3_1.jpg

Editat de mihai_prd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cilindrul e de DKW NZ 350-43. Cricul central nu e de DKW, nici gratarul pe care se monteaza saua spate. Seria de pe semicadrul stanga coincide cu seria de pe cadrul central ?


» Post actualizat in 06 Nov 2014 17:06

Pentru verificarea seriei si identificarea cadrului central incearca si asta : http://www.dkw-nz.net/cms/upload/img_pdf_downloads/database.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna dimineata.

Despre cricul central, trebuie sa verific, pare prea de la locul lui acolo.

Portbagajul spate cred ca e al motocicletei. Ti-am spus si la telefon ca l-am mai vazut pe dkw.net la unele motociclete care au fost restaurate militar. I-am intrebat pe cei de pe dkw.net despre el, daca zic ca nu el motocicletei, jos cu el si sus cu unul original.

 

Seriile de pe cadru sunt de nz500 si nu corespund - centralul cu semicadrul stang. Ambele sunt anii 39/40.

 

Oricum, se pare ca deja s-a infiripat o dragoste intre o persoana deosebita, membra a Sectiei Retromotor si motocicleta, asa ca sper ca motocicleta asta va ramane prin apropierea Parcului Carol.

Editat de mihai_prd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cricul central, la DKW, este turnat ca cel din imaginile de mai jos. Cel ce e montat pe motocicleta de mai sus este din tabla ambutisata. Cat despre portbagaj....am scris mai sus, nu este al motocicletei. Restaurari se fac cu duiumul dar nu intotdeauna se tine cont de original, mai ales cand vine vorba de "militar". Nu stiu ca DKW-ul sa fi fabricat NZ-uri de 500 special modificate pentru armata. Putem s-o luam si pe partea ailalta ... portbagajul original e mai rezistent decat cel ce e montat pe DKW-ul din poza postata de tine.

Sau.....pe alta parte.... 500-le s-a fabricat cu 2 sei .... deci cat ar spune lumea ca acel portbagaj s-a facut pentru a cara altceva decat pasager ... tot nu "pupa" cu motocicleta.

....bine ar fi ca bicicletei sa i se gaseasca un motor de 500 si sa ajunga functionala.

Daca cilindrul de NZ 350-43 e de vanzare .... pot intreba daca face trebuinta unui om ce detine o astfel de moto.

post-47416-0-22281800-1415396168_thumb.jpg

post-47416-0-78282200-1415396230_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum am intrat in casa.

Cricul central este original, fara doar si poate. E turnat, are semnele de la AutoUnion pe el si o serie.

 

Cat despre motocicleta, nu are cum sa nu fie functionala, atata timp cat am pornit azi motorul. Asteptam cablurile maine sau poimaine de la Gaspar sa ne plimbam cu cotetul.

Cam atat despre brm-brm-poc-poc-ul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...nz500...

 

Chiar nu vreau sa poluez topicul, dar nu ma pot abtine... Daca deranjeaza pe cineva, se poate sterge.

Acum vreo 10-11-12 ani, nici eu nu mai stiu, ma invita un nene la el acasa ca sa scotocesc printr-un garaj oarecum uitat de vreme, pentru ca stie el ca acolo mai sunt niste piese de la o motocicleta pe care a detinut-o candva bunicul lui. Gasesc intr-adevar acolo, intr-o albie metalica impreuna cu niste caramizi, un motor in 2 cilindri, care mi s-a parut la prima vedere (nici nu prea stiam eu cu ce se mananca) a fi cam de IJ, desi nu prea parea. Mai gasesc intr-un colt ceea ce parea a fi partea din spate a unui cadru, cu tot cu amortizor, iar pe un raft gasesc un carburator. Carburatorul a fost singurul la care m-am uitat cu atentie si scria pe el AMAL. A, era sa uit, de motor era agatata si cutia electrica, de asemenea cu semnul "Audi". Mare ciudatenie pentru mine, dar simteam ca este ceva valoros acolo.

Le-am luat toate pe... nimic.

Ulterior am aflat ca acela era un motor complet de DKW NZ500 din 1939, impreuna cu cutia electrica, partea stanga spate a cadrului si carburatorul.

Zic: Gata, ma apuc sa fac motocicleta asta. Si ca sa-mi bage si mai mult "mortul" in casa, Iulian (stii despre cine vorbesc) vine impreuna cu Gabi (stii despre cine vorbesc) si ma pricopsesc cu o furca paralelogram de la ceva NZ de 350, cu ceva lipsuri, dar de ajuns cat sa ma motiveze si mai mult.

 

Dupa ceva vreme, vin Nae si Radu (stii despre cine vorbesc) si-mi spun ca au gasit un NZ500, sa merg sa-l iau, daca ma intereseaza. Au vorbit cu proprietarul chiar in ziua in care am hotarat sa mergem sa-l luam. Era intr-o Duminica. Omul chiar s-a oferit telefonic sa ni-l aduca acasa, pentru ca detinea o duba. Pret: 400 euro. Se bate palma telefonic si plecam...

Ajunsi acolo gasim un NZ500 cu urmatoarele lipsuri:

-furca fata inlocuita cu una de M72 - aveam o furca paralelogram, deci eram fericit;

-carburator inlocuit cu unul de IJ - aveam, din cate se pare, carburator original;

-pe partea stanga amortizorul nu era complet - aveam amortizor complet;

-rezervorul era inlocuit cu unul de M72 - ma gandeam ca pun unul de IJ49, pana gasesc unul original.

In rest, absolut original!!! Aveam acum chiar doua motoare de NZ500!!!

Nu va ganditi ca motocicleta arata bine. Statea afara, in ploaie si zapada, fiind toata ruginita.

 

Acum incepe telnovela:

Vreau sa-i dau omului banii si sa iau motocicleta. El imi spune ca MOTOCICLETA ARE SI ACTE si o are la Fisc pe numele lui si trebuie scoasa. Imi zic in sinea mea ca totul este mult prea frumos.

Zic: Bine, fiind Duminica, iau motocicleta, ca tot am venit pana aici hotarat si maine facem si actele, pentru ca este interesul meu.

El: NU! Ai venit azi, mai vii si maine. Eu nu ti-o dau (desi ne chemase sa ne-o dea).

Si uite asa s-a aprins putin discutia, el devenind tot mai obraznic, eu tot mai hotarat sa-l las cu ea pe cap, ca am si eu principiile mele.

Iata cum am facut eu de m-am lasat pagubas, n-am mai cumparat motocicleta, ba am vandut si piesele pe care le mai aveam.

 

Dupa vreo 2 ani ma intreaba Radu si Nae daca eu mai tin minte unde am fost sa vedem NZ-ul, pentru ca este cineva interesat. Zic: Mergem iar la nebunul ala? Stiu unde il gasim.

Ne urcam in masina cu cei interesati de NZ, gasim si proprietarul, mergem sa vedem motocicleta, care era exact in acelasi loc, asa cum am lasat-o.

Omul cere direct 300 de euro pe ea. Zic in sinea mea: Cum PLM, ca eu eram dispus sa-i dau 400... ? Gata, se bate palma.

Cu actele cum facem?

Aaaaa... Nicio problema, am rezolvat eu deja s-o radiez. Nu trebuie decat s-o luati de aici.

BA, ESTI NEBUN?! Pai mie nu mi-ai dat-o cu 400, pentru ca te-ai cramponat de acte, de care oricum te scapam, iar acum o dai fara nicio problema cu 300?

 

N-am putut decat sa stau inmarmurit si sa vad cum visul meu pleaca in portbagajul unei masini spre cine stie unde...

 

 

Morala:

Cred ca, pana la ora asta, daca ar fi fost in posesia mea, ar fi fost unul dintre cele mai originale, mai complete NZ500 din Romania... Dar cu nebunii nu te pui!

 

 

Scuzati interventia mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

» Post actualizat in 06 Nov 2014 17:06

 

Pentru verificarea seriei si identificarea cadrului central incearca si asta : http://www.dkw-nz.net/cms/upload/img_pdf_downloads/database.pdf

 

Asta e lista cu proprietari de Dkw NZ350 ordonata dupa anii de fabricatie,declarati de fiecare.

 

Aici se poate localiza un NZ dupa serie;

index.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...asta si mai care?...incearca si asta,ca n-are relevanta sau cum?lista buna o vinzi tu de pe privat?..ie retorice,nu te obosi cu raspunsul.pe si asta e bine sa-l pui intodeauna,ca sa-ti poti ascunde ipocrizia dupa virgula!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 years later...

Am doar de reglat aprinderea in momentele astea. Numai ca nu ma pricep foarte bine, cum ar trebui sa incep, in ce pozitie sa pun platoul.

 

post-22404-0-05339700-1488355864_thumb.jpgpost-22404-0-21300600-1488355870_thumb.jpg

 

De undeva trebuie sa incep, numa nu stiu de unde. Volanta are o gaura pe ea unde e motorul la PMS, apoi, la ~ 2 cm, are o linie, unde presupun ca trebuie sa dea scanteia, gresesc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...