Jump to content


Photo

PIELE PIELE si iar PIELE ....da poate si tablarie!


  • Please log in to reply
255 replies to this topic

#241 mas oyama

mas oyama

    mas Oyama

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,354 posts
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Interests:de toate pentru toti
  • Numar: pe tabla cindva

Posted 27 September 2017 - 12:52 PM

Multumesc! 


» Post actualizat in 07 Oct 2017 20:35

Foarte frumos lucrata.
Se potriveste de minune pt locul unde ai montat-o.O sa-l caut si eu pe Oyama pt o lucrare ( cravata pentru rezervor) spre sfarsitul toamnei sa vad daca ma poate rezolva.
Deosebita.....lucrarea....


Rezolvăm! Multumesc de aprecieri!

#242 mas oyama

mas oyama

    mas Oyama

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,354 posts
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Interests:de toate pentru toti
  • Numar: pe tabla cindva

Posted 15 December 2017 - 12:04 PM

O lucrare de care m-am atasat prea tare, ceva imi spune s-o pastrez,e  clar ca  nu pot...

Initial s-a dorit o simpla imbracaminte din  piele, cusatura stil diamant , cumva nu stiu cum ,am ajuns la acest rezultat :crack:

cod culoare" maro coniac"  combinat cu rosu sa iasa un coniac mai limpede. 

impletitura mexicana la sa , cusuta cu ata cerata gentuta de bascula.

http://oyamasgarage....ng-arm-bag.html

pina data viitoare,Cu Bine!

 

Attached Thumbnails

  • _MG_5982.JPG
  • _MG_5981.JPG
  • _MG_5965.JPG
  • _MG_5951.JPG
  • _MG_5954.JPG
  • _MG_5975.JPG


#243 Kagemusha

Kagemusha

    ...

  • Super Membru
  • PipPip
  • 582 posts
  • Gender:Male
  • Location:Orientul Mijlociu
  • Interests:Supravietuirea
  • Moto: Indian Scout
  • Club: Lonewolf

Posted 15 December 2017 - 07:43 PM

Prietene, nu ai numai talent si inspiratie. Se vede ca iti faci treaba cu pasiune si te respecti.

 

Chapeau!!!


Inter vos ambulo sed non sum unus ex vobis.


#244 mas oyama

mas oyama

    mas Oyama

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,354 posts
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Interests:de toate pentru toti
  • Numar: pe tabla cindva

Posted 05 January 2018 - 11:17 AM

Mutumesc Prietene, apreciez mult "comentariul" tau

Un inceput de an nou in forta, va prezint "Ultimii razboinici"

 

 


» Post actualizat in 30 Jan 2018 08:56

Aripa  BoBBER va urma si restul mobrei


» Post actualizat in 30 Jan 2018 08:57

Mutumesc Prietene, apreciez mult "comentariul" tau

Un inceput de an nou in forta, va prezint "Ultimii razboinici"

 

 


» Post actualizat in 30 Jan 2018 08:56

Aripa  BoBBER, urmeaza  si restul mobrei.


» Post actualizat in 30 Jan 2018 08:58

Mutumesc Prietene, apreciez mult "comentariul" tau

Un inceput de an nou in forta, va prezint "Ultimii razboinici"

Attached Thumbnails

  • _MG_6078.JPG
  • page.jpg
  • _MG_6262.JPG


#245 mas oyama

mas oyama

    mas Oyama

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,354 posts
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Interests:de toate pentru toti
  • Numar: pe tabla cindva

Posted 06 February 2018 - 11:14 AM

si ceea de fata

 

Attached Thumbnails

  • 1.jpg
  • 3.jpg


#246 nisda

nisda

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 27 posts
  • Moto: Suzuki Djebel 250 XC

Posted 21 February 2018 - 08:56 AM

Salut

Sunt interesat de realizarea a 2 corpuri de evacuare din Inox de 1-1.2,1-1,5 mm ( sau otel dar in acest caz complete)

Am avut corpurile originale dar au fost distruse de sudorul care a incercat prinderea urechilor.

Formele sunt usor conice si intentionez sa folosesc palnia de prindere pe galerie de la cele vechi.

Pot trimite un corp vechi impreuna cu DB Killer-ul .

Crezi ca le poti confectiona?

Multumesc

Am incercat PM dar nu poti primi se pare.



#247 mas oyama

mas oyama

    mas Oyama

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,354 posts
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Interests:de toate pentru toti
  • Numar: pe tabla cindva

Posted 22 February 2018 - 02:27 PM

Salut

Sunt interesat de realizarea a 2 corpuri de evacuare din Inox de 1-1.2,1-1,5 mm ( sau otel dar in acest caz complete)

Am avut corpurile originale dar au fost distruse de sudorul care a incercat prinderea urechilor.

Formele sunt usor conice si intentionez sa folosesc palnia de prindere pe galerie de la cele vechi.

Pot trimite un corp vechi impreuna cu DB Killer-ul .

Crezi ca le poti confectiona?

Multumesc

Am incercat PM dar nu poti primi se pare.

am dat eu un mesaj, in caz ca, nu ai primit mesajul, da un semn  pe oyamas.garage@gmail.com

Cu bine!



#248 mas oyama

mas oyama

    mas Oyama

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,354 posts
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Interests:de toate pentru toti
  • Numar: pe tabla cindva

Posted 07 June 2018 - 03:47 PM

 De la discutie la executie, lunga perioada da a iesit ce trebuia.

Piele naturala  de 4,5-5mm grosime, dimensiuni colosale, probabil ceea mai mare de pina acum 70 cm lungime 45 cm inaltime si 30 cm latime, cusuta manual cu ata cerata de 1,,2mm

Salut.

 

Ma intereseaza pretul unei genti spate, din piele groasa de 2 mm cu intarituri, cusuta cu rosu, si inchizatori asemanatoare cu cele din poze. 

 

Dimensiuni: lungime 70 cm, inaltima 30 cm, adancime 20 cm. Va fi montata pe un suport in spatele syssi bar-ului, deci va trebui sa aibe o curelusa la 1/3 din inaltime pentru a o lega de acesta.

 

In poze sunt representate saddle bag-urile si as vrea ca geanta de spate sa fie asemanatoare ca stil. Pielea este de culoare neagra, desi da impresia unu maro foarte inchis

 

Multumesc.

 

attachicon.gifWP_20170912_10_11_13_Pro.jpg attachicon.gifWP_20170912_10_11_33_Pro.jpg attachicon.gifWP_20170912_10_11_41_Pro.jpg

 

Attached Thumbnails

  • _MG_6667.JPG
  • _MG_6650.JPG
  • _MG_6659.JPG
  • _MG_6663.JPG
  • _MG_6668.JPG


#249 ->Bullet<-

->Bullet<-

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,751 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucur,esti

Posted 07 June 2018 - 05:08 PM

frumox bre oayamas !!! 



#250 mas oyama

mas oyama

    mas Oyama

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,354 posts
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Interests:de toate pentru toti
  • Numar: pe tabla cindva

Posted 08 June 2018 - 09:07 AM

Muchas gratias Senior!


» Post actualizat in 08 Jun 2018 09:32

O lucrare executata cap coada  in "Garajul Moșului" ...daca mi se permite, voi enumera citeva:

-ghidon de moime 50x29x89(H-l-L)

-borseta  de scule, gentuta pe bascula

-aripi fata si spate ,portbagaj pe aripa spate

-șa individuala,o  copie fidela realizata manual dupa modelul original  de H.D Knucklehead -Panhead -1936, imbracata mai apoi  cu  piele naturala de -3.8mm grosime  gravata manual.

- electrica refacuta si trasa prin ghidon

- piese cumparate :
semnalizarile de ghidon, cabluri  ca cel de  ambreiaj,frina si acceleratie.
multe piese vopsite electrostatic

Baza executiei a fost si este un H.D  Fat Boy de 1450cmc din 95.

Vizionare placuta!

 

Attached Thumbnails

  • buna.jpg
  • _MG_6706.JPG
  • corect.JPG
  • page.jpg
  • 34470497_1764024490355383_5225095798852681728_n.jpg
  • page.jpg
  • 30728577_2076859599218513_7587002669743472640_n.jpg
  • saua.jpg
  • 34471403_1764024727022026_5480313351265320960_n (1).jpg
  • crop.jpg
  • _MG_6640.JPG
  • _MG_6538.JPG


#251 ->Bullet<-

->Bullet<-

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,751 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucur,esti

Posted 08 June 2018 - 11:40 AM

:10:



#252 Black_Star

Black_Star

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 46 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Motociclete,bicicleta, hoinareala,surubareala...
  • Moto: Yamaha xvs 650
  • Numar: xvs
  • Club: free

Posted 13 June 2018 - 09:37 PM

Salut
Intru destul de rar pe forum, deci va rog sa-mi iertati eventuale greseli de postare.
OYAMA,acum vad ce produci. Coburii sunt excelenti si mi-as dori o pereche, asteppt momentul.
Am o idee. De mult ma framanta ideea unui ambreiaj uscat, ca la Ducati, expus ostentativ. Crezi ca s-ar putea face asa ceva pe un Dragstar 650. Eu cred ca da. Trebuie studiat de cineva care are curaj. Eu cred ca tu esti acela.
S-auzim de bine.

#253 alex_en

alex_en

    Zenklawa Garage Founder

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 3,240 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Piata moto autohtona
  • Moto: Sunt tehnician moto deci nu am
  • Club: Zenklawa Garage

Posted 13 June 2018 - 10:17 PM

Ghidonul este pur si simplu SINISTRU! Este prea subtire si prea inalt, fac pariu ca FLAMBEAZA. Teava este asadar prea subtire.
Lipsesc intariturile la coarne, este sub orice critica...

Muchas gratias Senior!» Post actualizat in 08 Jun 2018 09:32O lucrare executata cap coada  in "Garajul Moșului" ...daca mi se permite, voi enumera citeva:
-ghidon de moime 50x29x89(H-l-L)
-borseta  de scule, gentuta pe bascula
-aripi fata si spate ,portbagaj pe aripa spate
-șa individuala,o  copie fidela realizata manual dupa modelul original  de H.D Knucklehead -Panhead -1936, imbracata mai apoi  cu  piele naturala de -3.8mm grosime  gravata manual.
- electrica refacuta si trasa prin ghidon
- piese cumparate :
semnalizarile de ghidon, cabluri  ca cel de  ambreiaj,frina si acceleratie.
multe piese vopsite electrostatic
Baza executiei a fost si este un H.D  Fat Boy de 1450cmc din 95.
Vizionare placuta!
 


» Post actualizat in 13 Jun 2018 20:20
Prinderea seii este iar foarte simplista, arata rau si acele arcuri sunt prea tari pentru a amortiza ceva. Funcionalitatea este minima, designul este reusit, pielea foarte misto!
» Post actualizat in 13 Jun 2018 20:23
Aripa fata pozitionata prea aproape de anvelopa, va atinge cauciucul in ea la viteza mare cand se ca dilata si isi mareste circumferinta. Aripa spate e bine.

Keep it simple,stupid. Dog lover and Zenklawa Garage  founder

Expert in intretinerea motocicletelor  - 5 ani experienta.

Zenklawa Garage este service moto autorizat RAR


#254 mas oyama

mas oyama

    mas Oyama

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,354 posts
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Interests:de toate pentru toti
  • Numar: pe tabla cindva

Posted 14 June 2018 - 07:56 PM

direct ca de obicei! :-L

bara de moima e negra daia pare asa supla hahahah, teavai de 27mm, poate ca merea una de 32,desi cred ca ar fi fost  prea groasa ar fi  aratat ca un viaduct... de flambat nu flambeaza ca are amortizoare gumate in reisere. grosime peretelui e de 3.8mm la  teava

 arcurile s-au schimbat cu niste profile metalice in Z  si da arata tare  bine cu arcuri, dar, la unu de peste 80 kile is inexistente(am informat si reinformat).

cu aripa fata sper sa nai dreptate

spatele merge, desi nu mi-a placut ideea de rack, m-am conformat si executat, asta fac de obicei si a iesit bine si functional.

designul, linia a fost batuta in cuie de la bun inceput, constient si informat ca minimalizarea duce la neajunsuri, s-a pastrat acelasi "scenariu"'  cu bara de moima,cu curu pe jos, impins de vint,stropit din toate directiile, fara bagaje, dar......e  un vis  implinit.

iar pielaria! tre sa fiu de acord cu tine :crack:  e tare misto! :peace:  

 

Ghidonul este pur si simplu SINISTRU! Este prea subtire si prea inalt, fac pariu ca FLAMBEAZA. Teava este asadar prea subtire.
Lipsesc intariturile la coarne, este sub orice critica...

» Post actualizat in 13 Jun 2018 20:20
Prinderea seii este iar foarte simplista, arata rau si acele arcuri sunt prea tari pentru a amortiza ceva. Funcionalitatea este minima, designul este reusit, pielea foarte misto!
» Post actualizat in 13 Jun 2018 20:23
Aripa fata pozitionata prea aproape de anvelopa, va atinge cauciucul in ea la viteza mare cand se ca dilata si isi mareste circumferinta. Aripa spate e bine.



#255 The_Sin_Eater

The_Sin_Eater

    Cioclu

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,149 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Moto: VTX 1800C
  • Numar: B86SBI

Posted 15 June 2018 - 08:21 AM

 De la discutie la executie, lunga perioada da a iesit ce trebuia.

Piele naturala  de 4,5-5mm grosime, dimensiuni colosale, probabil ceea mai mare de pina acum 70 cm lungime 45 cm inaltime si 30 cm latime, cusuta manual cu ata cerata de 1,,2mm

 

Dap :)

 

A iesit ce trebuia. E mare pentru ca ideea este de iesiri lungi (7-10 zile) si trebuie loc. :D

Momentan nu am montat-o pe motocicleta, pentru ca...accident, stat la pat, etc... dar, cum ma pun pe picioare, ii fac un luggage rack si o montez.

Rack-ul o sa fie din inox. O sa pun poze, dar nu prea curand.

 

Multumesc de colaborare!  :10:


Creating my own chaos. Please, don't help me with that!

 

 


#256 mas oyama

mas oyama

    mas Oyama

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,354 posts
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Interests:de toate pentru toti
  • Numar: pe tabla cindva

Posted 17 June 2018 - 05:46 AM

Salut
Intru destul de rar pe forum, deci va rog sa-mi iertati eventuale greseli de postare.
OYAMA,acum vad ce produci. Coburii sunt excelenti si mi-as dori o pereche, asteppt momentul.
Am o idee. De mult ma framanta ideea unui ambreiaj uscat, ca la Ducati, expus ostentativ. Crezi ca s-ar putea face asa ceva pe un Dragstar 650. Eu cred ca da. Trebuie studiat de cineva care are curaj. Eu cred ca tu esti acela.
S-auzim de bine.

» Post actualizat in 17 Jun 2018 04:01

Salut
Intru destul de rar pe forum, deci va rog sa-mi iertati eventuale greseli de postare.
OYAMA,acum vad ce produci. Coburii sunt excelenti si mi-as dori o pereche, asteppt momentul.
Am o idee. De mult ma framanta ideea unui ambreiaj uscat, ca la Ducati, expus ostentativ. Crezi ca s-ar putea face asa ceva pe un Dragstar 650. Eu cred ca da. Trebuie studiat de cineva care are curaj. Eu cred ca tu esti acela.
S-auzim de bine.


Nu am avut okazia sa desfac ori sa studiez ambreiaje umede,(ma mir de multe ori cum reusesc sa functioneze in ulei) ...daca zona in care e amplasat ambreiajul nu necesit ungere ar fi ceva sanse.nus 100% convins,vorba ta,trebe studiata problema si daca se merita...pt.cealalta lucrare cind sa ivi momentul discutam,stabilim detalii ,executam intocmai.Multumesc pt sustinere!
» Post actualizat in 17 Jun 2018 12:39
Multumesc senior pt feed back pozitiv,insanatosire grabnica.
Astept cu interes pozele,is curios de se mai observa de cobur,restul motorului, vazut din spate😃
 
Dap :)
 
A iesit ce trebuia. E mare pentru ca ideea este de iesiri lungi (7-10 zile) si trebuie loc. :D
Momentan nu am montat-o pe motocicleta, pentru ca...accident, stat la pat, etc... dar, cum ma pun pe picioare, ii fac un luggage rack si o montez.
Rack-ul o sa fie din inox. O sa pun poze, dar nu prea curand.
 
Multumesc de colaborare!  :10:[/quote]
» Post actualizat in 18 Jun 2018 13:31

Sigla de la Indian gravata manual pe spatele unei  genti de rack,cu tragere directa pe spatar, doua separeuri, inchidere cu fermoar metalic si capac cu urechi laterale inchidere cu catarame, super ideea proprietaului, o geanta mult mai complexa si mai dificila de executat, ore multe de lucru,dimensiuni mari( un separeu (15cm x40x50) x 2) vor veni si poze cu ea montata pe mobra.

 

» Post actualizat in 12 Jul 2018 17:19

Una neagra cusuta  cu alb in romburi usor reliefate.vine insotita de tablie ce acopera electrica si arcuri, merge pe o Yamaha Dragstar ... 

si alte citeva, tot cu romburi de prin colectie

Attached Thumbnails

  • IMG_20180606_223346_HDR.jpg
  • _MG_6764.JPG
  • _MG_6769.JPG
  • _MG_6770.JPG
  • _MG_6763.JPG
  • page.jpg
  • _MG_6887.JPG
  • _MG_6879.JPG





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status