Jump to content


Photo

Aparat de masurat compresia la motor.


  • Please log in to reply
18 replies to this topic

#1 Alex_reg

Alex_reg

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 24 posts
  • Gender:Male
  • Location:Regensburg
  • Moto: Honda Hornet 600 f PC36 2005

Posted 15 March 2012 - 09:18 PM

Buna,


am o rugaminte la voi sa imi spuneti unde se monteaza de obicei un apart de masurat compresia la motor ?


Cateva marci bune de aparate daca stiti .


Mersi !!!!


#2 yakwza

yakwza

    Advanced Rider

  • Super Membru
  • PipPip
  • 563 posts
  • Gender:Male
  • Location:Orasu Interzis
  • Moto: 749 & 1000RR (Malefica)
  • Numar: 1,2,3...

Posted 15 March 2012 - 09:22 PM

Buna,


am o rugaminte la voi sa imi spuneti unde se monteaza de obicei un apart de masurat compresia la motor ?


Cateva marci bune de aparate daca stiti .


Mersi !!!!

Nu stim, dar nu inteleg de ce tipi asa. Aici nu-i nimeni orb. :scratch:
R.G.H.

CAUT BONA: motociclista, tate mari, craci pana’n gat! Pentru ala micu’...nu pentru mine!

#3 scara_211084

scara_211084

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 192 posts
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Moto: Aprilia CAPONORD
  • Numar: de PH
  • Club: -

Posted 15 March 2012 - 09:28 PM

Daca nu stii unde se monteaza si cum se foloseste, nu crezi ca e mai avantajos sa mergi la un service sa iti verifice compresia?
De obicei, se monteaza in locul bujiei, se da la automat cu admisia demontata, si cu gazul deschis la maxim.Nu stiu marci de aparate, dar unul ok, profi, costa destul de mult, si o sa il gasesti in service-uri, pentru ca acolo merita investitia.

Edited by scara_211084, 15 March 2012 - 09:28 PM.

Nu vei mai fi acelasi o data ce ai mers cu o motocicleta!

1. Asigura-te - spate si fata
2. Adapteaza viteza - conditiilor de trafic
3. Semnalizeaza - pentru a se sti ce intentie ai
4. Pastreaza distanta - pana la limita franarii in siguranta, poti evita si gropile mai usor...
5. Cedeaza trecerea - acolo unde iti pierzi prioritatea
6. Pozitioneaza-te - pe banda ta si pe banda necesara schimbarii directiei.
7. Fa-te vizibil - echipament adecvat si pozitioneza-te in locul potrivit pentru a fi vazut.
8. Nu tasni la stop - arunca o privire stanga(un intarziat, poti sa stii... !?)si dreapta.
9. Nu depasi prin dreapta - poti fi acrosat. Spre semafor daca o faci, fa-o cu prudenta,incet, cu atentie
marita la pietoni, portiere si parcari laterale.
10.Nu depasi cand ai Peco, parcare, strada laterala etc. pe stanga - cel depasit poate vira peste tine
11.Nu mari viteza cand esti depasit, mergi cat mai in dreapta benzii
12.Nu depasi la mustata - repliaza-te in lungul benzii, nu in scurt
13.Nu croseta printre masini in mers
14.Linia continua e sfanta, mai ales in curba !
15.Nu ma depasi pe banda mea, nu agreez, ma poti acrosa daca evit ceva de pe sosea.Foloseste banda alaturata!
16.Nu schimba banda in viraj, tine banda ta, o poti schimba dupa aceea.
17.Daca esti claxonat des, lung, ai o mare problema...Nu mai repeta greselile facute.
18.Nu risca inutil, nu te grabi.

http://catalincphotography.blogspot.ro

#4 reltih

reltih

    The Power of Cows !!!

  • Membru
  • Pip
  • 446 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Dr. Taberei
  • Moto: Honda TransAlp XL 600 VR
  • Numar: alb cu negru si albastru cu niste stelute

Posted 15 March 2012 - 10:24 PM

cum vine asta cu admisia demontata ? :scratch:

Sunt genul de om care ma pis in liftu' tau !!!


#5 mikidude

mikidude

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 146 posts
  • Moto: cbr 600 f4

Posted 15 March 2012 - 10:26 PM

din cate stiu se da bujia jos si acolo se pune ceasu asta care are o garnitura conica de cauciuc. dai la automat si pe ceas vezi presiunea ce o face pistonul respectiv. partea cu admisia demontata......n-am auzit. cum se demonteaza admisia in primu rand?

#6 Crazy-devil

Crazy-devil

    Ducati fan boy

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 5,309 posts
  • Gender:Male
  • Location:Denmark
  • Interests:pitzipoante in calduri.
  • Moto: Am doo'... Ducati 916 si un 998
  • Numar: de inmatriculare
  • Club: Fratia Vacarilor.

Posted 15 March 2012 - 10:31 PM

nu se demonteaza admisia.

pai ori demontezi admisia, ari tii gazu la maxim.
demontarea admisiei insemnand sa dai bateria de carburatoare jos.

normal se monteaza "compresograful" in locul bujiei si se da la automat. si iti apare pe ceas cat ai compresie.

la un service bun gasesti asta.

Se dezmembreaza un Ducati. piese compatibile cu urmatoarele modele:  Monster, 600SS, 750SS, 800SS, 900SS, ST2, ST3, ST4, 748, 916, 996, 998, dar si Aprilia

 

 

Se vand scarite race pentru Yamaha R1/R6

 

 

A Ducati is a Ducati... It's like a Ferrari. It may not always be the fastest or the most comfortable, but it's a Ducati.


#7 mikidude

mikidude

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 146 posts
  • Moto: cbr 600 f4

Posted 15 March 2012 - 10:36 PM

ce-mi plac mie sfatosii astia de baga mana-n foc pt ce zic dar n-ai pic de cunostinte....

#8 reltih

reltih

    The Power of Cows !!!

  • Membru
  • Pip
  • 446 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Dr. Taberei
  • Moto: Honda TransAlp XL 600 VR
  • Numar: alb cu negru si albastru cu niste stelute

Posted 15 March 2012 - 10:42 PM

compresia e cea mai banala operatiune, motorul cald la temperatura de operare, compresmetru la bujie, scoase mufele la cdi daca ai mai multe bujii pe cilindru sau mai multi cilindri, pentru ca n-ai vrea sa porneasca motoru, gazul deschis la maxim sau admisia demontata cum zicea colegu :)) si dai la automat pana se opreste acul, daca arata prea putin o vinzi sau ii dai foc, sau schimbi segmenti, sau poate scapi cu un joc la supape ( care btw recomand sa fie reglate inaintea testari compresiei ) daca nu, te mai dai cu ea pana crapa.
totusi pt. ca ai putut sa pui o astfel de intrebare ti-as recomanda sa apelezi cu incredere la un service, nu costa mai mult de 50 de lei un test.

Edited by reltih, 15 March 2012 - 10:43 PM.

Sunt genul de om care ma pis in liftu' tau !!!


#9 mikidude

mikidude

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 146 posts
  • Moto: cbr 600 f4

Posted 15 March 2012 - 11:44 PM

compresia e cea mai banala operatiune, motorul cald la temperatura de operare, compresmetru la bujie, scoase mufele la cdi daca ai mai multe bujii pe cilindru sau mai multi cilindri, pentru ca n-ai vrea sa porneasca motoru, gazul deschis la maxim sau admisia demontata cum zicea colegu :)) si dai la automat pana se opreste acul, daca arata prea putin o vinzi sau ii dai foc, sau schimbi segmenti, sau poate scapi cu un joc la supape ( care btw recomand sa fie reglate inaintea testari compresiei ) daca nu, te mai dai cu ea pana crapa.
totusi pt. ca ai putut sa pui o astfel de intrebare ti-as recomanda sa apelezi cu incredere la un service, nu costa mai mult de 50 de lei un test.





50 de lei? poate la motoarele cu acces direct la bujii. la mine demontezi ceva pana ajungi la ele

#10 choppermaniac

choppermaniac

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 987 posts
  • Gender:Male
  • Location:Zimnicea, TR
  • Moto: Suzuki VZ 800 , Simson 425S, MZ ETZ250
  • Numar: TR-90-AWS

Posted 16 March 2012 - 09:08 AM

Se incalzeste motorul inainte de test, cu jocul la supape facut, se scot bujiile (toate), cu acceleratia deschisa la maxim se da la automat cateva secunde. Valorile in care trebuie sa se incadreze le gasesti in manual. Si bateria sa fie incarcata. Ceas de masurat gasesti la Louis. La reducere.

http://www.louis.de/...tnr_gr=10034177

adeaddog blog

 

"If you are looking for sympathy, it’s in the dictionary... somewhere between shit and syphilis." http://preacherspulpit.tumblr.com/

"Vegetarian is an old indian word for bad hunter"

 

images_zpse060486b.jpg


#11 km453

km453

    Fan "Metallica"

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,365 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:Motoarele frumoase si femeile frumoase, in ordinea asta
  • Moto: MT11, MT16, VN750A, ETV1000
  • Numar: CJ 50,70,80 SGS

Posted 16 March 2012 - 11:39 AM

Nu se scot toate bujiile !
Ca doar eu am la Vulcan cate 2 bujii pe cilindru. Iar daca le scot toate, o sa arate compresie "zero" !!!!

Saracia-n fund ma-mpunge, eu tot fug si ea m-ajunge!

Intelijenta ma urmareste! Dar eu sunt mai rapid!

 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
SERVICE MOTOCICLETE SI AMBARCATIUNI CU MOTOR
 
Cluj-Napoca, Calea Baciului Nr 45 (langa Lidl )
 
0745-436144 Silviu
 
0741-132335 Feri
 
Topic despre service SF Moto Suprem
 
VN750A De vanzare
 


#12 choppermaniac

choppermaniac

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 987 posts
  • Gender:Male
  • Location:Zimnicea, TR
  • Moto: Suzuki VZ 800 , Simson 425S, MZ ETZ250
  • Numar: TR-90-AWS

Posted 16 March 2012 - 12:35 PM

Da, dar el are CBR 600 si din cate am vazut cand am schimbat niste bujii la un CBR are doar una pe cilindru. Vrei sa faci si tu testul de compresie la Vulcan sau....despre ce vorbim?

adeaddog blog

 

"If you are looking for sympathy, it’s in the dictionary... somewhere between shit and syphilis." http://preacherspulpit.tumblr.com/

"Vegetarian is an old indian word for bad hunter"

 

images_zpse060486b.jpg


#13 scara_211084

scara_211084

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 192 posts
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Moto: Aprilia CAPONORD
  • Numar: de PH
  • Club: -

Posted 16 March 2012 - 01:51 PM

nu se demonteaza admisia.

pai ori demontezi admisia, ari tii gazu la maxim.
demontarea admisiei insemnand sa dai bateria de carburatoare jos.

normal se monteaza "compresograful" in locul bujiei si se da la automat. si iti apare pe ceas cat ai compresie.

la un service bun gasesti asta.


Asa este, am scris in graba, ma refeream ca se demonteaza racordul ce duce spre filtrul de aer, pentru a nu influenta debitul de aer.
Cel putin la auto eu asa am procedat.

Toate bune! :cheers:
Nu vei mai fi acelasi o data ce ai mers cu o motocicleta!

1. Asigura-te - spate si fata
2. Adapteaza viteza - conditiilor de trafic
3. Semnalizeaza - pentru a se sti ce intentie ai
4. Pastreaza distanta - pana la limita franarii in siguranta, poti evita si gropile mai usor...
5. Cedeaza trecerea - acolo unde iti pierzi prioritatea
6. Pozitioneaza-te - pe banda ta si pe banda necesara schimbarii directiei.
7. Fa-te vizibil - echipament adecvat si pozitioneza-te in locul potrivit pentru a fi vazut.
8. Nu tasni la stop - arunca o privire stanga(un intarziat, poti sa stii... !?)si dreapta.
9. Nu depasi prin dreapta - poti fi acrosat. Spre semafor daca o faci, fa-o cu prudenta,incet, cu atentie
marita la pietoni, portiere si parcari laterale.
10.Nu depasi cand ai Peco, parcare, strada laterala etc. pe stanga - cel depasit poate vira peste tine
11.Nu mari viteza cand esti depasit, mergi cat mai in dreapta benzii
12.Nu depasi la mustata - repliaza-te in lungul benzii, nu in scurt
13.Nu croseta printre masini in mers
14.Linia continua e sfanta, mai ales in curba !
15.Nu ma depasi pe banda mea, nu agreez, ma poti acrosa daca evit ceva de pe sosea.Foloseste banda alaturata!
16.Nu schimba banda in viraj, tine banda ta, o poti schimba dupa aceea.
17.Daca esti claxonat des, lung, ai o mare problema...Nu mai repeta greselile facute.
18.Nu risca inutil, nu te grabi.

http://catalincphotography.blogspot.ro

#14 nergall

nergall

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 120 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Honda Varadero xl1000v

Posted 18 March 2012 - 11:07 PM

sunt si aparate cu 4 ceasuri. :cheers:

Nu se scot toate bujiile !
Ca doar eu am la Vulcan cate 2 bujii pe cilindru. Iar daca le scot toate, o sa arate compresie "zero" !!!!



#15 EX_:corleone_*

EX_:corleone_*
  • Anonimi

Posted 18 March 2012 - 11:17 PM

Duceti-va la service, vad ca nu stie nimeni cum se masoara compresia. Numai franturi de informatie, din auzite.

#16 R6 lover

R6 lover

    >-< Kamikaze >-<

  • Super Membru
  • PipPip
  • 563 posts
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Moto: d'aia cu pedale RS
  • Numar: FARA !

Posted 18 March 2012 - 11:36 PM

cum vine asta cu admisia demontata ? :scratch:

deconectezi injectorul
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

SHUT UP AND ENJOY THE MUSIC!

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬


-————— / ¯/

—————--/—-/

—————-/—-/

———--/¯/'--'/¯`·_

———-/'/--/—-/—--/¯\

——--('(———- ¯~/'--')

———\————-'—--/

———-'\'————_-· For haters!

————\———--(

————-\———--\I

#17 Crazy-devil

Crazy-devil

    Ducati fan boy

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 5,309 posts
  • Gender:Male
  • Location:Denmark
  • Interests:pitzipoante in calduri.
  • Moto: Am doo'... Ducati 916 si un 998
  • Numar: de inmatriculare
  • Club: Fratia Vacarilor.

Posted 19 March 2012 - 08:17 AM

deconectezi injectorul

banuiesc ca te referi la bateria de carburatoare. :)

Se dezmembreaza un Ducati. piese compatibile cu urmatoarele modele:  Monster, 600SS, 750SS, 800SS, 900SS, ST2, ST3, ST4, 748, 916, 996, 998, dar si Aprilia

 

 

Se vand scarite race pentru Yamaha R1/R6

 

 

A Ducati is a Ducati... It's like a Ferrari. It may not always be the fastest or the most comfortable, but it's a Ducati.


#18 choppermaniac

choppermaniac

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 987 posts
  • Gender:Male
  • Location:Zimnicea, TR
  • Moto: Suzuki VZ 800 , Simson 425S, MZ ETZ250
  • Numar: TR-90-AWS

Posted 19 March 2012 - 08:32 AM

sunt si aparate cu 4 ceasuri. :cheers:


Pentru sincronizat carburatoare.... nu pentru compresie.

adeaddog blog

 

"If you are looking for sympathy, it’s in the dictionary... somewhere between shit and syphilis." http://preacherspulpit.tumblr.com/

"Vegetarian is an old indian word for bad hunter"

 

images_zpse060486b.jpg


#19 nergall

nergall

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 120 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Honda Varadero xl1000v

Posted 28 March 2012 - 11:17 PM

Pentru sincronizat carburatoare.... nu pentru compresie.

Ah ce dobitoc sunt,asa este am gresit,alea le aveam in cap si nu am mai gandit cand am scris. :baldy:




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users