Sari la conținut

Yamaha Majesty 250cc 2003


Scarabel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 122
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Am încercată comand de la ei direct. Se pare ca nu trimit în România. Are careva vreo soluție? S-a mai lovit cineva de acestvlucru?

» Post actualizat in 23 Aug 2017 15:44

Am pus role de RMS de 11.5 gr noi. Mie mi se pare ca totuși al meu nu are putere și îmi consuma 4.5 l/100km. Din ce am citit aici e cam mult. Filtrul l-am poponeataățat și uns. Mai mult de 120 km/h nu merge farce ok. Asa scrie și în carte. Mi se pare ca motorul se tureaza cam greu. Dar poate asa trebuie sa meargă. Nu am mai condus scooter de 250. Numai motociclete mari și un aprillia de 50. Ala mi se pare ca avea un start mai bun la semafor. Pleca ca din pușcă. As fi curios sa ghidonez unu de 250 pus la punct sa pot face o comparatie. Bujie cu iridium ar ajuta?

Acum doua luni am comandat de la ei și au trimis în România
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea e ca ai pretentii prea mari de la acest scuter daca toate masuratorile la transmisie le-ai facut si au au iesit bine. De felul sau e destul de greu iar motorul nu e vreo minune tehnologica care sa te propulseze mai rapid decat iti doresti acum. Bujia cu iridiu nu schimba mai nimic in mersul motorului ci doar dureaza mai mult si porneste mai repede din ce observasem la al meu. Sliderele ar ajuta parerea mea dar n-o sa-l transforme in racheta la plecarea de pe loc, eventual poti sa iei foarte usoare, de 8-9 grame dar si consumul va fi pe masura. Daca tie iti consuma acum la circulat exclusiv intr-un oras ca Timisoara 4,5 % cred ca e bine. Mie imi consuma aproape 4 la mers exclusiv in oras la mine dar nu se compara traficul de aici nici pe departe ce e la tine in oras.

Eu comandasem de la ei acum 2 ani slidere si mi-au ajuns la usa acasa cam in 2 saptamani de la comanda, poate cum s-au mai schimbat lucrurile intre timp (incearca sa achiti in avans cu cardul la ei pe site, eu asa am ales si nu au fost probleme).

Daca gasesti pe cineva cu un model similar cu al tau sa faci comparatia (bine, sa fie in stare perfecta de functionare) te edifici imediat daca al tau e ok sau nu.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt foarte mulțumit de cum merge al meu, trage bingo poate și datorita câtorva "gadgeturi", power comma Der, toba Leo Vince, role dr pulley. Iar consumul e între 3.4-3.9 și nu merg liniștit cu el. O fi de la ambreiaj la tine? Eu am schimbat uleiul de transmisie, uleiul, filtrele și cureaua când l-am cumpărat.

» Post actualizat in 24 Aug 2017 16:50

.

post-25436-0-85150600-1503593442_thumb.png

Editat de yoyo_man
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salut.

Am schimbat rurmentii de la jug si am schimbat uleiul si semeringurile de la furca pentru ca suspensia scutura tare iar la direcrie aveam rurmentii uzati si cand ma bagam printre masini la viteza mica nu puteam controla usor directia. Erau urme in cosul de la rurmentul de jos. Dupa toate astea am senzatia ca inca supravireaza. E asa geometria la el sau am probleme de la cauciucuri? Marimile sunt ok dar sunt producatori diferiti cu profile diferite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Salut acest grup. si La multi ani. De sarbatori am achizitionat si eu un maxi scuter yamaha majesty de 250 (destul de vechiut dar in mintile lui 1999) si as avea nevoie si eu de niste informatii din partea voastra. cum ar fi:

ce cantitate de ulei intra la schimb eu am gasit 1.2litri.

are sau nu filtru de ulei.

daca a intimpinat cineva probleme la abs (nu functioneaza)

cum functioneaza socul (este cumva pe baza lichidului de racire)

un manual ar fi de mare ajutor.

si acum partea buna a lucrurilor. el ca si motor functioneaza super bine si arata destul de ok. de tras trage bine pentru cei 20 de caluti pe care ii are, este super manevrabil in oras cel putin in cei 20-30 km facuti de mine pe data de 31.12. mentionez ca nu sint incepator in domeniul moto si nici nu imi cade surubelnita din mana, dar sint la primul maxiscuter si mi sa parut foarte inghesuit accesul la el (bujie)

Va multumesc pentru eventualele informatii oferite.

ASFALT USCAT

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,ABS nu are,filtru ulei nu are(doar o sita la busonul de golire a uleiului)

1200 ml ulei la schimb(10w 40)-3000 km.....

Socul: electric

Sa-l stapanesti sanatos!

Editat de Maximo74
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ghost1! Daca ai nevoie de manuale de reparatii si intretinere si de alte informatii utile avand legatura cu noua ta achizitie, imi poti scrie pe PM adresa ta de e-mail si iti trimit tot ce ai nevoie. Sa ne vedem cu bine la drum!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult pentru raspunsul promt ,Nici nu ma asteptam sa primesc informatii asa repede. Nu vreau sa fiu rautacios, dar eu am un model cu abs, majestatea sa fiind echipata cu cateva embleme in acest scop (ce par a fi OEM) + ca fostul propietar este un prieten bun si a confirmat existenta abs-ului pe acest model cu specificati ca instalatia (abs-ul) functioneaza doar cand este umezeala afara sau este spalat moment in care dispare si martorul rosu din bord care indica ABS-ul (banuiesc ca este vorba de un contact imperfect)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut!

 

Detin si eu un Majesty 250 din 2000 si in curbe este cam instabil.Am vazut ca ar trebui schimbate bucsile acelea care sunt unite printr-o tija plus inca una anume sau indicat este sa le schimb pe toate?Mai ales, pe unde le-as gasi?

 

Mai am o scurgere de ulei care pare sa vina de la starter, probabil ca este dus acel o-ring si trebuie inlocuit, sper ca asta sa fie cauza

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Eu cred ca este suficient sa schimbi doar suportul acela cu 2 bucse si vei simti diferenta instant pe curbe si nu numai. Cred ca e suficient daca schimbi doar acel suport fara alte bucse. Daca ai scurgere de ulei de la electromotor, e dus o-ring-ul din capatul sau, e posibil sa gasesti pe la piese auto sau altundeva ceva care s-ar potrivi ca sa nu dai comanda de original ca e posibil sa dureze destul de mult si sa te coste... Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Va salut!

 

M-am apucat de desfacut si din pacate o bucsa mare de pe motor este uzata, are un joc destul de urat.Din ce am vazut acea bucsa este formata din 2 parti; bucsa exterioara si una interioara iar intre ele se afla un fel de camasa de cupru sau ceva care s-a uzat.

 

Gasesc vreo varianta la aceste bucsi sau numai pe original?Din ce am vazut sunt aceleasi ca la ATV-urile Linhai dar sunt destul de scumpe.

 

As putea sa schimb acea camasa de cupru care are diametrul de 18 x 20 si lungime de 17 mm, oare gasesc asa ceva?

 

Bafta!

post-49829-0-99710200-1520247221_thumb.gif

Editat de in46sane
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut. Are cineva idee ce releu de incarcare ar fi compatibil cu majesty 250 din 2000? Al meu cand încarcă cand nu... măsurat 1ncqrca 14 cu becul aprins dar are scurte căderi la 8-9 volti. Ma gandesc ca releul e pe duca. Unul original este 5-600 lei... vreau un china bunicel. 70-100 lei... stie cineva? Sau are cineva?

» Post actualizat in 15 Apr 2018 16:18

Salut. Are cineva idee ce releu de incarcare ar fi compatibil cu majesty 250 din 2000? Al meu cand încarcă cand nu... măsurat 1ncqrca 14 cu becul aprins dar are scurte căderi la 8-9 volti. Ma gandesc ca releul e pe duca. Unul original este 5-600 lei... vreau un china bunicel. 70-100 lei... stie cineva? Sau are cineva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Va salut!

 

O mica parere daca a-ti trecut prin asta, al meu majesty 250 din 2000 cam vibreaza la relanti.I-am dat variatorul jos, l-am pornit si tot vibreaza deci de la transmisie nu are cum sa fie.Imi vibreaza ghidonul si bordul .Deci problema ar fi la motor, aveti idee ce ar putea fi?

 

Un amic are acelasi scuter din 2001 si nu se simte nici cea mai mica vibratie in ghidon.

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Ca fost posesor de Majesty 250, cred ca vibratia din ghidon se simte din cauza uzurii celor doua bucsi ale cuplajului elastic care prinde motorul de cadru (vezi in paginile din urma ce inseamna si cum arata) sau e posibil sa fie uzare bucsile indicate de In46sane mai sus. Oricum ar fi, cel putin una din cele 2 variante e cu probleme la tine sau chiar amandoua. Trebuie sa dai saua si spatiul de depozitare de sub ea jos pentru a investiga mai bine! Sper ca te ajuta parerea mea. Bafta si ne tii la curent in privinta defectiunii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Ca fost posesor de Majesty 250, cred ca vibratia din ghidon se simte din cauza uzurii celor doua bucsi ale cuplajului elastic care prinde motorul de cadru (vezi in paginile din urma ce inseamna si cum arata) sau e posibil sa fie uzare bucsile indicate de In46sane mai sus. Oricum ar fi, cel putin una din cele 2 variante e cu probleme la tine sau chiar amandoua. Trebuie sa dai saua si spatiul de depozitare de sub ea jos pentru a investiga mai bine! Sper ca te ajuta parerea mea. Bafta si ne tii la curent in privinta defectiunii!

Salutare!

 

Problema cu bucsile tot la mine era, le-am schimbat, nu prea pare sa fie de acolo.Ma gandesc ca ar trebui reglate supapele.Daca rezolv va anunt, pana una alta mai astept pareri.

 

Multumesc mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti verifica daca intr-adevar e o problema cu vibratiile la tine urcandu-te pe un model similar, chiar daca e alt an de fabricatie, toate au acelasi motor. Asa iti poti da seama daca ai o problema sau e normal sa faca asa. Reglajul la supape nu cred ca are mult de-a face cu vibratiile de care spui. Oricum, e normal sa simti oarecare vibratii, e monocilindru cu o tehnologie rudimentara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti verifica daca intr-adevar e o problema cu vibratiile la tine urcandu-te pe un model similar, chiar daca e alt an de fabricatie, toate au acelasi motor. Asa iti poti da seama daca ai o problema sau e normal sa faca asa. Reglajul la supape nu cred ca are mult de-a face cu vibratiile de care spui. Oricum, e normal sa simti oarecare vibratii, e monocilindru cu o tehnologie rudimentara.

Un amic de-al meu are exact acelasi scuter dar la el nu se simte nici cea mai mica vibratie.Mie imi vibreaza ghidonul, bordul, se simte si in sa destul de nasol.Cand voi avea timp o sa reglez supapele si vedem daca se schimba ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...