Sari la conținut

Piaggio X9 500


ingridana
 Share

Postări Recomandate

(mentionez ca atunci cand refuza pornirea nu merge nici cu cheia master)

Care sunt simptomele, mai exact? Demarorul invarte sau se aude doar un tacanit de la releu? Se stinge bordul cand vrei sa-l pornesti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 59
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Atata timp cat ledul imobilizatorului ramane aprins demarorul invarte corect motorul dar el nu porneste.Bordul nu se stinge.Se poate vedea in filmul postat mai sus.

Cand ledul rosu se stinge demararea este posibila 100%.Problema nu este influentata nici de temperatura, nici de umiditate, nici de ora, de nimic.Sunt zile cand merge fara probleme dar nu am curajul sa plec undeva ca ma lasa unde l-am oprit.In timpul mersului nu sa oprit niciodata.Ma dispera!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauta manualul de service, in el ai procedura de anulare a imobilizarii. Daca porneste cu immo-off are probleme cu bobina de la contact, posibil mufa oxidata sau un fir slabit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista un manual pentru toata seria (125/180/200/250/500) in care gasesti absolut toate detaliile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e manualul,la pagina 255 am gasit problema dar nu si rezolvarea(engleza mea e deficitara,in scoala am studiat rusa si franceza)


» Post actualizat in 07 May 2017 13:33

incerc atasarea

http://diagramasde.com/diagramas/otros/X9%20500%20Evo%20Workshop%20Manual.pdf


» Post actualizat in 10 May 2017 09:21

Am strins contactele antenei si de 2 zile nu a facut nici o figura. Doamne ajuta !


» Post actualizat in 17 May 2017 14:57

Bucuria a fost scurta.Dupa 10 zile ,azi m-a lasat in drum,dupa 2,5 ore de incercari de a-l porni, pana la urma am reusit.

Imi pierd sperantele,nu mai am curaj sa ies din curte cu el.

Multmesc tuturor celor care au incercat sa ma ajute!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Buna ziua tuturor!

O veste mare,eu zic ca am reusit sa repar imobilizatorul,am o saptamana de cand nu a dat nici un rateu.

Procedura a fost urmatoarea: dupa ce l-am demontat am uplut locasul mufei cu bucati de sfoara de azbest dupa care l-am introdus in cuptorul electric al aragazului incalzit la 180 grade C,l-am lasat acolo 24 min cu cuptorul pornit dupa care inca 2 ore pt racire.

Sper ca aceste informatii sa ajute si alti cu probleme asemanatoare.Numai bine si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
Am scuterul din 2012, cu mai multe proobleme pe care de a lungul timpului le-am rezolvat singur ( crestere nivel ulei, schimb pompa apa, schimb segmenti, reparat calculator cric central, schimb imo+ecu+cip in cheie etc).

Acum am o problema la care bat pasul pe loc.

De o vreme martorul de check , cel galben, primul din stanga cand accelerez se aprinde si ramane aprins pana cand revine motorul la relanti. Cum urc in turatii peste 1600 rpm sta aprins tot timpul, doar la relanti se stinge.Motorul trage, acelasi consum de carburant, functioneza bine, nu se aude sau nu se comporta altfel ca inainte sa apara aceasta problema.

Am schimbat si clapeta de acceleratie cu tot cu senzori (3 al numar), dar problema nu e de aici. A fost si pe tester , o singura eroare avea in memorie: de baterie slaba. Cod eroare ramasa de la fosta baterie care a fost schimbata.

Editat de piaggio
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 years later...

Sunt mai multe cauze, pana nu desfaci nu stii ce a cedat acolo. Demonteaza evacuarea  si bratul basculei, posibil sa fie dus rulmentul din brat sau rulmentii de la axul rotii, din transmisie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...