alexavw35 Postat August 23, 2022 Share Postat August 23, 2022 Salutare, vazusem ceva odata cu taierea unui fir de la ecu pentru a trece pe map2, filtru+tobe, asta pentru un rsv 1000 r 2006. Stie cineva ceva de operatiunea asta ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marian93Mos Postat Mai 21, 2023 Share Postat Mai 21, 2023 Salutare am si eu o problema la o aprilia rsv 1000 2003 . Nu imi incarca . Am schimbat releul de incarcare statorul solenoidul de pornire si imi incarca 13.4 la relanti iar cand cresc turatia scade la 12.8. Help me please ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Iulie 26, 2023 Share Postat Iulie 26, 2023 Releul e, din ce povestesti, desi incarca inca bine. Dar de ce si solenoidul de pornire? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoS Garage Postat Iulie 26, 2023 Share Postat Iulie 26, 2023 "solenoidul" e releul de pornire. sunt subdimensionate din fabrica, se duce sprag-ul. schimba si cablurile de putere. releul de incarcare incarca bine, asa-s facute ele, sa scada in ture. si daca pui un multimetru pe baterie o sa vezi ca ai ceva mai mult de 12.8. atat iti arata in bord, ca ai pierderi inerente pe circuit. daca vrei un upgrade atunci ia un mosfet si nu o sa mai ai probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Iulie 27, 2023 Share Postat Iulie 27, 2023 A, da. Modificarea cu baterie mai mare, solenoidul si cablurile am facut-o si eu. Nu intelegeam ce legatura are cu incarcarea. Asa cred si eu, ca-i incarca decent, desi ar putea fi mai bine in ture. Mosfet e calea, indeed. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.