Sari la conținut

Detinatori de Aprilia RSV


freeman
 Share

Postări Recomandate

E bine ca incepi sa te obisnuiesti cu ea,Florine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E asa de greu sa invirti din reglajul mecanic al ralantiului? Dai 100tr in plus, vezi cum se comporta, mai dai 100, si tot asa. E chiar simplu. Basca ca-ti incarca si bateria mai bine. Bine, prea mult, 2000tr/min, nu face bine cind esti in treapta de viteza neutra, si pe urma ii dai a 1-a.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

190/50 e cea mai putin facila combinatie pt RSV :) mai bine 180/55 sau 190/55 (vezi ca 185/55 nu este, din cate stiu :) )

 

Iar frana aia de motor trebuie sa inveti sa o stapanesti si lucreaza in favoarea ta, la franari, etc... Nu mi-as bate capul DELOC sa umblu la relanti doar sa imblanzesc frana de motor. Mai bine inveti motocicleta, decat sa umbli la relanti (atata timp cat relanti e setat la valoarea corecta).

 

 

aaa si nu te orienta dupa "dat capat" la cauciuc, sau pus genunchiul jos sau alte balarii din astea care le auzi pe la reisarii de duzina... Poate sa-ti invarta casca in cap unu pe viraje care nu da neaparat capat la guma (si 190/50 e mai greu de dat capat decat 180/55 sau 190/55, asta ca idee).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai este 180/60. Toti riderii care merg tare-tare pe curbe, au frina de motor mai mica. Daca dai ralanti-ul mai mare, il poti da la loc, logic, e treaba de 2 minute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai este 180/60. Toti riderii care merg tare-tare pe curbe, au frina de motor mai mica. Daca dai ralanti-ul mai mare, il poti da la loc, logic, e treaba de 2 minute.

 

din ce ti-a descris omu' ce te face sa crezi ca merge tare-tare pe curbe? sau de ce am putea vorbi de mers tare tare pe curbe, cand vorbim de mersul stradal... Poti umbla si la volanta, daca vrei frana de motor mai mica,dar deja o dam in sf-uri.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-1291-0-18519300-1504191497_thumb.jpg

Pare mai usor de dus la capat 190/50. Cu 180/55 si 190/55 am ajuns la capat cu toate motocicletele pe care le-am avut. Acum am 180/60 si-mi mai lipsesc vreo 3mm. Pe stanga, ca avem giratorii in Constanta si mai sunt vreo doua curbe de stanga pe un pod in drum spre cafea unde, daca e liber, pot sa merg mai tare. Pe dreapta, cred ca e mai mult de 1 cm, dar nici n-am reusit sa ies la un drum virajat sezonul asta. Terase si Vama Veche doar 😕

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar de ce faceti voi frana de motor cu mobra inclinata in viraj? Mai ales pe strada....

Daca viteza cu care urmeaza sa intri pe curba este prea mare ..de ce nu retrogradezi si reduci viteza si apoi incepi sa inclini mobra?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar de ce faceti voi frana de motor cu mobra inclinata in viraj? Mai ales pe strada....

Daca viteza cu care urmeaza sa intri pe curba este prea mare ..de ce nu retrogradezi si reduci viteza si apoi incepi sa inclini mobra?

 

n-ai inteles nimic...

» Post actualizat in 01 Sep 2017 08:21

attachicon.gif146-0302-tire5-01-zoom.jpg

Pare mai usor de dus la capat 190/50. Cu 180/55 si 190/55 am ajuns la capat cu toate motocicletele pe care le-am avut. Acum am 180/60 si-mi mai lipsesc vreo 3mm. Pe stanga, ca avem giratorii in Constanta si mai sunt vreo doua curbe de stanga pe un pod in drum spre cafea unde, daca e liber, pot sa merg mai tare. Pe dreapta, cred ca e mai mult de 1 cm, dar nici n-am reusit sa ies la un drum virajat sezonul asta. Terase si Vama Veche doar

 

pe ce te bazezi cand spui ca pare mai usor de dus capat 190/50 fata de 180/55 sau 190/55 ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E mai putin bombat, ajungi la buza mai repede inclinind moto mai putine grade. A fost un model de cauciuc fata GP PRO, ala nu avea macar buza, parea ca nu ajungi la capat oricit l-ai fi inclinat.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E mai putin bombat, ajungi la buza mai repede inclinind moto mai putine grade. A fost un model de cauciuc fata GP PRO, ala nu avea macar buza, parea ca nu ajungi la capat oricit l-ai fi inclinat.

 

stai, tu zici ca e mai usor sa dai capat la un 190/50 decat la un 190/55 sau 180/55 ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stai, tu zici ca e mai usor sa dai capat la un 190/50 decat la un 190/55 sau 180/55 ?

 

 

E chiar usor. Dar si riscul e mare, ramii cu pata de contact mica, mergi pe buza. Am debutat pe Amckart cu Pilot Power, 190/50.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca v-ati gandit doar la voi , cu capre de enduro :crack: .... Lasa ca nu a fost chiar asa de netrecut....au fost maxim 8 km de asfalt spart, care in treapta 1 se puteau aborda cu putina atentie.

Vechiul proprietar, a zis ca facut revizia, cu 300 km inainte sa o iau eu. Culoarea uleiului cam ii dadea dreptate. Dar am facut 1500 km de atunci, si am zis sa fiu sigur , si sa o fac eu singurel.Acum 5-6000 km stau linistit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate imi dau seama e vorba de un RSV ... detalii nu cunosc am primit pozele de la un prieten ,,,


» Post actualizat in 11 Sep 2017 15:46

cica e s1000rr nu rsv si a scapat


» Post actualizat in 11 Sep 2017 15:47

scz pentru offtopic dupa jante bascula si capac motor mi s-a parut ca e rsv mai nou

post-82629-0-35978600-1505144678_thumb.jpg

post-82629-0-16212600-1505144683_thumb.jpg

post-82629-0-13440600-1505144688_thumb.jpg

post-82629-0-11642100-1505144693_thumb.jpg

post-82629-0-90354200-1505144699_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate imi dau seama e vorba de un RSV ... detalii nu cunosc am primit pozele de la un prieten ,,,

» Post actualizat in 11 Sep 2017 15:46

cica e s1000rr nu rsv si a scapat

» Post actualizat in 11 Sep 2017 15:47

scz pentru offtopic dupa jante bascula si capac motor mi s-a parut ca e rsv mai nou

 

Este vorba despre un s1000rr, se vede destul de clar motorul in linie :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba nene,cand va vad iar cu uleiul, ma omorati,nu alta. Schimbati-l la timp si puneti un ulei cat de cat decent. Atat. E mai important sa-l schimbi la timp si cu vascozitatea potrivita (sau mai devreme) decat daca pui 7100 sau 300V....

 

Cat despre aia la 1200 eur, it's a fucking steal. La banii aia, mi se pare incredibil ... (Daca mecanic e in mintile ei, e pomana curata). Ma astept kitu de lant sa fie muci, placutele, poate chiar si discurile uzate, si tot face banii,daca in rest, mecanic, e ok.

 

In ciuda fiabilitatii renumite a Rotaxului,stiu 2 cazuri cu motoru de Mille pocnit (eu,si mai era un tip care o dadea ba intreaga, ba pe bucati,si pe forum si pe olx). Dar overall e o motocicleta f buna si fiabila.

 

 

Mobreta trompeta a ajuns la mine.

Cu investitii relativ mici este pe linia de plutire.

In weekend tocmai ce a trecut testul de rezistenta la Adancata

Din punct de vedere tehnic a fost o surpriza placuta, afacerea in sine a fost loterie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...