Sari la conținut

Retromobil


mihai_prd
 Share

Postări Recomandate

  • 4 weeks later...
  • Răspunsuri 132
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Da, am vazut, scria inclusiv in newsletter

 

Membri activi care nu au indeplinit conditia de 6 luni vechime pentru a

primi dreptul de vot si pe care nu ii mai iubim: 5 (... / Ghigeanu Tudor /...) :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate ma puteti ajuta cu o informatie.

Ce regim au vehiculele istorice, atestate si inmatriculate in Romania, in afara tarii? Ma refer la tarile din vestul Europei, incepand cu Ungaria si terminand cu Anglia.

Avand in vedere ca potrivit legislatiei noastre ele sunt exceptate de la plata rovignetei, acest lucru are un echivalent si pentru vignetele din alte tari?

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vehiculele atestate istoric sunt scutite de la plata vignetei pe teritoriul RO daca ai aplicat la cererea de pe siteul retromobil.ro, nu vine odata cu atestarea de vehicul istoric.

Scutirea de la plata vignetei este valabila doar pe teritoriul RO, in afara se aplica legislatia tarii respective.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Mai exact dupa atestare se face o cerere de scutire la roviniete@cnadr.ro si se ataseaza cartea de identitate scanata. Cererea se face o singura data sau la schimbarea numarului/proprietarului. In fiecare tara legislatia e alta si sincer nu cunosc un stat in care sa mai existe o asemenea scutire, in general drumurile sunt private deci fiecare pune ce taxa vrea. Mai mult in unele state/orase exista restrictii de circulatie pt vehiculel istorice in timpul saptamanii/zonele centrale (am cateva exemple concrete din Italia). Daca are cineva alte informatii il rugam sa ni le impartaseasca.

 

Fata de taxele prezentate mai sus a aparut o modificare, taxa atestarea vehiculelor de fabricatie romaneasca importate a fost redusa la 100 eur. Pemtru moto din import tariful ramane 50 eur.

Editat de AUTOMOBILIA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Participantii ? Membrii ? Participantii ce-si fac anuntata, din timp, prezenta la Conacul dintre vii ?

Bravo lolo!Concret si la obiect.Sa nu uitam ca aici este un site de motociclism si motociclete,nu de "automobilii".Departe de mine de a desconsidera munca si activitatea RM dar consider ca nu a gasit modalitatile de a trata de la egal la egal ,munca si activitatea motociclistilor pasionati de motociclete vechi.Pe cale de consecinta,acestia nu participa.Exceptiile nu confirma regula.Tratarea cu superioritate si indiferenta a rudelor "sarace",recte motocicletele,duce implicit si la ignorarea manifestarilor RM de catre motociclisti.Astept de la RM o schimbare pozitiva in relatiile cu miscarea RB,in general si cu pasionatii de motociclete vechi in particular.

 

Corleone,dupa ce ne vom cunoaste,sper sa facem un front comun impotriva imposturii.De orice fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

consider ca nu a gasit modalitatile de a trata de la egal la egal ,munca si activitatea motociclistilor pasionati de motociclete vechi.Pe cale de consecinta,acestia nu participa.Exceptiile nu confirma regula.Tratarea cu superioritate si indiferenta a rudelor "sarace",recte motocicletele,duce implicit si la ignorarea manifestarilor RM de catre motociclisti.Astept de la RM o schimbare pozitiva in relatiile cu miscarea RB,in general si cu pasionatii de motociclete vechi in particular.

 

Corleone,dupa ce ne vom cunoaste,sper sa facem un front comun impotriva imposturii.De orice fel.

Sa fim seriosi, hai sa-l lasam pe Tudor, care e relativ nou in clubul nostru, sa vorbeasca, sa ne spuna el daca s-a simtit vreo secunda ruda saraca.

 

Cat despre schimbari pozitive daca taxa 0 de atestare, evenimentul 2 roti istorice, aparitia in ultimii 2 ani a motocicletelor in calendarul editat de club, deschiderea unei sectii dedicate , acordarea de sprijin celor care l-au solicitat nu reprezinta nimic sincer eu unul nu stiu ce se poate face mai mult. Clubul isi concentreaza eforturile pe proiectele propuse de membrii sai , in masura in care sectia moto va avea proiecte sustinerea va fi deplina. In rest poate aflati dvs de ce multi posesori de motociclete nu se preocupa sa-si atesteze motocicletele, mai mult, sa le inmatriculeze, si le aduc la evenimente ca pe niste exponate statice. Toate evenimentele noastre (mai putin cele off road si concursul de eleganta - in ultimul caz pentru ca nu am reusit niciodata sa gasim 5 exemplare care sa functioneze si sa poata fi prezentate) sunt deschise motocicletelor. Ar trebui sa detaliati care va sunt atat nemultumirile cat si asteptarile, dar nu uitati ca in afara de operatiunile de atestare, RCR are obligatii exclusiv fata de membrii sai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

In general toti se bucura daca primesc ceva. In cazul retromobil la prima vedere cei cu moto nu primesc mare lucru, cat dai pe cotizatie si benzina scazi de la rca-ul primit gratuit. Treaba cu atestarea gratis este interesanta, desi dupa ce ai investit cateva mii de euro nu te opresti in 100e taxa.

Pe viitor insa, daca reusim sa ne strangem putin mai multi membrii putem organiza eventimente proprii finantate partial sau total de retromobil, putem apela la sponsori ai clubului, putem incerca modificari de legislatie care sa ne ajute cu diferite lucruri etc..

Sarind peste partea financiara, afilierea catre un grup de pasionati, din domeniul acesta, este in sine ceva firesc. In toata lumea exista cluburi de genul acesta, care se afiliaza sau se unesc cu alte cluburi etc.. La noi nu stiu sa exista un club dedicat motocicletelor vechi, si consider ca sectia Retromotor din cadrul Retromobil ar putea fi un punct bun de plecare.

Nu ma cunosc cu dl. HondaSan, si nu stiu ce nemultumiri sau experiente negative a avut in trecut, insa eu personal am tot fost invitat sa ader acestui club de pe vremea cand inca nu detineam nici o motocicleta, pur si simplu pentru ca m-au vazut interesat de miscare. Am fost la evenimente ale clubului si pe vremea cand presedinte era domnul Rosi, o persoana care cred eu detesta motocicletele, am fost la evenimente si cu noua conducere in care dl. Bogdam vine calare pe porcul lui cu doua roti. Este normal ca in momentul in care in cadrul unei expozitii trebuie sa pui o motocicleta intre un Jaguar si un Ford T, sa aibe lumea pretentia ca motocicleta aia sa fie prezentabila, nu ciopartita, incompleta, ruginita etc.. si refuz sa cred ca nu ar fi la fel de acceptat un IJ frumos restaurat cum este o Dacia 1300 sau un VW Beetle. Nu toti membrii clubului sunt milionari, sunt destul de multi si posesorii de masini care au probleme in a plati benzina pentru o deplasare de cateva sute de km.

Sincer eu sper sa trecem peste aceste mici neintelegeri si sa se poata forma un grup destul de mare de membrii in cadrul clubului care sa poata organiza independent evenimente, expozitii, deplasari chiar si garaje/ateliere etc. Pana sa se intample asta insa, vom incerca sa organizam diverse evenimente care sa atraga prezenta non mombrilor, si pana sa se organizeze "fronturi comune" mai bine am incerca sa organizam cate o intalinire o data la cateva saptamani, intalniri locale, unde sa mai putem schimba o injuratura la adresa imposturii :)

Eu bag mana in foc ca si pe Mihai si Corleone, daca ii punem sa vina cu M-urile la o bere, o sa gaseasca subiecte de interes comun.

 

Sarbatori fericite!

Tudor,

Membru destul de nou in cadrul Retromobil, insa admirator vechi al fiarelor istorice.

 

 

Later edit: acum vad ca am scris cam mult text aici, si cu o gramatica usor suspecta. Probabil se datoreaza berii de impartasanie :))

Editat de TudorG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Situatia e f simpla, primele manifestari cu vehicule istorice s-au organizat in R



Situatia e f simpla, primele manifestari cu vehicule istorice s-au organizat in Romania in 1972, Au fost exclusiv dedicare automobilelor, fiind organizate de ACR asta era directia. Nici dupa 83 cand au aparut festivalul si raliul de la Sinaia situatia nu s-a schimbat, de aici am fost martor la majoritatea evenimentelor desfasurate pana in 89, ca spectator. Prezenta unei motociclete eu unul nu mi-o amintesc. In 92 ACR-ul a iesit din schema si a aparut primul club privat CVE, prin 95 cred a aparut si prima motocicleta (cu atas). Din 98 a aparut RCR, cu o motocicleta omniprezenta (BSA - dl Merisanu) in primii ani. Nu pot spune ca cineva a detestat motocicletele, mai curand nu a existat interes. Motocicleta respectiva s-a vandut si a urmat o mare pauza. Pana in 2012 cand lucrurile au inceput sa se schimbe. Asta e realitatea, probabil ca si spiritul rebel al motociclistilor a contribuit, coroborat cu procentul mai mare de colectionari moto care au fost preocupati dupa 89 de export decat al celor interesati de viata de club. Procentul de importuri moto in ultimii doi ani se situeaza in jurul lui 1%, chestia asta e o realitate care nu e influentata de ce face clubul x sau y. Tineti cont ca multi colectionari de motociclete nu au carnet sa le conduca, eu ma numar printre ei (sper sa ies de pe lista anul asta daca va fi timp), dar cel mai elocvent exemplu e dr Danciu care are cea mai mare colectie moto din tara si nu are carnet. In situatia asta mai sunt 4-5 colegi, apoi sunt alti 5-10 care au si masini si prefera plimbarile cu masina (ca sa poata lua si copiii/famila). E nevoie doar de o scanteie ca miscarea asta sa prinda contur. De aceea i-am incurajat pe cei trei colegi care conduc sectia moto din RCR sa nu se dea batuti si sa construiasca de la 0. Decalajul 2 roti fata de 4 e f mare si nu va fi niciodata recuperat in RO, e practic imposibil, nu putem decat sa ne propunem sa ajungem la un nivel care sa nasca interes si in timp sa existe noi adepti. Acum ca exista si oameni nemultumiti e normal sa fie asa, eu cred insa ca in primul rand trebuie sa inteleaga corect lucrurile. Probabil ca distinsul nostru coleg Hondasan are niste asteptari mari de la RCR insa cum am mai amintit noi facem ceea ce solicita membrii actuali ai clubului, iar din 650 motociclistii ii numeri pe degete. Cine vrea sa-si faca o parere e invitat sa nu si-o faca de pe margine. Pentru a ne putea judeca e necesar ma intai sa facI parte din club, sa puI umarul la organizarea evenimentelor, dupa care potI comenta in voie. Membrii sectie vor decide daca noile proiectele propuse de noii veniti sunt mai bune decat cele ale echipei actuale. Personal nu ma sfiesc sa recunosc daca in R.C.R. e o problema dar nici nu pot accepta la infinit pareri care n-au legatura cu realitatea. Asist de multi ani la o serie de acuze care sunt nefondate sau in cel mai rau caz sunt bazate pe chestiuni punctuale sau pareri facute din auzite. Noi nu putem decat sa propunem niste evenimente, atat cat ne pricepem si cat putem sa le organizam. In 16 ani n-a plecat nimeni din club jignit ca e motociclist asa cum n-a fost nimeni privit ca ruda saraca indiferent cat de ieftina era masina cu care participa . Astea sunt povesti, posibil insa ca din exterior lucrurile sa para asa. Incercati insa o experienta personala, de membru in club , nu de spectator sau participant la un singur eveniment. Am apelat la motociclisti cu state vechi, care si restaureaza zic eu ff bine, stiu ca exista si altii, ramane doar ca toti cei cu aceasta pasiune sa-si dea mana si sa puna umarul la schimbarea situatiei. Minuni nu se pot face si daca nu vom uni toate fortele o sa ramanem la stadiu de proiect, chit ca exista 3-4 evenimente moto anuale reusite (ultimul cel de la Cluj). Daca lucrurile raman in stadiul actual de pierdut au de pierdut numai motociclsitii si zau ca e greu sa-i acuzi pe cei care organizeaza si participa anual la 20-25 de evenimente auto ca au vreo vina. Sarbatori fericite !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Situatia e f simpla, primele manifestari cu vehicule istorice s-au organizat in R

 

Situatia e f simpla, primele manifestari cu vehicule istorice s-au organizat in Romania in 1972, Au fost exclusiv dedicare automobilelor, fiind organizate de ACR asta era directia. Nici dupa 83 cand au aparut festivalul si raliul de la Sinaia situatia nu s-a schimbat, de aici am fost martor la majoritatea evenimentelor desfasurate pana in 89, ca spectator. Prezenta unei motociclete eu unul nu mi-o amintesc. In 92 ACR-ul a iesit din schema si a aparut primul club privat CVE, prin 95 cred a aparut si prima motocicleta (cu atas). Din 98 a aparut RCR, cu o motocicleta omniprezenta (BSA - dl Merisanu) in primii ani. Nu pot spune ca cineva a detestat motocicletele, mai curand nu a existat interes. Motocicleta respectiva s-a vandut si a urmat o mare pauza. Pana in 2012 cand lucrurile au inceput sa se schimbe. Asta e realitatea, probabil ca si spiritul rebel al motociclistilor a contribuit, coroborat cu procentul mai mare de colectionari moto care au fost preocupati dupa 89 de export decat al celor interesati de viata de club. Procentul de importuri moto in ultimii doi ani se situeaza in jurul lui 1%, chestia asta e o realitate care nu e influentata de ce face clubul x sau y. Tineti cont ca multi colectionari de motociclete nu au carnet sa le conduca, eu ma numar printre ei (sper sa ies de pe lista anul asta daca va fi timp), dar cel mai elocvent exemplu e dr Danciu care are cea mai mare colectie moto din tara si nu are carnet. In situatia asta mai sunt 4-5 colegi, apoi sunt alti 5-10 care au si masini si prefera plimbarile cu masina (ca sa poata lua si copiii/famila). E nevoie doar de o scanteie ca miscarea asta sa prinda contur. De aceea i-am incurajat pe cei trei colegi care conduc sectia moto din RCR sa nu se dea batuti si sa construiasca de la 0. Decalajul 2 roti fata de 4 e f mare si nu va fi niciodata recuperat in RO, e practic imposibil, nu putem decat sa ne propunem sa ajungem la un nivel care sa nasca interes si in timp sa existe noi adepti. Acum ca exista si oameni nemultumiti e normal sa fie asa, eu cred insa ca in primul rand trebuie sa inteleaga corect lucrurile. Probabil ca distinsul nostru coleg Hondasan are niste asteptari mari de la RCR insa cum am mai amintit noi facem ceea ce solicita membrii actuali ai clubului, iar din 650 motociclistii ii numeri pe degete. Cine vrea sa-si faca o parere e invitat sa nu si-o faca de pe margine. Pentru a ne putea judeca e necesar ma intai sa facI parte din club, sa puI umarul la organizarea evenimentelor, dupa care potI comenta in voie. Membrii sectie vor decide daca noile proiectele propuse de noii veniti sunt mai bune decat cele ale echipei actuale. Personal nu ma sfiesc sa recunosc daca in R.C.R. e o problema dar nici nu pot accepta la infinit pareri care n-au legatura cu realitatea. Asist de multi ani la o serie de acuze care sunt nefondate sau in cel mai rau caz sunt bazate pe chestiuni punctuale sau pareri facute din auzite. Noi nu putem decat sa propunem niste evenimente, atat cat ne pricepem si cat putem sa le organizam. In 16 ani n-a plecat nimeni din club jignit ca e motociclist asa cum n-a fost nimeni privit ca ruda saraca indiferent cat de ieftina era masina cu care participa . Astea sunt povesti, posibil insa ca din exterior lucrurile sa para asa. Incercati insa o experienta personala, de membru in club , nu de spectator sau participant la un singur eveniment. Am apelat la motociclisti cu state vechi, care si restaureaza zic eu ff bine, stiu ca exista si altii, ramane doar ca toti cei cu aceasta pasiune sa-si dea mana si sa puna umarul la schimbarea situatiei. Minuni nu se pot face si daca nu vom uni toate fortele o sa ramanem la stadiu de proiect, chit ca exista 3-4 evenimente moto anuale reusite (ultimul cel de la Cluj). Daca lucrurile raman in stadiul actual de pierdut au de pierdut numai motociclsitii si zau ca e greu sa-i acuzi pe cei care organizeaza si participa anual la 20-25 de evenimente auto ca au vreo vina. Sarbatori fericite !

 

Te inseli. 2 dintre oamenii ce detin cu multe procente peste ce are Dr. Danciu sunt 2 persoane ce le cunosc majoritatea celor ce sunt in "curentul" asta retro moto si anume colegul nostru co-forumist danyoldmoto si celalalt tip din jud. Galati ( nu-mi amintesc numele lui acum ), ce detine peste 70 de motociclete. Sunt multi oameni in Romania ce detin motociclete intr-un numar mult mai mare decat Dr. Danciu. Sa amintesc ca user-ul Rims ( Mihai Smirnov ) si-a deschis muzeu moto in Tulcea ? Cei ce detin motociclete in numar mare ori nu "umbla" pe forumuri cu profil moto ori li s-a scarbit de aluziile persiflante ale unora la adresa starii motocicletelor sau a modului de depozitare [ trebuie sa ne gandim ca acesti oameni au salvat de la topire niste motociclete ce inca mai pot dezmierda urechea si ochiul oricarui om - sunt oameni pe lumea asta care reconstruiesc ( ATENTIE, reconstruiesc, nu restaureaza/reconditioneaza ) o motocicleta doar daca au cateva piese ] . Deci curentul retro moto e bine definit la noi in tara. Daca Retromobil inca nu si-a gasit un om , dupa atatia ani de activitate , care sa cunoasca cel putin jumatate din colectionarii de motociclete clasice .... asta nu inseamna altceva decat dezinteres fata de curentul moto clasice. Retromobil ar trebui sa bata la poarta omului si sa-l faca sa inteleaga ca e benefic pentru el sa se afilieze Retromobil-ului, oferindu-i diferite beneficii, nicidecum sa astepte sa se prezinte omul la usa clubului "cersind" o atestare de vehicol istoric. Spectator si eu sunt si am 3 motociclete retro fabricate acum mai bine de juma' de veac dar nu vad cu ce m-ar avantaja afilierea la Retromobil avand in vedere ca platesc impozit ( pentru fiecare in parte ) aproximativ 20 ron pe an si folosesc numai una, nu pe toate 3.

Putem discuta la nesfarsit despre avantaje / dezavantaje cand vine vorba de "membru Retromobi".

Ai putea sa consideri discutia asta constructiva si pe viitor, dupa ce vezi cum anume se manifesta oamenii privitor afilierii la Retromobil, sa iei masuri ( e doar o parere personala ).

La Conacul dintre vii ar fi trebuit , dupa parerea mea , sa participe ( pe langa superbele vehicule pe 4 roti ) cel putin CZ-eta AKA "porcul".

PS : daca ti-ai face timp sa numeri userii ce detin motociclete clasice, de aici, de pe forumul asta, iti garantez ca ai gasi cel putin 100 .......dar cum timpul e scump......

........ chit ca exista 3-4 evenimente moto anuale reusite (ultimul cel de la Cluj).

Sarbatori fericite !

 

Sper ca te referi doar la cele din cadrul Retromobil.

Sarbatori fericite !

Editat de Lolo_ID
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bucur ca exista si alti oameni si noi avem un coleg de care nu stiti care are cca 50 de motociclete intr-un hambar langa Bucuresti si pe el l-am omis pt ca ma refeream la colectii de motociclete restaurate. Eu nu am facut niciodata comentarii ref stare dar pot spune ca sunt multe cazuri de oameni care au strans mai mult decat pot restaura in 5 vieti si pastreaza fiarele in conditii f proaste. Un exemplu e prietenul meu Mircea din Catelu a carui colectie a fost pradata de n ori de magneti si care trece de la un proiect la altul fara a finaliza de cele mai multe ori.

 

Retromobil si-a ales oamenii pe segmentul moto f bine, echipa poate fi largita, dar cu oameni care pot produce si altceva decat opinii.

 

Principalul beneficiu pe care-l ofera Retromobilul e faptul ca-ti da ocazia sa faci parte dintr-o mare familie, ai fost la Urlati si ai vazut cum sta treaba, oamenii se intalnesc, schimba impresii. Sau legat prietenii puternice si chiar casnicii in jurul acestui club. Oamenii intra in aceasta familie daca simt ca trebuie sa faca asta, nu pentru beneficii. Daca umblam dupa beneficii ramaneam in celalalt club unde asta era dezideratul principal : ce ne da ca sa mergem de la A la B sau nu se da nimic nu vin.

 

Ref Cezeta ti-am explicat ca nu am carnet si oricum cu cel mic prin ploaie pe 2 roti nu mi se pare o optiune. Daca stiam ca vine Messerschmitt-ul pe platforma ar fi fost o varianta.

 

Probabil nu sunt 3-4 , mai curand 4-5 evenimente, si nu, nu ma refer doar la cele RCR dar depinde ce intelegi tu prin eveniment, eu ma refeream la evenimente la care proportia motocicletelor de colectie e de peste 90%.

 

Sper sa nu gandeasca toti ca tine Lolo : impozitul e mic, atestatul e moca, taxa de mediu/drum nu exista , avantajele sunt 0 deci nu merita efortul sa-mi atestez motorul. Parerea mea e ca si macar de dragul statisticii ar trebui sa faceti asta, pt ca sa-mi fie iertat dar tara plina de pasionati fara motociclete atestate nu exista nicaieri in lume. E vorba de imaginea Romaniei in lume, pe domeniul asta, daca asta conteaza pentru voi si cred ca ar trebui sa conteze.

 

Si mai e inca ceva, Retromobilul nu si-a propus niciodata sa fie "partid unic" incurajam oamenii sa-si faca cluburi si daca doresc de pot afilia la RCR , exista numeroase cazuri de acest gen, ba sunt oameni care fac parte din 2 cluburi. Daca cineva cred ca poate face mai bine si mai mult il invit sa-si faca un club. RCR nu a facut decat sa puna la dispozitia pasionatilor de moto o structura nationala functionala, recunoscuta atat de statul roman cat si international plus resursele umane si materiale de care dispune. Imi pare rau dar mai mult nu se poate face, e nevoie de implicare si de multa munca, ceea ce colegii mei fac si o sa vedeti si anul asta ca vor reusi niste lucruri frumoase, Cunosc f bine genul de colectionar care se lasa f mult rugat sa vina la un eveniment/club/colectiv organizatoric, care are senzatia ca e buricul pamantului si restul sunt niste incepatori , care asteapta sa fie primit in club direct in conducere, cu famfara si covor rosu, au nevoie de statuie si laudatio la fiecare 5 minute, etc. Dati-mi voi sa stiu mai bine ca voi ca nu se face treaba cu acesti oameni. Din 1998 si pana acum RCR-ul s-a cladit cu oameni pasionati, care s-au inscris de buna voie, fara sa urmareasca vreun avantaj, care ar ramane tot cu noi si tot activi chiar daca sa zicem scutirea de impozit si restul facilitatilor ar disparea maine. Am pornit la drum cu 5-6 masini si astazi sunt atestate in Romania peste 1900. La ultimul eveniment au fost in toata tara 527 de automobile, motocilete si camioane. Stiu sunt tari in care se strang frecvent in acelasi loc de 4 ori mai multe dar noi ne raportam la istoricul acestei pasiuni in Romania unde niciodata pana anul trecut nu au fost 100 de participanti la un eveniment. La fel trebuie sa procedam si in sectorul moto, e o formula verificata, daca voi nu aveti incredere in ea va inteleg dar nu-mi puteti cere s-o schimbam.

 

Acelasi insinuari, reprosuri si acuze care le aud acum ref segmentul moto ( e drept din ce in ce mai rar) le-am primit si la fondarea clubului, ba presedintele CVE de la acea vreme a facut si intampinare la tribunal ca sa blocheze infiintarea RCR pe niste motive de te umfla rasul (dar pentru care am rata aproape total anul 1998).

 

Anii trec si noi stam de polemici, zau asa, am in fata inca un mandat de doi ani, va stau la dispozitie in orice problema si aveti tot sprijinul meu. Mihai va poate confirma ca l-am sprijinit si cand nu eram in conducerea RCR asa cum am sprijinit anul trecut un eveniment care nu era in calendarul nostru tocmai pentru ca apreciez faptele si nu vorbaria. Nu pierdeti vremea pentru ca e pacat, pentru voi, noi ne vedem de drumul nostru si fara sa par lipsit de modestie , cred ca e drumul bun.

Editat de AUTOMOBILIA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hristos a Înviat!

 

Discutând la obiect despre Retroparadă - au fost motociclete în mai multe locuri (Bucureşti, Piteşti, Cluj, etc.).

 

Discuţii despre RCR: Bogdan şi Tudor au sintetizat în mare parte ceea ce este de spus.

Aş avea câteva mici adăugiri, unele trebuie neapărat subliniate/îngroşate.

Nimeni din Club nu a desconsiderat partea moto din Club. Atâta timp cât preşedintele Retromobil Club România, Bogdan Coconoiu (tot nu înţeleg de ce lumea se referă la userul "automobilia" în mod persiflant, e un simplu user) deţine un scuter Cezeta 175, iar vicepreşedinţii Ovidiu Ionescu şi Florian Marin au în posesie Ural M62 şi respectiv una din cele mai mari colecţii de scutere Vespa din ţară, cred că putem concluziona cu propoziţia de mai sus: Nimeni din clubul RCR nu a desconsiderat partea moto. În club, toţi suntem egali. Doar că unii îşi rod unghiile pe margine şi comentează în mod total neavenit, fără să schimbe o vorbă cu oamenii din club şi în mod special cu cei din Secţia Moto.

Din păcate, Bogdan a spus un adevăr cu care eu m-am confruntat: există dezinteres din partea deţinătorilor de motociclete în crearea unei ramuri puternice. Dezinteresul poate fi rezultatul unei lipse de timp, de bani sau este pur şi simplu o delăsare. Îmi pare rău că trebuie s-o spun, dar după ce membrii RCR au aprobat în unanimitate şi într-un mod entuziasmant (adică toată suflarea - automobilişti, motociclişti sau posesorii de alte drăcii din club) taxa de atestare 0 pentru motociclete (în condiţiile în care până atunci toată lumea comenta asupra taxei), nu au fost mai mult de 10-15 atestări în ultimii doi ani, în afară de cele ale membrilor Secţiei Moto (dacă greşesc, să mă corecteze Bogdan C.). Pentru mine, asta înseamnă dezinteres. Să nu mai spun că m-am rugat de lume să le atestez motocicletele şi oamenii nici măcar nu-mi trimit de luni de zile o copie după cartea de identitate şi 4 fotografii. Şi atunci ce pretenţii să mai aveţi?

Secţia Moto a RCR este formată din 6 membrii.

Am spus asta pentru a răspunde postului lui Laurenţiu Lolo. Retromobilul a oferit destule beneficii motocicliştilor. Nu poate să ofere salariu sau alte bonificaţii celor care vor să-şi atesteze motocicletele. Oamenii din Retromobil - Secţia Moto au depus destul interes, dar nici nu mai rugăm de oameni. Şi nici nu mai stăm după posesorii de motociclete, aşteptând să "cerşească" atestarea, din contră, am depus noi toate diligenţele pentru ei, dar îmi pare rău, nu pot să mă duc să mă duc la dracu-n praznic pe motorina mea să-i fac un scan la o carte de identitate. Atâta timp cât de pe margine suntem bravi şi ne bătem cu pumnii-n pieptul de aramă şi propunem câte-n lună şi stele, iar la invitaţia mea de a merge împreună cu mine să încercăm să demarăm rezolvarea la probleme iar răspunsul "bravilor" să fie mereu la unison: "a, eu nu mă bag frate, nu mă pricep şi nu mă bag şi nici nu am timp sau bani de cheltuit pe chestia asta, dar trebuie voi s-o faceţi", atunci domnilor să nu aveţi pretenţii. Dacă pe posesorii de motociclete nu-i interesează, de ce aş sta să mă umilesc la poarta lor? Iar dacă RCR nu şi-a găsit încă omul potrivit pentru dezvoltarea ramurei retro, te rog să vii la noi şi s-o faci mai bine. Ai tot sprijinul meu, al lui Tudor şi al celorlalţi din Secţie.

Lolo, să nu uit - spui că există dezinteres şi că nu vrem - de curiozitate, fă tu o listă cu 100 de oameni de pe forumul ăsta, posesori de motociclete clasice. Susţine tu astfel dezvoltarea motocicletelor retro şi cel puţin, Secţia Moto o să-ţi mulţumească.

Cât despre dl. Smirnov, stai liniştit, am vb. pe tema Muzeului şi o s-o mai facem. Politica paşilor mărunţi, dar buni, eu cu colegii mei de la RCR o considerăm justă.

Editat de m72ihai
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motociclete sunt,oameni mai putini si timp mai deloc...asta cel putin din punctul meu de vedere.

 

Timpul meu a ajuns sa fie foarte limitat incat uneori sa ma lipsesc de vizionarea fiarelor din garaj..nu doresc asta nimanui!!Sa stii ca ai in garaj anumite fiare si sa nu ai timpul necesar sa le examinezi..darmite sa pui mana sa le mai faci ceva.

Fiecare trebuie sa isi castige existenta..dar eu din cand in cand..pe langa mai pun un fier langa cele din garaj

 

NU aruncati cu pietre in cei care incearca sa va dea un ajutor...Nu fac lobby nimanui...dar din afara se vede altfel.Sunt membru simpatizant RCR din 1998 cand m-am si intalnit cu Bogdan la Salonul auto....si din ce imi amintesc am discutat putin pe tema vechiturilor.

Asa ca puneti gheara pe munca si pe atestari...ca nu o sa va para rau...mai tarziu

Discutile pe forum la iarna cand e ziua scurta

 

Pa si pusi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Mirciule. Pune la dospit sticluţa de farmece.

 

Nimeni nu aruncă cu pietre, asta este o percepţie greşită. Orice formă de ajutor este binevenită.

Gheara pe muncă o punem fiecare în interes personal, trebuie să ne întreţinem familiile şi asta este primordial. Activităţile RCR (în afara expoziţiilor statice/tematice/etc.) se fac pe baza voluntariatului şi a măruntului din buzunare, nu este nimeni retribuit (în afara firmei de contabilitate şi a avocatului - oricum nu-s membrii). Aşa că punem suflet şi muncă în limita decenţei şi a posibilităţilor materiale/temporale.

 

Triumphul tău este atestat?

Btw, o situaţie transparentă a atestărilor în ultimii 2 plus începutul anului 2014, de când a fost eliminată taxa:

2012 - 13 atestate emise, din care 2 moto importate. O moto a unui nonmembru;

2013 - 9 atestate, din care 2 moto importate. 3 moto aparţinând unor nonmembrii;

2014 - 3 moto atestate, din care 2 ale unor nonmembrii.

 

În total 6 motociclete atestate, aparţinând unor persoane care nu-s membrii ai RCR. Ăsta este interesul (o fi mult, o fi puţin).

 

Puteau fi mai multe motociclete atestate? Sunt sigur, dar atâta timp cât unii posesori de motociclete nu simt un beneficiu pecuniar rezultat din atestare, nu îi interesează acest lucru. Iar noi (mă repet, dar nu am ce face), nu suntem acum în situaţia în care să plătim oamenii să le atestăm vehiculele.

Se lucrează pe partea legislativă - documentarea provenienţei motocicletelor fără acte sau atestarea vehiculelor cu 30 de ani vechime de la data ieşirii din fabricaţie a individualităţii şi nu a modelului. Nu putem să bătem din palme şi să rezolvăm totul peste noapte.

 

Şi mi-am mai adus aminte de pasajul referitor la dezinteresul faţă de motociclete - dl. Cristi Luca, trezorierul Clubului, are în posesie un Carpaţi C1 conservat perfect (are undeva la 400 km reali), iar dl Dan Cazacu, preşedintele fondator al RCR, are un Triumph interbelic - cu ceva eforturi financiare din partea dânsului, proiectul de restaurare va fi finalizat şi o să-l expunem la 2 roti istorice, pe 30 august.

 

Rog un moderator să mute discuţiile (începând cu postul dlui. HondaSan la topicul Retromobil, cred că acolo pot fi discutate mai în amănunt aspectele).

Şi cine are nevoie de orice informaţie, o poate face aici sau PM/0723565973.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun am mutat polologhia asta sterila dintr-un topic despre un eveniment vehicule clasice(Retro Parada Primaverii 2014).

Aici sunt conditiile pentru atestarea motocicletelor http://www.retromobil.ro/procedura-de-atestare-a-vehiculelor-istorice.php

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am vreme sa-mi revars sentimentele si sa tin speechuri despre lucruri limpezi. Poze si copie de talon si atesti fierul. Vrei sa faci parte dintr-o asociatie de posesori de vehicule vechi ai toate datele problemei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Pot confirma si eu, procesul de atestare este simplu si gratuit. Nu am nici un beneficiu, dar am o mandrie ca detin o motocicleta istorica, si sincer mi-a dat un impuls de a termina mai repede si celelalte 3 proiecte istorice pe car ele am in derulare :).

Hai noroc si la mai mare :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

iaca si primul eveniment la care am participat, Grand Prix-ul de sambata, de la AMC Kart :)

frumos fu, chiar daca am fost singura motocicleta; asa ca daca nu va mobilizatri si altii pe viitor, o sa ma supar si trec si eu la auto :P

 

post-43929-0-18778600-1405334961_thumb.jpg

post-43929-0-01156500-1405334969_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...