Sari la conținut

Postări Recomandate

Va salut!

 

Treaba sta in felul urmator:

- Pacient: Chinezesc de 125 cmc, 4T, 4000 km reali (facuti de mine, de nou)

- Simptome: Ulei mult in furtunul de drenaj al separatorului de ulei, variatii de turatie la mers in gol NUMAI LA CALD

- Afectiunea: ????

 

Aveti vreo idee?

 

Va multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Motul 300V 10W40

Schimbat acum 400 km

Nivelul e corect, adica a scazut cu cantitatea care s-a dus pe separator

Compresie.... trebuie sa verific. Dar nu cred ca e asta, scuterul porneste imediat la demaror, trage bine, nu scoate nici un pic de fum, nici la cald, nici la rece.

Problema e mai veche, am fost convins ca e carburatorul (l-am considerat ca fiind responsabil pentru mersul "imprastiat" la relanti). Intre timp l-am schimbat cu unul nou, inclusiv cot de admisie, izolator si garnitura. Parea sa fie "aer fals", dar nu a fost de acolo.

 

Am mai inlocuit (provizoriu, luate de pe scuterul fiului meu, scuter identic, care merge foarte bine): bobina de inductie cu cablu IT, pipa si bujie, releu regulator.

 

Ce e ciudat ca furtunul care vine de la capacul de tacheti spre separator este COMPLET USCAT, nici o urma de ulei. Pe unde naiba vine uleiul ala mult?

 

Multumesc pentru interes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai culcat cumva scuterul pe partea stanga.....? mers neregulat la cald: socul electric nestrans,garnitura lipsa,mizerie in carburator la partea de ralanti.....

 

Nu, 0 cazaturi pana acum (slava Domnului).

Socul a fost "suspect principal" multa vreme pana cand:

1. Am schimbat socul pe carburatorul vechi. Rezultat = 0 Acelasi mers

2. Am schimbat carburatorul cu unul NOU, din magazin (exclus mizerie), cu soc cu tot. Acelasi comportament...

 

@fara roti - M-am uitat si la tacheti. Pare totul in regula acolo, am refacut jocul (pe evacuare era 0,15 si l-am facut 0,12, pe admisie nu a fost nevoie de umblat). Camele par neatinse (deh, au fost unse cu ulei "nobil"). Daca ar mai fi ceva de verificat in zona tacheti / ax cu came / lant distributie, va rog sa imi spuneti. Dar ceva care sa aibe legatura cu "fenomenul" ...

» Post actualizat in 17 Jul 2017 20:34

Cred ca e normal sa informez comunitatea despre stadiul sitiuatiei, mai ales daca au aparut schimbari importante:

 

Mersul in gol s-a stabilizat. Cu ajutorul unuui amic care are imaginatie mai bogata decat a mea am descoperit cauza. Furtunul de vacuum de la cotul de admisie catre "bifurcatia" (nu stiu sa o numesc altfel) catre pompa de sprit si pompa de benzina era larg chiar la piesa de ramificatie. Am taiat 1 cm din el, s-a etansat mult mai bine si... acum merge rotund in orice regim, si la cald si la rece.

 

Ramane misterul cu uleiul care ajunge in cantitati prea mari in separator. Daca aveti idei, va rog...

 

Oricum, multumesc celor care s-au interesat de probleme

 

Cu stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut, am achizitionat un scuter Honda Ruckus/ zoomer 49 cmc, cine are asa ceva....??? as dori ceva modificari la acest model si cine a mai facut astfel de transformari. Prin alte tzari straine acest model este extrem de apreciat.....(youtube) tuning etc.... O zi buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...

Salut. Am primit recent un scuter vespa et125 din 2000 nefuncțional. Stă de câțiva ani nefolosit. Am înlocuit bateria și am încercat să pornesc .

Până acum am văzut d învârte, are scanteie. Prima problema par sa fie furtunele scoase. Nu știu unde să le conectez. Am un furtun ce vine din filtrul de aer și altul ce duce la robinetul pt benzina.

 

Îmi spune vreun coleg cum rezolv problema .

Multumesc

post-86443-0-53836500-1521894899_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

furtunul negru conectat la stutul liber de la gatul de admisie,cel transparent la sursa de benzina: robinet vacuumatic,rezervor sau filtru de benzina care iese din rezervor(dupa caz)...oricum trebuie pus la punct,probabil curatat carburator schimbat filtru(sau spalat,curatat) de aer......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulțumesc pentru îndrumare.

 

Am conectat așa furtunele și acum am următoarea problema. Nu face vacuum. Robinetul vacuumatic funcționează pt. Că am tras aer pe furtun și curge benzina.

 

Aveți idee ce sa fac mai departe ?

 

Multumesc

» Post actualizat in 25 Mar 2018 16:20

Mulțumesc pentru îndrumare.

Am conectat așa furtunele și acum am următoarea problema. Nu face vacuum. Robinetul vacuumatic funcționează pt. Că am tras aer pe furtun și curge benzina.

Aveți idee ce sa fac mai departe ?

Multumesc

Cred că am găsit problema. Tubul citit dintre carburator și cilindru (manifoldul) are crăpături .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salve,

caut si eu pe cineva priceput sa-i dea de cap unei Forza 250i 2006. Pare ca s-a ciufulit clapeta de acceleratie, care are incorporata si un modul de ralanti.

Buba e ca nu mai tine ralanti-ul si ma incurca tare la mers incet sau la stopuri. Cateodata se aprinde si FI-ul, probabil tot de la eroare injectie sau ce o fi.

Clapeta SH nu gasesc, varianta cu ABS iar noua nu pot cumpara din cauza pretului.

Si cateodata, pe la 80-90 da sa patineze cureaua pe fuliile variatorului. Cureaua este noua, pe original si ma gandesc la uzura acelor fulii. Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Eu am un scuter chinezesc Yiben de 49cc. Aveti idee daca filtrele sunt universale pentru ... orice scuter de 49cc ?

As vrea sa-l servisez singur, cu un prieten si nu prea stim ce piese sa luam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chinezariile de 49 4T au cam acelasi motor, copie de honda GY6. Si nu are saracuml decat un filtru de aer (se spala cu detergent de vase si se imbiba cu ulei de motor), filtrul d e ulei e o sita pe care o cureti si o pui la loc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare, Am un Piaggio Beverly 200/2003 la care bujia nu are nicio activitate. X-(

 

Din ce am observat modelul are un ECU aci604.01 58054r. Stie cineva cum sa il verific pe acesta?

 

Deasemenea bobina cand o alimentez de la o baterie, nu ajunge niciun impuls catre bujie pentru scanteie. Doar o scanteie cand este conectata, si atat (de parca ar fi in scurt)

 

Stie cineva un electrician la care sa pot apela in acest caz?

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, Am un Piaggio Beverly 200/2003 la care bujia nu are nicio activitate. X-(

 

Din ce am observat modelul are un ECU aci604.01 58054r. Stie cineva cum sa il verific pe acesta?

 

Deasemenea bobina cand o alimentez de la o baterie, nu ajunge niciun impuls catre bujie pentru scanteie. Doar o scanteie cand este conectata, si atat (de parca ar fi in scurt)

 

Stie cineva un electrician la care sa pot apela in acest caz?

 

 

Uite aici o schemă mult simplificată a instalației electrice :

 

 

post-54983-0-59992000-1528647236_thumb.jpg

 

Deci de verificat în ordine :

 

- CDI

- bobină inducție

- senzor

- contact

 

Am și eu un Beverly din 2002, până acum n-am avut probleme de pornire, dar...italienii s-au complicat la acest model, i-au montat, părerea mea inutil, TPS senzor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, Am un Piaggio Beverly 200/2003 la care bujia nu are nicio activitate. X-(

 

Din ce am observat modelul are un ECU aci604.01 58054r. Stie cineva cum sa il verific pe acesta?

 

Deasemenea bobina cand o alimentez de la o baterie, nu ajunge niciun impuls catre bujie pentru scanteie. Doar o scanteie cand este conectata, si atat (de parca ar fi in scurt)

 

Stie cineva un electrician la care sa pot apela in acest caz?

 

La bobina nu este de ajuns sa-i dai curent ca sa dea scanteie, sunt mai multe treburi angrenate acolo. Tu cand cand ii dai curent bobinei chiar o pui in scurt iar la bobinele de aprindere electronica e problema daca stau conectate permanent la curent, se supraincalzesc imediat. In timpul functionarii bobinele de inductie de la aprinderile electronice stau alimentate anumite momente si asta doar pt o fractiune de secunda, din acest motiv nu se ard.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La bobina nu este de ajuns sa-i dai curent ca sa dea scanteie, sunt mai multe treburi angrenate acolo. Tu cand cand ii dai curent bobinei chiar o pui in scurt iar la bobinele de aprindere electronica e problema daca stau conectate permanent la curent, se supraincalzesc imediat. In timpul functionarii bobinele de inductie de la aprinderile electronice stau alimentate anumite momente si asta doar pt o fractiune de secunda, din acest motiv nu se ard.

 

Corect! La vechile sisteme de aprindere exista un anume ruptor distribuitor care chiar asta făcea: „rupea” adică alimenta și întrerupea alimentarea cu curent în bobina de inducție pentru crearea înaltei tensiuni (aprox. 17.ooo-18.ooo volți) necesari scânteii din bujie și distribuia scânteia în funcție de schema de funcționare a cilindrilor. Acum acest rol a fost preluat de către CDI (sau ECU).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect! La vechile sisteme de aprindere exista un anume ruptor distribuitor care chiar asta făcea: „rupea” adică alimenta și întrerupea alimentarea cu curent în bobina de inducție pentru crearea înaltei tensiuni (aprox. 17.ooo-18.ooo volți) necesari scânteii din bujie și distribuia scânteia în funcție de schema de funcționare a cilindrilor. Acum acest rol a fost preluat de către CDI (sau ECU).

 

Asa este dar este o diferenta fundamentala intre aprinderile cu platina (ruptor) si aprinderile electronice. Bobinele de inductie pt aprinderile cu platina au rezistivitate 8-9 ohmi si stau alimentate in mod continuu (plus pe contact) in timp ce bobinele de inductie pt aprinderile electronice au rezistivitate sub 4 ohmi si deja se merge intens pe rezistivitate de 0,7-1 ohm. La aceste bobine de inductie alimentarea si totodata ruperea se face doar in momentul in care CDI sau ECU primeste semnal de la senzorul de aprindere. Astfel bobinele de inductie pt aprinderile electronice stau foarte putin timp alimentate, daca ar sta alimentate cu plus permanent de la contact cum este la aprinderile pe platina s-ar incinge pana s-ar topi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite aici o schemă mult simplificată a instalației electrice :

 

 

attachicon.gifschema.jpg

 

Deci de verificat în ordine :

 

- CDI

- bobină inducție

- senzor

- contact

 

Am și eu un Beverly din 2002, până acum n-am avut probleme de pornire, dar...italienii s-au complicat la acest model, i-au montat, părerea mea inutil, TPS senzor.

Am rezolvat. Piaggio pentru ca sunt ravnite de catre hoti prin Italia i-a fost montat un antifurt pe CDI ce taie scanteia catre bujie in cazul in care nu ai cheie. Sistemul nu este complicat, poate fi gasit si la alte mobre/masini inca din anii 2000

Bujia in teorie primeste impuls de la magnetou, daca magnetoul nu reuseste sa faca fata curentului cerut de catre bobina, foloseste surplus de curent din baterie.

 

La mine problema era de CDI care a fost inlocuit si acesta pe care il am nu are limitari. Ce pot spune e ca reactioneaza mult mai bine in accelerare fata de cel pe care l-am avut montat si care a mers cateva saptamani. Conectarea se face doar la 4 fire si nu mai este nevoie de restul.

 

 

 

La bobina nu este de ajuns sa-i dai curent ca sa dea scanteie, sunt mai multe treburi angrenate acolo. Tu cand cand ii dai curent bobinei chiar o pui in scurt iar la bobinele de aprindere electronica e problema daca stau conectate permanent la curent, se supraincalzesc imediat. In timpul functionarii bobinele de inductie de la aprinderile electronice stau alimentate anumite momente si asta doar pt o fractiune de secunda, din acest motiv nu se ard.

cam asa ceva :)

» Post actualizat in 20 Jun 2018 04:47

btw... odata cu schimbarea CDI ului nu mai am semnalizari si in comparatie cu restul mobrelor cu care am mai mers, nu mai sunt atat de fasnet. X-( Semnalizatorul a ajuns mai rapid decat acceleratia.

Ca sa il folosesc pe cel actual (aprilia sportcity 200) au fost legate doar 4 fire, restul sunt in aer. Stie cineva ce fire trebuie conectate ca semnalizarea sa functioneze precum se intampla inainte de inlocuirea CDI-ului original?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Va rog sa imi sugerati niste idei.

 

Am luat din Germania un Peugeot Elyseo, 2003, a mers la test, a mers cand a fost adus in Romania, a ajuns pa mine nu a mai pornit.

 

Nu are scanteie. Benzina scoate, electromotorul invarte, a mers pe drumul variantelor. Presupunea bobina, am schimbat bobina.

 

Maine urmeaza sa schimb si bujia.

 

Dar mai vreau idei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O luam treptat.

 

Nu are cric lateral, nu am gasit nici un senzor pentru asa ceva.

 

Am luat de la capatul totul, meticulos. Bateria rezonabila, incarcata peste noapte, bujie noua, sigurantele sunt bune, nu ajunge curent la bobina.

 

Ce sa urmez?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...