Sari la conținut

BUCURESTI - SECTOR 4 - BENNY MOTORS SRL - service general


buzoianu
 Share

Postări Recomandate

Benny Motors a luat fiinta in urma cu 2 ani din pura pasiune pentru tot ce inseamna sportul pe 2 roti. Ne straduim sa oferim satisfactie ficarui client ce ne calca pragul si acest fapt ofera garantia unui serviciu de calitate. Indiferent de tipul de vehicul, puteti fi siguri ca personalul nostru din service este pe deplin calificat si va vor oferi un serviciu de prima clasa indiferent daca va deplasati pe o motoreta sau pe un superbike.

Avem stoc permanent de lubrifianti, filtre, bujii, mansoane, simeringuri, baterii, alarme cu pager si module GSM, GPS trackere, montam xenoane moto cu preturi incepand de la 180 de lei

 

Urmariti pe site-ul nostru ultimele oferte www.servicemotociclete.com

Atasat puteti vedea cateva fotografii cu o parte din stocul nostru si o parte din motocicletele care au trecut pe la noi

NOU !!! putem aduce de asemenea piese auto de la cei mai mari importatori din Romania

 

In perioada iernii, puteti beneficia de discount-uri la diverse operatiuni de service, consumabile, accesorii, modificari cat si transport gratuit la service in functie de valoarea serviciilor solicitate.

 

Deasemenea, avem si o oferta avantajoasa de cazare moto pentru toata iarna (vezi link semnatura).

post-46696-0-44805300-1320328456_thumb.jpg

post-46696-0-67108300-1320328463_thumb.jpg

post-46696-0-09376100-1320328485_thumb.jpg

post-46696-0-66888100-1320328491_thumb.jpg

post-46696-0-61654600-1320328496_thumb.jpg

post-46696-0-91240100-1320328507_thumb.jpg

post-46696-0-04447000-1320328518_thumb.jpg

post-46696-0-32820500-1320328526_thumb.jpg

post-46696-0-29942800-1320328536_thumb.jpg

post-46696-0-01257400-1320328544_thumb.jpg

post-46696-0-83632600-1320328712_thumb.jpg

post-46696-0-92833500-1320328733_thumb.png

post-46696-0-37889300-1320328799_thumb.jpg

Editat de buzoianu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
  • 1 month later...

Din 15 aprilie 2012 vom avea pe stoc alarme moto cu pager si senzor de perimetru la numai 499 de lei cu montaj inclus.

 

Specifications

 

1.remote distance :3000M

2.motorcycle alarm has separate adjustable microwave sensor

3.FM motorcycle alarm

 

Motorcycle Aalarm Basic Feature:

 

1.Learn code mode,outside learning switch, microwave detection;

2.Motorcycle finding, Help calling, Anti-hijacking;

3.Voice and vibration alarming of remote control;

4.Remote start engine,Emergency Release;

5.Remote engine cut off,Alarm Pause;

6.Trigger memory;power down memory;

7.Waterproof main unit;

8.Responding distance up to 3000 meters, transmitting distance up to 1000 meters;

9.Multiple color background light of pager;

10.Remote adjusting of sensitivity;

 

Technique parameters:

 

1) Static current: =6.5mA;

2)Working frequency: 315 -433.92 MHz;

3)Operating temperature:-30C~+60C;

post-46696-0-09698800-1333703722_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 years later...
Salutare !


Avand in vedere experienta pe care am avut-o cu acest service, m-am gandit ca cel mai corect este sa povestesc sub forma unui review.


Am avut o problema mai veche cu motocicleta (este vorba despre un hornet din 2005) cu partea electrica / incarcarea, in sensul ca imi descarca bateria cam la 2-3 zile de mers, dupa ce o lasam pe redresor si o incarcam complet. Ma trezeam ca nu mai porneste si ma lasa in drum pe unde aveam treaba. Efectiv ajunsesem sa dau bateria jos aproape la fiecare iesire, s-o iau in casa si s-o pun pe redresor.


Dupa multe incercari esuate de a gasi problema, am testat cu baterie noua, am testat cu 2 releuri (functionale) de pe alte motociclete, fara niciun rezultat. Incarcarea nu voia sa sara de 12.7V la relanti si de 11.5V pe la 5K turatii. Mai ramasese doar statorul sa fie de vina, dupa cata pricepere aveam eu in domeniul asta.


Intr-o buna zi cu soare, cu bateria incarcata, ies la plimbare si ma trezesc ca incep sa-mi palpaie toate luminitele in bord, sa se dea peste cap acul de la rotatii si sa mi se opreasca motocicleta in mers, aproape ca ma aruncase de pe ea.


In momentul ala mi-am dat seama ca e cam serioasa treaba si puteam s-o patesc foarte rau.


Intr-un final ma hotarasc sa merg la un service, sa se uite un personal autorizat si profesionist. Si ma duc la BennyMotors, care acum au service-ul undeva pe la Republica, in incinta Rams Bussiness Park.


Sun la ei, le explic ce mi s-a intamplat, oamenii foarte amabili ma cheama in service sa vada despre ce este vorba.


Ajung la ei intr-o marti dimineata, pe la ora 9, in speranta ca pana seara poate se rezolva. Initial am vrut sa stau acolo, sa vad si eu despre ce e vorba si ce naiba are motorul de face asa. Au venit cu un aparat de masura, cu motorul pornit si la relanti dadea 12.5V si turat scadea la 11.7V. Si in fine, mi-au zis ca au multe motociclete in service si ca nu se pot ocupa chiar in momentul ala, ca trebuie sa-l las acolo si ma suna ei cand gasesc problema. Am zis ok, mi-am chemat un taxiu si am plecat acasa.


Trece ziua de marti, trece miercuri, iar joi pe la pranz, primesc telefon si mi se spune ca s-a gasit problema, este releul de incarcare. Lucru foarte ciudat, pentru ca dupa cum am spus si mai devreme, incercasem deja doua releuri fara niciun rezultat. Ma rog, mi se ofera posibilitatea de a cumpara un releu nou prin intermediul lor sau sa-mi cumpar singur de unde vreau eu.


Le zic ca doresc sa cumpar prin intermediul lor ca nu am nici timpul si nici cunostintele necesare despre ce tipuri exista si care se potrivesc si care nu, nici care e de calitate sau chinezesc.


Pana la urma ne intelegem sa comandam un TourMax in valoare de 363 de lei, care din ce mi-au spus ei, nu este nici original dar nici chinezesc, este un aftermarket foarte ok. Piesa trebuia comandata si avea sa vina miercuri, asa mi-au spus la telefon. Motocicleta statuse deja de 2 zile in service, iar dupa 2 zile sunt informat ca trebuie sa mai astept inca 6 zile. Zic ok si la treaba asta, macar sa fie functional si sa nu mai am probleme.


Pe langa releu, am fost informat si despre manopera / diagnostic, care se calcula in ore muncite si mai exact 3 ore. O ora fiind 70 de lei, deci 210 lei in total.


In momentul ala deja a inceput sa mi se para dubios cand am auzit 3 ore, eu cel putin care nu am nicio calificare sau experienta in domniul asta, pot sa demontez releul in 4 minute pe ceas, cu ochii inchisi. Sa-l pun pe alt motor sa vad daca incarca, inca 5 minute. Sa-l masor cu aparatul sa zicem inca 10 minute daca iti tremura mainile.


Dar ce se intampla cu diferenta pana la 3 ore ? M-am gandit ca oamenii au stat si au cautat pe tot traseul electric si au facut zeci de masuratori si au verificat mai multe lucruri, din moment ce le-a luat 3 ore sa afle ca este releul buba.


In fine, astept pana miercuri. Miercuri pe la ora 12 la pranz, le dau un telefon sa intreb ce se intampla, daca a venit releul, merge, e totul ok ? Mi se spune ca releul inca nu a ajuns, cel mai probabil o sa fie livrat mai tarziu cand ajunge curierul, ca voi primi telefon cand a ajuns. Zic ok, astept telefon. Pe la ora 16, primesc telefonul si mi se spune ca nu mai ajunge releul, ca vine maine, adica joi.


Deja in momentul asta ma gandeam sa ma duc sa iau motocicleta din service si sa nu mai facem nimic, dar zic ok, astept pana maine.


Vine si ziua de joi, se face iarasi ora 12, niciun semn, se face ora 13 ... dupa 14 ... deja nu mai puteam. M-am imbracat, fara anunt in prealabil, iau taxiul si ma duc acolo sa-mi iau motocicleta, indiferent de situatie. Cand ajung acolo, tipul care se ocupa de ea, tocmai monta releul. L-am rugat sa-mi arate si mie pe aparat ca incarca si, incarca foarte bine 13.5V si 14V cu ea turata. In gandul meu nu mai conta nimic, motocicleta mergea si putea sa plec cu ea.


Le dau 210 pe manopera si 363 de lei pe releu, in total 573 de lei.


Plec fericit, toate bune si frumoase, problema se rezolvase, se pare ca ambele releuri cu care incercasem in trecut sa testez singur, erau probabil defecte.


Trece ziua de joi, vineri am mers cu el sa zic, o ora pe ceas, dupa a venit weekendul cu Pastele si am plecat din oras (nu cu motocicleta).


M-am intors duminica. Ma gandesc sa facem o plimbare, eram cu prietena, dupa o ora si ceva de mers prin oras, toate bune si frumoase, cand ma indrept spre casa, imi moare motocicleta in mers, incep iarasi toata luminitele s-o ia razna, acul se dadea peste cap si motocicleta nu mai putea fi accelerata. Am venit cu ea acasa la relanti intr-a doua. Aceleasi simptome ca inainte s-o duc in service.


Trece si ziua de duminica si luni dimineata il sun pe un prieten care nu este mecanic de meserie, dar este pasionat de tot ce insemna mecanica moto/auto si stie mult mai multe decat mine in domeniul asta. Ii spun si lui ce mi se intampla, vine la mine in fata blocului, se apuca si demonteaza motocicleta (ii da rezervorul jos, carenutele de pe margine) si incepe si masoara. Lucru care a durat, sa zic o ora, in conditiile in care am mai stat si de vorba si am mai frecat-o aiurea pe acolo.


Dupa ce masoara incepe si se uita pe acolo si gaseste o siguranta arsa. De fapt topita, nu arsa, care arata cam asa :


wMAR1Y6.jpg


Norocul meu a fost ca mai exista o siguranta de rezerva intr-un compartiment, fix sub pozitia celei arse. Dupa ce a pus cealalta siguranta, motorul a inceput sa mearga ca uns, sa nu mai palpaie toate luminile pe el si sa incarce ceas.


Nu stiu cum sa explic mai clar, siguranta asta este foarte accesibila, dai saua jos, ridici o protectie de silicon si o gasesti acolo, plus ca era si una de rezerva dedesupt. Ma gandesc logic ca are o siguranta de rezerva tocmai pentru ca este foarte probabil sa se arda si s-o poti schimba imediat, tocmai de aceea si accesul foarte simplu catre ea. In fine.


Prietenul meu imi spune "testeaza si releul vechi, de curiozitate". Cel pe care cei de la BennyMotors mi-au spus ca este prajit la telefon, ba chiar mi-au scris si cu markerul pe el ca este prajit. Leg releul vechi pe motocicleta si pun aparatul de masura, releul incarca 13.5V la relanti si 14V turat ...


In momentul ala mi-am dat seama ca am dat 210 lei pe un diagnostic gresit si 363 de lei pe o piesa care nu necesita inlocuire. Si pe langa asta, mi-am dat seama si ca de fapt s-a lucrat probabil undeva la 30 de minute realistic vorbind, si 2 ore si jumatate au fost umflate din oficiu. Din moment ce nu au verificat o banala siguranta, era clar ca nu au verificat absolut nimic pe motor, decat releul. Probabil de la anumite miscari, siguranta aia mai facea contact cateodata si a bagat curent fix cand au incercat cu alt releu.


Ma hotarasc sa-i sun pe cei de la Benny, sa le explic ca problema mea era o siguranta belita si nu releul. Telefonul a avut loc miercuri sau joi, deci la 3 zile dupa ce montasem siguranta noua. Si in prima faza mi se spune ca releul meu vechi nu incarca in parametrii, de la a fi prajit, devenise un releu care nu incarca in parametrii. Desi cand am dus motorul in service, in prima zi, eram toti de fata cand au masurat si baga 11V cu el turat. N-am avut niciodata intentia sa ma cert cu ei sau sa le reprosez ca mi-au bagat pe gat 3 ore de munca la un lucru care dura maxim 10 minute, pur si simplu am vrut sa le explic ce s-a intamplat si sa gasim o intelegere de comun acord. Mi-au spus sa ma intorc cu el in service sa se uite si ei. Toata saptamana trecuta a plouat incontinuu si in weekend la fel, am reusit sa ajung abia azi la ei, luni fiind.


Platisem aproape 600 de lei si problema mea era in continuare nerezolvata (de catre cei de la Benny), trebuie de fapt schimbata o siguranta.


Ajung acolo, prima data vine tipul care se ocupase de motor si-mi spune ca de fapt si el imi schimbase o siguranta d-asta si ca ceva de pe traseu o topeste. Si zic ok, si ce facem in cazul asta ?

La telefon au omis sa-mi spuna ca au schimbat siguranta, lucru pe care eu nu-l cred oricum. Siguranta aia e topita de mult timp si n-a verificat-o nici dracu. Chiar si daca mi-ar fi schimbat ei siguranta, inseamna ca dupa 2 zile de mers cu releul nou de la ei, a topit-o iarasi, in concluzie problema mea ramane in continuare nerezolvata, motorul meu se comporta la fel de defectuos.


Nu s-a pus nici macar o secunda problema sa incerce sa rezolve ceva, mi-au propus direct sa-mi dea banii pe releu inapoi. Repet, eu nu m-am dus acolo pus pe scandal ca sa-mi recuperez banii, m-am dus sa gasim o solutie, sa ne intelegem cumva. Puteau foarte simplu sa spuna, da frate, nu am verificat nimic altceva in afara de releu, am pus un diagnostic prost, aia e, se mai intampla, ne-a scapat. Nu, ei au nascocit treaba cu siguranta, ca au pus si ei una (desi nu inteleg cu ce schimba situatia) si ca releul fluctua, nu incarca in parametrii.


Eu cand m-am dus acolo am zis sa nu fiu "nesimtit" si sa le cer toata suma inapoi, m-am gandit sa pastrez releul, ca la un moment dat in viata o sa crape si ala si sa am rezerva si eventual sa-mi restituie cei 210 lei pe diagnostic.


Cand am spus lucru asta, deja atitudinea lor s-a schimbat la 180 de grade, au inceput sa ma ia peste picior si sa ma repezeasca. Ca daca vrei sa pastrezi releul e clar ca recunosti ca de acolo era problema, si zic nu, daca vreti, luati-l inapoi si imi restituiti toata suma, aleg sa pastrez releul ca sa nu va cer toti banii inapoi. Ca mecanicul a muncit deja si a fost platit, ca nu se poata da suma inapoi, ca de ce nu inteleg, ca mi-a explicat de 3 ori si nu inteleg ca releul nu incarca in parametrii etc etc. Din perspectiva mea de client si singura care conteaza pentru ca eu platesc, am platit un diagnostic gresit, nu imi pasa daca mecanicul chiar a muncit alea 3 ore sau s-a uitat pe pereti. Putea sa munceasca si 10 ore, nu mi-a rezolvat problema pentru care am venit in service si doar atat conteaza pentru mine. Ca nu incarca releul in parametrii, c-a muncit mecanicul sunt detalii care pe mine, clientul, nu ma intereseaza. Sunt absolut convins ca mai am piese prin motor care nu functioneaza 100% in parametrii, adica totusi, este o motocicleta de 11 ani, asta nu inseamna acum sa ma taxezi si sa ma pui sa cumpar piese aiurea.


Si dupa multe replici de genul "hai zi ce vrei, ca ma grabesc" mi-au restituit cei 210 lei pe diagnostic / manopera. Apreciez faptul ca mi-au restituit banii, dar atitudinea lor lasa de dorit rau de tot, si profesionalism zero. M-au tinut 10 zile fara motor, benzina consumata, nervi, bani dati aiurea si buba era in continuare acolo.


Atat am avut de zis, pentru cine vrea sa mearga la service-ul asta, sa stie la ce riscuri se expune. Probabil ca sunt si clienti care n-au avut probleme, eu am fost o singura data la ei si asta am patit.


Va salut !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Din pacate si eu am trecut printr-o intamplare mai putin placuta cu domnii de mai sus. M-a bucurat faptul ca erau aproape de casa ( aveau inca sediul pe G. Ionescu ), asa ca mi-am dus motoreta in prima faza la un schimb de lichid de frane, cateva becuri, curatat si uns lantul, deoarece trebuia sa trec Rar-ul. Baietii pareau amabili asa ca la o saptamana am ajuns iar la ei, de data asta pentru o servisare a furcii si schimb ulei, filtre, bujii. Dupa o zi ma suna ca motocicleta mea defapt a fost dauna, ca are cadrul stramb, ca daca vreau sa o dezmembrez, imi fac ei o oferta pentru ea. Mi-am luat "harbul" si l-am dus in alt service, unde au izbucnit in ras la povestirea mea. Sa nu mai spun ca urmatoarea curatare a lantului mi-am facut-o singur si ce-am gasit in capacul pinionului... numai pietris. Practic am platit o manopera degeaba la Benny.Toate bune si frumoase, asta s-a intamplat acum 3 ani, iar moto continua sa-mi aduca zambete si acum, asa "stramba" cum se spunea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Salut ! Tocmai am sunat la cele 2 nr de telefon... unul nu e alocat si al2-lea este inchis ... !!! In timpul programului afisat !!! prima impresie conteaza ! Multumesc Benny !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...