Sari la conținut

Coltul posesorilor de Honda Pantheon


popicadi
 Share

Postări Recomandate

salut

 

dupa primii 25 de km va pot spune ca pantheonul 150 pe injectie /4t an 2004 m-a cucerit..demaraj ca de motor..tinuta buna,,stabil...pt oras perfect..protectie la curentii de aer decenta.

..am uitat frine de nota 10...si pot spune ca perechea de anvelope face toti banii..marca irc..va tin la curent cu consumul

 

numai bine!!

consum, cati km are, cat ai dat pe el, de unde, ce viteza de croaziera i se potriveste, asteptam mai multe date despre el. daca-l vand pe cel in 2 timpi si pe mine ma bate gandul de cel in 4 timpi sau de S-wing 125/150 .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 59
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

consum, cati km are, cat ai dat pe el, de unde, ce viteza de croaziera i se potriveste, asteptam mai multe date despre el. daca-l vand pe cel in 2 timpi si pe mine ma bate gandul de cel in 4 timpi sau de S-wing 125/150 .

consum inca nu ..am facut numai 25 km...cu drum a ajuns 700 euro+ revizie + anvelope= 1050 eur , proveninta italia. ..vezi ca am scris la un topic anterior istoria cu el...de la cluj. am mers cu 110 si poate inca mai mult..nu am avut unde...croaziera e la 100 perfecta!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

Tocmai am intrat in posesia unui honda pantheon 150 2t. As vrea totusi mai multe informatii despre ea. Un manual ceva?

Si nu mai are nimeni modelul asta? Pana acum am avut doar motocicleta si tot timpul am avut manualul la ea.

La asta nu am reusit sa gasesc prea multe informatii.

Haideti fratilor sa comunicam. Eu sunt incantat deocamdata. Pt oras e ideala.

Nu am apucat sa merg decat vreo 30 km in oras pana acum, dar numai in aglomeratie maxima si ce bine mi-a fost.

» Post actualizat in 19 Jun 2014 17:56

Vad aici ca lumea zice ca nu consuma asa putin. Pt mine e destul de putin, pana la 10 minim cat consuma motocicletaaaaa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu inca il mai am scuterul. Am vreo 15 mii de km cu el. Manual la modelul asta e putin cam greu sa gasesti. Eu am scris la honda romania si nici ei nu au. E un super scuter ai sa vezi. Desi e mare e manevrabil. De curand m-am dat si cu un burgman de 250 pe care intentionam sa-l cumpar dar e mult mai greu decat Pantheonul si m-am lasat pagubas. Daca ai nevoie de vreo chestie zici aici si daca te pot ajuta o sa o fac cu mare placere. Ca si consum minim afost 2,9-3 dar in medie vara e undeva la 3,5-4

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci!

Vreau cand o sa am timp si niste bani sa il desfac, repar si vopsesc carene, sa schimb rulmenti sau bucsi ce are la bascula ca imi pare ca are un pic de joc. Foarte multumit de el pana acum. Posibil sa ma schimb si alti rulmenti. Din motivul asta as vrea manualul. Ma ajuta si la reparatul carenelor sa vad prinderile originale pt ca acum sunt prinse cu horsuruburi unele de altele.

Am schimbat antigelul si parca tot se cam incinge. E normal sa se ridice apa pe la trei sferturi(mai era o liniuta si ajungea la rosu) in aglomeratie in oras?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te cred, dar pana una alta e foarte bun si asta fara. Aveam retineri legate de scuter si mai ales 2t. Acum chiar imi place in oras. Dupa ce imi fac treburile intr-un mod placut su scuterul asta mai economisesc si bani, eee n-o mai fi bine:)).

» Post actualizat in 22 Jun 2014 20:59

@popicadi merci de infirmatie. M-ai mai linistit ca incepeam sa umblu in ea:)).

Deci pot merge linistit si asta e foarte bine pt ca maine nu ploua!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e de bine. stai ca nu dadeam cu lauda, al meu ii din 2004 deci tot babusca.

sunt foarte fiabile chiar daca unele sunt in 2T, diferenta ii de consum ca ala cam papa

 

astea mai noi si mai injectate au avantujul ca papa mai putin, eu am cam 8000 km si sunt la consum ca PCX-ul

doar la 30 % din pretul lui :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Salut, am si eu o Honda Pantheon de 125 din 1998 cu vreo 40k la bord, deoarece l-am achizitionat anul trecut in mai si pt ca nu am permis pentru categorie m-am apucat sa-l refac de la zero ca pentru mine, dar la ansamblarea finala m-am lovit deocamdata de 3 probleme si poate cineva sa ma ajute:

1. Sub carburator am un orificiu in care intra un furtun transparent care la mine e in aer. Acel furtun se mufeaza undeva? Normal asa ar fi, dar mai stiu eu in conditiile in care la mine carburatorul era desfacut cand l-am achizitionat adica partea de sus impreuna cu cablul de acceleratie se desprindea de partea de jos, totusi scuterul functionand chiar daca tragea o galagie de aer fals pe acolo.

2. Deasupara carcasei filtrului de aer este un alt orificiu in care se introducea un furtun la prima vedere, dupa ce am mai cautat un pic pe net am realizat ca acolo se introduce un fel de "BODELCUTA", nu stiu cum s-ai zic. Cum pot sa fac sa remediez problema, daca il astup si gata o sa fie vreo problema sau trebuie neaparat sa caut piesa respectiva.

3. Si ultima problema, langa roata spate, cum te uiti din spate, deasupra este un furtunas de aproximativ 10 cm care e in aer, din ce al aflat si eu e ceva de aerisire, pe acolo nu exista posibilitatea sa intre mizerie si sa afecteze rotile zimtate din interior, si acolo la grup nu se baga ulei sau stiu eu ceva de genul.

Astept si eu niste raspunsuri, poate reusesc sa remediez si eu aceste sa le zicem "PROBLEME", nu este graba pentru ca nu am permis si nu ma grabesc absolut deloc, poate stie cineva mai bine si poate sa ma ajute cu niste raspunsuri.

Multumesc frumos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1.Furtunul de sub carburator este cel mai probabil priza atmosferica si golire a carburatorului lasa-l asa ca nu intra in nimic.

2.Pe colo probabil venea un furtun de la carterul motorului, cauta un stut care e pe motor si vezi daca cumva nu e in aer

3.Da probabil este aerisirea de la angrenajul spate lasa-l linistit asa ca nu intra nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel de sub carburator o sa-l las asa, are vreo 30 cm si de la bun inceput nu a fost prins de nimic, la carcasa filtrului de aer o sa incer sa-l blochez cu ceva sau poate o sa fac rost de respectiva piesa, iar la agrenajul spate sunt mai mult ca sigur ca asa o fost din fabrica, dar acum apare o alta intrebare, acolo nu se baga ulei sau ceva de genul asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel de sub carburator o sa-l las asa, are vreo 30 cm si de la bun inceput nu a fost prins de nimic, la carcasa filtrului de aer o sa incer sa-l blochez cu ceva sau poate o sa fac rost de respectiva piesa, iar la agrenajul spate sunt mai mult ca sigur ca asa o fost din fabrica, dar acum apare o alta intrebare, acolo nu se baga ulei sau ceva de genul asta?

cred ca pe sambata o sa schimb rolele si dacadau jos din carene o sa-ti fac ceva poze la carburator/furtune, asta in caz ca mai ai nevoie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Într-un final am reuşit să vând scuterul meu Honda Pantheon despre care am mai scris aici, aici, şi aici. Vorbind strict despre calcule în 16.290 km scuterul a consumat 602,51 litri benzină ce au costat 3607,46 lei. O sumă destul de mare-3830 lei- a reprezentat tot felul de alte costuri (cauciucuri, ulei, accesorii,asigurare, placuţe frână plus disc, reparaţie pompă de apă ,etc). Costul de achiziţie a scuterul a fost de 3200 lei cu tot cu înmatriculat. Preţul de vânzare a fost de 2650 lei.
Concluzii: - consumul mediu a fost de 3,7 litri la 100km. Aproximativ 90% din kilometri au fost parcurşi în oraş. Media poate părea uşor mare dar ţinând cont că este un scuter cu carburator în 2 timpi şi că s-a circulat tot timpul anului cred că e acceptabil.
- costul final pentru 100 km parcurşi este de 49 lei.
-timpul petrecut în trafic este cam de 2 ori mai mic. Personal cred că am câştigat cam o zi pe săptămână doar alegăndu-l în detrimentul maşinii.

Momentan sunt în căutarea unui alt scuter.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Salut, pentru baiatul cu pompa de apa si cu pinionul, cu banii aia care zici ca iai dat iti cumparai un motor complet...in fine asta e daca nu te pricepi te mananca mecanicii" mai bunimsau mai prosti...am mai citit pe aici despre ce ulei sa folosesti...din punctul meu de vedere la aceste, motoare in 2 t care practic nu au intretinere adica fara schimb de ulei parerea mea este sa folosesti cel mai bun ulei posibil apropiat ca cel de competitie....

» Post actualizat in 28 Jan 2015 07:16

Tocmai am intrat in posesia unui honda pantheon 150 2t. As vrea totusi mai multe informatii despre ea. Un manual ceva?

Si nu mai are nimeni modelul asta? Pana acum am avut doar motocicleta si tot timpul am avut manualul la ea.

La asta nu am reusit sa gasesc prea multe informatii.

Haideti fratilor sa comunicam. Eu sunt incantat deocamdata. Pt oras e ideala.

Nu am apucat sa merg decat vreo 30 km in oras pana acum, dar numai in aglomeratie maxima si ce bine mi-a fost.» Post actualizat in 19 Jun 2014 17:56Vad aici ca lumea zice ca nu consuma asa putin. Pt mine e destul de putin, pana la 10 minim cat consuma motocicletaaaaa.

» Post actualizat in 28 Jan 2015 07:43

Salut, nust ce zice lumea de consum.. eu am un pantheon de 125 merge 130kmh, consum3,3 afara la 90/100h 110, cu 2 persoane una de 72 si una de 90 kg cu un plin de 12l mers combinat afara cu 80 90kmh si pe diguri pe la peste am facut 200km si am iesit la 6l la suta, parerea mea este ca a doua persona nu prea are ce sa caute pe scuter mai ales daca e mic ca al meu 125...bine inteles ca sunt avantaje si dezavantaje la toate scuterele...am mai avut si un burgman de 400cm pot sa zic ca nu am fost multumit de consumul in oras in jur de 5l mi se pare mult si pot spune ca imi place mai mult honda chiar daca e mai rigida la suspensie, burgmanul e mai soft dar nu e ce trebuie e cam greoi.... la panteon in oras ia cam 4,5l la suta asta mers ca ptr un motor in 2t....in rest ele mai au probleme cu pornirea dupa cateva zile dar 3u am rezolvat cat de cat aceasta problema, nust nici acum ce se intampla cu ele sau cine e de vina exact dar l am facut sa pornesca destul de repede la o saptamana de stat....sunt unele care daca le lasi o saptamana ii dai zeci dede automate pana pornesc....cauza e undeva la carburator eu am rezolvat o la vreo 3 persoane care m au contactat...sincer nu ai nevoie de carte tehnica ptr el ca nu prea se strica nimic la el, nu am avut nici o problema cu el in afara de pornire..acum dupa 3 5 zile porneste la primul buton in cel mai rau caz la al 2 lea...au lumini calumea cred ca sta la lumini printre primele scutere sunt chiar si motociclete care nu au lumini ca la acest model, merge montat si xenon eu am si e ok foarte tare si nu deranjeaza lumina daca montezi corespunzator si ceea ce trebuie...acum e la vanzare 600e neg inmatriculat cu tot la zi, am luat un leonardo de 250cm.. e mai usor un pic si ceva mai puternic insa tot nu e ca honda...va salut si ne auzim

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 1 month later...

ok, deci dupa 4 schimburi de ulei in 10.000 km ( desi in carte zice de 4000 eu il schimb la 2500 ) am zis ca merita si el o bujie.

 

degeaba,..la 30.000 km,bujia de fabrica era identica cu cea noua ( ngk, piese originala ).

 

asa ca am pastrat o pe cea veche, poate cineva are nevoie.

 

vorbim de 125, injectie, 2004.

 

de fapt se stie, fes-ul de 125 ,4t este de fapt pcx-ul de astazi ( care nu are desi e mult mai nou, frana disc si pe spate !!! ) . deh, reducerile de costuri..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Va salut!

Are cineva idee cum se schimba antigelul la modelul de 150 cc din 1998? Am un prieten plecat peste hotare si m-a insarcinat pe mine cu aceasta operatiune (antigelul e mazac tare, nu ar vrea sa riste cu el peste iarna). Am luat antigel roz, am idee cam pe unde se introduce (pe jos, pe la picioare, cred), insa nu stiu pe unde se goleste. Mi se pare mai dificil ca la motocicleta, ca-s o gramada de carene (nici alea nu stiu exact pe unde se desfac exact).

 

Si inca ceva: ce cod are elementul filtrant de aer? E jegos acel burete, am incercat sa desfacem capacul, am reusit pana la un punct, dar nu am reusit sa-l si scoatem.

 

Daca aveti informatii, va astept! Sa imi spuneti si cam ce scule ar trebui, sa stiu exact cu ce ma duc la fata locului (parca nu as lua tot atelierul dupa mine si nici n-as face naveta pana acasa pentru orice chitibus).

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pfff sunt ceva ani de cand nu mai am pantheonul asa ca te uiti dupa radiator, scoti furtunul din el si curge lichidul :). Dupa aceea dai jos plasticele de sub sa, cele din fata plate nu acolo unde se pune casca si o sa gasesti un fel de aerisitor. Desfaci aerisitorul si pe acolo bagi noul lichid pana ajunge si la borcanul din fata la nivel. In timpul proceslui mai inchizi aerisitorul de sub sa, pornesti putin motorul deschizi si tot asa. Eu am facut operatiunea asta la al meu prin 2012 asa ca iti,, citez,, din memorie. Posibil sa ajung la cel care am vandut scuterul si sa-i fac niste poze, asta daca il mai are si el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...