Sari la conținut

Coltul posesorilor de Honda Pantheon


popicadi
 Share

Postări Recomandate

De curand mi-am cumparat o Honda Pantheon de 150 cmc. Are aprox 17.000 km si e in curs de inamtriculare. Cuatand pe net tot felul de chestii despre ea am gasit destuli posesori dar imprastiati in diferite colturi asa ca m-am hotarat sa deschid un topic despre modelul acesta de Honda. Poate ne ajutam cu diferite chestii. Deocamdata nu pot sa dau multe date despre Honda mea, doar ca am atins un 120 km/h si ca e destul de manevrabila. Cat de curand(cat mai permite vremea) vreau sa-mi fac o parer si despre consum. De schimbat deocamdata am schimbat doar placutele de frana pe fata(ap pus cu kevlar) si urmeaza sa pun antigel. Ma intereseaza si ce ulei de amestec se foloseste. Revin cu poze si sper sa ne strangem cat mai multi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 57
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

De 3 saptamani sunt si eu posesorul unui Pantheon de 125. Cu exceptia unui mic wobble ( lipsa de rigiditate a cadrului), ciclistica este de invidiat. Este f usoara, comfortabila, manevrabila iar in oras isi face toti banii. Consumul...3,5-4,5 in oras, in functie de trafic si de ritmul cerut.

 

Acum 2 zile am avut ocazia sa testez si eficienta CBS-ului pe ploaie.

post-11570-0-13259600-1318768684_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De 3 saptamani sunt si eu posesorul unui Pantheon de 125. Cu exceptia unui mic wobble ( lipsa de rigiditate a cadrului), ciclistica este de invidiat. Este f usoara, comfortabila, manevrabila iar in oras isi face toti banii. Consumul...3,5-4,5 in oras, in functie de trafic si de ritmul cerut.

 

Acum 2 zile am avut ocazia sa testez si eficienta CBS-ului pe ploaie.

 

 

ce ulei folosesti pentru amestec. Eu mai am un doi timpi la care folosesc repsol dar am inteles ca cel mai bun e Castrol...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Am fost azi la RAR. Am platit aroape 500 lei ceea ce imi pare mult dar asta e daca vrei sa circuli legal. Pana acum am facut vreo 150 km si sunt destul de multumit de cum se comporta scuterul. Vreau sa ii pun antigel. are cineva idee pe unde se goleste lichidul?

 

am primit de la cei de la honda manualul de intretinere pentru modelel de 125 si 150 dar numai dupa anul 2003 . cine este interesat lasa mail si-l primeste.

 

am avut un necaz cu scuterul meu. S-a dus pinionul de la pompa de apa. Sfat: in caz ca auziti ceva sunete ce nu par tocmai ok duceti repede motoreta la doctor. Kitul de pompa plus pinion va ajung la aproximativ 200 euro reparatia :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-e mai simplu sa merg cu el la job, lucrez relativ aprope dar cu masina sau cu transp in comun fac triplu . Trafic de Bucuresti.

 

Pot sa spun ca in comparatie cu motoarele cu care am mers ani de zile iarna, scuterul protejeaza pilotul de 1000 de ori mai bine. In plus, pot sa meg si eu la munca imbracat (aproape) normal.

 

Daca nu-l dau, din Decembrie intra la iernat. Nu ca n-ar merge si iarna dar, la fel ca anu' trecut, iar plec din tara cu job-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca mai pui si un termoscud, te protejeaza de inca 1000 de ori mai bine. in al 3-lea an de scuterit iarna am descoperit minunea. merita fiecare banutz din cei 200 de lei cat a costat. ma bate gandul si de o pereche de "handguards", dar mai astept sa se ieftineasca :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Datorita faptului ca incepand cu 15 Decembrie trebuie sa ma prezint in Lahr, Germania, pt onorarea unui contract ce se intinde pe durata unui an calendaristic, vand Pantheonul, in stare f buna, fara nici un defect, cu itp nou si tocase pt 2 casti integrale cu fabuloasa suma de 700 eu. :peace:

 

Nu, nu este pe numele meu, dar proprietarul (din acte) este f ok iar actele nu reprezinta o problema.

 

Cauciucul fata are 1500 km , bateria are aprox 2 luni, consumabilele sunt in stare buna.

 

Contact doar pe PM, mail (georgiadealex@yahoo.com) sau...aici. :cheers:

post-11570-0-82344200-1322242124_thumb.jpg

post-11570-0-48256400-1322242255_thumb.jpg

post-11570-0-48246000-1322242273_thumb.jpg

post-11570-0-34093300-1322242282_thumb.jpg

post-11570-0-63569900-1322242293_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 2 months later...

Honda Pantheon 150 cmc review

De ceva vreme m-am gândit la o alternativă la maÂşină dar totodată Âşi la bicicletă. Motivele renunțării la maÂşină cred că sunt destul de clare pentru oricine. Inconvenientul cu bicicleta e transpirația Âşi timpul mare pentru distanțele relativ lungi.

AÂşa că de ceva vreme am achiziționat o Honda Pantheon 150 cmc în 2 timpi 17340 km la bord. Cel mai mare plus la acest scuter este sistemul de frânare CBS. Acesta funcționează astfel: acționând frâna spate automat sistemul frânează Âşi roata față în funcție de intesitatea tragerii de manetă. Cu acest sistem am uitat ce înseamnă emoția unei frânări cu un motor în care îți dozai piciorul în funcție de mână. Sistemul este foarte bun în curbe, nisip, suprafețe umede. Un alt avantaj este locul de depozitare unde pe lângă o cască integrală îți mai rămîne suficient loc pentru geanta cu aparatul foto sau 6 doze de bere. Accelerația este destul de rapidă ajugînd uÂşor la 80-90km/h. Practic rare sunt momentele când de la un semafor la altul te ajunge cineva.

Ca Âşi minusuri : dimensiunile destul de mari ale scuterului. Parbrizul devine neclar cu timpul. Butoanele de semnalizare nu sunt potrivite pentru cineva cu degetele relativ scurte. La viteze de 90-110 km/h turbulențele de aer se simt destul de urât având impresia că ori eÂşti în aer ori scuterul vrea să plece sub tine.

Dar să trecem la socoteli Âşi să vedem cât ne costă acest scuter per fiecare kilometru parcurs. Costul îl voi calcula la fiecare aproximativ 1000 de km parcurÂşi.

Deci avem aÂşa : 3200 lei cost achiziție scuter (inclusiv înmatriculare Âşi asigurare pe 6 luni)

1076 lei investitie in piese ( schimbat plăcuțe frână, antigel, ulei 2t, suport număr, schimbat kit pompă apă plus pinion, schimbat cauciucuri michelin, schimbat bujie Âşi filtru aer )

285 lei 51,3l benzină

-----------------------------------------------

TOTAL 4561 lei pentru 1116 km parcurÂşi

Preț per kilometru exploatare 4.09 lei

Media consumului este de 4,6l/100km 90% din ei fiind efectuați în oraÂş in perioada noiembrie 2011- martie 2012 deseori temperatura fiind între 0-5 grade celsius. Stilul de condus moderat spre agresiv.

Revin cu calcule după altă mie de km parcurÂşi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 4 months later...
  • 2 months later...

Cu un litru de ulei Motul am mers 1850km.

După cum v-am obişnuit revin la sfărşit de sezon pe două roţi cu calculele mele obsesive. Anul acesta am reuşit să fac cu Honda Pantheon exact 6438 km din care vreo 85% în oraş. Calcule şi date despre scuter am mai scris aici si aici asfel ca acum revin doar cu nişte chestii finale.

Una peste alta scuterul pare modul cel mai bun de deplasare în oraş. Ar mai exista şi bicicleta dar cum pistele lipsesc din peisaj şi cum îmi e greu să cred că poţi face 5000 de km într-un an rămâne varianta maxi/scuterului.

Despre Honda Pantheon 150cmc 2 timpi doar cuvinte de laudă. Nu mi s-a întâmplat niciodată să nu pornească sau să moară motorul. Benzină, ulei, consumabile shimbate la timp şi uiţi de probleme. Locul de sub şa e de la mediu spre mare astfel că poţi face liniştit şi obişnuitele cumpărături.

Să trecem la calcule: în cei 6438 km scuterul a consumat 250,23 litri benzină rezultând un consum mediu de 3,88l/100km. În total(pret scuter, înmatriculat, consumabile, benzină, asigurări) am cheluit 6158,51 lei rezltând un cost de 0,95 lei pe fiecare kilometru efectuat.

Dacă nu-l vând între timp revin cu calcule la sfârşitul sezonului 2013.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Despre maxiscuter am mai scris aici, aici si aici . Cel puţin pentru mine a devenit cel mai comod/rapid/economic mod de a circula în oraş sau în afara oraşului pe distanţe scurte. În 12.000 km nu am întampinat nici un fel de probleme. 1 litru de ulei Motul arde cam în 1700-1800 km iar filtrele de aer le schimb la fiecare 3000 km.
Ca şi procentaj 85% din km au fost parcursi în oraş astfel că în 12.000 km scuterul a consumat 442 litri benzină rezultănd un consum mediu de3,7l/100km.
În comparaţie directă cu un autoturism 1600cmc benzină scuterul are costuri mai mici cu mai mult de jumatate. Maxiscuterul a consumat in 10.000 km357 litri benzină iar autoturismul 874 litri benzină.
12.000 km cu maxiscuterul au costat 8683 lei rezultănd un cost brut de0,72 lei pentru fiecare km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu as dori sa poluez topicul de Honda (eu am Yamaha) dar, pentru ca folosesc de ceva vreme un soft de monitorizare costuri pentru Android (in telefon), si pentru ca vad ca tii evidente destul de stricte, as dori sa fac o precizare: calculele astea sunt relevante pe perioade foarte lungi de timp si km. Altfel obtii rezultate eronate, asa cum am eu acum in telefon.

 

Din cele 4 vehicule pe care le monitorizez si le folosesc numai eu (2 masini si 2 scutere) cel mai bine sta VW Passat cu 0,52 RON/km si cel mai rau sta Yamaha cu 4,60 RON/km. Dar aceste rezultate au explicatii foarte clare, stiu de ce e asa si nu imi fac sange rau. SIGUR ai dreptate cu costuri reduse la maxi, dar in anumite conditii si pe perioada FOARTE LUNGA DE TIMP (poate 100.000 km)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... folosesc de ceva vreme un soft de monitorizare costuri pentru Android (in telefon)

Poți să-mi spui despre ce soft e vorba?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu as dori sa poluez topicul de Honda (eu am Yamaha) dar, pentru ca folosesc de ceva vreme un soft de monitorizare costuri pentru Android (in telefon), si pentru ca vad ca tii evidente destul de stricte, as dori sa fac o precizare: calculele astea sunt relevante pe perioade foarte lungi de timp si km. Altfel obtii rezultate eronate, asa cum am eu acum in telefon.

 

Din cele 4 vehicule pe care le monitorizez si le folosesc numai eu (2 masini si 2 scutere) cel mai bine sta VW Passat cu 0,52 RON/km si cel mai rau sta Yamaha cu 4,60 RON/km. Dar aceste rezultate au explicatii foarte clare, stiu de ce e asa si nu imi fac sange rau. SIGUR ai dreptate cu costuri reduse la maxi, dar in anumite conditii si pe perioada FOARTE LUNGA DE TIMP (poate 100.000 km)

 

Comparatiile se fac la acelasi nr de km. 10.000 maxi, 10.000 autoturism.

In linkul de mai jos e strict pe consumul de benzina/motorina dar pe langa mai sunt tot felul de piese/comsumabile.

Consumul de fuelly mai mare decat cel din articol din cauza ca am introdus niste date eronate. De obicei la scutere/motare imi tin evidenta intr-un excel.

 

http://www.fuelly.com/dashboard/

Editat de popicadi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

salut

 

dupa primii 25 de km va pot spune ca pantheonul 150 pe injectie /4t an 2004 m-a cucerit..demaraj ca de motor..tinuta buna,,stabil...pt oras perfect..protectie la curentii de aer decenta.

..am uitat frine de nota 10...si pot spune ca perechea de anvelope face toti banii..marca irc..va tin la curent cu consumul

 

numai bine!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...