Sari la conținut

Achizitie "comunista"


florinelu07
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 66
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 8 months later...

Înainte să te apuci de schemă, învaţă ce este, cum se produce şi cum merge curentul.

 

Şi nu vei ma avea nevoie de schemă.

 

Să ţii minte un lucru: comenzile se leagă la "masă".

mersi de pont.

 

nu am probleme de intelegere a elementelor tehnice ci doar vreau sa folosesc acelasi model ca si producatorul.

 

din pacate motorul nu mai avea instalatia electrica in momentul in care a ajuns la mine.

 

pornirea o fac in momentul de fata alimentand + pe platina --> bobina de inductie si - pe sasiu (cu grija sa fac alimentarea cand platina este deschisa sa nu o stric).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca cz-u ala o fi avand plusu la masa ce-i faci?

 

E exact invers. Plus la bobină, continuitatea pe platină. Şi nu ai ce să strici aşa.
Vezi cum legi plusul la contact însă. Depinde cum e contactul, n-am de unde să ştiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la nivel de improvizatie doar in garaj este oarecum indiferent ce si cum leg.

intradevar plusul este pe bobina si minusul pe sasiu prin platina.

 

alimentarea este de pe o baterie externa si practic platina este doar intrerupator...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deh... faimosul limbaj popular... suna mai pe intelesul tuturor. daca ziceam ruptor/disjunctor + capacitorul aferent pentru protectie suna putin cam "pretios" :-)

 

am avut multiple experiente cu tehnologia prin anii de studentie... 2x fiat 850 + vw 1300

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca esti din Brasov. Pai Jawa cam ca a ta are Roskatu in BV, si daca ai nevoie de ajutor la electrica, sa-ti explic una-alta sunt si eu pe aici, apeleaza cu incredere.

Editat de owene
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca esti din Brasov. Pai Jawa cam ca a ta are Roskatu in BV, si daca ai nevoie de ajutor la electrica, sa-ti explic una-alta sunt si eu pe aici, apeleaza cu incredere.

mersi de pont.

 

73! de YO6GTJ :-)

 

Intrebare: este diferit blocul motor pentru cilindru/piston 175 fata de cel de 250?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...