Sari la conținut

Achizitie "comunista"


florinelu07
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 66
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Sa nu-i dai pe-a V-a (adica viteza 5) niciodata, fiindca risti sa dai kilometrajul peste cap! :crack: De fapt motorul asta este numa-n patru trepte, ca scara de la pod! :bigstar:

In rest, spor la reconditionat, motorul chiar arata a nou, iar de restul nu trebuie sa te sperii, se rezolva! S-o stapinesti sanatos si bine-ai venit intre comunisti! :cheers:

 

am vorbit azi cu proprietarul (ca deh suntem vecini) si insista ca este in 5 trepte...!?!??!?!?!

 

a zis ca o sa caute actele (factura) de cand a luat motorul ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vorbit azi cu proprietarul (ca deh suntem vecini) si insista ca este in 5 trepte...!?!??!?!?!

 

a zis ca o sa caute actele (factura) de cand a luat motorul ...

http://www.cezetmania.info/modely/index.html?item=84

.........nu stiu ceha, dar o stie GOOGLE.......

spor la treraba, vad ca ai chef de surubareala , felicitari!

completare :

/index.php?/topic/669165-achizitie-comunista/page__st__20__gopid__2969019#entry2969019www.sesa-moto.cz/minulost/cezeta_175_typ_487/popis/vydano_1978-477_a_482_trial

 

http://www.cezetmania.info/modely/index.html?item=84

.........nu stiu ceha, dar o stie GOOGLE.......

spor la treraba, vad ca ai chef de surubareala , felicitari!

completare :

/index.php?/topic/669165-achizitie-comunista/page__st__20__gopid__2969019#entry2969019www.sesa-moto.cz/minulost/cezeta_175_typ_487/popis/vydano_1978-477_a_482_trial

na, ca am gresit, asta vroiam:

http://www.sesa-moto.cz/minulost/cezeta_175_typ_487/popis/vydano_1978-477_a_482_trial

Editat de calin_cz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deşi treaba e-n funcţie de ce găseşti în actele motocicletei, zic de pe-acum să rămâi liniştit cu motorul ăsta pe cadru. Cai-putere oricum ai considerabil mai mulţi cu motorul de 487 (15) decât am eu pe Zeta :) (cică vreo 9). De cuplu nu ştiu ce să zic, dar cred că poza de la profilul lui Călin este îndeajuns de grăitoare.

 

În plus, am încercat şi eu, pe când o refăceam pe Zeta, s-o transplantez pe toată pe un cadru de 356 din pricina unei bucşe complet aiurea la basculă. Zeta e şi ea o struţo-cămilă cu motor de 250 cmc tip 11 (predecesorul modelului 353, tot de 250 cmc, aproape acelaşi motor) şi cadru de 353. Şi mai multe chestii. Aşa am descoperit că modelul 356 are cadrul niţel mai scurt decât 353-ul măcar în leagănul motorului, fapt pentru care ar fi fost necesare adaptări drastice. Deci nu.

 

Am impresia că, la motocicletele Jawa din anii '60, doar cadrele pentru motoare de la 250 cmc în sus aveau ţeavă dreptunghiulară în secţiune. De la 175 în jos ai ţeavă pătrată. Iar CZ-urile aveau din ţeavă rotundă.

 

Abia aştept să văd ce iese! Spor!

Editat de AdrianS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce s-a intamplat azi - cat mai am timp liber...

 

de luni se reudce drastic ritmul ca este gata concediul.

 

telul este sa o termin (gata de vizita la RAR) in 6 luni.

 

oricum tinand cont ca este un exemplar "nepotrivit" de restaurare la nivel de original voi incerca sa il aduc intr-o stare de "bun simt" conform standardelor vremii (poate ceva spre "cafe racer").

 

pe mine ma intereseaza sa o folosesc duminica .... pentru iesit la cafea in oras :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce s-a intamplat azi - cat mai am timp liber...

 

de luni se reudce drastic ritmul ca este gata concediul.

 

telul este sa o termin (gata de vizita la RAR) in 6 luni.

 

oricum tinand cont ca este un exemplar "nepotrivit" de restaurare la nivel de original voi incerca sa il aduc intr-o stare de "bun simt" conform standardelor vremii (poate ceva spre "cafe racer").

 

pe mine ma intereseaza sa o folosesc duminica .... pentru iesit la cafea in oras :rock:

se misca repede, tipul....bravo!

apropos de cafe-racer si cz...........de nu se ingramadeau prin spatiu 4 motoare ....asa ceva faceam ( sau ca idee )....imi curgeau balele la poza asta

 

si asta m-a lasat fara cuvinte,

post-15613-0-89278300-1318010129_thumb.jpg

Editat de calin_cz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va rog sa ma lamuriti si pe mine .Ce fel de carburator are motorul asta de merge in pozitia aia.

Multumesc !!

deraiem putin de la topic, dar.....

mie mi se pare ca are carb. JIKOV, al lui originalul, si rudimentarul......nici soc nu are.....de fapt chestia e "piesa dintre ghidon si shaua"....uitandu-ma la astia, trebuie sa recunosc ca DOAR REUSESC SA STAU PE MOTOR, SI SA MA DEPLASEZ PE 2 ROTI.

Am gasit unele filmulete si cu MZ ETZ...150, asta e mai tare

si altele cu cz

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi... am pus rezervorul... de proba...

 

am inceput sa fac lista cu ce piese imi trebuie:

 

simering-uri furca (fata)

contact

"pantaloni" furca fata + spate (protectiile amortizoarelor)

aripa fata jawa sau asemanatoare (pentru roata de 18")

lampa frana spate

cele doua lampi din carcasa farului

 

si sigur lista o sa continue...

 

astept oferte sau donatii :rolleyes:

 

PS: in amortizoare nu am gasit decat apa si "noroi" si tinand cont ca nu ies la plimbare cu ea, ar fi mai sigur sa stea cu ulei in amortizoare + ca nu este complicat de schimbat simeringurile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi... am pus rezervorul... de proba...

 

am inceput sa fac lista cu ce piese imi trebuie:

 

simering-uri furca (fata)

contact

"pantaloni" furca fata + spate (protectiile amortizoarelor)

aripa fata jawa sau asemanatoare (pentru roata de 18")

lampa frana spate

cele doua lampi din carcasa farului

 

si sigur lista o sa continue...

 

astept oferte sau donatii :rolleyes:

 

PS: in amortizoare nu am gasit decat apa si "noroi" si tinand cont ca nu ies la plimbare cu ea, ar fi mai sigur sa stea cu ulei in amortizoare + ca nu este complicat de schimbat simeringurile.

 

 

am fost pe la fostul proprietar si am recuperat:

 

-releu incarcare

-contact general (fara cheie)

-farul (pe care la momentul preluarii motocicletei nu era montat) - aveam emotii ca nu ii stiam starea, dar este OK cu exceptia cromului de pe rama (are zone care se exfoliaza)

-un piston nou (de cz175), dar fara bolt si segmenti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Dupa multa liniste....

 

- inca mai caut cele doua table laterale - cele care acopera filtrul de aer...... chiar nu are nimeni?

- farul fata nu este cel original; ar fi ceva de MZ si mai nou caut si far....

 

in rest reconditionarea continua.... incet.... dar continua....

 

La multi ani!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Faci o treab buna cu reconditionarea motocicletei astuia, as vrea sa fac si eu un Cz sau o Jawa. Am si eu un prieten care are un Cz 175 sport si il tine dezmembret in podul casei, si nu vrea sal vanda nici in ruptul capului. A avut in 1996 accident cu ea si a zis ca iar fi frica daca ar mai vedeauo pornita. Mai bine o tine acolo degeaba. Sper sa il conving intro zi sa mio dea mie so reconditionez, ca este pacat de ea. Mult noroc la reconditionat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Astept sa vad ce piese gasim pe la tine prin atelier :-).

 

Suplimentar, proiectul avanseaza cu ultimele corectii pe elementele de fixare accesorii de pe cadru. Acum 2 ani am omis cateva aspecte importante pentru estetica si in consecinta am transplantat pe cadru elementele de prindere ale motorului original (doar prinderea din fata) suportul de "scarite" cu scarite cu tot si nu in ultimul rand prinderea "scaritei" de pasager stanga spate (cea veche era mutilata in urma uni trasplant anterior foarte inestetic).

 

Urmeaza revopsirea cadrului, care va avea loc cel mai probabil in cateva zile.

Editat de florinelu07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

musai... doar ca trebuie sa ma mobilizez sa fac poze... revin cu imagini azi... :-)

 

PS: voi reveni si cu lista de componente non-JAWA ramase din transplant, poate sunt amatori prin zona ;-)



Revin fara poze ;-) dar cu informatii noi.

Am terminat si ultimul "transplant plus cadru revopsit - momentan asteapta cuminte la uscat.

 

Maine ma apuc sa instalez una alta sa il pot tine "pe roti" cat lucrez la el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Primele poze cu ea pe roti:

 

Stie cineva unde gasesc segmenti de JAWA/CZ 175 (tip 356)?

 

Am inceput sa pun pe bursa piesele ramase in urma transplantului.

Sigur mai sunt si altele si le adaug la vanzare pe masura ce dau de ele :-)

Daca ai pe cineva la Targu-Mures, gaseste la Motor Line. Ar mai fi Vultur ( la Reghin), el i-ar trimite cu posta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...