Jump to content


Photo

TRIUMPH 1200 Explorer


  • Please log in to reply
333 replies to this topic

#321 Beatrice

Beatrice

    Vesnic incepatoare

  • Super Membra
  • PipPipPip
  • 2,048 posts
  • Gender:Female
  • Location:Pe strazile Bucurestiului
  • Moto: TEX 1200 XRT 2018
  • Numar: B-404-PAW
  • Club: Wild

Posted 16 March 2018 - 08:15 AM

Cartea aia probabil e facuta cu google translate. Ce scrie in CIV ?

 

Pana la urma ai scos-o fara crashbar ? Macar i-ai facut Casco ?

Fara crash, fara Casco, am mers putin spatele blocului. E programata la masuratori pentru crash in weekend :D

 

Eu tot nu intelg ce greutate are, o sa incerc sa ma duc undeva sa o cantaresc sa vad exact.

Mie oricum mi se pare un fulgulet. Trebuie sa ma lamuresc eu cum e cu suspensia si cu modurile, sa nu o las pe confort si dupa ce iau o groapa, sa ma trezesc ca nu mai ajung. Mai trebuie putin ajustat senzorul si cred ca aia e :D

 

carte.jpg


Edited by Beatrice, 16 March 2018 - 08:17 AM.

Din analele forumului: "Cati dintre posesorii de carnet stiu ca pe ploaie si noaptea nu se merge cu motocicleta? Mai ales singur!!!!"

                                  Sau sub 30 de grade...

                                  Sau in afara garajului...

 

 

 


 


#322 l.u.v

l.u.v

    Vanturator de tarana si alergic la prostie..

  • Admin
  • PipPipPipPip
  • 9,477 posts
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Moto: Doispesute elte

Posted 16 March 2018 - 08:26 AM

Pana la urma de ce este atat de importanta greutatea la o astfel de mobra?

"Prefer fiarele mai vechi in locul plasticelor de ultima generatie"..

 


#323 Beatrice

Beatrice

    Vesnic incepatoare

  • Super Membra
  • PipPipPip
  • 2,048 posts
  • Gender:Female
  • Location:Pe strazile Bucurestiului
  • Moto: TEX 1200 XRT 2018
  • Numar: B-404-PAW
  • Club: Wild

Posted 16 March 2018 - 08:57 AM

Ca referinta. Sunt aproape 100 de kg diferenta si nu-mi explic.

Un K1200GT care cica are 300kg mi se pare greoi fara genti si bagaje. Incarcat de drum, m-am chinuit ceva sa-l misc si era putin mai jos ca TEX-ul.

Daca nici greutatea nu o mai poti lua ca referinta, cum o sa te mai sperie lumea ca nu poti sa conduci un motor ca e "prea greu pentru tine"? :crack:

 

Ah, si mai conteaza ca idee atunci cand pica, sa ai o idee cam cat de mult o sa-ti footi coloana. :D Da stiu, teoretic e vorba de tehnica, dar multi n-o au, printre care si eu...


Edited by Beatrice, 16 March 2018 - 08:59 AM.

Din analele forumului: "Cati dintre posesorii de carnet stiu ca pe ploaie si noaptea nu se merge cu motocicleta? Mai ales singur!!!!"

                                  Sau sub 30 de grade...

                                  Sau in afara garajului...

 

 

 


 


#324 MirceaB

MirceaB

    ciocoflender-incepator

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,782 posts
  • Gender:Male
  • Location:Deva
  • Moto: Aprilia Caponord 1200
  • Club: Corvin Riders

Posted 16 March 2018 - 09:21 AM

Pana la urma de ce este atat de importanta greutatea la o astfel de mobra?

Asta ce fel de intrebare este? Daca nici greutatea  nu conteaza la o astfel de mobra, mai ales daca e manevrata de o fata, atunci ce mai conteaza?


                 SONORIZARI PENTRU NUNTI SI ALTE EVENIMENTE DIN VIATA TA !
ASIGURARI RCA,CASCO, DE CALATORIE IN STRAINATATE,LOCUINTE,BUNURI... INFO LA 0744-529189

                          DEVA, CLADIRE IPH, ETAJ 2, CAMERA 210.

 

                                                     Aprilia Pegaso 

                                          Aprilia ETV 1000 Caponord

                                              Aprilia Caponord 1200

 


#325 ovi_ice

ovi_ice

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 536 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Yamaha XJ6 Diversion

Posted 16 March 2018 - 10:44 AM

@Beatrice: Daca vrei sa te lamuresti de unde a aparut cifra aia cel mai bine suni la RAR-ul care a eliberat certificatul. Mai ales ca au trecut-o si la rubrica "Observatii", deci s-ar putea sa fie considerata (de ei) o anomalie.


Edited by ovi_ice, 16 March 2018 - 10:44 AM.


#326 RuInCV

RuInCV

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 337 posts
  • Gender:Male
  • Location:Popesti Leordeni
  • Moto: Kawasaki J300, Triumph Tiger 800 XRT
  • Numar: Vizibil

Posted 16 March 2018 - 11:56 AM

COC XRT.jpg

 

Dupa cum ziceam, tradus cu google translate. Banuiesc ca acel "actual mass" sau "masa reala" cum a fost tradus de-mboulea e vorba de masa totala moto+pilot de teste, pentru ca la anumite teste iti trebuie o persoana in sa ... altfel nu se justifica diferenta.  


» Post actualizat in 16 Mar 2018 10:06

Din experienta mea singura cifra care se mentine constanta prin documente, site, etc este masa totala admisibila, 435 pt Tigerul de 800, 496 pentru cel de 1200.

 

In cartea tehnica la a mea nu apare masa propie, ci doar masa de incarcare admisibila.

 

Handbook XRT.JPG

 

Scazand din 435 cele 213 din carte rezulta 222 Kg. Adaugand accesoriile care au venit in plus fata de modelul standard (crashbarul evident fiind cel mai greu), cifra de 233 din COC mi se pare destul de realista.

 

In concluzie, 265 Kg este o cifra foarte apropiata de realitate.



#327 KINGS

KINGS

    KINGS

  • Super Membru
  • PipPip
  • 934 posts
  • Gender:Male
  • Location:SIBIU
  • Moto: 2014 BMW R1200GSA-LC
  • Numar: SB 18 HUM
  • Club: MAD DOGS & VSTROMANIA

Posted 17 March 2018 - 02:07 PM

http://m.triumphmoto...c_device=mobile

Dry weight 258kg

#328 l.u.v

l.u.v

    Vanturator de tarana si alergic la prostie..

  • Admin
  • PipPipPipPip
  • 9,477 posts
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Moto: Doispesute elte

Posted 17 March 2018 - 02:13 PM

Asta ce fel de intrebare este? Daca nici greutatea  nu conteaza la o astfel de mobra, mai ales daca e manevrata de o fata, atunci ce mai conteaza?

O intrebare clara si logica.

Daca te referi la a ridica o mobra cazuta, ideea este simpla si generala, indiferent ca vorbim de barbati sau femei, daca nu esti in stare sa ridici utilajul intr-o situatie grea, ori te lasi de off, ori iti iei altceva mai usor pe care o poti manevra.

Daca te referi la greutatea in mers si manevre, tehnica pilotului este tot ce conteaza, greutatea nu are nicio importanta. 


"Prefer fiarele mai vechi in locul plasticelor de ultima generatie"..

 


#329 MirceaB

MirceaB

    ciocoflender-incepator

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,782 posts
  • Gender:Male
  • Location:Deva
  • Moto: Aprilia Caponord 1200
  • Club: Corvin Riders

Posted 18 March 2018 - 09:08 AM

Din punctul meu de vedere, greutatea are cea mai mare importanta mai ales în cazul de față. Este o motocicleta mare și grea, cu centrul de greutate sus, condusa de o fata, care din ce am văzut în poze nu este nici culturista nici baschetbalista. Din proprie experienta spun, ca dacă o motocicleta ca asta stand pe loc, o înclini mai mult de câteva grade stânga sau dreapta, pur și simplu nu poți sa o mai stăpânești și o pui pe dunga. De asta cred eu ca este foarte importanta greutatea. Personal, când m-am gândit să-mi schimb vechea motocicleta luasem în calcul și modelul asta de Triumph. Am făcut o proba cu unul și marea problema era ca l-am simțit mult mai greu mai ales la manevrele făcute la viteza mica sau pe loc. Termenul de comparație a fost Caponordul de 1000 și Varadero 1000.
Insa dacă posesoarea considera ca este în stare să-l manevreze, asfalt uscat și sa auzim de bine.

                 SONORIZARI PENTRU NUNTI SI ALTE EVENIMENTE DIN VIATA TA !
ASIGURARI RCA,CASCO, DE CALATORIE IN STRAINATATE,LOCUINTE,BUNURI... INFO LA 0744-529189

                          DEVA, CLADIRE IPH, ETAJ 2, CAMERA 210.

 

                                                     Aprilia Pegaso 

                                          Aprilia ETV 1000 Caponord

                                              Aprilia Caponord 1200

 


#330 Beatrice

Beatrice

    Vesnic incepatoare

  • Super Membra
  • PipPipPip
  • 2,048 posts
  • Gender:Female
  • Location:Pe strazile Bucurestiului
  • Moto: TEX 1200 XRT 2018
  • Numar: B-404-PAW
  • Club: Wild

Posted 19 March 2018 - 08:43 AM

aca te referi la a ridica o mobra cazuta, ideea este simpla si generala, indiferent ca vorbim de barbati sau femei, daca nu esti in stare sa ridici utilajul intr-o situatie grea, ori te lasi de off, ori iti iei altceva mai usor pe care o poti manevra.

Daca te referi la greutatea in mers si manevre, tehnica pilotului este tot ce conteaza, greutatea nu are nicio importanta.

Pe tehnica ma bazez si eu, si pana acum nu a dat gres. In schimb am cazut de n ori ca era asfaltul denivelat si n-am mai ajuns jos.

Daca o luam asa, eu nu pot sa ridic nici nakedul meu de 200kg si sunt sigura ca ce e peste 100kg nu pot ridica din cauza unor probleme cu spatele. La dracu', daca stiam... Hai ca ma duc sa ma las acum dupa +150k km.  :rusinica:

 

Oricum, pentru cine mai e interesat, ideea e ca se conduce super usor, iar in mers parca are roti ajutatoare... Mi se pare in schimb deranjant faptul ca e prea prea sigura :))) Frana de motor nu prea se simte (poate si pentru ca e in rodaj, nu stiu), cand accelerezi o simti doar ca se duce glont, dar nu fuge nimic (senzatii tari 0), franele sunt foarte bune, dar cred ca-mi intra ABS-ul pe spate cam repede. Asta, sau franez eu ca la tara, tipic...

Dupa ce-i montez crashbar-uri o sa-i dezactivez toate porcariile astea de sisteme. Sunt curioasa cum e la drum fara ele si cum reactioneaza motoru'. Pana se duce zapada are si CASCO, deci e ok :D


Edited by Beatrice, 19 March 2018 - 08:43 AM.

Din analele forumului: "Cati dintre posesorii de carnet stiu ca pe ploaie si noaptea nu se merge cu motocicleta? Mai ales singur!!!!"

                                  Sau sub 30 de grade...

                                  Sau in afara garajului...

 

 

 


 


#331 l.u.v

l.u.v

    Vanturator de tarana si alergic la prostie..

  • Admin
  • PipPipPipPip
  • 9,477 posts
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Moto: Doispesute elte

Posted 19 March 2018 - 10:13 AM

Te inteleg, dar cu spatele nu ridici mobra cazuta, nu tragi de ea, aceasta se face tocmai cu spatele la utilaj, doar prin flexarea genunchilor si forta coapselor.

"Prefer fiarele mai vechi in locul plasticelor de ultima generatie"..

 


#332 Xandros

Xandros

    POLITE

  • Membru
  • Pip
  • 363 posts
  • Gender:Male
  • Location:Kapitala, ce noroc ..
  • Moto: BMW 12GS LED Edition
  • Club: RSR

Posted 22 March 2018 - 08:08 PM

Din proprie experienta spun, ca dacă o motocicleta ca asta stand pe loc, o înclini mai mult de câteva grade stânga sau dreapta, pur și simplu nu poți sa o mai stăpânești și o pui pe dunga. 

 

 Sau cand opresti (chiar si la viteza mica) brusc .. si eventual roata fatza nu e dreapta. Eu ajung cu toata talpa la GS si piciorul putin flexat dar vaca e tot vaca :D

 

 Sunt pe youtube zeci de clipuri despre cum sa ridici mobra, totul tine de tehnica. Si sa nu fi in noroi :D


» Post actualizat in 22 Mar 2018 18:14


Oricum, pentru cine mai e interesat, ideea e ca se conduce super usor, iar in mers parca are roti ajutatoare... Mi se pare in schimb deranjant faptul ca e prea prea sigura ) Frana de motor nu prea se simte (poate si pentru ca e in rodaj, nu stiu), cand accelerezi o simti doar ca se duce glont, dar nu fuge nimic (senzatii tari 0), franele sunt foarte bune, dar cred ca-mi intra ABS-ul pe spate cam repede. Asta, sau franez eu ca la tara, tipic...

Dupa ce-i montez crashbar-uri o sa-i dezactivez toate porcariile astea de sisteme. Sunt curioasa cum e la drum fara ele si cum reactioneaza motoru'. Pana se duce zapada are si CASCO, deci e ok

 

 Nu are frane combinate ? Sau iti intra cand folosesti doar spatele ?  Chiar sa revii cu un feedback dupa ce dezactivezi "porcariile"  :D


Edited by Xandros, 22 March 2018 - 08:14 PM.

"Pot să-ți spun o chestie cu mâna pe inimă: când am intrat în București, niște prieteni ne așteptau la un bar, și-am zis că trecem să bem o cafea înainte să  ajungem acasă. Și, de la indicatorul cu intrarea în București până în barul ăsta, care e în centru, am făcut 45 de minute. Asta nu e o problemă, dar ideea e că în 45 de minute am văzut niște lucruri, în trafic, pe care nu le văzusem în 4 luni de zile cât am umblat. Și nu mă refer la trafic, la felul în care se conduce... Mă refer doar la încrâncenarea și ura pe care le-am văzut în 45 de minute. Pe cuvântul meu de onoare dacă am văzut așa ceva în 4 luni de zile plecat în toată Europa. Eu cred că asta e revelația, între mari ghilimele, cu care m-am întors: că trebuie plecat de aici. Undeva. Cumva." (Mihai Barbu)


#333 paulynos

paulynos

    Fat Ninja

  • Carantina
  • PipPipPip
  • 3,846 posts
  • Gender:Male
  • Moto: Tunet

Posted 23 March 2018 - 12:10 AM

Capture.JPG    capture 2.jpg

 

In poza asta s-a transformat din enduro-touring in big naked, zici ca se bate cu k1300r. E posibil sa castige bmwul la cursa suspensiei  :scratch:


Edited by paulynos, 23 March 2018 - 12:13 AM.

Common sense is not so common.


#334 Beatrice

Beatrice

    Vesnic incepatoare

  • Super Membra
  • PipPipPip
  • 2,048 posts
  • Gender:Female
  • Location:Pe strazile Bucurestiului
  • Moto: TEX 1200 XRT 2018
  • Numar: B-404-PAW
  • Club: Wild

Posted 23 March 2018 - 02:53 PM

Nu are frane combinate ? Sau iti intra cand folosesti doar spatele ?  Chiar sa revii cu un feedback dupa ce dezactivezi "porcariile"  :D

Are, dar sa fiu sincera sa fiu, nu m-am prins. Am apucat sa fac 100km cu ea si atunci cu frica sa n-o scap, fara CASCO si fara crash...

Revin cu feedback saptamana viitoare sper :D

 

In poza asta s-a transformat din enduro-touring in big naked, zici ca se bate cu k1300r. E posibil sa castige bmwul la cursa suspensiei  :scratch:

Sunt eu prea grasa, d-aia s-a lasat asa.

Este un naked-touring, enduro faceam si cu ER6n, deci nu ma deranjeaza... Asta oricum nu e motocicleta de urcat pe busteni si alte alea, e de mers putin prin noroi, padure, carari, romania... Pentru distractie o sa-mi iau un DR400SM si aia e.


Din analele forumului: "Cati dintre posesorii de carnet stiu ca pe ploaie si noaptea nu se merge cu motocicleta? Mai ales singur!!!!"

                                  Sau sub 30 de grade...

                                  Sau in afara garajului...

 

 

 


 





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status