Jump to content


Photo

TRIUMPH 1200 Explorer


  • Please log in to reply
333 replies to this topic

#1 DeVazut_TM

DeVazut_TM

    Pentru ca motociclete

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 4,355 posts
  • Gender:Male
  • Location:TM
  • Moto: 3AJ

Posted 22 September 2011 - 11:03 AM

Poate multi stiti deja de el. Eu de-abia astazi l-am vazut pe MotorCycleSpecs:

http://www.motorcycl...nturer_1200.htm

Ca design, mi se pare fantastic de misto:
Triumph Adventurer 1200.jpg

#2 vis-a-vis

vis-a-vis

    Proprietar de JEG

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,930 posts
  • Gender:Male
  • Location:București
  • Interests:Roti
  • Moto: Honda XR650R
  • Numar: B99BRP
  • Club: daciaclub.ro

Posted 22 September 2011 - 07:01 PM

Nu ma da pe spate... Daca ma uit bine, e doar o alta copie a BMW-ului GS...

#3 KHK

KHK

    BMW Motorrad

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 4,218 posts
  • Gender:Male
  • Location:Viena / Ploiesti
  • Moto: R1200GS Rallye

Posted 22 September 2011 - 07:38 PM

Daca ma uit bine, e doar o alta copie a BMW-ului GS...


Pai si ce e rau in a copia o reteta de succes? Mergi la sigur...
Ia uita-te la o poza cu Triumph Tiger 800 si un BMW 800GS, impreuna... nu seamana la greu?

Io ma bucur sa apara cat mai multe, cu cat sunt mai multi competitori, cu atat este mai fascinant sa fii cel mai bun! :rolleyes:

p.s. si KTM "coace" un concurent pt. GS & co.

Edited by khk, 22 September 2011 - 07:39 PM.


#4 switch

switch

    Tzacanitu' shef

  • Moderatori
  • PipPipPipPip
  • 5,701 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Numar: 1
  • Club: alpin ;)

Posted 22 September 2011 - 11:43 PM

KTM? Are deja 990-u.

.


#5 b374

b374

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 4,155 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Yamaha XT660Z, WR250R

Posted 22 September 2011 - 11:56 PM

KTM? Are deja 990-u.


Pai ala nu e concurentul nimanui, e in clasa lui...

...

 

Vand si eu Pantaloni dama Cycle Spirit noi marime 38, 520 lei

 

Donez 3 leviere roata 12" de otel


#6 Chrisss

Chrisss

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 194 posts
  • Gender:Male

Posted 23 September 2011 - 07:33 AM

Nu mai comparati tot cu BMW...ce naiba au in comun...1200 CC( si asta obtinuta altfel unul din 3 cilindri altul din 2 + alta configuratie ) 2 roti si transmisia finala pe cardan...si cam atat.Daca vrei sa acoperi niste cerinte specifice acestui segment de piata oricum o dai vor aparea solutii care seamana din avion si cand intri in detaliu e alt ceva la fiecare.( fiecare rezolva altfel probleme de ergonomie/suspensie/ciclistica/electronica si alte dotari )

De KTM citisem mai spre inceputul anului ca vor ceva in clasa 1200cc si ceva in 800cc capital de dezvoltare este ca Bajaj si marit pachetul la ei a aparut un model mai mic Bajaj-KTM deja...asa ca e foarte posibil sa apara ceva nou si de la ei cu cat mai multi cu atat mai bine ...concurenta = progres sau iesi afara din cursa.

Cat despre noul Triumph mie unul imi place la prima vedere cum arata.

#7 vis-a-vis

vis-a-vis

    Proprietar de JEG

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,930 posts
  • Gender:Male
  • Location:București
  • Interests:Roti
  • Moto: Honda XR650R
  • Numar: B99BRP
  • Club: daciaclub.ro

Posted 23 September 2011 - 08:49 AM

Păi te cam contrazici singur. De ce n-are 1000 sau 1400 cmc ci fix 1200? De ce astea de 1200 au cardan și alea de 800 nu? Pentru că-s copii, sau mă rog, replici. Că nu se bagă nimeni la boxer și își pastrează structura clasică a fiecărui producător, e doar pt a mai diferenția puțin. A nu compara modelele astea e doar îngustime a minții. Că nu e rău să fie concurență e altă poveste. Chiar și cel mai bun va ridica ștacheta.

#8 Dane_Bad

Dane_Bad

    Angry Horses

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,748 posts
  • Gender:Male

Posted 23 September 2011 - 09:35 AM

Mie imi place Honda Crosstourer, apare in 2012, motor V4 de pe VFR 1200, o nebunie :)
peste vreo 6 ani am sa-l am :rolleyes:

Attached Thumbnails

  • Honda-Crosstourer-concept-11.jpg

Follow me away!


#9 bogdan_harea

bogdan_harea

    Sustinator

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 5,323 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Yamaha SuperTenereXT1200Z
  • Numar: B120BOK
  • Club: Clubul Motoveteranilor

Posted 23 September 2011 - 11:11 AM

Singura inventie BMW in acest caz este cifra 1200, si aici se opres toate asemanarile cu celelalte modele din clasa. Cine insista pe asemanarii si copii o face numai din prea multa dragoste pt BMW sau din spirit de contradictie. Oricum in segmentul enduro turing, mare si mic, vin vremuri frumoase, toti se inghesuie sa scoata modele care mai de care!

#10 MirceaB

MirceaB

    ciocoflender-incepator

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,802 posts
  • Gender:Male
  • Location:Deva
  • Moto: Aprilia Caponord 1200
  • Club: Corvin Riders

Posted 23 September 2011 - 12:44 PM

Mie-mi place tare mult :peace:

                 SONORIZARI PENTRU NUNTI SI ALTE EVENIMENTE DIN VIATA TA !
ASIGURARI RCA,CASCO, DE CALATORIE IN STRAINATATE,LOCUINTE,BUNURI... INFO LA 0744-529189

                          DEVA, CLADIRE IPH, ETAJ 2, CAMERA 210.

 

                                                     Aprilia Pegaso 

                                          Aprilia ETV 1000 Caponord

                                              Aprilia Caponord 1200

 


#11 vis-a-vis

vis-a-vis

    Proprietar de JEG

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,930 posts
  • Gender:Male
  • Location:București
  • Interests:Roti
  • Moto: Honda XR650R
  • Numar: B99BRP
  • Club: daciaclub.ro

Posted 23 September 2011 - 01:42 PM

Da, se-nghesuie să scoată toți modele asemănătoare cu BMW-urile. Chiar cei de la Yamaha au zis că vor ca Supertenere să fie "GS killer". De ce nu seamănă astea noi apărute cu modelele de la KTM, care-s cu adevărat enduro dar suferă din cauza proverbialei lipse de fiabilitate? Hai să nu fim mai catolici ca papa. În speță producătorii, care declară pe față că vor o felie din tortul BMW.

#12 bogdan_harea

bogdan_harea

    Sustinator

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 5,323 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Yamaha SuperTenereXT1200Z
  • Numar: B120BOK
  • Club: Clubul Motoveteranilor

Posted 23 September 2011 - 02:09 PM

Copierea, daca este sa fie, se poate referi la segment si la caracteristicile generale ale motoarelor. Ca sa fie copie dpmdv ar trebui ca solutiile tehnice adoptate de diversi producatori sa fie identice sau pe undeva pe aproape. ST, Honda chiar nu au nimic in comun cu GS-ul. BMW daca este sa fim drepti a trecut la 1200 pt ca nu putea sa se apropie de 100 CP in conditii de cuplu si fiabilitate, decat in acest fel. La vremea cand a aparut GS-ul, Varadero, V-Stromul 1000 si KTM950 aveau cca 100 CP la doar 1000 sau putin mai jos.

#13 EX_:PopaCosmin_*

EX_:PopaCosmin_*
  • Anonimi

Posted 23 September 2011 - 02:22 PM

Mie imi place Honda Crosstourer, apare in 2012, motor V4 de pe VFR 1200, o nebunie :)
peste vreo 6 ani am sa-l am :rolleyes:

Si eu astept modelul Crosstourer insa in comparatie cu Africa Twin-ul e mult prea "roz bon bon" pentru gustul meu.

Posted Image

Aceasi parere o am si despre Triumph.

#14 andrei belcic

andrei belcic

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 4,342 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:andreibelcic@yahoo.com
  • Moto: HondaXRV750 RD04-1992; KTM200EXC-2010
  • Numar: B 52 YOC, B 19 XFO
  • Club: 0723517438 sau 0216742962

Posted 23 September 2011 - 06:40 PM

De ce nu seamănă astea noi apărute cu modelele de la KTM, care-s cu adevărat enduro dar suferă din cauza proverbialei lipse de fiabilitate?


Totusi observ tendinta generala de a se scoate pe piata modele mai mult touring decat enduro. Ma refer la clasa mare. LC8-ul e mai mult enduro decat touring. D-aia spunea cineva ca e in clasa lui separata. Daca vanzarile LC8 ar fi fost mai mari decat GSA sunt sigur ca producatorii de moto ar fi incercat sa scoata "LC8 killer". Dar se pare ca lumea enduro-touring, in majoritatea ei, merge 1000 km pe asfalt si apoi 2 km pe macadam pana la cabana sau la un punct de belvedere. Si pt asta GSA, ST1200, noul Tiger, Crossrunner-ul, etc sunt ideale.
UltraNetworks.ro
Tutoriale, Service calculatoare

#15 vis-a-vis

vis-a-vis

    Proprietar de JEG

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,930 posts
  • Gender:Male
  • Location:București
  • Interests:Roti
  • Moto: Honda XR650R
  • Numar: B99BRP
  • Club: daciaclub.ro

Posted 23 September 2011 - 06:58 PM

Era retorica, oricum :D
D-aia vezi strazile pline de SUV-uri si nu de off-roadere veritabile. SUV-urile astea pe doua roti ar fi misto sa aibe macar tractiune 2x2, daca nu si reductor :P

#16 Angi

Angi

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,162 posts
  • Gender:Male

Posted 23 September 2011 - 08:56 PM

LC8-ul e mai mult enduro decat touring.


Care lc8? Lc8-ul Enduro, da, e mai mult enduro. Lc8-ul Adventure e mai mult touring, parerea mea.

#17 Doctor X

Doctor X

    Not a tru biker

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 3,503 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Rocks, rolls and guitars
  • Moto: Kawasaki KLE 500
  • Numar: B-32-DRX

Posted 25 October 2011 - 02:35 PM

Primele poze oficiale:

Posted Image

Posted Image

The c.1200cc, three-cylinder, shaft drive machine will be publicly unveiled at the massive Milan Show next month and receive its UK debut at Motorcycle Live at Birmingham’s NEC at the end of November.

The new engine, which is also expected to be used in Triumph’s new 1200 Trophy tourer in 2013, features shaft drive (as also employed by the class leading BMW R1200GS and rivals Yamaha’s Super Tenere 1200 and Moto Guzzi’s Stelvio) and is also equipped with traction control, cruise control as well as switchable ABS.

The new Tiger Explorer will be analysed in-depth with additional pictures over four full pages in this Wednesday’s MCN.


http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/New-bikes/2011/October/oct2411-new-triumph-tiger-explorer-revealed/

"You should never underestimate the predictability of stupidity." Bullet Tooth Tony

My photostream on Flickr

https://500px.com/mnegulici

http://servicemotor.ro/


#18 ianachim

ianachim

    VESNIC INCEPATOR

  • Carantina
  • PipPipPipPip
  • 9,622 posts
  • Gender:Male
  • Location:fara casa/locuitor al BASERIEI
  • Moto: r1200gsa k1200r
  • Numar: rosu
  • Club: singur pe drum

Posted 25 October 2011 - 03:24 PM

INCA O NEFERICITA "CLONA" DE BMW :crack: :crack:

CA SI HONDA, TRIUMPHUL unde se va vinde ...........

la dealer in budapesta.....si pentru garantie ...tot acolo??????

de bine de rau am 5 km pana la bavaria...asa cum e ea

Edited by ianachim, 25 October 2011 - 03:31 PM.


#19 Doctor X

Doctor X

    Not a tru biker

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 3,503 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Rocks, rolls and guitars
  • Moto: Kawasaki KLE 500
  • Numar: B-32-DRX

Posted 25 October 2011 - 03:45 PM

INCA O NEFERICITA "CLONA" DE BMW :crack: :crack:


Io nu vad sa aiba lacrimi in ochi. Ma rog, faruri. Si nici nu pare depresiva. :laugh:

CA SI HONDA, TRIUMPHUL unde se va vinde ...........


La ei, evident.

la dealer in budapesta.....si pentru garantie ...tot acolo??????

de bine de rau am 5 km pana la bavaria...asa cum e ea


Hai ca nu-i asa de departe, mai ales pentru calatorii de cursa lunga.

"You should never underestimate the predictability of stupidity." Bullet Tooth Tony

My photostream on Flickr

https://500px.com/mnegulici

http://servicemotor.ro/


#20 ianachim

ianachim

    VESNIC INCEPATOR

  • Carantina
  • PipPipPipPip
  • 9,622 posts
  • Gender:Male
  • Location:fara casa/locuitor al BASERIEI
  • Moto: r1200gsa k1200r
  • Numar: rosu
  • Club: singur pe drum

Posted 25 October 2011 - 04:28 PM

sub deviza nu conteaza CE calaresti ci CAT calaresti
orice merge pe 2 roti e BUN

problema e ca daca pana acum toata lumea spunea ca BMW e scump si e pentru 3 c..oii

iata ca si JAPANEZII/henglezii s.au smecherit
preturile aferente unor 1200 cc rivalizeaza cu BMW

DE CE????

merg pe mana japonezilor daca am aceeleasi electonisme" ca si la BMW la un pret de ex 75% din pretul unui BMW

so cat costa yamaha 1200.............. cat costa trumph 1200 :banana:

deci o data cu CLONAREA MOTOCICLETELOR a aparut si clonarea PRETULUI

daca se de 1050 costa atat...

The SE retails for $16,490, and differs from the standard Tiger 1050 by adding hand guards, a gel seat, ABS and a centrestand as standard. It also has colour-matched hard panniers, which a total capacity of 43 litres. It is available in three liveries: red, white, or matt black/graphite.

cam la cat ajunge un 1200????????????????????????????




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status