Sari la conținut

Honda VF 1000 F care mai ai?


1%1%1%
 Share

Postări Recomandate

  • 1 month later...

Primiti si deastia cu vf759f? :) Numai ca e imprastiata toata prin...'gradina'. Inca un pic si o termin si eu, vreau sa o scot pana la prima ninsoare, insa nu cred ca am sanse sa gasesc pana atunci un vopsitor priceput care sa ma ajute sa o aduc la 'tema' originala, ca am avut ceva de tras pana sa o aduc la starea in care e(in poza e pe cand o dezmembram in vederea reconditionarii) intrucat avea spate de ducati, rezervor de vfr, etc :)

 

PS: inainte sa ajung intamplator la Vf-ul asta, vizitasem cu un prieten un vf1000f...ce mi-a mai placut... as fi facut cumva rost de bani, dar avea niste probleme de ordin tehnic :grinbandit:

Editat de banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Ma alatur si eu. big VF1000F2 BOOL D'OR.

post-54408-0-64436100-1321568176_thumb.jpg

Incerc sa ma obisnuiesc cu el .Pentru mine e chiar" BIG "

As vrea sa stiu cum se regleaza presiunea in telescoape (fata /spate )Cite atmosfere ? apoi sint niste rotite pe telescoapele fata (stinga jos si dreapta sus ).La telescopul spate cum???

Si mi-ar trebui discurile de frina si pe fata si pe spate .Se potrivesc si de la alt model?

Numai bine !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Si eu am tot VF1000F2 Bol d'Or :)

Mare, intradevar .. dar odata pusa in miscare, parca nu mai vrea oprita.

 

@corneliutecu - cred ca rotita de la partea de jos a telescopului stanga este cea de reglare a sistemului de AntiDive la franare (TRAC);

- presiunea in telescoapele fata se regleaza prin capatul superior al telescopului stanga; se scoate capacul de plastic ce acopera ventilul; la manual zice asa: presiune recomandata 0-40 kPa (0-6 psi) cu un maxim suportat de 300 kPa (43 psi); a se folosi doar pompa de mana, NU aparat electric cu aer comprimat.

- pentru spate: 0-300 kPa (0-43 psi); pe partea stanga a motocicletei, in spatele carenei de sub sa, vei gasi un furtunel (~15 cm) care iese din amortizor si care are in capat un ventil.

- discuri de frana fata compatibile: HONDA CBR 125 R (JC39 / JC34), HONDA CBR 600 F (PC19 / PC23 / PC25), HONDA VFR 750 F (RC24), HONDA XLV 750 R (RD01), HONDA VF 1000 F SC15 sau R SC16 - pret www.louis.de 120 EUR

- discuri de frana spate nu am gasit la Louis pe site.

 

Numai bine,

Sorin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Ma alatur si eu. big VF1000F2 BOOL D'OR.

post-54408-0-64436100-1321568176_thumb.jpg

Incerc sa ma obisnuiesc cu el .Pentru mine e chiar" BIG "

As vrea sa stiu cum se regleaza presiunea in telescoape (fata /spate )Cite atmosfere ? apoi sint niste rotite pe telescoapele fata (stinga jos si dreapta sus ).La telescopul spate cum???

Si mi-ar trebui discurile de frina si pe fata si pe spate .Se potrivesc si de la alt model?

Numai bine !!!

ai discurile uzate sau doar vrei sa le schimbi ca asa crezi,eu am disc originale din 84 si sunt perfecte:),ai grije cu bagatul aerului sa nu scuipi semeringurile,baga exact cit zice ca dupa ai de munca,ai doua reglaje pe furca fata,unul sus cu trei poziti unul jos toate regleaza antidive si cursa furci sus/jos in functie de starea drumului, anul asta sper sa il scot si eu la drum a zacut doi ani

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma alatur si eu. big VF1000F2 BOOL D'OR.

post-54408-0-64436100-1321568176_thumb.jpg

Incerc sa ma obisnuiesc cu el .Pentru mine e chiar" BIG "

As vrea sa stiu cum se regleaza presiunea in telescoape (fata /spate )Cite atmosfere ? apoi sint niste rotite pe telescoapele fata (stinga jos si dreapta sus ).La telescopul spate cum???

Si mi-ar trebui discurile de frina si pe fata si pe spate .Se potrivesc si de la alt model?

Numai bine !!!

 

salut, am discuri de fata de VFR rc24 in stare ff buna la 100 lei.

 

@soran: stiu motorul tau, fugea de rupea pamantul

Editat de turku
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Si eu am tot VF1000F2 Bol d'Or :)

Mare, intradevar .. dar odata pusa in miscare, parca nu mai vrea oprita.

 

@corneliutecu - cred ca rotita de la partea de jos a telescopului stanga este cea de reglare a sistemului de AntiDive la franare (TRAC);

- presiunea in telescoapele fata se regleaza prin capatul superior al telescopului stanga; se scoate capacul de plastic ce acopera ventilul; la manual zice asa: presiune recomandata 0-40 kPa (0-6 psi) cu un maxim suportat de 300 kPa (43 psi); a se folosi doar pompa de mana, NU aparat electric cu aer comprimat.

- pentru spate: 0-300 kPa (0-43 psi); pe partea stanga a motocicletei, in spatele carenei de sub sa, vei gasi un furtunel (~15 cm) care iese din amortizor si care are in capat un ventil.

- discuri de frana fata compatibile: HONDA CBR 125 R (JC39 / JC34), HONDA CBR 600 F (PC19 / PC23 / PC25), HONDA VFR 750 F (RC24), HONDA XLV 750 R (RD01), HONDA VF 1000 F SC15 sau R SC16 - pret www.louis.de 120 EUR

- discuri de frana spate nu am gasit la Louis pe site.

 

Numai bine,

Sorin

Multumesc pentru toate informatiile Sorin !Numai bine !

 

ai discurile uzate sau doar vrei sa le schimbi ca asa crezi,eu am disc originale din 84 si sunt perfecte:),ai grije cu bagatul aerului sa nu scuipi semeringurile,baga exact cit zice ca dupa ai de munca,ai doua reglaje pe furca fata,unul sus cu trei poziti unul jos toate regleaza antidive si cursa furci sus/jos in functie de starea drumului, anul asta sper sa il scot si eu la drum a zacut doi ani

Sunt uzate ,mai ales pe fata !Multumesc pentru sfaturi ! Scoate VF -ul la drum ! As vrea sa ne intilnim toti cu VF-uri anul asta undeva ! Numai bine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • 6 months later...

Ia uitati ce zice soran mai sus, nu reusiti sa gasiti ceva din lista? Ca noi...cunoastem :)

discuri de frana fata compatibile: HONDA CBR 125 R (JC39 / JC34), HONDA CBR 600 F (PC19 / PC23 / PC25), HONDA VFR 750 F (RC24), HONDA XLV 750 R (RD01), HONDA VF 1000 F SC15 sau R SC16

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa vedeti ce am patit aseara. dau sa plec din lagar si cand pun contactu la motoreta sa apucat sa piue de sub bord de ziceai ca are alarma. ma si a piuit asa pina am ajuns acasa. si odata ajuns dai 'si cauta surssa la piuiala aia. sa aflu ca are nus ce dracu difuzor care piuie in ritmul care semnalizeaza. asa ca la masinile astea noi. cine s-ar fi gandit....de aceea scriu aici! voi ati mai patit careva asa ceva????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O fi omul uituc si a zis sa isi puna bipaitoare sa ii mai atraga atentia. http://turnalarm.com/ ceva de genul cred eu, ca nu stiu sa abia vf asa ceva. Apropo, l-ai luat pe cel de la Dl. Corneliutecu?

 

Eu sunt iarasi cu mobra dezmembrata, am dat jos si motorul de pe cadru si am zis sa inspectez treaba cu sudurile de pe cadru. Rele nu sunt, asa cum am banuit initial, insa as prefera un cadru intact, are cineva asa ceva? :) L-am curatat de vopsea si am dat pe el cu un fel de grund, care se intareste calumea si e f rezistent la zgarieturi si alt tip de stress fizic. Saptamana viitoare as da si o vopsea neagra pe el si as monta motorul :) Mai am de sudat o ureche la termostat, s-a crapat candva, de luat oringuri pt. carbelitoare si dupa o scot pe strazi. Cu cauciucurile e ceva mai greu pt. ca am montat rotile originale: 16 fata, 18 spatele, desi am si un 17", am preferat sa fie totul original.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am scos honda la drum ....maninca asfaltul..supercomoda... .silentioasa...o

minuuatie..cei ddrept consuma dar e 1000 de cubi nu????

 

cine are o perreche de semnalizari pentru fata la ale mele snu-s originale???pm va rog!

 

banzai. am cautat pe net la specificatii si acolo spune clar. fata 18 spate 17 inci. curios ca in cartea mea de identitate are fata 16 cu toate ca eu am 18 pe fatza. si roata e originala. e tare curios...am mai intrebat si eu printre fv isti si toti au 18 pe fata. respect!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vf1000F parca avea 16 fata si 17spatele original. Stiam asta pt. ca eu aveam roata spate de 1000, cea de 17". Fostul proprietar a avut tot un bol d'or care l-a facut praf fratisu si a trecut roata pe asta micu de 750. Bine, la mine in cartea motocicletei sunt si aiurea scrise, sunt trecute cele de pe sabre parca cu 18 fata si 16 spatele, deci cine stie cum mai e corect.

Editat de banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

corect.. asa este ..numai ca la RAR se pot intimpina probleme in legatura cu acest aspect.eu spre exemplu tre sa merg la rar cat de curind sa-mi identific mobra. am vb cu fostul proprietar...il salut p aceasta cale..RESPECT! si a spus ca pe el nu l-a incurcat.

 

haideti sa vorbim despre ulei! voi ce ulei ati folosit sau...folositi...am schimbat recent uleiul si mobra se comporta ffff bine cu un 20 50 de la repsol. v twin. schimba exempar...iar motoru toarce ffff frumos la relanti.

 

CRACIUN FERICIT TUTUROR......SI HAI CU VARAAAAAAAA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 1 year later...


haideti sa vorbim despre ulei! voi ce ulei ati folosit sau...folositi...am schimbat recent uleiul si mobra se comporta ffff bine cu un 20 50 de la repsol. v twin. schimba exempar...iar motoru toarce ffff frumos la relanti.



Buna, am gasit f.tarziu acest topic, dar eu am numai din luna Mai Bol D'or-ul, totdeauna mi-am dorit un V4 de 1000 cc si la fel ca si antevorbitorii mei am numai cuvinte de lauda, o fi el autobuz mare, dar poti sa-l manevrezi ca pe trotineta dupa ce l-ai urnit din loc. Daca esti mai dibaci in ale motociclismului, nu ai adversar mai ales pe serpentine. Singura problema cu care ma confrunt este cutia de viteze, adica schimbatul vitezelor. Daca nu tin cont de inertia cutiei ( turatia adecvata ) schimbatul merge greu si in sus si in jos, odata am reusit sa rup si articulatia de la tija schimbatorului. Ma intreb si va intrteb si pe voi o fi uleiul neadecvat sau am o problema cu mecanismul de "franare' al axului principal al cutiei. Fiind o scula f. bine conservata a mea in stare originala cu 41000 km din '89 fabricata tind sa cred ca uleiul nu e adecvat. Cand am luat-o eu avea 10w40 si facea la fel, am pus eu 15w50 semisintetic si face la fel. E drept ca la modele asa vechi se pune mineral, dar sa pun 20w50 ? Sunt curios daca ati avut problema asta careva din voi ca sa ma pot hotara, ulei 20w50 sau desfacuta cutia ca sa vad mecanismul daca e ok.

Multumesc si asfalt uscat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...