Sari la conținut

Ceas kilometraj


Postări Recomandate

cine a inlocuit ceasul de kilometraj din bord cu unul digital ? mai este necesar cablul de kilometraj sau citeste altfel viteza si distanta parcursa ? nu ezitati sa ma sfatuiti ( pt. moto Yamaha Diversion xj900 / 1995 )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bordul digital trebuie luat cu tot cu senzor,e un cilindru care contine o bobina sau la modelele mai simple un balon de sticla cu doua contacte in interior.

Melcul ramane pe post de distantier,bordul trebuie sa provina de la o motocicleta cu acelasi diametru al anvelopei ca sa arate corect viteza.

Senzorul se monteaza pe furca fata in zona discului de frana iar in suportul discului se afla un magnet.

Pentru amatorii de postat pe youtube filme cu viteze ametitoare bordul poate fi pacalit sa afiseze viteza dubla punand inca un magnet.

Editat de Penetru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bordul digital trebuie luat cu tot cu senzor,e un cilindru care contine o bobina sau la modelele mai simple un balon de sticla cu doua contacte in interior.

Melcul ramane pe post de distantier,bordul trebuie sa provina de la o motocicleta cu acelasi diametru al anvelopei ca sa arate corect viteza.

Senzorul se monteaza pe furca fata in zona discului de frana iar in suportul discului se afla un magnet.

Pentru amatorii de postat pe youtube filme cu viteze ametitoare bordul poate fi pacalit sa afiseze viteza dubla punand inca un magnet.

senzorul se poate pune pe oricare roata ( din cele doo :) )....e suficient de lung cablul.

( eu am optat pt. roata spate, pe fata nu ma "lasa" furca...si tipul de suport din dotare )

pt. etalonat acel vitezometru , sunt instructiuni in cutia cu ceasul.

magnetii cu cat sunt mai multi , cu atat e mai precisa afisarea vitezei. ( Se monteaza, de regula, in orificiile de inbus ale suruburilor de la disc. Formula de calcul e pt. 1, 2 , 3 ,4 , 5, 6 magneti, in functie de tipul de disc ( sa fie impartit cercul in parti egale / de ex. la un disc cu 5 suruburi poti folosi 1 sau 5 magneti )

.......si da, poti afisa viteze mari, declarand alta lungime a cercului, sau avand setat pt.2 magneti/ de ex., si sa pui 4, 6 cum spune colegul de mai sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-ati lamurit , Caline , de unde ai luat produsul ? costuri ? si la astfel de sfaturi ma astept si va multumesc

eu am optat pt. asta

http://www.louis.de/_30aaf70d8088eaba0cbe7e830bff729ea6/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=480&wgr=346&list_total=12&anzeige=0&page=0&artnr_gr=10034835

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vittore, interesant ce vrei sa faci..totusi este o adaptare...motorul tau este frumos asa cum este de la mama lui...de la producator...eu nu m-as complica...as tine banii pt niste accesorii(crash-bar, topcase) sau benzina..si as face totul ca tot ce are original sa-i merga bine, inclusiv bordul..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e adaptare nea soimu , e modernizare pura ! (imi voi lua si computer de bord si voi fixa viteza cu care vreau sa alerg ! ca sa te oftici ! ha ha ha , mai raman bani si de benzina , don`t worry !) in imagini va faceti o idee , as monta unul rotund in locul celui actual si astfel nu modific prea multe in configuratia bordului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bordul asta Koso l-am vazut in carne si oase si mi se pare ca-n realitate arata chiar mai rau decit in poze.

 

eu mi-am pus Trail Tech Vapor. arata mult mai bine, e mult mai citibil si doar o idee mai scump. turatia o citeste cu un fir infasurat in jurul unuia din cablurile de la bujii iar viteza e cu senzor magnetic, magnetul il prinzi cu Poxipol de discul de frina. o problema e ca tre' sa improvizezi tu un sistem de prindere.

post-24366-0-82594100-1307950947_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 years later...

Salut, sunt pe punctul de a cumpara o motocicleta ( Suzuki SV 650 N, 2004 ), iar cel care o vinde mi-a spus ca, indicatorul de viteza nu indica bine viteza si asta s-a intamplat de cand pe spate ia pus o anvelopa mai lata ( cand el crede ca merge cu 100/h, ii indica undeva la 50). In loc de 170 a pus 180. Eu nu cred ca asta se intampla din cauza anvelopei. Ce credeti ca ar putea fi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai gandeste si singur, diferenta pe diametru nu este asa mare ca sa-i fi indicat in loc de 100, 50 trebuia o roata dubla ca diametru plus ca, nu bag mana in foc ca nu cunosc mobra, dar viteza se ia de la roata din fata de obicei.

nici daca ai lipsit de la geometrie ... diametru dublu nu inseamna circumferinta dubla

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nici daca ai lipsit de la geometrie ... diametru dublu nu inseamna circumferinta dubla

?????? Lumineaza-ma si pe mine cu intelepciunea ta circumferinta nu mai este egala cu pi*D ?

Cred ca ai confundat cu aria care are un patratel pe acolo

Scuze acceptate.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba da! dar 3,14 x 50 nu este egal cu 100 ...km/h


» Post actualizat in 30 Jan 2015 21:46

Pai gandeste si singur, diferenta pe diametru nu este asa mare ca sa-i fi indicat in loc de 100, 50 trebuia o roata dubla ca diametru plus ca, nu bag mana in foc ca nu cunosc mobra, dar viteza se ia de la roata din fata de obicei.


» Post actualizat in 30 Jan 2015 21:49

Cred ca ai confundat cu aria care are un patratel pe acolo

circumferinta are 3,14 diametre sau 6,28 raze ... tu zici "dublu", adica 100 este dublul lui 50kmh, sau 50 jumate din 100 :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba da! dar 3,14 x 50 nu este egal cu 100 ...km/h

» Post actualizat in 30 Jan 2015 21:46

 

» Post actualizat in 30 Jan 2015 21:49

circumferinta are 3,14 diametre sau 6,28 raze ... tu zici "dublu", adica 100 este dublul lui 50kmh, sau 50 jumate din 100 :)

Daca la viteza de 100km/h avea roata diametrul, sa zicem D1, la 50 km/h trebuie sa fie la jumatate, adica D2=D1/2 , bineinteles la aceeasi turatie a motorului. Exista o relatie de proportionalitate directa v1/v2=d1/d2.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai gandeste si singur, diferenta pe diametru nu este asa mare ca sa-i fi indicat in loc de 100, 50 trebuia o roata dubla ca diametru plus ca, nu bag mana in foc ca nu cunosc mobra, dar viteza se ia de la roata din fata de obicei.

Nu domnule ”inginer” , din ce ai scris mai sus, se deduce clar ca afirmi ca pentru viteza de 50km/h, roata trebuie sa fie dubla ca diametru fata de viteza de 100km/h ??? Practic este total opus, diametrul trebuie sa fie la jumatate, este o mica mare diferenta intre DUBLU fata de o valoare si 1/2(jumatate din valoare)! Dumeavoastra ati scris...se mai intampla poate din graba, sper sa nu fie o deformatie profesionala ca la calculul sectiunii conductoarelor!?

Yuk are DREPTATE, dumneavoastra o intoarceti ca la Ploiesti....aveti experienta .Acum nu putem sa stim daca ati lipsit de la ora de geometrie plana din clasa a VI-a, unde la capitolul „Forme geometrice plane circulare-Cercul”, s-a predat raza, coarda, diametrul, lungimea si aria cercului. Greu sa verificam absentele din catalogul anului 19....sau notele!

Numai bine,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu domnule ”inginer” , din ce ai scris mai sus, se deduce clar ca afirmi ca pentru viteza de 50km/h, roata trebuie sa fie dubla ca diametru fata de viteza de 100km/h ??? Practic este total opus, diametrul trebuie sa fie la jumatate, este o mica mare diferenta intre DUBLU fata de o valoare si 1/2(jumatate din valoare)! Dumeavoastra ati scris...se mai intampla poate din graba, sper sa nu fie o deformatie profesionala ca la calculul sectiunii conductoarelor!?

Yuk are DREPTATE, dumneavoastra o intoarceti ca la Ploiesti....aveti experienta .Acum nu putem sa stim daca ati lipsit de la ora de geometrie plana din clasa a VI-a, unde la capitolul „Forme geometrice plane circulare-Cercul”, s-a predat raza, coarda, diametrul, lungimea si aria cercului. Greu sa verificam absentele din catalogul anului 19....sau notele!

Numai bine,

Voi nu sunteti in toate mintile? Nu cititi bine? Omul a zis clar ca el merge cu 100 si ii indica undeva la 50 deci roata trebuia sa aiba diametru dublu, turatia 1/2 ca sa-i indice 1/2.

Scuze TNG pentru noua lectie dar pe uni ii ia gura pe dinainte fara sa gandeasca mi-e si lehamite de asemenea postari prostesti, dar dac vrei sa se termine discutia asta in contradictoriu explica-le ca si la o masina daca pui cauciucuri cu balon mai mai mare kilometrajul iti indica mai putin decat mergi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce treaba avem cu omul...noi facem referire la ce ai postat tu...si ce faci ceri ajutoare! OK , am inteles greseala ta, atentie la vocabular ....."fara violenta" :nono: !

 

 

What is't I dream on? O cunning enemy that, to catch a saint, with saints dost bait thy hook:

Most dangerous is that temptation that doth goad us on, to sin in loving virtue.

 

Measure to Measure, by William Shakespeare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot perdant esti. Cu atitudinea asta nu o sa faci nimic in viata. Eu am postat corect la subiect asa cum am demonstrat tu ai inceput sa bati campii din spirit de fronda.

 

Acum te inteleg de ce esti asa domnule "inginer".....

 

Orice siguratate are momentele ei de orgoliu.

Octavian Paler

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...