Sari la conținut

Clasice- made in japan


Jean_Taxi
 Share

Postări Recomandate

  • 4 weeks later...
  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Dragilor, ma duc peste doua zile tocmai la oradea sa cumpar o motocicleta japoneza din anii 80,deci nu e nici veche, nici clasica, nici de epoca, dar eu cred ca va fi epocala pt mine.., asta ca sa nu dau apa la moara altora ca nustu ce si nus cum! am de ales intre trei modele, Kawa gpz 750, suzuki gsx 750 es si o Honda 1100 sabre. Cred ca banuiti deja la care ma gandesc, numa ca e de trei ori mai scumpa decat celelalte doua, insa pasiunea e mare.., va spun peste cateva zile dupa ce ma voi intoarce, cu una dintre cele trei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

'Ondaaa! :ChopperEmo:

Sper ca pe asta o vei alege! Frumos este si GPZ-ul, avem unul prost ingrijit si in Tg-Jiu, dar cu toate astea, este tot frumos! Suzi'...ar fi ultima pe lista mea de preferinte dintre cele trei! Pe oricare ai lua-o, iti doresc s-o stapinesti sanatos si sa te bucuri de ea mult si bine! :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, am luat asta acum cateva zile,abia astept sa i fac proba nu am iesit ca a fost zapada pe jos

 

 

Frumos, frumos. CX-ul de 500. Să-l stăpânești sănătos. Dacă e același telescop pe spate ca și la GL 500 să ști că o să-ți scârțâie fantastic, mai ales după o ploaie.

 

Să învârți cardanul mulți km fără incidente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, am luat asta acum cateva zile,abia astept sa i fac proba nu am iesit ca a fost zapada pe jos

 

Unde naiba ai gasit oratania si la ce bani?E ceeace voiam si eu pentru mine.Astept mai multe poze si ceva comentarii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde naiba ai gasit oratania si la ce bani?E ceeace voiam si eu pentru mine.Astept mai multe poze si ceva comentarii.

 

am dat 1000 pe ea am adus o din afara aici am fost sa vad una dar modelul e,batea motorul ca tractorul ,oricum nu am fost incantat am vrut neaparat c ul,iar asta din romania vroia 950 .nu merita.asa ca am cautat afara ,sunt f multumit motorul merge impecabil ,se aude doar lantul de distributie,care cum se lasa frigul il schimb.eram constient ca la o motocicleta din anii aia ii trebuie lant de distributie .nu se aude f tare mai merge mult si bine asa ,dar nu mi plac tiganelile.de abia astept sa dea caldura sa dau o tura .saua a fost terminata ,ruginita de tot ,dar nu i un lucru f important .am lucrat o juma de zi la ea ,am facut o mai trebuie imbracamintea .iti mai pun 2 poze ca numai astea mai am

post-68213-0-77439800-1330412143_thumb.jpg

post-68213-0-56817100-1330412163_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo mai.Sa o stapanesti sanatos sa te bucuri de ea.Nu stiu cum merge da imi place mult forma aia ciudat,neconventionala a motorului.E frumoasa rau.Ai grije de ea si nu te va dezamagi.Sa n-o vinzi.Este un motor de colectie.Ma ia invidia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde naiba ai gasit oratania si la ce bani?E ceeace voiam si eu pentru mine.Astept mai multe poze si ceva comentarii.

 

Un CX avea cineva prin Rădăuți dar am înțeles că a fost dat spre modificare, sper să nu se atingă ăla de ia să o strice. Dacă este în stare originală și de vânzare anunț aici.

 

Când dă căldura și mergi pe ea să îmi zici dacă scârțâie telescopul spate.

Editat de pomo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un CX avea cineva prin Rădăuți dar am înțeles că a fost dat spre modificare, sper să nu se atingă ăla de ia să o strice. Dacă este în stare originală și de vânzare anunț aici.

 

Când dă căldura și mergi pe ea să îmi zici dacă scârțâie telescopul spate.

 

ieri am vrut sa vad cum merge ,dar nici gram de benzina in ea cand sa o pornesc .dar am iesit cu cb ul .pot sa zic ca am ramas uimit (si nu numai eu),ce bine poate sa mearga .nu am crezut niciodata ca o motocicleta din anii aia poate sa mearga asa .ma refer si la tinuta de drum si la putere . azi am vrut sa scot cx ul dar a nins .asta e....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragilor, ma duc peste doua zile tocmai la oradea sa cumpar o motocicleta japoneza din anii 80,deci nu e nici veche, nici clasica, nici de epoca, dar eu cred ca va fi epocala pt mine.., asta ca sa nu dau apa la moara altora ca nustu ce si nus cum! am de ales intre trei modele, Kawa gpz 750, suzuki gsx 750 es si o Honda 1100 sabre. Cred ca banuiti deja la care ma gandesc, numa ca e de trei ori mai scumpa decat celelalte doua, insa pasiunea e mare.., va spun peste cateva zile dupa ce ma voi intoarce, cu una dintre cele trei.

Am fost.., un vis a devenit realiate, realitatea cruda este ca visul de a deveni vreodata prop motocicletei PERFECTE.., THE Dream, cum imi alintam singur acest deziderat al meu, este de neatins.., asta prin simplul fapt ca aceasta motocicleta, m-am convins.., NU EXISTA!

 

Dragilor.., asa cum nu exista femeia perfecta ( sau barbatul perfect), ca sa nu par misogin, desi sunt.., tot asa va pot jura cu mana pe inima ca nici motocicleta perfecta nu poate exista. spun asta nu pt ca nu am gasit-o eu, cum ar crede unii, ci pt ca asa este! Sa pastram visele in mintea si sufletul nostru, doar ca niste vise ce sunt si sa ne traim viata pe motocicletele care exista 9femeile dupa caz0 care asa imperfecte cum ne par uneori sunt totusi cele mai bune, prin simplul fapt ca le avem si ca trebuie sa ne bucuram de ele. De azi, eu asta am sa fac.., noaptea voi calatori cu mintea dupa motoare verzi pe pereti si ziua ma voi bucura de ceea ce am! Nu voi mai fi nefericit de ceea ce nu am! Asa! Vedeti ca se poate?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost.., un vis a devenit realiate, realitatea cruda este ca visul de a deveni vreodata prop motocicletei PERFECTE.., THE Dream, cum imi alintam singur acest deziderat al meu, este de neatins.., asta prin simplul fapt ca aceasta motocicleta, m-am convins.., NU EXISTA!

 

Dragilor.., asa cum nu exista femeia perfecta ( sau barbatul perfect), ca sa nu par misogin, desi sunt.., tot asa va pot jura cu mana pe inima ca nici motocicleta perfecta nu poate exista. spun asta nu pt ca nu am gasit-o eu, cum ar crede unii, ci pt ca asa este! Sa pastram visele in mintea si sufletul nostru, doar ca niste vise ce sunt si sa ne traim viata pe motocicletele care exista 9femeile dupa caz0 care asa imperfecte cum ne par uneori sunt totusi cele mai bune, prin simplul fapt ca le avem si ca trebuie sa ne bucuram de ele. De azi, eu asta am sa fac.., noaptea voi calatori cu mintea dupa motoare verzi pe pereti si ziua ma voi bucura de ceea ce am! Nu voi mai fi nefericit de ceea ce nu am! Asa! Vedeti ca se poate?!

 

 

Sa inteleg ca de fapt Honda nu e Honda ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jeane tu te-ai dilit.Vorbeai ca un om normal ultima oara.Vai de capul tau ,ai ajuns filozof N-am inteles nik.Fortza cu tine fiule.

Editat de HondaSan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jeane tu te-ai dilit.Vorbeai ca un om normal ultima oara.Vai de capul tau ,ai ajuns filozof N-am inteles nik.Fortza cu tine fiule.

Filozofia nu poa sa fie inteleasa de oamenii normali.., ma refer la cei normali in acceptiunea ta! Bunule, astept in continuare poza cu o moto japoneza clasica.., o ai? ce e dupa 89 nu se pune! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jeane ia pune tu ca tu te dai de colectionar de clasice made in Japan.Si pune si o poza cu C I ca sa vedem ca e ata si nu te dai mare cu lucru altuia.Eeeeeeee.

Editat de HondaSan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jeane ia pune tu ca tu te dai de colectionar de clasice made in Japan.Si pune si o poza cu C I ca sa vedem ca e ata si nu te dai mare cu lucru altuia.Eeeeeeee.

Bunule.., o iau doar ca pe o gluma. Dus pana la Oradea sa cumpar o Honda Vf 1100 Sabre, m-am intors cu un Suzuki Gsx 750 ES din 83. Sabre-ul nu mai era de mult ceea ce vazusem eu in poze. Deci, am cumparat Suzuka cu 450e, i-am facut carburatie, sincronizare, spalat rezervor, schimbat ulei si filtru aer, cablu kilometraj= costul transportului si al meu rezulta ca toata asta afacere ma dus la 750e. Mai am de pus abtibildele originale si poate o sa-i dau jos carenele si sa-i pun un far rotund.

 

Inca nu am mers cu ea, trebuie sai mai fac ITP-ul si asigurarea. Asta inseamna in total 800e. Am regretul ca nu am cumparat Sabre-ul de 750, daca cineva e interesat de Suzuka sa-mi dea pm. Sunt deschis la orice schimb cu o alta motocicleta, la fel de mare ( sau mai mare) in cmc si chiar mai veche. Suzuka este intr-o stare ireprosabila.., cauciucuri, kit lant, suspensii, optic.., are 63kw. E rea. Dar parca nu e ce imi doresc eu. Fac schimb eventual cu un Sabre 750 si dau diferenta daca e cazul.

 

I-am pus si mansoane noi la manere.

post-23362-0-65046900-1331368874_thumb.jpg

post-23362-0-34356600-1331368912_thumb.jpg

post-23362-0-28180000-1331368941_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bunule.., o iau doar ca pe o gluma. Dus pana la Oradea sa cumpar o Honda Vf 1100 Sabre, m-am intors cu un Suzuki Gsx 750 ES din 83. Sabre-ul nu mai era de mult ceea ce vazusem eu in poze. Deci, am cumparat Suzuka cu 450e, i-am facut carburatie, sincronizare, spalat rezervor, schimbat ulei si filtru aer, cablu kilometraj= costul transportului si al meu rezulta ca toata asta afacere ma dus la 750e. Mai am de pus abtibildele originale si poate o sa-i dau jos carenele si sa-i pun un far rotund.

 

Inca nu am mers cu ea, trebuie sai mai fac ITP-ul si asigurarea. Asta inseamna in total 800e. Am regretul ca nu am cumparat Sabre-ul de 750, daca cineva e interesat de Suzuka sa-mi dea pm. Sunt deschis la orice schimb cu o alta motocicleta, la fel de mare ( sau mai mare) in cmc si chiar mai veche. Suzuka este intr-o stare ireprosabila.., cauciucuri, kit lant, suspensii, optic.., are 63kw. E rea. Dar parca nu e ce imi doresc eu. Fac schimb eventual cu un Sabre 750 si dau diferenta daca e cazul.

 

I-am pus si mansoane noi la manere.

 

 

Frumoasă jucăria. Părerea mea este să o lași originală, așa cum e ea. Eu vroiam să dau carena jos de la SilverWing să semene cu un CX dar am renunțat la idee și am lăsat-o așa, pentru că e și un model destul de rar.

 

La urma urmei faci cum crezi, eu în locul tău a-și lăsa-o așa, originală.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bunule.., o iau doar ca pe o gluma. Dus pana la Oradea sa cumpar o Honda Vf 1100 Sabre, m-am intors cu un Suzuki Gsx 750 ES din 83. Sabre-ul nu mai era de mult ceea ce vazusem eu in poze. Deci, am cumparat Suzuka cu 450e, i-am facut carburatie, sincronizare, spalat rezervor, schimbat ulei si filtru aer, cablu kilometraj= costul transportului si al meu rezulta ca toata asta afacere ma dus la 750e. Mai am de pus abtibildele originale si poate o sa-i dau jos carenele si sa-i pun un far rotund.

 

Inca nu am mers cu ea, trebuie sai mai fac ITP-ul si asigurarea. Asta inseamna in total 800e. Am regretul ca nu am cumparat Sabre-ul de 750, daca cineva e interesat de Suzuka sa-mi dea pm. Sunt deschis la orice schimb cu o alta motocicleta, la fel de mare ( sau mai mare) in cmc si chiar mai veche. Suzuka este intr-o stare ireprosabila.., cauciucuri, kit lant, suspensii, optic.., are 63kw. E rea. Dar parca nu e ce imi doresc eu. Fac schimb eventual cu un Sabre 750 si dau diferenta daca e cazul.

 

I-am pus si mansoane noi la manere.

 

Bijuterie jeane

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare... motoreta mea Suzuki GSX 750 ES 1983

Trebuie neaparat sa o vad si pe a ta.., arata foarte bine. Pe a mea am dat 450e ( asta o spun pt ca stii ca vroiam sa o iau pe a ta, dar ai vrut minim 1000e), asa ca mi-am luat gandul, ti-as fi oferit dupa cum ti-am si spus maxim 800e. Acum dupa ce am facut toate calculele, am ajuns la vreo 800e. Si mai trebuie sa-i schimb cuzinetii si semeringurile la furca+ abtibildele ca cele originale rezulta ca ma duc in 900e. Imi pare rau ca nu am luat-o pe a ta. Si tot nu sunt multumit, imi doresc altceva. Un naked mai mare si mai puternic, cu racire pe apa.., tot de prin anii 80. Insa, asa ceva e greu de gasit, si sa mai fie si intretinut! Cine are asa ceva nu o vinde. Suzuki l-am pus la vanzare cu 850e. Banii mei. Daca il dau bine, daca nu, iarasi bine. De mers, mere brici. Azi i-am dat 200 km/h pe A2, daca crapa, nu ii mai puneam semeringurile la furca. N-a crapat, deci e buna. Are in schimb un zgomot neplacut la oala de ambreiaj, asa aveam si la Kawa, cred ca s-au deformat discurile acelea de metal de la ambreiaj, or fi scumpe? De patiaet, nu patineaza, doar ca este inestetic audiofonic vorbind, la relanti. Oricum, ca o concluzie.., cred ca ingroapa ca fiabilitate motorete cu peste 20 de ani mai tinere decat ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...