Sari la conținut

SCHUBERTH - Discutii Generale


bogdan_st
 Share

Postări Recomandate

Eu am comandat-o ''legat la ochi'' nu vazut nu probat. Chiar aveam o problema cu dimensiunea ei,din punctul meu de vedere S1 e o supercasca dar prea mare.

 

In sfarsit a ajuns si C3 -ul meu,nu stiu ce sa zic nu e chiar asa grozava cum ma asteptam si mai are si 2 pop-nituri in partea din spate pe exterior ;)

sal

daca nu esti multumit de ea ,ai aci un cumparator

zi ce marime e si un pret ;)

numa bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 576
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

sambata am dat o tura la Louis sa caut o geaca si avand mai mult timp, am probat niste casti sa-mi mai fac o parere.

 

Pana acum am avut o singura casca, BMW Systemhelm 5 de care sunt foarte multumit, casca fiind cunoscuta pentru calitatile ei. (este o casca flip-up, fabricata tot de Schubert)

 

in primul rand, m-am convins ca nu vreau altceva decat flip-up... nu mai discut acum avntajele si dezavantajele...

am probat cateva casti integrale (dintre cele mai de top, inclusiv Shoei, Schubert S2 sau care este ultima) si nu ma tenteaza deloc.

 

La flip-up am probat intai un Shoei Multitec... no way, extrem de scumpa pt ce ofera.

Apoi am probat Schubert C2... dezamagire... felul in care se simte pe cap, materialele, faptul ca o poti deschide doar cu stanga...

Apoi... C3... deja mi s-a parut altceva, fata de C2... dar, sincer (o sa ma considerati subiectiv) tot nu e ca BMW 5.

Captusala nu este de aceeasi calitate si niste zgomote/scartaieli tare ciudate la manevrare. Fata de C2 este oricum mai bine facuta si poate fi deschisa cu ambele maini, butonul fiind acum pe mijloc.

Fata de BMW 5 are avantaj "viziera" incorporata de soare, cred ca este putin mai mica si cu cca 100g mai usoara...

Dar: BMW SH 5 se poate face jet-helm prin scoaterea mandibulei (vara mi se pare super), ai multe culori (inclusiv cu decor) de ales, vizorul de soare se schimba in cateva secunde si cel mai important: materialele din interior sunt extraordinare, felul in care imbraca si barbia (ceea ce foarte putine casti au iar integralele deloc si conteaza foarte mult), felul placut in care se muleaza perfect pe cap fara insa sa incomodeze. BMW 5 mai are in plus o aerisire in crestetul capului.

 

Cine vrea, poate merge la Bavaria sa probeze Systemhelm 5 si sa-si faca o parere. Costa cca 470euro. (C3 e 500 la Louis)

Oricum, nu de putine ori am vazut aici motociclisti cu alte moto decat BMW dar care aveau acest tip de casca.

 

Vlad ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am probat toate modelele de la Schubert,am Concept de mai bine de 2 ani si concluzia e ca baietii astia fac casti foarte bune...am probat si BMW SH 5 si este peste C2 sau C3 de la Schubert...totusi faptul ca are sigla BMW ma face sa nu imi iau asa ceva...daca imi vine cheful sa schimb motocicleta este ca si cum as purta pe cruiser(sa zicem Virago 250) geaca cu H-D...si nu as mai purta-o...ar fi inca o casca din dulap...

Editat de magg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sambata am dat o tura la Louis sa caut o geaca si avand mai mult timp, am probat niste casti sa-mi mai fac o parere.

 

Pana acum am avut o singura casca, BMW Systemhelm 5 de care sunt foarte multumit, casca fiind cunoscuta pentru calitatile ei. (este o casca flip-up, fabricata tot de Schubert)

 

in primul rand, m-am convins ca nu vreau altceva decat flip-up... nu mai discut acum avntajele si dezavantajele...

am probat cateva casti integrale (dintre cele mai de top, inclusiv Shoei, Schubert S2 sau care este ultima) si nu ma tenteaza deloc.

 

La flip-up am probat intai un Shoei Multitec... no way, extrem de scumpa pt ce ofera.

Apoi am probat Schubert C2... dezamagire... felul in care se simte pe cap, materialele, faptul ca o poti deschide doar cu stanga...

Apoi... C3... deja mi s-a parut altceva, fata de C2... dar, sincer (o sa ma considerati subiectiv) tot nu e ca BMW 5.

Captusala nu este de aceeasi calitate si niste zgomote/scartaieli tare ciudate la manevrare. Fata de C2 este oricum mai bine facuta si poate fi deschisa cu ambele maini, butonul fiind acum pe mijloc.

 

 

Vlad :unsure:

 

Din punctul meu de vedere Shoei Multitec arata foarte bine,sta pe cap mai bine decat Schuberth C3 si o gasesti cam cu 100-120 euro mai ieftin.Nu cred ca

ai sa gasesti la Shoei popnituri pe exterior.Singurul lucru mai bun la C3 decat la Multitec sunt ochelarii integrati.De castile BMW nu pot spune nimic pentru

ca nu am avut.

Editat de spd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cateva pareri despre C3 dupa aprox 1000 km:

pentru un flip-up este foarte usoara

sistemul de asigurare-legare e foarte usor de folosit

mecanismul de deschidere a barbiei merge usor

ochelarii sunt un plus si mecanismul este ok

pinlok-ul isi face foarte bine treaba cu toate ca noaptea deformeaza un pic imaginea

cu viziera deschisa la prima pozitie e foarte silentioasa

nu este mult mai silentioasa decat shoei-ul anterior

nu se ventileaza prea bine (pe timp de vara cred ca e cuptor in ea)

nu acopera capul suficient la ceafa(la 10 grade simt frig destul de tare)

cand deschid viziera sau barbia clapeta de aerisire din fata de la barba se deschide

una peste alta e un flip-up foarte bun dar e scump si are pop-niturile alea urate tare.

Editat de spd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

cateva pareri despre Schuberth C2 dupa 6000km:

- in prima luna s-a comportart excelent, mai putin faptul ca stratul antifog de pe viziera s-a jupuit, dar nemtii au fost de bun simt si mi-au trimis alta viziera in schimb

- acum la trei luni de la cumparare e deja la limita bunului simt si le-am trimis nemtilor un mail in care mi-am spus doleantele

 

asa suna e-mailul:

 

"Good Day,

My name is XXXXXX XXXXXX, I'm from Romania and this summer i bought myself a brand new C2 helmet form Louis.de, after reading on the internet lots of reviews about it and listening to the advices of my friends regarding the quality and craftmanship put in this helmet. I bought it in August 2008 and i was quite pleased with the helmet (the size fitted perfectly, the quality of finishes looked great!!!) and tooked it for a ride. In the mountains was quite cold, and i observed that the visor gathered moisture and fog, even though the vent in front was fully opened. When i arrived at home i took a closer look at the visor and for my surprise the anti-fog coating started to peel away, and developed some strange blisters on the inside surface. At the moment i sent an e-mail to a friend of mine in Germany (also a Schuberth C2 owner) along with some pictures of the visor with the blisters on it. That instant he told me to send him the visor, because this is not normal. I listened to his advice and i sent him the visor. The guys at Louis replaced the visor immediately with no coments at all!

Early this month the helmet began showing other problems, signs of an aged helmet, despite the fact that it's only three months old!

1. the visor doesn't seem to insulate very well on the gasket, it's like i'm on the "city mode" full time, and at speeds over 90km/k it's very drafty inside and my eyes are soar and injected from the rush of air

2. on the left side of the helmet, in the area of the "open button" is another place where the air infiltrates inside causing more distress and discomfort. (in the first month of use it was fine, nothing got inside, only when i wanted to throught the front and top vent), but now a continuous flow of air is inside the helmet, even though all the vents are closed and the visor is not in the "city mode", and now during this late autumn, the cold air is quite nasty inside and it'l like my visor is in the fully opened position!

3. the black cover on top the left red pin simply vanished away from it's place

4. the double sticky tape that holds in place the cover underneath the helmet doesn't do it's job anymore, and it' dangling chaoticaly causing more discomfort and problems when i try to put on and take off the helmet because that plastic cover is in the way of my gloves and i always manage to scratch the leather of the gloves.

 

Over all it is the perfect helmet for me, because i take long touring trips, it's silent, comfortable, excelently vented. But these "small" problems shattered my trust in your products and as a further aquisition I will stay away from your helmets, despite their fame and good refferences. Maybe I got the only one in a milion with these problems, but for the amount of money that i payed for a premium product, I got something else instead. (mediocre is the right word!)

 

I hope that I pointed out for you some problems that exists, and maybe in the future you will manage to improve these issues listening to complains coming from us, the buyers!

 

Kindly yours,

XXXXXX XXXXXX"

 

si raspunsul pe care l-am primit de la ei a doua zi dimineata la prima ora:

 

"Dear XXXXXX,

 

Thank you for your email. Please be so kind to send us your helmet + a copy of your invoice to below standing address. Put in the box the attached claim report, which you have to fill out and write down you whole international address + international phone number. After that we will repaire it asap. We are not allowed to send out the parts. The repairing will be only done in the service center.

 

Thank you for your understanding. "

 

nu am engleza asa buna, dar sper ca m-am facut inteles. maine trimit casca spre ei si revin cu impresii dupa ce o primesc inapoi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:( salut

ti-o cumpar daca nu e zgaraiata,sau defecte ascunse,ti-am trimis un mesaj pe mail,spune cum mi-o trimiti :(

numa bine

 

 

Casca este in perfecta stare,nici nu se pune problema sa fie zgariata sau altceva.Pot sa o trimit cu un curier.Imi cer scuze pt poze nu mi-au prea iesit.Nu am primit niciun mail,incearca pe

sorinleucus@yahoo.com sau

0722 708561

sorin

post-156-1225372536_thumb.jpg

post-156-1225372556_thumb.jpg

post-156-1225372574_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
Eu nu ma prea impac cu a mea,asa ca daca vrea cineva Schuberth C3 purtata de 2-3 ori la 390 euro o are.Am dat acum o luna 530 pe ea.

Ne zici si noua de ce nu te impaci cu ea ?

Si eu am probat un C3 anul asta si desi am M la toate castile (57-58cm), la asta mi-a venit bine doar 54-55!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ne zici si noua de ce nu te impaci cu ea ?

Si eu am probat un C3 anul asta si desi am M la toate castile (57-58cm), la asta mi-a venit bine doar 54-55!

 

 

 

Am scris cu o pangina in urma parerea mea despre C3 dupa 1000 km,cred ca cel mai mult ma deranja zgomotul nu ca era foarte mare dar pt un Schuberth cred ca era, plus ca nu am simtit-o pe cap asa confortabila ca si Shoei-ul.Referitor la marime eu port S si sa potrivit.

Editat de spd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am scris cu o pangina in urma parerea mea despre C3 dupa 1000 km,cred ca cel mai mult ma deranja zgomotul nu ca era foarte mare dar pt un Schuberth cred ca era, plus ca nu am simtit-o pe cap asa confortabila ca si Shoei-ul.Referitor la marime eu port S si sa potrivit.

 

greu de crezut.........

 

o casca mai silentioasa ca Shubert nu o sa gasesti.

o casca mai usoara din acesta clasa la fel nu o sa mai gasesti.

 

ceva nu este in regula

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

greu de crezut.........

 

o casca mai silentioasa ca Shubert nu o sa gasesti.

o casca mai usoara din acesta clasa la fel nu o sa mai gasesti.

 

ceva nu este in regula

 

 

Iti recomand si tie sa citesti ce am scris cu o pagina in urma NU AM SCRIS CA E O CASCA PROSTA.Referitor la zgomot cum am mai spus nu era foarte mare dar mai mare decat la Schuberth S1 cu toate ca dupa specificatii ar trebuii sa fie invers,tot legat de zgomot cred ca si modelul motocicletei conteaza ma refer aici la turbulentele care le face geamul si din aceasta cauza pe motorul meu Shoei-ul e un pic mai silentios pentru ca e mai mic si mai aerodinamic.La greutate ai dreptate un flip-up la 1570g nu gasesti ar fi Multitec-ul la 1590g dar XR-ul meu are 1350g si sa sti ca se simt 220g in plus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frumos! inseamna ca tin la produsele lor. asta spune multe despre calitatea lor.

+1 schuberth!

 

multumim pt informatii, picolino. asteptam sa vedem cum se finalizeaza problema!

azi am primit casca inapoi de la Schuberth. Au schimbat totul la ea, mai putin vopseaua!!! s-au tinut de cuvant si au facut treaba buna, si mai ales vreau sa ii multumesc lui Ionut Vasilescu pentru ajutorul acordat in aceasta problema, cu toate ca nu era nevoit sa o faca. pe langa e-mailul trimis de mine Ionut aproape reusise sa-mi ia o casca nou-noutza, dar din cauze neglijentei mele (am zgariat-o destul de tare), neamtul s-a rezumat s-o repare.

de fapt, asa cum spuneam mai sus a inlocuit totul pe ea mai putin vopseaua.

concluzia este ca cei de la Schuberth sunt de nota 10, mai ales dupa ce i-am facut albie de porci. recomand in continuare si mai mult ca sigur urmatoarea casca tot un Schuberth va fi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 4 months later...
si eu am auzit numai lucruri bune despre Schubert, dar mi-as dori de la urmatoarea casca sa ma ajute mai mult pe segmentul 'comunicare'.

 

au modele cu echipament de comunicatie (BT) integrat?

 

ceva gen Dainese:

http://www.dainese.com/eng/articolo.asp?ca...rticolo=1835479

sau

http://www.webbikeworld.com/motorcycle-hel...nity-helmet.htm

 

 

Eu mi-am montat pe C3-ul meu un sistem de comunicare MIDLAND BT 2 si e ok. Casca e silentioasa si poti sa comunici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Ma bag si eu in seama un pic ...

Am citit pe net despre diverse siteme de comunicatii pt moto dar sincer nu prea am inteles exact despre ce e vb .

Pe scurt cred ca exista ceva de genul unei centrale Blue Tooth la care se leaga casca telefonul gps-ul si probabil o statie emisie receptie si ..aceasta centrala gestioneaza comunicatiile.

 

Daca cineva e in tema il rog sa ma ilumineze si pe mine.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bag si eu in seama un pic ...

Am citit pe net despre diverse siteme de comunicatii pt moto dar sincer nu prea am inteles exact despre ce e vb .

Pe scurt cred ca exista ceva de genul unei centrale Blue Tooth la care se leaga casca telefonul gps-ul si probabil o statie emisie receptie si ..aceasta centrala gestioneaza comunicatiile.

 

Daca cineva e in tema il rog sa ma ilumineze si pe mine.

 

Este simplu, similar cu handsfree pt telefon: se monteaza in casca moto un set de casti (f plate) si un microfon. Apoi, prin fir sau prin bluetooth, se face legatura cu ce vrei tu: sistem de navigatie, telefon sau mp3 player.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Exact la a doua iesire cu Schubertu' meu R1, m-a prins prin munti o ploaie (fulgere, gheata , tot tacamul) nu am avut unde sa ma adapostesc, motiv pt care am ridicat viziera transparenta(nu mai vedeam nimic prin ea) am lasat viziera de soare sa nu ma bata ploaia in ochi... sii am continuat asa vreo juma' de ora. Dupa ..am constatat ca se jupuia de zor o folie de pe interiorul vizierei, depre care m-am documentat ca ar fi antiaburire. Intrebarea este de unde pot procura una identice sau... in sfarsit ceva de firma .

Poate va pricepeti si cu ce se poate indeparta solutia adeziva ramasa si resturile de folie .... ca nu va spun cum arata viziera mea cea noua... :cheers: . Mi s-a parut logic sa incerc tot cu apa.. dar... yok, s-a facut un ,,maclavais' de toata frumusetea...

Multumesc anticipat :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...