Sari la conținut

Suzuki Volusia Owners&fans


Ancalagon
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 221
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 4 months later...

Salut,

 

Dupa ce am dat un search dupa "C800" si nu am gasit aproape nimic, m-am decis sa deschid acest topic despre Suzuki Intruder C800.

E posibil sa fie numit la americani si Boulevard, la europeni Volusia. La mine, pe factura de cumparare ii zice Intruder C800 K6.

 

Am deschis acest topic pentru toti cei care poseda un C800 (sau cei care au avut un C800) pentru a schimba pareri legate de probleme aparute, cum le-au rezolvat, ce customizari au facut la motor, ce le-a placut si de ce au ales acest motor, etc...

 

Incep eu:

Ma numesc Bogdan si am un Intruder C800 K6 (adica varianta din anul 2006).

L-am cumparat nou anul acesta (in martie) de la o firma din Germania.

Pana acum am reusit sa fac doar 500 km.

 

Pentru mine acest motor este ceea ce mi-am dorit. Dupa ce m-am chinuit ceva vreme sa-mi aleg un motor, m-am oprit la C800 din urmatoarele cauze:

- 800cc: adica consum relativ redus dar si putere pentru 2 pasageri si bagaje.

- cardan

- cruiser. Adica, cu toate ca imi plac toate motocicletele, intotdeauna intorc capul dupa un cruiser, chopper.

- racire cu lichid.

 

Primii 500 km parcursi de mine prin Bucuresti si imprejurimi au fost si sunt de vis. Adica nici acum nu-mi vine sa cred ca motorul este al meu! Pentru mine este in continuare un vis!! Imi place la nebunie!

Pana acum am condus tot un Suzuki dar GS650 GL din '83 (un cruiser dar mai mic). Alta pozitie!

La inceput mi-a fost teama sa conduc "namila" de 250 km dar dupa ce i-am dat putin gaz....un vis.

Imi place enorm cat de usor se conduce, la cat de mare este!

Acum, e adevarat nu am condus Honda Shadow sau Yamaha DragStar.

 

Bineinteles ca pana acum nu am avut probleme tehnice la motor. Inca sunt in perioada de "break-in" sau de rodaj pana la primii 1000km cand trebuie sa-i fac si prima revizie.

 

Cine a folosit service-ul SUZUKI? Il recomandati ? SUnt OK sau NU?

 

Customizari:

Deoarece banii nu mi-au permis mai multe si am fost putin norocos, am cumparat motorul cu tot cu parpriz, sisi-bar si crash-bar.

Vreau neaparat sa-mi iau niste genti (mari), in care sa incapa toate hainele pe care sigur le va vrea nevasta-mea sa le ia cu ea in drumetii. Ce-mi recomandati?

 

Momentam...cam atat din partea mea!!Am atasat si o poza cu frumoasa mea negroaica!:nono:

 

post-4625-1177594363_thumb.jpg

 

Numai bine,

 

Bogdan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand iti urez sa-l stapanesti sanatos!

 

Cine a folosit service-ul SUZUKI? Il recomandati ? SUnt OK sau NU?

Eu am facut o singura revizie la reprezentanta, cea de 6.000 km. Totul a fost OK. Motorul era un Intruder M800 (aka Boulevard M50) din 2005.

 

Prima investitie pe care trebuie sa o faci este sa-ti iei o pereche de coburi. Fara coburi esti fiul ploii. Mai departe e chestie de gusturi.

 

Asfalt uscat!

Editat de Sensei
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau neaparat sa-mi iau niste genti (mari), in care sa incapa toate hainele pe care sigur le va vrea nevasta-mea sa le ia cu ea in drumetii. Ce-mi recomandati?

Bogdan

O varianta ar fi sa schimbi nevasta.

Alta, mai umana, sa iti iei coburi, evident. Gasesti pe louis de toate dimensiunile si preturile (de la 70 la pana pe la 400 euro). Tu trebuie doar sa iti iei astfel incat, cu greutate, sa nu stea pe esapament, ca se strica. Dar fii atent, ca trebuie sa iti iei si suporti de coburi. N-ai fi avut nevoie de ei daca motorul era cu 2 amortizoare laterale pe spate, coburii s-ar fi sprijinit in ele. Am insa impresia ca suportii de coburi cumparati sunt cam prea scumpi pentru o teava indoita si cromata. Asta poti sa o faci si aici, dintr-o bara de inox sau chiar de fier mort vopsit negru, ca tot nu se vede, fiind acoperiti de coburi. Iar cand mergi fara coburi, poti scoate si suportii.

 

PS: Faina scula!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

Multumesc de sfaturi!

 

Nevasta nu vreau s-o schimb inca :nono:) deci o sa-mi iau niste coburi mari!;)) Tot ma uit pe net sa gasesc modelul potrivit!:smoke:

 

Geo, de cand m-am asezat pe fotoliul Vulcanului tau, m-am imbolnavit.

Deci... multumesc ca mai lasat sa-mi dau seama ce vreau sa am si pe ce vreau sa stau:) Apoi un prieten cu un Drfiter de 1500 mi-a intarit si mai tare ideea in minte!

 

Cum nu sunt un fan al vitezei...sunt multumit cu cei 180km pe care ii are pe bord. Oricum, trebuie sa-mi schimb casca sa o pot duce la viteze mai mari de 120. :lol:) Am o casca open-face si cand am ajuns la 120km/h...imi tremura imaginea!:lol:)) NU din cauza motorului ci din cauza ochelarilor de pe nas care se miscau ingrozitor din cauza curentului din casca.:lol:)

 

Domnii cu VL800K1, K2, K3, ->K7, M800 ajungem topicul vulcanistilor ??:lol:)

 

 

Numai bine,

 

Bogdan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

să-l stăpâneÂşti sănătos! e foarte frumos :duel:

 

Serviceul Suzuki e pe centură, eu n-am fost decât pentru revizii, Âşi n-am avut de ce să fiu nemulțumit.

Oricum, bănuiesc că ai cartea de la motoretă, cu tabelul în care îți scrie ce trebuie inspectat, înlocuit etc, dacă te duci la ei la revizii, le zici să facă Âşi alea :ok:

 

sunt de treabă le fac, nu comentează (doar e pe banii tăi, nu?)

 

asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandesc sa-mi iau si eu una noua de aci din RO :ok:

ziceai de consum cam cat papa in oras si in afara,asa o medie???

 

DACA ARE CINEVA O VOLUSIE SH SA-MI ZICA !! :duel:

 

Userul Bikertibi are o volusie de vanzare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai m-am intors de la SMAEB si am vazut VL800 K7! Arata super in doua culori: negru si grena (rosu inchis)! Si pretul e destul de bun: 7800 euro parca!

Modificarile pe care le-am observat fata de modelul meu, k6, au fost doar la comenzi: butonul de semnalizare, butonul de avarie (la k7 e pe stanga la mine e pe dreapta), si o chestie foarte buna care mie imi lipseste este nivelul benzinei in rezervor. La mine (k6) imi clipeste ledul rosu cand mai am inca nu-stiu-cati litrii:). Am mers "pe rosu" mai mult de 50km.

Alte modificari, adaugiri interioare, nu am observat (imi cautam casca).

 

Are cineva un "owner manual" si service book-ul de VL800K6 in engleza? Eu am owner manual in germana iar service book-ul il am de la un VL800 K1 (in engleza). ALEX poate dupa ce o cumperi, imi imprumuti si mie cartea sa-i fac o copie!:duel:

 

Inca nu am reusit sa fac un calcul de consum. De fiecare data uit! O sa-mi scriu in palma!:ok:

Oricum, cred ca este mai elecvent dupa primii 1000km, dupa ce s-a rodat motorul. Asa spun si ei in carte!:rock:

 

Bafta si sa ne vedem pe drum sanatosi,

 

Bogdan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva un "owner manual" si service book-ul de VL800K6 in engleza? Eu am owner manual in germana iar service book-ul il am de la un VL800 K1 (in engleza). ALEX poate dupa ce o cumperi, imi imprumuti si mie cartea sa-i fac o copie!:wave:

 

iti dau fara probleme cartea ca ar trebui sa fie tradusa in romana !! :duel:

 

Cine a fost la Suzuki la service imi spune si mie ce ulei baga ei la revizii ca eu as vrea sa ma duc cu uleiul meu-MOTUL si cu filtru K&N. :ok: :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Volusiile noi au sistem pe injectie. Eu am una din 2003 pe carburator. E absolut OK, e un fel de limuzina pe 2 roti. Initial m-a enervat putin faptul ca dadea rateuri si smucea la rece, dar dupa ceva vreme am imbogatit amestecul putin si merge ca unsa.

Am carte tehnica dar e in germana.

La Suzuki iti baga ulei Suzuki - probabil nu-l fac ei, or fi avand un partener care le toarna in bidoane, nu cred ca e un ulei rau. Daca ai Motul , e foarte bun.

Consumul e cam asa cum spui, 50 Km pe rezerva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine a fost la Suzuki la service imi spune si mie ce ulei baga ei la revizii ca eu as vrea sa ma duc cu uleiul meu-MOTUL si cu filtru K&N. :duel: :ok:

 

cred că n-au nimic împotrivă să aduci uleiul tău (cel mult să vadă de care e, ca să se încadreze în specificațiile din cartea tehnică - eventual du-te Âşi cu una si cu alta ca să vadă)

 

 

Modificarile pe care le-am observat fata de modelul meu, k6, au fost doar la comenzi: butonul de semnalizare, butonul de avarie (la k7 e pe stanga la mine e pe dreapta), si o chestie foarte buna care mie

 

vrei să zici că Âşi semnalizarea Âşi avaria sunt acum pe ghidonul stâng?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred că n-au nimic împotrivă să aduci uleiul tău (cel mult să vadă de care e, ca să se încadreze în specificațiile din cartea tehnică - eventual du-te Âşi cu una si cu alta ca să vadă)

vrei să zici că Âşi semnalizarea Âşi avaria sunt acum pe ghidonul stâng?

 

O sa intreb pe aia la service inainte sa iau uleiul.

 

 

Da,semnalizarea si avaria sant pe stanga acu !! oricum avaria nu merge decat cu cheia in contact :duel:

 

PS.m-am hotarat sa-mi iau varianta N 800 ca are ceva chestii care mi-au placut(aripi mai scurte,scarite nu talpici,jenti din aliaj,furca up-side down) plus ca nu aveau pe stoc C 800 nici aici, nici la dep din Ungaria si dura foarte mult pana venea.

Editat de A-L-E-X
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

O sa intreb pe aia la service inainte sa iau uleiul.

Da,semnalizarea si avaria sant pe stanga acu !! oricum avaria nu merge decat cu cheia in contact :duel:

 

PS.m-am hotarat sa-mi iau varianta N 800 ca are ceva chestii care mi-au placut(aripi mai scurte,scarite nu talpici,jenti din aliaj,furca up-side down) plus ca nu aveau pe stoc C 800 nici aici, nici la dep din Ungaria si dura foarte mult pana venea.

 

da, cel mai bine sună înainte, cere la Service ca să nu vorbeÂşti cu vreun secretar :ok:

 

nu cumva e M800 de la Marauder?

 

nu cred că e nevoie să laÂşi cheia în contact dacă pui pe poziție Âşi apoi porneÂşti avaria ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, cel mai bine sună înainte, cere la Service ca să nu vorbeÂşti cu vreun secretar :ok:

 

nu cumva e M800 de la Marauder?

 

nu cred că e nevoie să laÂşi cheia în contact dacă pui pe poziție Âşi apoi porneÂşti avaria ...

 

las ca ma duc eu pers la service si intreb :duel: (baiatu din show-room zicea ca nu ar fi nici o probl mai ales daca e Motul)

 

nu e Marauder :ok: :rock: este N 800 !!

 

faza cu cheia nu l-am intrebat da cred ca s-a gandit japonezu la toate !! :wave: :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e Marauder :duel: :ok: este N 800 !!

 

eu zic că e Marauder. uită-te la pdful ăla, de pe Global Suzuki ....

 

cică e din Martie 2006 (pe poze mi se pare că avaria e tot pe dreapta)

 

Later edit: Suzuki Motorcycle Lineup

Editat de UltraDM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu zic că e Marauder. uită-te la pdful ăla, de pe Global Suzuki ....

 

cică e din Martie 2006 (pe poze mi se pare că avaria e tot pe dreapta)

 

Later edit: Suzuki Motorcycle Lineup

 

 

asa e !!! am gresit eu si aici e tot M http://www.suzukimoto.ro/motociclete-suzuk...0-Intruder.html

m-am uitat si pe fact proforma este M scuze sant ametit si e prima moto noua din viata mea !!! ma mai incurc

Editat de A-L-E-X
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa e !!! am gresit eu si aici e tot M http://www.suzukimoto.ro/motociclete-suzuk...0-Intruder.html

m-am uitat si pe fact proforma este M scuze sant ametit si e prima moto noua din viata mea !!! ma mai incurc

 

np, să o stăpâneÂşti sănătos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Dupa ce am dat un search dupa "C800" si nu am gasit aproape nimic, m-am decis sa deschid acest topic despre Suzuki Intruder C800.

E posibil sa fie numit la americani si Boulevard, la europeni Volusia. La mine, pe factura de cumparare ii zice Intruder C800 K6.

 

Am deschis acest topic pentru toti cei care poseda un C800 (sau cei care au avut un C800) pentru a schimba pareri legate de probleme aparute, cum le-au rezolvat, ce customizari au facut la motor, ce le-a placut si de ce au ales acest motor, etc...

 

Incep eu:

Ma numesc Bogdan si am un Intruder C800 K6 (adica varianta din anul 2006).

L-am cumparat nou anul acesta (in martie) de la o firma din Germania.

Pana acum am reusit sa fac doar 500 km.

 

Pentru mine acest motor este ceea ce mi-am dorit. Dupa ce m-am chinuit ceva vreme sa-mi aleg un motor, m-am oprit la C800 din urmatoarele cauze:

- 800cc: adica consum relativ redus dar si putere pentru 2 pasageri si bagaje.

- cardan

- cruiser. Adica, cu toate ca imi plac toate motocicletele, intotdeauna intorc capul dupa un cruiser, chopper.

- racire cu lichid.

 

Primii 500 km parcursi de mine prin Bucuresti si imprejurimi au fost si sunt de vis. Adica nici acum nu-mi vine sa cred ca motorul este al meu! Pentru mine este in continuare un vis!! Imi place la nebunie!

Pana acum am condus tot un Suzuki dar GS650 GL din '83 (un cruiser dar mai mic). Alta pozitie!

La inceput mi-a fost teama sa conduc "namila" de 250 km dar dupa ce i-am dat putin gaz....un vis.

Imi place enorm cat de usor se conduce, la cat de mare este!

Acum, e adevarat nu am condus Honda Shadow sau Yamaha DragStar.

 

Bineinteles ca pana acum nu am avut probleme tehnice la motor. Inca sunt in perioada de "break-in" sau de rodaj pana la primii 1000km cand trebuie sa-i fac si prima revizie.

 

Cine a folosit service-ul SUZUKI? Il recomandati ? SUnt OK sau NU?

 

Customizari:

Deoarece banii nu mi-au permis mai multe si am fost putin norocos, am cumparat motorul cu tot cu parpriz, sisi-bar si crash-bar.

Vreau neaparat sa-mi iau niste genti (mari), in care sa incapa toate hainele pe care sigur le va vrea nevasta-mea sa le ia cu ea in drumetii. Ce-mi recomandati?

 

Momentam...cam atat din partea mea!!Am atasat si o poza cu frumoasa mea negroaica!:blbl:

 

post-4625-1177594363_thumb.jpg

 

Numai bine,

 

Bogdan

 

 

sa o stapinesti sanatos sa ai parte de ea fara nici un incident. :ok: sunt oarecum posesor(este al fratelui meu) de m800 iti pot spune :consumul este undeva intre 5-7% 7 am scos pe autostrada la 160km blana,are 13000dekm si am fost de doua ori la service cu ea cablul de ambriaj rupt :ok: si un fir care face-a masa si ardea sigurantele.despre service pot spune ca cei de la suzuki din bucuresti sunt la pamint nu au eletrician :rock: nu prea se pricep :wave: poate ne edem la ploiesti sa vb mai multe :duel:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...