Jump to content


Photo

enduro-cross pt copii


  • Please log in to reply
99 replies to this topic

#1 XorX

XorX

    xorx

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,409 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Shadow Spirit; DR 350; DR 125
  • Numar: -
  • Club: -

Posted 14 April 2011 - 09:56 AM

De ceva vreme ma tot chinui sa gasesc diverse (moto. echipament) pentru mini-cross.
Pentru ca sunt sigur ca nu sunt singurul care are un copil caruia-i place macar ideea de motocross si pentru ca am descoperit ca este foarte greu sa gasesti ce-ti trebuie sa hranesti un pic pasiunea asta, deschid un topic aici pentru a colecta intrebari, raspunsuri, sfaturi, etc.

Ca sa incep eu, eu am o fetita de 10 ani aparent foarte pasionata de moto, asa ca m-am decis sa vad daca vrea/poate mai mult si ma gindesc sa incep cu o Yamaha PW80. De ce am ales asta: inaltimea la sa ii vine momentan perfect, atinge cu virfurile picioarelor dar nu cu toata talpa, are un motor destul de mare (80) dar putin comprimat deci o sa o ajute sa se deplasese fara sa trebuiasca sa-l tina in super ture, are ambreiaj centrifugal scapa de stresul opritului motorului la plecare de pe loc dar are cutie de viteze cu 3 trepte deci se invata sa coreleze viteza de deplasare cu turatia motorului.
Pe partea de echipament inca nu-mi e clar cam ce ar trebui sa cuprinda echipamentul unui copil, si aici astept sfaturi poate de la cei care au trecut prin asta. Merge pt inceput un echipament de protectie gen cel de role/bicicleta sau e obligatoriu un echipament full cu casca cross, platosa, cizme cross?
Mesaj completat
cu mobra am rezolvat-o, achizitionat una buata pw80. Merge ok, porneste bine, trage, doar ca la schimbarea vitezelor se simte un soc (clanck!) destul de puternic zic eu, fostul proprietar zice ca e normal, ma rog, nu am experienta la astea cu ambreiaj automat, mie imi pare ca nu decupleaza cmplet ambreiajul. Si inca o chstie relativ ciudata, in viteza 1-a daca-i dai "blana" pare ca o limiteaza aprinderea, nu se tureaza foarte tare, se plafoneaza, dar in vitezele 2 si 3 se tireaa fara probleme; o fi vreo "protectie" sa nu scape copiii mina in gaz.

Ramine partea de echipament, chiar nimeni care sa fi trecut prin situatia asta si care sa poata da vreun sfat?
Mesaj completat
si o poza cu "bestia" ;)

Attached Thumbnails

  • DSCF3324.jpg


#2 Lupul Gri

Lupul Gri

    Animal

  • Super Membru
  • PipPip
  • 631 posts
  • Gender:Male
  • Location:B
  • Moto: F650 Dakar
  • Numar: LUP
  • Club: Joia Moto

Posted 17 April 2011 - 08:38 AM

Pe fc-moto au o sectiune pentru copii

http://www.fc-moto.d...Categories/Kids

cred ca si pe louis, dar nu am cautat. Pe la noi am vazut pe la scorpio-az ceva echipament pentru copii, dar e evident ca vanzarile sunt minime si nu ma astept sa aibe cineva pe stoc asa ceva.

Si eu urmaresc sa-l initiez pe fi-miu in motor-sport, dar trebuie sa incepem intai cu mersul pe bicicleta, are doar 4 ani :wacko:

Ca motocicleta, un prieten pasionat a reusit sa faca ceva foarte interesant

Attached Thumbnails

  • pit_bike__1_.jpg


#3 XorX

XorX

    xorx

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,409 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Shadow Spirit; DR 350; DR 125
  • Numar: -
  • Club: -

Posted 17 April 2011 - 04:11 PM

A fost un week-end plin :wacko:.
Pe moment avem o combinatie de casca (+ochelari daca e ccazul) ski, manusi bicicleta, protectii coate + genunchi role. Pot spune ca ce ar fi necesar ar fi niste cizme enduro, pentru protectia zonei intre genuinchi si glezna de loviturile scaritei. Pentru ca cizme enduro putin probabil sa gasesc, iar sa iau fara incercare nu ma risc, cred ca o sa incerc sa confectionez niste protectii din ceva gen pisla sau sa combin doua protectii de tibie. In caz ca ajung la vreun rezultat revin cu poze.
Ca mobra recomand pw80, merge super. Am rezolvat si socurile din ambreiaj, saraca avea in cutie o pasta gri formata din ulei si apa. Busonul jojei de ulei pt cutie e din plastic, are filetul stricat si cred ca intra apa pe linga el daca o speli cu jetul.
Ceva idei cum sa etansez acolo? Ma gindeam sa-i dau pe filet cu silicon de garnituri dar mi-e sa nu cada bucati de silicon in cutie cind o sa-l desfac la urmatorul schimb.
Pe moment am schimbat uleiul in cutie, nu am avut chiar ce-i trebuie (am bagat 10w40 in loc de 10w30) dar cu siguranta e mai bun decit ce avea deja.

#4 petrilacocuz

petrilacocuz

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 253 posts
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Moto: ...searching...
  • Numar: -
  • Club: -

Posted 17 April 2011 - 06:04 PM

A fost un week-end plin :wacko:.
Pe moment avem o combinatie de casca (+ochelari daca e ccazul) ski, manusi bicicleta, protectii coate + genunchi role. Pot spune ca ce ar fi necesar ar fi niste cizme enduro, pentru protectia zonei intre genuinchi si glezna de loviturile scaritei. Pentru ca cizme enduro putin probabil sa gasesc, iar sa iau fara incercare nu ma risc, cred ca o sa incerc sa confectionez niste protectii din ceva gen pisla sau sa combin doua protectii de tibie. In caz ca ajung la vreun rezultat revin cu poze.
Ca mobra recomand pw80, merge super. Am rezolvat si socurile din ambreiaj, saraca avea in cutie o pasta gri formata din ulei si apa. Busonul jojei de ulei pt cutie e din plastic, are filetul stricat si cred ca intra apa pe linga el daca o speli cu jetul.
Ceva idei cum sa etansez acolo? Ma gindeam sa-i dau pe filet cu silicon de garnituri dar mi-e sa nu cada bucati de silicon in cutie cind o sa-l desfac la urmatorul schimb.
Pe moment am schimbat uleiul in cutie, nu am avut chiar ce-i trebuie (am bagat 10w40 in loc de 10w30) dar cu siguranta e mai bun decit ce avea deja.



Uite aici cizme enduro : http://www.louis.de/...artnr_gr=202044, acum depinde si de marimea piciorului fetitei. Oricum, chiar daca ai gasi pe probate, nu stiu cat se renteaza sa dai banii pe ele, tinand cont de faptul ca in maxim 1 an deja nu le mai poatea purta, crescand destul de repede in picior.
Pentru protectie genunchi poti incerca niste cotiere de dama, marime mai mica, cu siguranta se vor potrivi foarte bine si vor fi destul de safe...
bafta

#5 XorX

XorX

    xorx

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,409 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Shadow Spirit; DR 350; DR 125
  • Numar: -
  • Club: -

Posted 17 April 2011 - 06:51 PM

ma intereseaza mai mult protectia pt lovituri din spate, nu pe tibie pt ca tendinta e sa puna piciorul jos fara sa opreasca complet si vine scarita si o loveste din spate intre gamba si glezna. D'asta ma gindesc sa combim doua cotiere pe care sa le prind formind un fel de "con".
Cum ziceai si tu, cizmele mai ales noi cam ies din discutie din cauza pretului.
Mesaj completat
astazi am comandat
- casca streetfighter full face de la louis; full face pt ca am eu un stres cu cazutul cu fata in cine stie ce bete si zgiriatul pe fata
- un set de protectii picioare + brate pe care am de gind sa le "macelaresc" in sensul ca protectiile de cot+antebrat vor fi folosite pe post de protectie de genunchi+tibie, iar din protectia de picior o sa tai doar partea de tibie pe cre o sa o atasez in spate asa incit sa formez un fel de "scoica" pentru protejarea la loviturile venite din spate (cind vine scarita peste picior) - o sa revin cu poze.

Practic cu protectiile astea asa facute o sa poata merge cu orice ghete pe care oricum le schomb la 6 luni din cauza ca-i ramin mici.
Mesaj completat
astazi am comandat
- casca streetfighter full face de la louis; full face pt ca am eu un stres cu cazutul cu fata in cine stie ce bete si zgiriatul pe fata
- un set de protectii picioare + brate pe care am de gind sa le "macelaresc" in sensul ca protectiile de cot+antebrat vor fi folosite pe post de protectie de genunchi+tibie, iar din protectia de picior o sa tai doar partea de tibie pe cre o sa o atasez in spate asa incit sa formez un fel de "scoica" pentru protejarea la loviturile venite din spate (cind vine scarita peste picior) - o sa revin cu poze.

Practic cu protectiile astea asa facute o sa poata merge cu orice ghete pe care oricum le schomb la 6 luni din cauza ca-i ramin mici.

#6 AmbRO

AmbRO

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 54 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Moto: 200 exc
  • Club: Babii-Bike

Posted 08 May 2011 - 04:25 PM

Are si fiul meu un PW 80. Vezi ca pe evacuare la iesirea din motor are un limitator de putere (o saiba). Verifica daca e scoasa, pt ca s-ar putea sa fie de acolo acea limitare din prima treapta. Si nu o lasa fara echipament fiindca e periculos.

#7 XorX

XorX

    xorx

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,409 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Shadow Spirit; DR 350; DR 125
  • Numar: -
  • Club: -

Posted 08 May 2011 - 06:51 PM

o sa verific si daca are saiba aia, am vazut ca ar fi chiar la flansa de evacuare.
Ce am vazut o chestie cam de kko la modelul asta e aerisirea carterului, e practic o gaura undeva in patea de sus pe unde evident intra apa in cutie cind o speli cu jetul si curge ulei cind cade si sta inclinata peste un anumit unghi. Asa ca i-am infipt un furtunas si etansat cu silicon de garnituri.

casca comandata i-a fost mica asa ca am comandat alta, de data asta de adulti dar care sa fie pe marime la cm. Sper sa nu-i fie foarte mare ca "aspect"

#8 mishu_dark

mishu_dark

    mishu_dark

  • Super Membru
  • PipPip
  • 821 posts
  • Gender:Male
  • Location:cluj-napoca
  • Numar: secret
  • Club: dac liber , WTFridersgrup

Posted 13 May 2011 - 10:11 AM

cu picioarele in fata scaritelor nu e ok,, trebuie corectata pozitia pe motor ,,poate ghidonul e un pic prea in fata ,, pozitia naturala e ca picioarele sa fie in spatele scaritelor,treaba se poate lasa cu urmari de genul scarita ii da in picior si isi scapa mobra pe glezna sau tibie ,, rezultat ,,nasol ,,
spor in continuare !!!!
HOPING FOR TE BEST ,,BUT EXPECTING THE WORSE!!!!!!
WTF

#9 XorX

XorX

    xorx

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,409 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Shadow Spirit; DR 350; DR 125
  • Numar: -
  • Club: -

Posted 13 May 2011 - 02:01 PM

problema venea din faptul ca nu reusea sa ajunga sa stringa frina fata si atunci avea tendinta sa puna picioarele jos inainte sa opreasca complet. Am reglat frina astfel incit sa poata stringe maneta.
Bine, mai ramine cazul nefericit in care incearca sa se ridice, scarita (care e acoperita cu cauciuc) e alunecoasa si-i aluneca piciorul in fata.
Ceva tutoriale "available", in afara de "Dirt wise" nu am gasit nimic care sa explice ce si cum.

si ceva poze

Attached Thumbnails

  • vlcsnap-2011-05-13-14h49m37s94.jpg
  • vlcsnap-2011-05-13-14h50m46s222.jpg
  • vlcsnap-2011-05-13-14h50m55s143.jpg
  • vlcsnap-2011-05-13-14h51m26s189.jpg
  • vlcsnap-2011-05-13-14h53m21s59.jpg
  • vlcsnap-2011-05-13-14h54m47s166.jpg
  • vlcsnap-2011-05-13-14h55m21s153.jpg
  • vlcsnap-2011-05-13-14h55m29s64.jpg
  • vlcsnap-2011-05-13-14h56m09s223.jpg
  • vlcsnap-2011-05-13-14h56m20s58.jpg


#10 ramirez

ramirez

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 38 posts
  • Gender:Male
  • Location:Aiurea
  • Moto: Kawasaki KL
  • Numar: B67EHM
  • Club: Teleleu

Posted 13 May 2011 - 09:25 PM

Spune-i sa tina talpile pe scarite cu partea din spatele degetelor (nu stiu cum se numeste stiintific). Nu cu partea din fata calcaiului (bolta). Si coatele sus!

#11 XorX

XorX

    xorx

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,409 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Shadow Spirit; DR 350; DR 125
  • Numar: -
  • Club: -

Posted 14 May 2011 - 09:00 AM

daca pui partea aia pe scarita si esti in picioare, cum mai pui frina/schimbi viteze?
coatele sus e clar, doar ca e abia la a doua iesire.

#12 ramirez

ramirez

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 38 posts
  • Gender:Male
  • Location:Aiurea
  • Moto: Kawasaki KL
  • Numar: B67EHM
  • Club: Teleleu

Posted 14 May 2011 - 10:23 AM

daca pui partea aia pe scarita si esti in picioare, cum mai pui frina/schimbi viteze?
coatele sus e clar, doar ca e abia la a doua iesire.


In momentul in care pui frana sau schimbi vitezele, atunci muti piciorul. Crede-ma, asa se merge. Ai control mai bun si glezna preia o parte din socuri. Ce? la masina stai cu piciorul stang pe ambreiaj? Si cu calcaiul drept pe frana?

#13 XorX

XorX

    xorx

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,409 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Shadow Spirit; DR 350; DR 125
  • Numar: -
  • Club: -

Posted 15 May 2011 - 04:20 PM

in "Dirt wise" la pozitia in picioare spune clar ca trebuie sa stai un scarite cu boltele picioarelor.
Oricum, am incercat ce ziceai si ai dreptate, daca pui pe scarita partea din spatele degetelor pe linga ce zceai ca adaugi un element in plus de amortizare un alt avantaj e ca poti sta cu virfurile orientate catre interior si poti stringe rezervorul mai bine.
Bravo, merci! :)

#14 ciprian

ciprian

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 327 posts
  • Gender:Male
  • Moto: WR250F, YZ250F si Aerox :)
  • Club: DUAL RACING TEAM

Posted 20 May 2011 - 02:44 PM

problema venea din faptul ca nu reusea sa ajunga sa stringa frina fata si atunci avea tendinta sa puna picioarele jos inainte sa opreasca complet. Am reglat frina astfel incit sa poata stringe maneta.
Bine, mai ramine cazul nefericit in care incearca sa se ridice, scarita (care e acoperita cu cauciuc) e alunecoasa si-i aluneca piciorul in fata.
Ceva tutoriale "available", in afara de "Dirt wise" nu am gasit nimic care sa explice ce si cum.

si ceva poze

daca mai vrei echipament de copii am in showrom.
daca vrei sa invete corect te asteptam la circuit de motocross Ciolpani!

#15 XorX

XorX

    xorx

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,409 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Shadow Spirit; DR 350; DR 125
  • Numar: -
  • Club: -

Posted 20 May 2011 - 04:32 PM

o sa va fac o vizita sa discutam. Am trecut eu simbata trecuta pe acolo dar erai ocupat cu niste domnisoare dragute la cortul Dementor si nu mi-am permis... :-)

merci, bafta

#16 cstelia

cstelia

    Profesoru'

  • Moderatori
  • PipPipPip
  • 3,792 posts
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara, Romania
  • Moto: Honda XRV650, Honda XRV750
  • Numar: TM65/66/75XRV
  • Club: Oldmotors

Posted 29 May 2011 - 08:02 AM

Salutare,
Si eu m-am gandit initial la un PW50 pentru fetita mea, dar am gasit la un moment dat un KTM SXR50 Pro Junior, fabricatie 1997 cu motor Franco Morini. E scula pe care a invatat sa mearga, dar nu pot sa spun ca exceleaza. Chestia e ca virgula copilul creste mai repede decat invata sa mearga pe moto :) asa ca in curand va trebui sa o vand si sa-i iau ceva mai mare.

Ca si echipament am optat pentru pantaloni + tricou Madhead de la Louis, cizme tot de la Louis. Casca (Airoh) + protectiile (Axo) le-am luat de pe ebay. Manusile i-au au ramas mici (poze atasate), asa ca le vand. Sunt folosite dar in stare foarte buna. Marimea este 3. Daca cineva are nevoie, discutam detalii pe PM.


Attached Thumbnails

  • manusi 002.jpg
  • manusi 001.jpg
  • DSCF2275.JPG
  • DSCF2272.JPG
  • DSCF2264.JPG

Powered by Morning Coffee

 

 

 

 


#17 ciprian

ciprian

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 327 posts
  • Gender:Male
  • Moto: WR250F, YZ250F si Aerox :)
  • Club: DUAL RACING TEAM

Posted 30 May 2011 - 02:53 PM

De ceva vreme ma tot chinui sa gasesc diverse (moto. echipament) pentru mini-cross.
Pentru ca sunt sigur ca nu sunt singurul care are un copil caruia-i place macar ideea de motocross si pentru ca am descoperit ca este foarte greu sa gasesti ce-ti trebuie sa hranesti un pic pasiunea asta, deschid un topic aici pentru a colecta intrebari, raspunsuri, sfaturi, etc.

Ca sa incep eu, eu am o fetita de 10 ani aparent foarte pasionata de moto, asa ca m-am decis sa vad daca vrea/poate mai mult si ma gindesc sa incep cu o Yamaha PW80. De ce am ales asta: inaltimea la sa ii vine momentan perfect, atinge cu virfurile picioarelor dar nu cu toata talpa, are un motor destul de mare (80) dar putin comprimat deci o sa o ajute sa se deplasese fara sa trebuiasca sa-l tina in super ture, are ambreiaj centrifugal scapa de stresul opritului motorului la plecare de pe loc dar are cutie de viteze cu 3 trepte deci se invata sa coreleze viteza de deplasare cu turatia motorului.
Pe partea de echipament inca nu-mi e clar cam ce ar trebui sa cuprinda echipamentul unui copil, si aici astept sfaturi poate de la cei care au trecut prin asta. Merge pt inceput un echipament de protectie gen cel de role/bicicleta sau e obligatoriu un echipament full cu casca cross, platosa, cizme cross?
Mesaj completat
cu mobra am rezolvat-o, achizitionat una buata pw80. Merge ok, porneste bine, trage, doar ca la schimbarea vitezelor se simte un soc (clanck!) destul de puternic zic eu, fostul proprietar zice ca e normal, ma rog, nu am experienta la astea cu ambreiaj automat, mie imi pare ca nu decupleaza cmplet ambreiajul. Si inca o chstie relativ ciudata, in viteza 1-a daca-i dai "blana" pare ca o limiteaza aprinderea, nu se tureaza foarte tare, se plafoneaza, dar in vitezele 2 si 3 se tireaa fara probleme; o fi vreo "protectie" sa nu scape copiii mina in gaz.

Ramine partea de echipament, chiar nimeni care sa fi trecut prin situatia asta si care sa poata da vreun sfat?
Mesaj completat
si o poza cu "bestia" ;)

te astept la noi la magazin. www.motociclete.com.ro am echipament complet

#18 tonimorman

tonimorman

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 7 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Suzuki Burgman 400

Posted 20 June 2011 - 11:45 AM

Vreau si eu pentru fetita mea in virsta de 10 ani una la fel.Ma poate ajuta cineva?

#19 XorX

XorX

    xorx

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,409 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Shadow Spirit; DR 350; DR 125
  • Numar: -
  • Club: -

Posted 21 June 2011 - 08:53 AM

vezi daca o mai au
http://www.offroadpa...MAHA-PW-80-1994

#20 tonimorman

tonimorman

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 7 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Suzuki Burgman 400

Posted 22 June 2011 - 11:01 AM

Multumesc ,dar am fost aseara pina la Suceava si am gasit una bucata pw80 la 600 E in stare foarte buna .Astazi ne vom bucura de ea. Iuhuuuuu...




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status