Sari la conținut

Un Nou Tip De Motocicleta Comunista 100%


ozzy
 Share

Postări Recomandate

O noua motocicleta un nou viitor.

La intrunirea de la Targoviste batranul K-175 si-a dat duhul la datorie. Dupa ce s-a blocat motorul de cateva ori am ajuns acasa cu 40/h.. Cum nu avea rost sa caut piese aiurea ca oricum nu as fi gasit si nici adaptari de trei zile nu avea rost sa fac am facut altceva. Am cautat un motor ieftin si am gasit unul moca. e adevarat ca e facut praf dar macar este inca in fabricatie Roial QM125L-4B. Adica First Bike.

Era in perfecta stare de utilizare excesiva. :baldy: Avea o supapa stramba, multiple suruburi fara filet si o multime de piese care nu stiam unde le e locul. Nici acum nu stiu dar probabil ca erau inutile asa ca...

Trebuie sa mearga si fara ele. Am rugat un prieten sa imi faca o supapa si acum am supapa de Mercedes. Am filetat tot ce trebuia filetat si l-am introdus cu greu in cadru. I-am sudat alte prinderi am intros roata ca avea lantul pe cealalta parte. Am aliniat cu greu pinioanele. Mai trebuie sa ii fac un dop la filtrul de ulei. Trebuie sa ii fac frana care a plecat pe cealalta parte odata cu roata. O reductie la bujie ca altfel nu merge. Trebuie sa fac rost de un releu de pornire pt electromotor. Merge si de scuter dar nu stiu unde sa gasesc. Maine ii fac instalatia electrica. Nu stiu cum sa ii montez rezervorul ca nu mai incape pe cadru. Mai am cateva probleme de imbinare la cutiile laterale.

Dar eu intentionez sa ma mai dau o tura anul asta pana vine zapada. z

Nu prea am timp sa lucrez la ea dar se rezolva.

O sa fie o motocicleta ruseasca cu motor chinezesc. Super comunista. Am uitat ca nici esapamentul nu se potriveste. Eu oricum am esapament de Mobra Hoinar. Saua este de Minsk Ghidonul era de Java dar il schimb cu ala de la Firs Bike. Farul este de Hoinar. Rezervorul este de Ij si acum caut o furca de japan. Sa fie completa.

Va tin la curent cu poze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 191
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da dar numai pe circuit ca in trafic e periculoasa. Are 7 cai frate. Nu esti constient de pericol. Probabil va depasi 50/h. Daca bate vantul. Si te rog va fi prima comunista cu pornire la buton. :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da dar numai pe circuit ca in trafic e periculoasa. Are 7 cai frate. Nu esti constient de pericol. Probabil va depasi 50/h. Daca bate vantul. Si te rog va fi prima comunista cu pornire la buton. :baldy:

 

LOL!!! Tare... ;) :D Sper sa-ti iasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si spuneai ca nu te-ai gandit niciodata sa te plimbi cu mopedul :baldy: , glumesc si eu, cand imi iau carnetul te las sa te plimbi pe niprul meu, asa pt moral, ce spui?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnu bubag daca va functiona va fi mai tare ca nipru. Adica va fi mult mai comunista asa ca imi va trece melancolia. :D

Treaba cu omologatul nu o pot discuta pe forum ca suntem monitorizati. Si daca nu suntem monitorizati macar sa fim paranoici.

Important este sa mearga si apoi mai discutam.

A facut azi Pepsi man ceva poze. Dupa ce le cenzureaza poate arunca si aici cateva.

Astazi am avut o mare realizare am reusit sa il facem cu multa greutate sa dea scanteie. Maine vim incerca sa il facem sa dea curent.

Dupa ce ii fac o reductie la bujie si un dop la filtrul de ulei vom incerca sa il facem sa benzineasca cu carburator vacumatic. Carburatorul original are ceva modificari si nu e prea sanatos. O sa fac si flansa care leaga carburatorul de motor si fiindca nu are loc intre motor si cadru din cauza elecromotorului o sa il cotesc pitin spre stanga. Ii fac filtru de aer lateral ca sa arate a Harley :baldy:) si ma bag in HOG. Poate nu se observa ca comunista. ;))

A fost destul de greu sa descoperim unde duc firele de la aprindere dar pana la urma am reusit. Adica noi dadeam indicatii su un prieten masura ceva cu un aparat cu multe cifre. nu stiu ce intelegea el acolo dar a reusit in cele din urma.

 

Si eu sunt curios ce iese.

Editat de ozzy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum nu aveam stare si vroiam sa vad ce a iesit, am mers si eu sa vad cum pot ajuta la "SuperComunista" :baldy:

 

Motorul de pe First Bike pe cadrul de K175

post-5416-1159651428_thumb.jpgpost-5416-1159651445_thumb.jpg

post-5416-1159651465_thumb.jpgpost-5416-1159651475_thumb.jpg

 

Cica de pe motorisca asta este motorul

post-5416-1159651579_thumb.jpg

 

Asta este motorul de K decedat

post-5416-1159651628_thumb.jpg

 

Astazi am avut o mare realizare am reusit sa il facem cu multa greutate sa dea scanteie. Maine vom incerca sa il facem sa dea curent.

post-5416-1159651712_thumb.jpgpost-5416-1159651724_thumb.jpg

 

A fost destul de greu sa descoperim unde duc firele de la aprindere dar pana la urma am reusit. Adica noi dadeam indicatii si un prieten masura ceva cu un aparat cu multe cifre. nu stiu ce intelegea el acolo dar a reusit in cele din urma.

post-5416-1159651791_thumb.jpgpost-5416-1159651802_thumb.jpg

post-5416-1159652040_thumb.jpgpost-5416-1159651846_thumb.jpg

post-5416-1159651865_thumb.jpg

 

vom incerca sa il facem sa benzineasca cu carburator vacumatic

post-5416-1159651925_thumb.jpgpost-5416-1159651934_thumb.jpgpost-5416-1159651942_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A fi sau a nu fi motocicleta.

Ne vedem pe sosele.

 

Multam mult Pepsi pentru sprijunul multidirectional. E vident si Ghost are parte de toate laudele. Norocul nostru ca se pricepe la sarme altfel...

Altfel ii puneam magnetou de Minsk si gata. Este o rezolvare romaneasca la orice problema cu aprinderea . Magnetou de Minsk si merge ca uns. Ghost spunea ca orice masina in Romania ajunge incet ,incet Dacie. Asa si motocicletele ajung incet, incet Minsk.

Pe motorul vechi aveam evident magnetou de Minsk. Cu unele modificari mergea destul de bine.

 

Nu va salut cu farul ca nu am curent inca.

 

O seara buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai fratzilor, sunteti tari de tot! ar trebui o emisiune pe tv cu voi, ca la orange county chopper vine totul gata si le asambleaza, e simplu, nimik spectaculos asa ca sunt nevoiti sa faca niste certuri imaginare in familie. dar voi se pare ca , intr-adevar, chiar pierdeti timpul cu proiectul asta.

 

...a new bike is born...sau , ma rog, e pe cale...

Editat de partizan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hahahahahha, ce-i aia????

 

 

Domnu bubag daca va functiona va fi mai tare ca nipru. Adica va fi mult mai comunista asa ca imi va trece melancolia. :P

Treaba cu omologatul nu o pot discuta pe forum ca suntem monitorizati. Si daca nu suntem monitorizati macar sa fim paranoici.

Important este sa mearga si apoi mai discutam.

A facut azi Pepsi man ceva poze. Dupa ce le cenzureaza poate arunca si aici cateva.

Astazi am avut o mare realizare am reusit sa il facem cu multa greutate sa dea scanteie. Maine vim incerca sa il facem sa dea curent.

Dupa ce ii fac o reductie la bujie si un dop la filtrul de ulei vom incerca sa il facem sa benzineasca cu carburator vacumatic. Carburatorul original are ceva modificari si nu e prea sanatos. O sa fac si flansa care leaga carburatorul de motor si fiindca nu are loc intre motor si cadru din cauza elecromotorului o sa il cotesc pitin spre stanga. Ii fac filtru de aer lateral ca sa arate a Harley :baldy:) si ma bag in HOG. Poate nu se observa ca comunista. ;))

A fost destul de greu sa descoperim unde duc firele de la aprindere dar pana la urma am reusit. Adica noi dadeam indicatii su un prieten masura ceva cu un aparat cu multe cifre. nu stiu ce intelegea el acolo dar a reusit in cele din urma.

 

Si eu sunt curios ce iese.

 

my bad :D

bafta ozzy cu motorul (motoarele de FB erau motoare de la yamaha sau incercari "reusite" ale acelora?)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am descoperit de curand ca motorul de FB este copiat dupa motorul de Honda CG.

Din pacate piesele sunt foarte scumpe ca altfel o faceam Honda. :lol:

 

Evident ca ii voi pune rezervorul de IJ pe care il avea si pana acum.

 

Va pun si o poza cuaspectul motocicletei inainte de masacru.

O sa mai dureze putin finalizarea.

 

Dupa cum ati vazut in pozele puse de Pepsi pe fundal era un tip care studia niste schite. Tipul este Paul Teutul Sr. din Orange Country-ul nostru. :lol: Adica tata.

Sa stiti ca certurile alea din serialul americanilor nu sunt regizate. Cand am inceput proiectul a zis clar. Nu ma grabi. Eu stau si ma uit pe geam afara ce vreme frumoasa este si el imi spune sa nu il grabesc. Momentan tac si astept sa vad ce face. A dat 4 punte de sudura si apoi a gandit 2 ore daca e bine. cum sa nu fie bine daca motorul sta in cadru? :P

Mai am o problema cu el in privinta carburatorului vacumatic. eu il vreau el nu. :D

Frana inca nu am sudat-o ca nu ma lasa. :D Inca nu e hotarat daca sa o faca cu cablu sau cu tija. Mie nu imi place cu cablu si o vreau cu tija. Va drebui sa ondulam putin tija ca sa treca de amortizor dar asa e si la Minsk si nu are probleme. Ghost vrea sa ii pun furca de japan. De parca furcile de japan cresc in gradina. :D

Oricum trebuie sa ii pun roatta pe fata cu melk pt Km. Vechiul motor avea vitezometrul pe motor.

Ma gandeam sa ii pun o roata de minsk. E mai mare si o sa arate mai bine si are si vitezometru. Sa vad daca e si tata de aceiasi parere. Maine ma duc pe la el poate reusesc sa il conving sa sudam motorul si sa ii demontam chiuloasa sa o duca la strungar sa ii faca reductie la bujie. O chiuloasa de honda e 300 de euroi. Enorm. ;) Dopul de la filtrul de ulei l-am comandat deja asa ca nu mai trebuie sa il fac oricum era ieftin pana in 10 euro. :baldy:

 

Romania cioper continua. :lol: Am uita de baterie sa caut pe forum sa vad de unde cumpar o baterie ieftina. :lol:

post-3316-1159818914_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are laudele lui intradevar dar vezi sa nu faca ca data trecuta..... sa pui frana si sa se stinga faru`..... apropo cati metri de cablu a bagata de data asta in motor? si inca o chestie... mai are degete?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are laudele lui intradevar dar vezi sa nu faca ca data trecuta..... sa pui frana si sa se stinga faru`..... apropo cati metri de cablu a bagata de data asta in motor? si inca o chestie... mai are degete?

 

Tare! :baldy: ;) Cred ca le mai are (9,5) ca nu a mesterit lantul! :D :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O noua motocicleta un nou viitor.

La intrunirea de la Targoviste batranul K-175 si-a dat duhul la datorie. Dupa ce s-a blocat motorul de cateva ori am ajuns acasa cu 40/h.. Cum nu avea rost sa caut piese aiurea ca oricum nu as fi gasit si nici adaptari de trei zile nu avea rost sa fac am facut altceva. Am cautat un motor ieftin si am gasit unul moca. e adevarat ca e facut praf dar macar este inca in fabricatie Roial QM125L-4B. Adica First Bike.

Era in perfecta stare de utilizare excesiva. ;) Avea o supapa stramba, multiple suruburi fara filet si o multime de piese care nu stiam unde le e locul. Nici acum nu stiu dar probabil ca erau inutile asa ca...

Trebuie sa mearga si fara ele. Am rugat un prieten sa imi faca o supapa si acum am supapa de Mercedes. Am filetat tot ce trebuia filetat si l-am introdus cu greu in cadru. I-am sudat alte prinderi am intros roata ca avea lantul pe cealalta parte. Am aliniat cu greu pinioanele. Mai trebuie sa ii fac un dop la filtrul de ulei. Trebuie sa ii fac frana care a plecat pe cealalta parte odata cu roata. O reductie la bujie ca altfel nu merge. Trebuie sa fac rost de un releu de pornire pt electromotor. Merge si de scuter dar nu stiu unde sa gasesc. Maine ii fac instalatia electrica. Nu stiu cum sa ii montez rezervorul ca nu mai incape pe cadru. Mai am cateva probleme de imbinare la cutiile laterale.

Dar eu intentionez sa ma mai dau o tura anul asta pana vine zapada. z

Nu prea am timp sa lucrez la ea dar se rezolva.

O sa fie o motocicleta ruseasca cu motor chinezesc. Super comunista. Am uitat ca nici esapamentul nu se potriveste. Eu oricum am esapament de Mobra Hoinar. Saua este de Minsk Ghidonul era de Java dar il schimb cu ala de la Firs Bike. Farul este de Hoinar. Rezervorul este de Ij si acum caut o furca de japan. Sa fie completa.

Va tin la curent cu poze.

sper sa reusesti, este un proiect interesant, si la anu poate ne vedem la o intalnire :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa o luam in ordine inversa.

Am observat ca nu o sa intre rezervorul. Ghost zicea sa il decupez in jurul pistonului dar el nu are intodeauna idei bune. Gasesc eu o solutie si in privinta rezervorului. Probabil ca il voi ridica mai sus de partea din fata.

O sa ne vedem mult mai curand decat iti inchipui tu. Sapatamana viitoare va fi pe sosele daca porneste si se misca natural. :D

Mihai o sa vorbim pentru cablul ala. Cu motoretele s-a rezolvat una deja functioneaza. La cealalta mai trebuie sa gasesc un carburator. Aveam mai multe dar nu stiu unde le-am pus. Multumesc mult pentru oferte.

Duc - in motor au intrat cam 10 m de fire. Putin oricum in comparatie cu alte motociclete. Stim cu totii ca Ghost e capabil de mult mai mult. De data asta a scapat cu toate degetele dar intr-adevar nu a lucrat la lant. Nu a scapat fara sa se curenteze in schimb. Avem si un film cu faza cu curentatul. Sa vezi ce fata are cand de curenteaza. :D Unii de intreaba daca mai are frati. :D

Evident ca nu s-a putut abtine sa nu faca o inginerie. A gandit mintea lui sa faca economie de butoane asa ca mi se aprid farurile cand pornesc motorul si se sting cand se opreste. ;) Daca il mai lasam putin o facea sa ma intrebe daca sunt sigur ca vreau sa franeze. :baldy:

Sper sa mearga asa cum zice el. De obicei merge. Cand s-a curentat tocmai ne explica cum plus cu plus egal explozie.

Azi am dat motorul jos de pe cadru. Nu ma asteptam sa il mai pot scoate de acolo. Ca tata a facut prinderile copiind forma motorului apoi le-a punctat asa. Pna la urma a iesit. Acum am demontat chiuloasa sa ma duc sa ii fac reductie la bujie. Maine se rezolva.

Oricum dopul de la ulei imi vine saptamana viitoare. Sper.

Pana atunci cred ca voi putea sa il aduc intr-o forma cat mai buna.

Va tin la curent. ca + cu += explozie :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I-am facut azi reductia la bujie. Maine montez chiuloasa.

Poate reusesc sa montez si motorul pe cadru. daca am timp.

Sper sa mai prind cateva zile cu soare pana o fac. Imi trebuie un cablu de Kilometraj. Probabil ca duminica in targ. Nu stiu inca ce roata sa ii bag pe fata ca sa aiba si Km pe ea. Stie cineva mobra avea cblul de Km in motor sau pe roata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...