Jump to content


Photo

Omologare R.A.R.


  • Please log in to reply
128 replies to this topic

#1 lil debul

lil debul

    PROFETUL DURERII.

  • Banned
  • PipPipPip
  • 2,783 posts
  • Gender:Male
  • Location:BUCUREST-LETCA NOUA.
  • Moto: HONDA DEAUVILLE.
  • Numar: Din Aluminiu.
  • Club: DAC MOTORS.

Posted 26 September 2006 - 09:23 AM

Ia uite ce-am sunat si eu azi la R.A.R. sa ma interesez ce-i frate cu omologarea artizanala. Mi-a raspuns domnul inginer care se ocupa de asa ceva,un om politicos si care nu m-a expediat rapid (ce dracu' mai vrea si nebunu' asta???),el mi-a explicat ca la noi nu exista cadrul legal care sa permita constructii artizanale de cadre moto in garaj si pentru unul facut la un institut de specialitate se fac teste care te costa de te indoaie. Deci sint dezamagit , practic sintem obligati sa mergem ilegal si mai ales sa ocolim barajele politiei cind sint insotiti de laboratoare R.A.R. mobile. Cam nasol, nu ? :peace:

                            DAC MOTORS.

               

 

   


#2 Blackrider

Blackrider

    Moderator

  • Moderatori
  • PipPipPip
  • 3,621 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:chopper
  • Moto: HD

Posted 26 September 2006 - 09:40 AM

well,de problema asta s-au lovit si BONO&CORNE cu customurile lor....ei ti-ar putea spune mai multe.


B.
„Cand ma analizez, ma detest. Cand ma compar, ma declar multumit.”

#3 lil debul

lil debul

    PROFETUL DURERII.

  • Banned
  • PipPipPip
  • 2,783 posts
  • Gender:Male
  • Location:BUCUREST-LETCA NOUA.
  • Moto: HONDA DEAUVILLE.
  • Numar: Din Aluminiu.
  • Club: DAC MOTORS.

Posted 26 September 2006 - 09:51 AM

Poate mai baga cineva pareri si impresii din experienta personala. Sincer ,mie nu-mi convine ca am ajuns sa cumparam pina si din China , da noi nu sintem in stare sa facem macar un moped.

                            DAC MOTORS.

               

 

   


#4 easybiker

easybiker

    Pussy Sodomizer

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,894 posts
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara - Banat
  • Interests:Motociclete , choppere , bobbere , cafe , superbikes, etc.
  • Moto: Chopper.
  • Club: Chopper Maniacs

Posted 26 September 2006 - 12:32 PM

Eu vreu sa ma apuc la iarna sa chopperesc motorul.Vreu sa il fac in stilul anilor `70 cu cadru cu gat inalt si rigid pe spate si springer mult lungit in fatza.O sa il fac oricum.Acum daca nu avem legi inseamna ca nu o sa avem nici choppere...?Ma f..t in legile lor si tot imi fac chopperul la care visez de atata vreme.
Site-ul meu:
http://fast-biker.blogspot.com/


Posted Image Posted Image
TIMISOARA

#5 ranga

ranga

    Nou venit pe forum

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,025 posts
  • Gender:Male
  • Location:Nehoiu
  • Interests:numerele de la loto de saptamana viitoare!
  • Moto: RSV mille 98 si WR 450
  • Club: A.A.

Posted 26 September 2006 - 12:39 PM

Nu iegzista cadru legal !? Bun... inseamna ca iegzista cadru ilegal: da o spaga! :peace:

#6 Ancalagon

Ancalagon

    Dragon King recommends 81...

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,502 posts
  • Gender:Male
  • Location:Middle-Earth
  • Interests:Eating and burning unpleasant creatures...
  • Moto: Drifter
  • Numar: Unnatural
  • Club: Mordor Dragon Tea Society

Posted 26 September 2006 - 11:31 PM

Ranga ne impune respect, ca de obicei... Right you are, my friend.
Become a cannibal and save the planet!

#7 lil debul

lil debul

    PROFETUL DURERII.

  • Banned
  • PipPipPip
  • 2,783 posts
  • Gender:Male
  • Location:BUCUREST-LETCA NOUA.
  • Moto: HONDA DEAUVILLE.
  • Numar: Din Aluminiu.
  • Club: DAC MOTORS.

Posted 27 September 2006 - 12:47 AM

Eu nu am decit un jeg de produs de la un jeg de firma , da tot ma maninca sa-l modific in iarna,ca are motor in 4 timpi si da binisor in tobe , da mor de oftica ca sintem un fel de colonie din punct de vedere moto,prea nu avem un produs original. Cit despre legi, Tariceanu "motociclistul" este cel mai in masura sa le schimbe in favoarea noastra,ca tot s-a dus lumea la spital cu flori cind s-a dus cu motoru' in balarii. Da' uit mereu ca Tariceanu nu modifica , el are lovele si ia gata facute.

                            DAC MOTORS.

               

 

   


#8 chopper_awo

chopper_awo

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 273 posts
  • Location:Suceava
  • Numar: Sv-xx-yyy Vs-xx-yyy
  • Club: nu am

Posted 28 September 2006 - 06:44 PM

Nu iegzista cadru legal !? Bun... inseamna ca iegzista cadru ilegal: da o spaga! :)

dap, spaga va merge mereu..si pana la urma, n-ar fi o mare problema...dar, ce ne facem in caz de Doamne fereste un accident...atunci se face expertiza motorului de catre R.A.R. si daca s-a lasat cu victime...nu prea mai ai pe cine sa ungi....stie careva ceva despre asta?
:peace:

#9 Semaca

Semaca

    Rear Gunner

  • Super Membru
  • PipPip
  • 644 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Propria motocicleta si plimbarile. Poate un pic, fotografia. Calculatorul , counterstrike source....or mai fi si altele.
  • Moto: Blanoasa de 535
  • Numar: b-44-vxt
  • Club: The Rat Pack

Posted 28 September 2006 - 07:13 PM

Eu ma gandesc ca daca nu exista cadru legal inseamna ca nu e interzis...poti sa o intorci cum iti convine. Nu inseamna ca nu se poate, inseamna ca se poate din moment ce legea nu ar interzice asa ceva...Sau interzice ? :peace:
Houston, i don't have any problem...
Posted Image

#10 chopper_awo

chopper_awo

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 273 posts
  • Location:Suceava
  • Numar: Sv-xx-yyy Vs-xx-yyy
  • Club: nu am

Posted 28 September 2006 - 07:40 PM

Eu ma gandesc ca daca nu exista cadru legal inseamna ca nu e interzis...poti sa o intorci cum iti convine. Nu inseamna ca nu se poate, inseamna ca se poate din moment ce legea nu ar interzice asa ceva...Sau interzice ? :)

eu cred ca nu stii ce vorbesti....
:peace:

#11 lil debul

lil debul

    PROFETUL DURERII.

  • Banned
  • PipPipPip
  • 2,783 posts
  • Gender:Male
  • Location:BUCUREST-LETCA NOUA.
  • Moto: HONDA DEAUVILLE.
  • Numar: Din Aluminiu.
  • Club: DAC MOTORS.

Posted 29 September 2006 - 12:30 AM

Tipul de RAR a zis ca noi nu avem o lege care sa omologheze customuri. Punct. Da cred ca avem una care zice ca orice vehicol trebuie sa respecte normele RAR. Oricum o dai , tot nu-i bine.

                            DAC MOTORS.

               

 

   


#12 kata

kata

    Super Retardo

  • Membru
  • Pip
  • 479 posts
  • Location:aradean in avondale AZ
  • Interests:motoare si bereeee (multa)
  • Moto: bobber negru
  • Numar: de arizona
  • Club: n-am

Posted 30 September 2006 - 06:44 AM

da chiar nu se poate face nimic? nu se poate pune mana de la mana si sa se faca un atelier aprobat de RAR unde sa se faca cadre si din alea? cat poate fi un test pt un cadru, de exemplu, care sa fie folosit ca shablon pt fabricare ''in masa'', ma intelegetzi ce zic?

If You Think You'r Tough, Insult A Biker


#13 lil debul

lil debul

    PROFETUL DURERII.

  • Banned
  • PipPipPip
  • 2,783 posts
  • Gender:Male
  • Location:BUCUREST-LETCA NOUA.
  • Moto: HONDA DEAUVILLE.
  • Numar: Din Aluminiu.
  • Club: DAC MOTORS.

Posted 30 September 2006 - 08:33 AM

Mai degraba ar trebui data o lege care sa-ti permita sa construiesti un cadru cu un design la alegere si ei sa-ti testeze motocicleta la frine,lumini si directie,iar cadrul sa fie sudat de un sudor profesionist si tu sa le aduci o adeverinta la chestia asta. Apoi ar trebui ca lege sa spuna doar ce teava sa folosesti,asa , generic,nu CUM SA ARATE cadrul,adica lung,scurt,furca in fata , etc.

                            DAC MOTORS.

               

 

   


#14 easybiker

easybiker

    Pussy Sodomizer

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,894 posts
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara - Banat
  • Interests:Motociclete , choppere , bobbere , cafe , superbikes, etc.
  • Moto: Chopper.
  • Club: Chopper Maniacs

Posted 30 September 2006 - 10:21 AM

E greu fratilor...poate macar se va schimba ceva in bine si pentru noi cu intrarea asta in (m)UE.Eu am zis ca singura alegere pe care o ai daca nu ai bani sa platesti shpagi si teste pe la Bucuresti este sa il faci cum il vrei si sa te dai cu el neomologat...
Site-ul meu:
http://fast-biker.blogspot.com/


Posted Image Posted Image
TIMISOARA

#15 RENEGADE

RENEGADE

    member nr. 67 !

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,026 posts
  • Gender:Male
  • Moto: HD FLHTCU
  • Club: celor peste 53...

Posted 30 September 2006 - 12:42 PM

Da drujbele ale pe roti care circula pe drumurile tarii sau carutele ce omologare au?
Suntem de kko. Iar asta incurajeaza ilegalitatile si spaga.
Poate dupa 2007 sa luam ceva de la ei si sa-l legiuim.
www.leonberger.ro
Nu exista motociclist care nu a cazut ci care nu a cazut inca...

CLICK AICI SI VOTATI PETITIA PENTRU SUSTINEREA ROSIEI MONTANE !!!

#16 alex123

alex123

    mare lautar

  • Membru
  • Pip
  • 363 posts
  • Location:Bucuresti
  • Interests:choppers
  • Numar: b67xxx
  • Club: nu

Posted 30 September 2006 - 12:52 PM

as avea si eu o intrebare,poate stie cineva.
daca cumpar de afara un cadru omologat la mana a 2-a pt ca e mai ieftin,dar cu toate actele..TUV..bla bla iar apoi pun eu restul de piese pe cadrul asta(la piesele astea o sa am factura de la cineva din romanica care aduce piese second) oare pot inscrie motocicleta?
multumiri :baldy:
http://cgi.ebay.de/H...1QQcmdZViewItem
Keep it low,rigid, and loud!

#17 stoeanp

stoeanp

    scorpeonul

  • Super Membru
  • PipPip
  • 896 posts
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Moto: Honda VT600C Shadow
  • Numar: VS-76-SPG
  • Club: lonely rider

Posted 01 October 2006 - 10:47 AM

daca-l iei cu acte, e ca si cum ai lua un motor intreg. faza e ca tre sa respecti si capacitatea si puterea motorului si tre sa fie tot de harley. in rest poti sa pui ce vrei pe ea. din cate am studiat asta ar fi singura solutie sa poti circula cu un chopper cu acte in romania.
BORN TO RIDE

#18 alex123

alex123

    mare lautar

  • Membru
  • Pip
  • 363 posts
  • Location:Bucuresti
  • Interests:choppers
  • Numar: b67xxx
  • Club: nu

Posted 01 October 2006 - 11:57 AM

daca-l iei cu acte, e ca si cum ai lua un motor intreg. faza e ca tre sa respecti si capacitatea si puterea motorului si tre sa fie tot de harley. in rest poti sa pui ce vrei pe ea. din cate am studiat asta ar fi singura solutie sa poti circula cu un chopper cu acte in romania.

nu inteleg,ce capacitate si putere sa respecti daca iei un cadru facut pt aplicatii custom nu un cadru de harley.
Keep it low,rigid, and loud!

#19 Blackrider

Blackrider

    Moderator

  • Moderatori
  • PipPipPip
  • 3,621 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:chopper
  • Moto: HD

Posted 01 October 2006 - 04:24 PM

din ce stiu eu,nu se mai pot face inmatriculari cu vama platita doar pe cadru.( doar la bucucresti,cu teste dinamometrice).
aceeasi situatie si cu cadrurile custom....nu sunt recunoscute in Ro.,ai nevoie de teste....deci ne intoarcem de unde am plecat....un mare rahat.


B.
„Cand ma analizez, ma detest. Cand ma compar, ma declar multumit.”

#20 stoeanp

stoeanp

    scorpeonul

  • Super Membru
  • PipPip
  • 896 posts
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Moto: Honda VT600C Shadow
  • Numar: VS-76-SPG
  • Club: lonely rider

Posted 03 October 2006 - 09:41 AM

nu inteleg,ce capacitate si putere sa respecti daca iei un cadru facut pt aplicatii custom nu un cadru de harley.


pai iei un cadru standard de harley cu acte. e ca si cum ai cumpara un motor intreg.
BORN TO RIDE




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status