Jump to content


Photo

vreau moto cu atas


  • Please log in to reply
68 replies to this topic

#21 Burg_man

Burg_man

    sud

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,464 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti..coL.
  • Interests:verde la semafor.
  • Moto: BMW
  • Numar: pan european
  • Club: veteranilor

Posted 26 February 2011 - 09:05 PM

La partea electrica nu am taiat nimic am gasit taiate de altii ceva fire, la furca nu ma-m gandit ce si cum,ma mai gandesc.
In ce priveste motocicleta pe care vreau sa pun motorul e un Dnepr deja am vb cu cineva pt unul si musai cu tractiune pe atas, pe M eu nu prea vad motorul asta sa dea asa bine cum da al lui original de M :crack:

http://s1314.photobu...Basc/slideshow/ ...... dezmembrari moto.
 

sudura cu aparate profesionale, electric, CO2, WIG-TIG, reparatii cartere moto, scari interioare, balustrade, porti, structuri metalice.
electrozi durafix


#22 mihai_prd

mihai_prd

    user

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 8,028 posts
  • Gender:Male
  • Moto: veche

Posted 26 February 2011 - 09:49 PM

Am gasit sa cumpar la cineva un grup de Ural Ranger. Cristi de la Ural Moto imi spune ca Uralul nu are grup pe atas, asa ca, daca as gasi un Ural din anii 90, m-as baga iar, sa imi fac si un Ural cu tractiune, motorul de BMW il am, iar furca Earles este la vanzare. O problema ar fi cutia, ca mai greu de gasit cutii de viteza de Ural, dar cine stie.
Vb cu Dani, poate iti gaseste grup de Dnepr MB, dar ala costa.
De acum bafta, cumpara-ti si niprul si da-i drumul la treaba.

0723565973 sau mihai_prd@yahoo.com









 

 


#23 dany_oldmoto

dany_oldmoto

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,318 posts
  • Gender:Male
  • Location:suceava-siret
  • Numar: fara numar

Posted 26 February 2011 - 10:29 PM

La partea electrica nu am taiat nimic am gasit taiate de altii ceva fire, la furca nu ma-m gandit ce si cum,ma mai gandesc.
In ce priveste motocicleta pe care vreau sa pun motorul e un Dnepr deja am vb cu cineva pt unul si musai cu tractiune pe atas, pe M eu nu prea vad motorul asta sa dea asa bine cum da al lui original de M :)



daca tot vrei sa faci o nebunie cauta un cadru de mt16 neparat, ala e deja conceput pt tractiune..cu toate ca diferente mari nus dar citeva care conteaza sint..
daca nu te omori cu ofroudul pune grup de mt16 linistit,daca vrei ofroud serios atunci grup de mt12,mb.
alte treburi importante unde sa te uiti e cadrul atasului sa fie facut calumea nu tevi neterminate si sudate aiurea ca te trezesti cu fisuri si alte nebuni..daca faci ofroud sint diferente la cadrele de la moto si atas in functie de ani de fabricatie..cauta ceva pina in 90 orcum, cele pe ultima suta de metri 92...sint facute aiurea si trebuie lucrate sa ai o garantie la ele.


spor la treaba in continuare :crack:

#24 Burg_man

Burg_man

    sud

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,464 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti..coL.
  • Interests:verde la semafor.
  • Moto: BMW
  • Numar: pan european
  • Club: veteranilor

Posted 27 February 2011 - 11:22 AM

Va multumesc pt sfaturi ,da imi mai trebuie de ex ,la inscriere in circulatie o sa fie ceva probleme ca am schimbat motorul? tinand cont ca exista diferenta intre ele si aici ma refer la capacitate cilindrica ,CP si marca?
ce cutie se potriveste pe motor? bagati si voi ceva detalii mi-ar prinde bine .
prea mult nu ma omor cu off-ul al mai scot asa din cand in cand ,80-90% numai asfalt o sa vada :crack:

http://s1314.photobu...Basc/slideshow/ ...... dezmembrari moto.
 

sudura cu aparate profesionale, electric, CO2, WIG-TIG, reparatii cartere moto, scari interioare, balustrade, porti, structuri metalice.
electrozi durafix


#25 mihai_prd

mihai_prd

    user

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 8,028 posts
  • Gender:Male
  • Moto: veche

Posted 27 February 2011 - 06:19 PM

Va multumesc pt sfaturi ,da imi mai trebuie de ex ,la inscriere in circulatie o sa fie ceva probleme ca am schimbat motorul? tinand cont ca exista diferenta intre ele si aici ma refer la capacitate cilindrica ,CP si marca?
ce cutie se potriveste pe motor? bagati si voi ceva detalii mi-ar prinde bine .
prea mult nu ma omor cu off-ul al mai scot asa din cand in cand ,80-90% numai asfalt o sa vada :blink:



Trebuie sa-l omologhezi ca mootor de BMW R65 sau R60/5, daca il declari R80 trebuie sa ai dosar de omologare, cu teste, nebunii, nu se merita.
Cutie de M, Nipru sau Ural, toate sunt acelasi drac, la unele de Nipru si la cele noi de Ural ai marsarier.
Daca il faci 90% pt asfalt, nici nu te mai gandii sa il faci cu tractiune la atas, mai bine adaptezi o frana pe disc pe atas si iesi mai castigat, pe zapada intorci atasul din frana.

0723565973 sau mihai_prd@yahoo.com









 

 


#26 Rocknroll

Rocknroll

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 804 posts
  • Gender:Male
  • Location:Valu lui Traian Constanta
  • Interests:Iubesc un rock bun, imi place o motocicleta pe care sa mi-o permit financiar si intretinerea ei bineinteles si imi plac oamenii oameni.
  • Numar: VS 69 CAT
  • Club: SeaWolves

Posted 27 February 2011 - 10:25 PM

Salut. Burg man, daca la asa motocicleta cu atas nu ai marsarier-ul, inseamna ca ai motocicleta degeaba. Daca vrei si exista vreo posibilitate, gaseste-ti cutie de Dnepr completa si pot sa te ajut sa ai o cutie de viteza buna. Numai bine.

#27 mihai_prd

mihai_prd

    user

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 8,028 posts
  • Gender:Male
  • Moto: veche

Posted 27 February 2011 - 11:02 PM

Nu se pune problema asa. De ex, la M-ul militar, cutia este fara marsarier, pt ca am incercat sa respect felul in care a fost contruita motocicleta. Pt hibridul asta, nici nu as concepe-o fara marsarier.
Mesaj completat
Inca o chestie importanta pe care ti-o recomand inainte sa urci motorul pe cadru sau chiar sa faci primele porniri.
Pune motorul pe un banc/masa, pune-i carburatoarele si tobele si porneste-l pe direct, lasa-l sa mearga 5-7 min sa se incalzeasca, apoi pune-i filtru de ulei nou si ulei (iti recomand Elf Sport sau Valvoline 20w50, nu trebe sa pui ulei de coispe mii de euro in motor). Pretul pt ulei e cam de 70 de lei/4 litri, cantitatea de ulei necesara e 2,5 l cu filtru schimbat si 2,3 fara filtru schimbat.
Un dezavantaj al montarii unui motor de BMW pe cadrul de Nipru/M este faptul CA CApacul filtrului de aer vine exact in cadru, astfel incat, ca sa schimbi filtrul, trebuie sa desfaci axul din fata si sa bagi un cric, ca sa ridici 2-3 cm, sa poti ridica motorul.


Ca sa iti dai seama, iti arat ce au facut niste tovarasi polonezi, care au montat un motor de R100, capacul filtrului avand si un epurator, astfel ca au fost nevoiti sa taie cadrul sa aseze motorul.
PICT0133.jpg
Ideea e ca la R80 nu este problema asta, doar ce ti-am scris mai sus privind schmbul filtrului.

0723565973 sau mihai_prd@yahoo.com









 

 


#28 255b

255b

    supravietuitor

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,829 posts
  • Gender:Male
  • Location:departe
  • Interests:obscure
  • Moto: ИМЗ М 72
  • Numar: pe aripa de fata
  • Club: ete asa.. de 1 singur

Posted 28 February 2011 - 11:50 PM

cu voia dumneavoastra,incet si sigur vreau sa ma altur si eu voua.
ete pe ce am pus mana :blink: ma incapatanez sa-l pastrez pentru mine,si sa investesc in el. achizitia a fost relativ usoara,insa resuscitarea lui ma va baga in datorii. nu-i nimic,il vreau asa cum e,cu bubele lui cu tot.

Attached Thumbnails

  • DSC00105.JPG
  • DSC00108.JPG
  • DSC00109.JPG

userbar_motorist.jpg


#29 Burg_man

Burg_man

    sud

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,464 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti..coL.
  • Interests:verde la semafor.
  • Moto: BMW
  • Numar: pan european
  • Club: veteranilor

Posted 01 March 2011 - 07:56 AM

Salut. Burg man, daca la asa motocicleta cu atas nu ai marsarier-ul, inseamna ca ai motocicleta degeaba. Daca vrei si exista vreo posibilitate, gaseste-ti cutie de Dnepr completa si pot sa te ajut sa ai o cutie de viteza buna. Numai bine.

Salut
Ocazia de a avea cutie cu marsarier am ratat-o ;) cel putin deocamdata , baiatul care imi facuse o oferta destul de onorabila a vandut-o :) imi pare rau dar asta e ,e vorba de Luci, Pedro al cunoaste destul de bine.
daca aveti dv. de vanzare astept o oferta.

Nu se pune problema asa. De ex, la M-ul militar, cutia este fara marsarier, pt ca am incercat sa respect felul in care a fost contruita motocicleta. Pt hibridul asta, nici nu as concepe-o fara marsarier.
Mesaj completat
Inca o chestie importanta pe care ti-o recomand inainte sa urci motorul pe cadru sau chiar sa faci primele porniri.
Pune motorul pe un banc/masa, pune-i carburatoarele si tobele si porneste-l pe direct, lasa-l sa mearga 5-7 min sa se incalzeasca, apoi pune-i filtru de ulei nou si ulei (iti recomand Elf Sport sau Valvoline 20w50, nu trebe sa pui ulei de coispe mii de euro in motor). Pretul pt ulei e cam de 70 de lei/4 litri, cantitatea de ulei necesara e 2,5 l cu filtru schimbat si 2,3 fara filtru schimbat.
Un dezavantaj al montarii unui motor de BMW pe cadrul de Nipru/M este faptul CA CApacul filtrului de aer vine exact in cadru, astfel incat, ca sa schimbi filtrul, trebuie sa desfaci axul din fata si sa bagi un cric, ca sa ridici 2-3 cm, sa poti ridica motorul.
Ca sa iti dai seama, iti arat ce au facut niste tovarasi polonezi, care au montat un motor de R100, capacul filtrului avand si un epurator, astfel ca au fost nevoiti sa taie cadrul sa aseze motorul.
PICT0133.jpg
Ideea e ca la R80 nu este problema asta, doar ce ti-am scris mai sus privind schmbul filtrului.

salut Mihai.
Eu stiam ca la schimbul de ulei trebuie golit cel vechi pus unul nou pornit motorul dupa cum ai zis cateva minute sa se incalzeasca apoi golit iarasi si pus cel cu care o sa ramana pana la urmatorul schimb ,dar e buna si varianta ta.
oricum mai e pana al pornesc,acum l-am bagat intr-o revizie usoara sa vad si eu ce e prin el , nu ma asteptam sa fie asa cum e ,o sa revin si cu cateva poze.

cu voia dumneavoastra,incet si sigur vreau sa ma altur si eu voua.
ete pe ce am pus mana :blink: ma incapatanez sa-l pastrez pentru mine,si sa investesc in el. achizitia a fost relativ usoara,insa resuscitarea lui ma va baga in datorii. nu-i nimic,il vreau asa cum e,cu bubele lui cu tot.

salut
ce pota sa zic...felicitari pt achizitie,sa-l stapanesti sanatos si spor la treaba .

http://s1314.photobu...Basc/slideshow/ ...... dezmembrari moto.
 

sudura cu aparate profesionale, electric, CO2, WIG-TIG, reparatii cartere moto, scari interioare, balustrade, porti, structuri metalice.
electrozi durafix


#30 dany_oldmoto

dany_oldmoto

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,318 posts
  • Gender:Male
  • Location:suceava-siret
  • Numar: fara numar

Posted 01 March 2011 - 10:42 AM

[quote name='Burg_man' date='Mar 1 2011, 07:56 AM' post='2766481']
Salut
Ocazia de a avea cutie cu marsarier am ratat-o :blink: cel putin deocamdata , baiatul care imi facuse o oferta destul de onorabila a vandut-o ;) imi pare rau dar asta e ,e vorba de Luci, Pedro al cunoaste destul de bine.
daca aveti dv. de vanzare astept o oferta.


ce model de cutie vrei?de nipru sau modelul cu filtru ciuperca?
cutie de nipru noua e 500 de lei si una second model vechi cu filtru ciuperca in stare super e 350 de lei.

#31 mihai_prd

mihai_prd

    user

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 8,028 posts
  • Gender:Male
  • Moto: veche

Posted 01 March 2011 - 11:02 AM

Eu as opta pentru o cutie de Nipru, modelul nou.
Pentru ca dupa o prelucrare, iti permite sa pui si filtrul original de BMW (eu nu am mai avut rabdare), poti sa il pui si cel de Nipru.

0723565973 sau mihai_prd@yahoo.com









 

 


#32 Rocknroll

Rocknroll

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 804 posts
  • Gender:Male
  • Location:Valu lui Traian Constanta
  • Interests:Iubesc un rock bun, imi place o motocicleta pe care sa mi-o permit financiar si intretinerea ei bineinteles si imi plac oamenii oameni.
  • Numar: VS 69 CAT
  • Club: SeaWolves

Posted 01 March 2011 - 12:14 PM

Salut. Burgman, cutia de viteze este modelul cu filtru de aer din plastic prins pe ea cu doua suruburi. Suna-ma pe 0745109970 s-au 0765219039 si stabilim toate detaliile. Numai bine.

#33 mihai_prd

mihai_prd

    user

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 8,028 posts
  • Gender:Male
  • Moto: veche

Posted 03 March 2011 - 08:50 AM

Nu uita, daca tot esti in Spania, sa iti iei si un set de bujii, sau chiar 2.
R80 foloseste BOSCH 7WDC, Champion NY9C, NGK BP6ES, ISKRA FP65ES. Personal, mi-am comandat de la Cesar 2 bujii cu iridium, sper sa fie mult mai bune calitativ, altfel recomand Champion, deja Bosch si NGK dau semne de oboseala din cauza manufacturarii in tari papuase.

0723565973 sau mihai_prd@yahoo.com









 

 


#34 Burg_man

Burg_man

    sud

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,464 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti..coL.
  • Interests:verde la semafor.
  • Moto: BMW
  • Numar: pan european
  • Club: veteranilor

Posted 03 March 2011 - 10:34 AM

....din cauza manufacturarii in tari papuase.

salut
:blink: din pacate asa este .
Oricum mai am pana ajung acolo ,nu vreau sa grabesc constructia utilajului am destul timp ,acum fac dupa cum am mai zis o verificare cat de cat a partii mecanice sa ma asigur ca e ok, tre schimbate cateva nimicuri ,la prima vedere stare actuala a motorului tinand cont de unde la-m luat nu e nici super buna dar nici jalnica undeva la jumate ,e recuperabil cu costuri mici ,medii.
Sfaturile voasre sant binevenite de orice fel ar fi ele ,va multumesc.

http://s1314.photobu...Basc/slideshow/ ...... dezmembrari moto.
 

sudura cu aparate profesionale, electric, CO2, WIG-TIG, reparatii cartere moto, scari interioare, balustrade, porti, structuri metalice.
electrozi durafix


#35 mihai_prd

mihai_prd

    user

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 8,028 posts
  • Gender:Male
  • Moto: veche

Posted 03 March 2011 - 10:51 AM

Ok, bafta multa si cauta-ti si un Nipru/Ural, eventual poti sa vb cu Simson Simson, el avea de vanzare la pret acceptabil.
De acum, care mai aveti nevoie de mine, ma gasiti pe mess.

0723565973 sau mihai_prd@yahoo.com









 

 


#36 Burg_man

Burg_man

    sud

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,464 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti..coL.
  • Interests:verde la semafor.
  • Moto: BMW
  • Numar: pan european
  • Club: veteranilor

Posted 15 March 2011 - 12:09 PM

si totusi.....altii ne-au luat-o inainte :laugh:


http://s1314.photobu...Basc/slideshow/ ...... dezmembrari moto.
 

sudura cu aparate profesionale, electric, CO2, WIG-TIG, reparatii cartere moto, scari interioare, balustrade, porti, structuri metalice.
electrozi durafix


#37 mihai_prd

mihai_prd

    user

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 8,028 posts
  • Gender:Male
  • Moto: veche

Posted 15 March 2011 - 09:05 PM

Crezi ca polonezul a cumparat degeaba inaintea ta 16 R80. La ei si la austrieci e traditie treaba asta, cine se respecta si are bani isi cumpara Ural, cine e mai amarastean ca noi si vrea tractiune de mb12 isi cumpara hibrizi din astia.

0723565973 sau mihai_prd@yahoo.com









 

 


#38 Aleko

Aleko

    inoculat cu virusul M

  • Moderatori
  • PipPipPip
  • 4,962 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Nepre, Urale, IS-uri si MTR-uri
  • Moto: M,2Dnepr, BMWR1100RS
  • Numar: 90
  • Club: Russian Iron MCC

Posted 15 March 2011 - 09:22 PM

Sau se merge cu Niprul cum l-a dat mama lui si tot aia e, ca nu faci mare lucru cu 10-20 km/h in plus. Si nu iti faci nici probleme ca futsi transmisia apoi cupla cardanica (apropo de cupla :laugh:) ), ca crapi grupul spate, ca degeaba prinde viteza daca nu are frane etc.

#39 mihai_prd

mihai_prd

    user

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 8,028 posts
  • Gender:Male
  • Moto: veche

Posted 15 March 2011 - 10:32 PM

Mda, asa e, d-asta ne dam toti cu japoneze.

0723565973 sau mihai_prd@yahoo.com









 

 


#40 Burg_man

Burg_man

    sud

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,464 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti..coL.
  • Interests:verde la semafor.
  • Moto: BMW
  • Numar: pan european
  • Club: veteranilor

Posted 16 March 2011 - 08:08 AM

Sau se merge cu Niprul cum l-a dat mama lui si tot aia e, ca nu faci mare lucru cu 10-20 km/h in plus. Si nu iti faci nici probleme ca futsi transmisia apoi cupla cardanica (apropo de cupla :laugh:) ), ca crapi grupul spate, ca degeaba prinde viteza daca nu are frane etc.

Daca scot de la el un 110km/ in ritm sustinut la drum lung sant multumit nu imi trebuie mai mult ,si oricum nu cred ca permite tot ansamblul motocicletei mai mult ,de ex 140 km/h, asa ca de ce sa ma agit pe tema asta ,pe mine ma intereseaza alta treaba...anduranta, km fara numar si probleme majore.

http://s1314.photobu...Basc/slideshow/ ...... dezmembrari moto.
 

sudura cu aparate profesionale, electric, CO2, WIG-TIG, reparatii cartere moto, scari interioare, balustrade, porti, structuri metalice.
electrozi durafix





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users