Sari la conținut

vreau moto cu atas


Burg_man
 Share

Postări Recomandate

da, ca ma imbolnavit Dany cu MT12 ce tot dadea ture prin zapada cu el, vreau si io unul!!!.

dar cel mai mult a contribuit la hotararea mea mihai_prd , cu proiectul lui de a inlocui motorul de nipru cu unul de bmw,cu succes .

asa ca nu mai stau pe ganduri si ma apuc de treaba ,prima data am fost sa vad ce motoare gasesc la baietii de la dezmembrari,se vede in poze.

partea cea mai importanta e sa gasesc ''cobaiul'' caci donator se mai gaseste inca,

astept pareri si sfaturi din partea voastra.

 

post-15361-1298123029_thumb.jpgpost-15361-1298123086_thumb.jpgpost-15361-1298123251_thumb.jpgpost-15361-1298123295_thumb.jpgpost-15361-1298123363_thumb.jpgpost-15361-1298123426_thumb.jpgpost-15361-1298123512_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 67
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Cumpara unul din urmatoarele modele, te asigur ca pe restul pe care nu ti le enumar nu are rost sa le cumperi.

Deci, motoare de cumparat>

-r65

-r75/5 si urmatoarele serii /6 si /7

-r80 rt, r80/7

-r90 (desi il recomand cu rezerve)

 

Nu cumpara, sunt prea slabe sau prea puternice, cu repercusiuni la cardan>

-r45

-r100

Pt alte sfaturi, te astept.

Mesaj completat

De asemenea, cumpara carburatoare pt motorul pe care il cumperi, chiar 2 seturi, sa ai de schimb si piesele de la instalatia electrica, relee plus alte dracii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc pentru sfaturi Mihai.

oricum in poze apare r 80 rt ,cel putin asa tind sa cred :bigstar: ,prima data ma gandisem la alt model de motor (tot bmw)dar la sfatul tau si al lui Vali, m-am mai calmat cand am vazut la fata locului ca nu prea merge la ce vreau eu sa fac, diferenta fiind prea mare.

oricum modelul asta mai are cateva motorete intregi sau partial intregi ,restul ce se vede in poze sant model K 100,K80 s.a.m.d.

operatiunea 'moto cu atas' se desfasoara pe mai multe etape, prima fiind maritisul samurailor pe care ai detin acum cu tot cu zestre.

a doua ,achizitionarea batranului bavarez cu sau fara zestre (piese de schimb).

a treia ,accept donatii de piese de nipru si ural, chiar si contra cost, poate sa aiba si acte nu ma supar ascult orice fel de propunere.

si mai sant de enumerat dar momentan ajunge.

va multumesc pt intelegere.

 

 

Mesaj completat

de preturi ce pot sa zic ,omu a cerut pe una intreaga 1000 euro, dar e mult o mie pe un putregai ce are el acolo, mai bine zis ce a ramas ,pt ca cu ceva timp in urma un polonez a cumparat vreo 15 bucati (bmw r 80) au mai ramas cateva si alea sant imprastiate si partial descompletate ,se vede si in pozele puse de mine,eu cred ca daca ma tin de capul lui scot una la vreo 6-700 euro.

 

''alectronic''

da e in Spania undeva langa Pinto.

 

''andreizalau''

are de ajuns pt toata lumea,daca vrei unul e simplu vii cu masina si banii si l-ai luat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Polonezii au facut deja o manie pt Nipre/Uraluri cu motor de BMW, deja la ei este o mica industrie, au cateva firme specializate in astfel de modificari. E si normal, multi prefera sa dea pe un rusesc cu motor nemtesc sume intre 3500/5000 euro, in loc de 10000, cat e un Ural nou. Si daca mai e si MT12/16, deja lucrarea-i gata.

Mesaj completat

O sa-ti fac o lista aici cu piesele pe care trebuie sa le cumperi, o s-o mai modific in functie de ce mai imi aduc aminte.

-motor complet, incearca sa mergi cu un mecanic, nu mi se pare f ok cum le pastreaza;

-carburatoare, eventual 2 perechi, cumpara si membrane noi sa ai de rezerva;

-filtrul de aer de bmw, e pos sa nu il folosesti;

-coatele de toba, atentie sa nu aluminiul oxidat;

-cablul de soc original, cel de pe moto;

-cablurile de acceleratie;

-optional, eu mi-am pastrat comenzile de pe ghidon complete, recomand acelasi lucru, desi nu e obligatoriu.

Il las pe Cristi57 sa spuna despre ce e nevoie de la moto pe partea electrica, deja il viseaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca sunteti mai multi si vreti sigur sa luati cate una de fiecare imposibil sa nu lase la pret

asa ca puneti mana de la mana si strangeti-va cativa si mergetipeste om si sigur le luati convenabil

 

bafta multa la proiect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Păstrați-mi, nenilor, Âşi mie un motor de-ăla pentru când oi fi multimiliardar în lei foarte grei. Că fac cinste cu un compot de viÂşine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal... nu va mai inbatati cu apa rece deja este un vis nu va ginditi ca distanta rom -spa cam 8000 dus -intors plus comision de deranj ca nimeni nu face asta gratis cit te ajunge ,crezi ca nu le saltau alti sa fim seriosi in spania sint un milion de romani nu le vinau polonezi sau cehii dar pretul este cu mult peste uitativa pe mobile .de sa vedeti ca le gasiti la preturi si mai bune si cu acte OKsi germania este cam 4000 dus intors....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Păstrați-mi, nenilor, Âşi mie un motor de-ăla pentru când oi fi multimiliardar în lei foarte grei. Că fac cinste cu un compot de viÂşine.

sa vad cum decurge afacerea cu motocicleta pe care vreau s-o iau eu si poate mai intra un motor in plus pe langa ea ,sa vad nu promit nimic.

Aducerea unui motor in tara nu cred ca costa o avere ,sant multe tir-uri care se intorc goale acasa si cauta ceva pt transport sa mai scoata un ban ,chiar acolo am gasit unul cu nr de GJ ,nu am intrat intrat in vb cu el da nu cred ca refuza, mai sant o gramada de anunturi in ziare cu masini care merg in tara si cauta persoane sau colete pt transport...pretul se negociaza :bigstar:

Mesaj completat

pentru iubitorii de boxere ceva mai cu greutate :D post-15361-1298316431_thumb.jpg

si cateva enduro post-15361-1298316518_thumb.jpgpost-15361-1298316577_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba, sa imi fie cu iertare, dar si alea sunt interesante,,,,,,,

numa ca,,,avand una,,,,,,,tot la un boxer visez,,,,,,,,,,

si, asa, un visele mele, il vad cu cadru de nipru sau M,,,,,cu rezervor de M,,,,,,,,si cu ghidonul cu comenzi intoarse, tot de M

motorul,,,,,inca nu am reusit sa il visez

 

Mesaj completat

ah da,,,,,musai cu 2 sei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut Burg man, zi-mi te rog pe pm locatia cu "cimitirul" de motociclete....ms

salut.

eu zic ca e mai bine sa pun aici adresa sa vada tot omu ,nu de alta dar au aia motorete acolo pentru toata lumea si pentru toate gusturile :)

locatia e undeva intre San Martin De La Vega (un sat micut) si Pinto,

Poligono Industrial Aimayr, Calle Del Oro,nr4

telefon:91 691 34 13....91 691 34 14. fax 28330 MADRID.

E-mail: www.legazpi@infonegocio.com

Mesaj completat

www.automovileslegazpi.com....gasiti mai multe info aici inclusiv harta.

Mesaj completat

gata am adus dihania acasa :crack:

post-15361-1298732910_thumb.jpgpost-15361-1298733069_thumb.jpgpost-15361-1298733200_thumb.jpgpost-15361-1298733243_thumb.jpgpost-15361-1298733316_thumb.jpgpost-15361-1298733364_thumb.jpgpost-15361-1298733408_thumb.jpgpost-15361-1298733522_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La pretiosul indemn al patronului am actionat ca atare,ce naiba sa-i fac? :crack: oricum nu-mi facea trebuinta si mai sant cateva zeci taiate ,alea merg la fier vechi nu mai are drept de circulatie pe teritoriul Spaniei si pt alta tara nu da factura cu serii de sasiu ,eu abia l-am convins sa treaca seria de la motor pe factura :) .

Spune-mi si mie te rog ceva despre aprindere, ce si cum lucreaza m-am uitat da nu am vazut nici o platina sau senzor ,tu cunosti destul de bine motorul ,nu vreau sa bag mana aiurea sa fac vreo prostie.

multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia de pe el tot sistemul electric, fara sa tai/desfaci degeaba. Poti sa-i lasi omului grupul, cutia, rotile, depinde cum ti-ai gandit proiectul. Ce iti recomand din toata inima, ia-ti o furca de la Ural Ranger/Dnepr de tip Earles/leading-link, te duce cam la 350 de euro, dar merita. Stiu 2 furci de vanzare la noi in tara de tipul asta, una e completa, sa o iei si sa o montezi pe motor, dar proprietarul e cam nehotarat in privinta vanzarii.

Te-ai hotarat ce sa faci, un Dnepr cu sau fara tractiune sau un M cu motor de BMW? Ce te sfatuiesc, orice "incercare" de infrumusetare a motocicletei inseamna bani si probleme in plus, adica daca vrei sa faci un M gen retro, costul l-am aproximat cu aprox 40% mai mare fata de un Dnepr cu o vopsea obisnusta, fara cromuri in exces, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La partea electrica nu am taiat nimic am gasit taiate de altii ceva fire, la furca nu ma-m gandit ce si cum,ma mai gandesc.

In ce priveste motocicleta pe care vreau sa pun motorul e un Dnepr deja am vb cu cineva pt unul si musai cu tractiune pe atas, pe M eu nu prea vad motorul asta sa dea asa bine cum da al lui original de M :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit sa cumpar la cineva un grup de Ural Ranger. Cristi de la Ural Moto imi spune ca Uralul nu are grup pe atas, asa ca, daca as gasi un Ural din anii 90, m-as baga iar, sa imi fac si un Ural cu tractiune, motorul de BMW il am, iar furca Earles este la vanzare. O problema ar fi cutia, ca mai greu de gasit cutii de viteza de Ural, dar cine stie.

Vb cu Dani, poate iti gaseste grup de Dnepr MB, dar ala costa.

De acum bafta, cumpara-ti si niprul si da-i drumul la treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La partea electrica nu am taiat nimic am gasit taiate de altii ceva fire, la furca nu ma-m gandit ce si cum,ma mai gandesc.

In ce priveste motocicleta pe care vreau sa pun motorul e un Dnepr deja am vb cu cineva pt unul si musai cu tractiune pe atas, pe M eu nu prea vad motorul asta sa dea asa bine cum da al lui original de M :)

 

 

daca tot vrei sa faci o nebunie cauta un cadru de mt16 neparat, ala e deja conceput pt tractiune..cu toate ca diferente mari nus dar citeva care conteaza sint..

daca nu te omori cu ofroudul pune grup de mt16 linistit,daca vrei ofroud serios atunci grup de mt12,mb.

alte treburi importante unde sa te uiti e cadrul atasului sa fie facut calumea nu tevi neterminate si sudate aiurea ca te trezesti cu fisuri si alte nebuni..daca faci ofroud sint diferente la cadrele de la moto si atas in functie de ani de fabricatie..cauta ceva pina in 90 orcum, cele pe ultima suta de metri 92...sint facute aiurea si trebuie lucrate sa ai o garantie la ele.

 

 

spor la treaba in continuare :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc pt sfaturi ,da imi mai trebuie de ex ,la inscriere in circulatie o sa fie ceva probleme ca am schimbat motorul? tinand cont ca exista diferenta intre ele si aici ma refer la capacitate cilindrica ,CP si marca?

ce cutie se potriveste pe motor? bagati si voi ceva detalii mi-ar prinde bine .

prea mult nu ma omor cu off-ul al mai scot asa din cand in cand ,80-90% numai asfalt o sa vada :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc pt sfaturi ,da imi mai trebuie de ex ,la inscriere in circulatie o sa fie ceva probleme ca am schimbat motorul? tinand cont ca exista diferenta intre ele si aici ma refer la capacitate cilindrica ,CP si marca?

ce cutie se potriveste pe motor? bagati si voi ceva detalii mi-ar prinde bine .

prea mult nu ma omor cu off-ul al mai scot asa din cand in cand ,80-90% numai asfalt o sa vada :blink:

 

 

Trebuie sa-l omologhezi ca mootor de BMW R65 sau R60/5, daca il declari R80 trebuie sa ai dosar de omologare, cu teste, nebunii, nu se merita.

Cutie de M, Nipru sau Ural, toate sunt acelasi drac, la unele de Nipru si la cele noi de Ural ai marsarier.

Daca il faci 90% pt asfalt, nici nu te mai gandii sa il faci cu tractiune la atas, mai bine adaptezi o frana pe disc pe atas si iesi mai castigat, pe zapada intorci atasul din frana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...