Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 1 minut, ®azvan a spus:

Basecamp-ul vad ca l-au facut cu abonament, dar aici gasiti varientele care nu necesitau abonament (windows/mac)

 

mie imi zice ca-i free pt mac in app store. si pt win pe aici nu vad nimic ca ar fi pe bani https://www8.garmin.com/support/download_details.jsp?id=4435 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 56 minute, _Raul_ a spus:

Deci, care dintre urmatoarele:

 gps-uri.thumb.PNG.92723b9cb56904463be4d16ee2663d0a.PNG

Dacă-ți permiți, ia-l pe cel mai scump. Garmin e miezu', iar topurile au tot felul de opțiuni. În primă fază probabil nu te vor interesa dar pofta vine mâncând...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

8 hours ago, b374 said:

2 intrebari punctuale pt cine are zumo 396:

 

- salveaza track-ul?

- 'stie' sa navigheze dupa track-uri? adica nu turn-by-turn / on road.

 

Da salveaza trackurile dar nu prea multe. E limitat la numarul de puncte. Undeva la cateva mii de km. Daca planifici sa mergi pana in mongolia ca si colegul nostru @greenharleyd si sa nu descarci de pe gps arhiva, vei constata ca o parte din traseu lipseste. Deci e bine o data la cateva zile sa descarci din gps datele, daca "amani" trebuie sa incarci manual fisierele arhivate din directorul special. Migrarea din base camp a tututor trackurilor detinute intre un calculator in altul se face cu "backup" si restore

Da stie sa navigheze atat dupa trackuri cat si dupa rute. Trackurile in apps le gasesti la "trasee" iar in "planificatorul de calatorii" gasesti traseele importate, care atentie pot suferi modficari in teren fata de basecamp. Cand incarci traseul pe gps el este 100% identic, daca dai skip la un punct, daca gresesti o intersectie, daca mai adaugi un punct, orice abatere se soldeaza cu "reconfigurare traseu" dupa algoritmul gpsului, deci mare grija ce e setat, caci te poti trezi pe cu totul alte drumuri fata de ce ai setat. Adica profilul de motor din gps sa fie identic in basecamp cu profilul de motor cand calculezi ruta. De accea este important cand iti stabilesti punctele intermediare sa nu fie prea putine, sa fie clare si sa nu fie nici prea multe, am descoperit ca are o limita la multe. Ori 25 ori 30. La fel gandea si 390ul, e o hiba a garminului nu e model specific. Zic limita ca daca importi un 100+ puncte intermediare o sa iti splituie traseul in 3 4 bucati, dupa ce termini prima bucata in mers trebuie sa incarci a doua bucata, lucru oarecum enervant mai ales ca trackul va fi splituit si el si trebuie sa ii dai join track daca iti place sa ai un track pe zi. Cand fac eu ruta manual de regula folosesc vreo 10 puncte intermediare si iese bine, neaparat la shaping pointuri "alert on arivel". Am patito in albania prin munti ca receptia gps sa fie decalata fata de harta unde exista un punct intermediar de tip shaping point cu alert on arivel. Cand am "revenit" pe drumul de pe harta au reinceput calculele pe unde sa ma intoarca, iar butonul magic skip a facut minuni. Spun de treaba asta ca am uitat o data la un traseu mai complex sa dau alert si nu a fost bine.

 

4 hours ago, _Raul_ said:

* Stiu ca m-am jucat acum vreo 2-3 ani cu BaseCamp cand tocmai imi cumparasem Etrex-ul 30x (sa ii fie tarana usoara, o inutilitate maxima dpmdv). Nu am baut suficient incat sa platesc 90 Usd/luna pentru BaseCamp asa ca prefer sa intreb fiindca nu ma costa - BaseCamp vine gratis cu device-urile Garmin sau nu (fiindca eu nu imi mai amintesc cum a fost cu Etrex-ul) ? 

 

Base campul este absulut gratuit. Hartile in schimb e alta poveste. Cum conectezi gpsul vei folosi harta de pe gps. Dar la primul update de harta facut prin garmin express vei avea ocazia si optiunea sa salvezi harta local. Din acel moment nu mai ai nevoie de gps ca sa iti calculezi rutele. Daca mai ai o tableta de calatorii cu windows sau chiar si un alt laptop sau un alt comp unde vrei sa te mai joci, cu ajutorul celor de la http://www.javawa.nl/gmtk_en.html  reusesti sa faci backup si restore la harta :) Eu asa imi mut harta intre laptopul de zi cu zi si tableta de calatorii. Harta de baza cu care vine este inutilizabila, dar noroc ca exista solutii. Daca doresti sa experimentezi cu harti si basecamp inainte sa cumperi zumoul, descarci un exe de la o tara de aici http://garmin.opentopomap.org/ si te poti juca cu ea. Atentie in basecamp exista un toolbar la view "detail level" care nu este vizibil by default. Tot acolo exista si magicul "map product" De asemenea se pot converti in ruta din track sau in track din ruta.

 

4 hours ago, _Raul_ said:

- Ce model sa cumpar

Seria 595 e cel mai potent, diferenta fata de 3xx este ca iti deseneaza harta 3d. Este acelasi device care echipeaza bmwurile si rebranduit cu un soft mai specific. Din punctul meu de vedere pretul este nejustificat si este un model vechi. Are deja 3 ani, nu stiu de ce nu a fost updatat. Speculez ca nu au concurenta in acest segment si e foarte bun asa cum e. R&Dul la un asemenea produs este foarte costisitor si nu se prea pot lauda cu vanzari enorme, produsul fiind unul de nisa. La atatia bani eu as astepta inlocuitorul totusi.

seria 3x6 difera fata de 595 doar prin desenatul 3d, in rest stie mp3 player conectivitate cu appul pt trafic, sharing pt trackuri/rute si alte bazdaganii. Cumva acum pare ca au acelasi soft, singura limitare pe care o vad eu este desenatul 3d.
seria 3x0 sau 3x5 nu are app de conectare cu smartfonul si nu stie nimic din toate astea
seria 34x difera fata de 39x doar cu ce vine in pachet, adica are in plus baza cu ventuza pt geamul de masina si incarcatorul de masina.
Cel mai important lucru intre 3xx si 5xx ecranul e cu un inch mai mare pe diagonala, lucru ce poate fi de mare ajutor.
Am un prieten ce a luat un 345 de la louis cu europa centrala, dupa primul update i s a activat harta de pe toata europa si din "louis edition" a devenit un simplu garmin. Nu inseamna ca e o regula asta, eu spun doar ce a patit el singura persoana pe care o stiu cu garmin luat de la louis. El luase si senzorii de roti care mergeau cand a luat deviceul, iar dupa primul update nu i au mai mers, de atunci nu a mai updatat, deci nu stie nici el daca s-a rezolvat sau nu problema.
Daca vrei cat mai ieftin 345 e cel mai ieftin si isi face treaba fara nici o problema, daca ai mai multi bani 396 ori daca chiar nu sunt banii o problema, 595 ul, dar repet 3 ani fata de 1 vechime la model.

Atentie la suporti de inchidere gen turatech si alti producatori. 3x0 si 3x5 sunt la fel ca si carcasa, iar 3x6 desi are aceasi prindere este rotita cu 90 de grade. Prinderea aceasta http://zumoaccessories.com/zumo3xx.html am adaptat o la 396 cu ajutorul unui flex in schimb prinderea asta https://www.zumolock.com/index.php/nl/bestellen/zumolock/zumolock-3x0-detail nu pare sa sufere de acesta schimbare de design.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6 hours ago, cooldeep said:

 

Da salveaza trackurile dar nu prea multe. E limitat la numarul de puncte. Undeva la cateva mii de km. Daca planifici sa mergi pana in mongolia ca si colegul nostru @greenharleyd si sa nu descarci de pe gps arhiva, vei constata ca o parte din traseu lipseste. Deci e bine o data la cateva zile sa descarci din gps datele, daca "amani" trebuie sa incarci manual fisierele arhivate din directorul special. Migrarea din base camp a tututor trackurilor detinute intre un calculator in altul se face cu "backup" si restore

Da stie sa navigheze atat dupa trackuri cat si dupa rute. Trackurile in apps le gasesti la "trasee" iar in "planificatorul de calatorii" gasesti traseele importate, care atentie pot suferi modficari in teren fata de basecamp. Cand incarci traseul pe gps el este 100% identic, daca dai skip la un punct, daca gresesti o intersectie, daca mai adaugi un punct, orice abatere se soldeaza cu "reconfigurare traseu" dupa algoritmul gpsului, deci mare grija ce e setat, caci te poti trezi pe cu totul alte drumuri fata de ce ai setat. Adica profilul de motor din gps sa fie identic in basecamp cu profilul de motor cand calculezi ruta. De accea este important cand iti stabilesti punctele intermediare sa nu fie prea putine, sa fie clare si sa nu fie nici prea multe, am descoperit ca are o limita la multe. Ori 25 ori 30. La fel gandea si 390ul, e o hiba a garminului nu e model specific. Zic limita ca daca importi un 100+ puncte intermediare o sa iti splituie traseul in 3 4 bucati, dupa ce termini prima bucata in mers trebuie sa incarci a doua bucata, lucru oarecum enervant mai ales ca trackul va fi splituit si el si trebuie sa ii dai join track daca iti place sa ai un track pe zi. Cand fac eu ruta manual de regula folosesc vreo 10 puncte intermediare si iese bine, neaparat la shaping pointuri "alert on arivel". Am patito in albania prin munti ca receptia gps sa fie decalata fata de harta unde exista un punct intermediar de tip shaping point cu alert on arivel. Cand am "revenit" pe drumul de pe harta au reinceput calculele pe unde sa ma intoarca, iar butonul magic skip a facut minuni. Spun de treaba asta ca am uitat o data la un traseu mai complex sa dau alert si nu a fost bine.

 

 

Base campul este absulut gratuit. Hartile in schimb e alta poveste. Cum conectezi gpsul vei folosi harta de pe gps. Dar la primul update de harta facut prin garmin express vei avea ocazia si optiunea sa salvezi harta local. Din acel moment nu mai ai nevoie de gps ca sa iti calculezi rutele. Daca mai ai o tableta de calatorii cu windows sau chiar si un alt laptop sau un alt comp unde vrei sa te mai joci, cu ajutorul celor de la http://www.javawa.nl/gmtk_en.html  reusesti sa faci backup si restore la harta :) Eu asa imi mut harta intre laptopul de zi cu zi si tableta de calatorii. Harta de baza cu care vine este inutilizabila, dar noroc ca exista solutii. Daca doresti sa experimentezi cu harti si basecamp inainte sa cumperi zumoul, descarci un exe de la o tara de aici http://garmin.opentopomap.org/ si te poti juca cu ea. Atentie in basecamp exista un toolbar la view "detail level" care nu este vizibil by default. Tot acolo exista si magicul "map product" De asemenea se pot converti in ruta din track sau in track din ruta.

 

Seria 595 e cel mai potent, diferenta fata de 3xx este ca iti deseneaza harta 3d. Este acelasi device care echipeaza bmwurile si rebranduit cu un soft mai specific. Din punctul meu de vedere pretul este nejustificat si este un model vechi. Are deja 3 ani, nu stiu de ce nu a fost updatat. Speculez ca nu au concurenta in acest segment si e foarte bun asa cum e. R&Dul la un asemenea produs este foarte costisitor si nu se prea pot lauda cu vanzari enorme, produsul fiind unul de nisa. La atatia bani eu as astepta inlocuitorul totusi.

seria 3x6 difera fata de 595 doar prin desenatul 3d, in rest stie mp3 player conectivitate cu appul pt trafic, sharing pt trackuri/rute si alte bazdaganii. Cumva acum pare ca au acelasi soft, singura limitare pe care o vad eu este desenatul 3d.
seria 3x0 sau 3x5 nu are app de conectare cu smartfonul si nu stie nimic din toate astea
seria 34x difera fata de 39x doar cu ce vine in pachet, adica are in plus baza cu ventuza pt geamul de masina si incarcatorul de masina.
Cel mai important lucru intre 3xx si 5xx ecranul e cu un inch mai mare pe diagonala, lucru ce poate fi de mare ajutor.
Am un prieten ce a luat un 345 de la louis cu europa centrala, dupa primul update i s a activat harta de pe toata europa si din "louis edition" a devenit un simplu garmin. Nu inseamna ca e o regula asta, eu spun doar ce a patit el singura persoana pe care o stiu cu garmin luat de la louis. El luase si senzorii de roti care mergeau cand a luat deviceul, iar dupa primul update nu i au mai mers, de atunci nu a mai updatat, deci nu stie nici el daca s-a rezolvat sau nu problema.
Daca vrei cat mai ieftin 345 e cel mai ieftin si isi face treaba fara nici o problema, daca ai mai multi bani 396 ori daca chiar nu sunt banii o problema, 595 ul, dar repet 3 ani fata de 1 vechime la model.

Atentie la suporti de inchidere gen turatech si alti producatori. 3x0 si 3x5 sunt la fel ca si carcasa, iar 3x6 desi are aceasi prindere este rotita cu 90 de grade. Prinderea aceasta http://zumoaccessories.com/zumo3xx.html am adaptat o la 396 cu ajutorul unui flex in schimb prinderea asta https://www.zumolock.com/index.php/nl/bestellen/zumolock/zumolock-3x0-detail nu pare sa sufere de acesta schimbare de design.

 

 

 

Am un 396 si faptul ca are aplicatia de telefon este foarte misto...poti face share la orice poi din google maps catre gps si la orice traseu din gps catre telefon. Am avut o plimbare in croatia si am facut traseul in gps apoi am dat share la traseu pe telefon si trimits pe wasap catre grup... easy peasy

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, cooldeep a spus:

Cel mai important lucru intre 3xx si 5xx ecranul e cu un inch mai mare pe diagonala, lucru ce poate fi de mare ajutor.

Nici rezoluția ecranului nu-i de neglijat...

 

garmin01.PNG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum vazand tabelu mi-am adus aminte de ce acum 5 ani am ales garmin. Era din cauza senzorilor de presiune de la roti, care au devenit inutilizabili cu noul 396.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, cooldeep said:

Acum vazand tabelu mi-am adus aminte de ce acum 5 ani am ales garmin. Era din cauza senzorilor de presiune de la roti, care au devenit inutilizabili cu noul 396.

 

eu am asa https://www.fobo-ro.com/produs/fobo-bike/ si primesc alerte pe telefon care imi urla in intercom...a fost bun acum in serbia 

IMG_20190503_100308.jpg

IMG_20190503_100540.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@cooldeep am rezolvat! Mi-a dat cineva un link

Acum 20 ore, cooldeep a spus:

pai 390 ul nu facea, doar 396 le vad ca face. Cam o data pe luna sau la 2 apare in expres ca exista update, cand deschid e cyclopsul. 

 

Este ciudat, caci in descrierea produsului la 396 nu apare ca avand preinstalate cyclops-urile. Plus ca din cate stiu, se cumpara/instaleaza separat pachetul. Acum vad ca ar fi licenta pe un an la Europa, dar cand dau click pe purchase am "404 error"

Uite ce scrie pesite-ul lor: "Every compatible Garmin has the full Cyclops safety camera database pre-loaded to notify you of speed limits on the road that you are travelling on and the presence of safety cameras" Asta inseamna ca daca cumperi acum 390-ul le ai preinstalate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, cooldeep a spus:

Da salveaza trackurile dar nu prea multe. E limitat la numarul de puncte. Undeva la cateva mii de km. Daca planifici sa mergi pana in mongolia ca si colegul nostru @greenharleyd si sa nu descarci de pe gps arhiva, vei constata ca o parte din traseu lipseste. Deci e bine o data la cateva zile sa descarci din gps datele, daca "amani" trebuie sa incarci manual fisierele arhivate din directorul special. Migrarea din base camp a tututor trackurilor detinute intre un calculator in altul se face cu "backup" si restore

 

prin salvat intrebam daca le pastreza ca fisiere gpx. nu neaparat accesibile din interfatza. gen cum facea seria 5xx / 6xx sau cum face montana.

 

pe interfatza nu ma intereseaza sa am mai mult decat sa am marcat pe ecran si harta ce am facut recent. linia albastra sau magenta de la alea vechi gen. nu salvez de mana in timp ce merg, dupa.

 

daca face astea doua, adica daca gasesc ulterior fisierele cu track-urile si vad ce am facut recent rezonabil sunt ok.

 

Acum 9 ore, cooldeep a spus:

Da stie sa navigheze atat dupa trackuri cat si dupa rute. Trackurile in apps le gasesti la "trasee" iar in "planificatorul de calatorii" gasesti traseele importate, care atentie pot suferi modficari in teren fata de basecamp. Cand incarci traseul pe gps el este 100% identic, daca dai skip la un punct, daca gresesti o intersectie, daca mai adaugi un punct, orice abatere se soldeaza cu "reconfigurare traseu" dupa algoritmul gpsului, deci mare grija ce e setat, caci te poti trezi pe cu totul alte drumuri fata de ce ai setat. Adica profilul de motor din gps sa fie identic in basecamp cu profilul de motor cand calculezi ruta. De accea este important cand iti stabilesti punctele intermediare sa nu fie prea putine, sa fie clare si sa nu fie nici prea multe, am descoperit ca are o limita la multe. Ori 25 ori 30. La fel gandea si 390ul, e o hiba a garminului nu e model specific. Zic limita ca daca importi un 100+ puncte intermediare o sa iti splituie traseul in 3 4 bucati, dupa ce termini prima bucata in mers trebuie sa incarci a doua bucata, lucru oarecum enervant mai ales ca trackul va fi splituit si el si trebuie sa ii dai join track daca iti place sa ai un track pe zi. Cand fac eu ruta manual de regula folosesc vreo 10 puncte intermediare si iese bine, neaparat la shaping pointuri "alert on arivel". Am patito in albania prin munti ca receptia gps sa fie decalata fata de harta unde exista un punct intermediar de tip shaping point cu alert on arivel. Cand am "revenit" pe drumul de pe harta au reinceput calculele pe unde sa ma intoarca, iar butonul magic skip a facut minuni. Spun de treaba asta ca am uitat o data la un traseu mai complex sa dau alert si nu a fost bine.

 

nu-mi fac trasee lungi. max de o zi. daca e gen tura prin alpi rutabile. daca e gen mai complicat cu legaturi pe unde n-ar ruta normal, le fac ca track-uri si le urmaresc vizual nu turn by turn. sau mix. in nici un caz nu fac ruta de 2000km direct si nici n-am pretentia.

 

track-urile salvate, daca le salveaza le procesez oricum sa split per day sau sa join cu gpsbabel.

 

Acum 9 ore, cooldeep a spus:

Base campul este absulut gratuit. Hartile in schimb e alta poveste. Cum conectezi gpsul vei folosi harta de pe gps. Dar la primul update de harta facut prin garmin express vei avea ocazia si optiunea sa salvezi harta local.

 

cred ca depinde de licenta hartii. am avut harti care nu mergeau in BC decat de pe gps. adica cu el conectat. 

 

Acum 9 ore, cooldeep a spus:

Daca doresti sa experimentezi cu harti si basecamp inainte sa cumperi zumoul, descarci un exe de la o tara de aici http://garmin.opentopomap.org/ si te poti juca cu ea.

 

sau http://garmin.openstreetmap.nl pt doar harta rutabila si pois. topo-urile mi le fac singur ca harta separata ca sa pot sa le toggle cum vreau.

 

Acum 9 ore, cooldeep a spus:

Seria 595 e cel mai potent, diferenta fata de 3xx este ca iti deseneaza harta 3d. Este acelasi device care echipeaza bmwurile si rebranduit cu un soft mai specific. Din punctul meu de vedere pretul este nejustificat si este un model vechi. Are deja 3 ani, nu stiu de ce nu a fost updatat. Speculez ca nu au concurenta in acest segment si e foarte bun asa cum e. R&Dul la un asemenea produs este foarte costisitor si nu se prea pot lauda cu vanzari enorme, produsul fiind unul de nisa. La atatia bani eu as astepta inlocuitorul totusi.

seria 3x6 difera fata de 595 doar prin desenatul 3d, in rest stie mp3 player conectivitate cu appul pt trafic, sharing pt trackuri/rute si alte bazdaganii. Cumva acum pare ca au acelasi soft, singura limitare pe care o vad eu este desenatul 3d.
seria 3x0 sau 3x5 nu are app de conectare cu smartfonul si nu stie nimic din toate astea
seria 34x difera fata de 39x doar cu ce vine in pachet, adica are in plus baza cu ventuza pt geamul de masina si incarcatorul de masina.
Cel mai important lucru intre 3xx si 5xx ecranul e cu un inch mai mare pe diagonala, lucru ce poate fi de mare ajutor.
Am un prieten ce a luat un 345 de la louis cu europa centrala, dupa primul update i s a activat harta de pe toata europa si din "louis edition" a devenit un simplu garmin. Nu inseamna ca e o regula asta, eu spun doar ce a patit el singura persoana pe care o stiu cu garmin luat de la louis. El luase si senzorii de roti care mergeau cand a luat deviceul, iar dupa primul update nu i au mai mers, de atunci nu a mai updatat, deci nu stie nici el daca s-a rezolvat sau nu problema.
Daca vrei cat mai ieftin 345 e cel mai ieftin si isi face treaba fara nici o problema, daca ai mai multi bani 396 ori daca chiar nu sunt banii o problema, 595 ul, dar repet 3 ani fata de 1 vechime la model.

 

dintre astea non-handheld mai stie vreunul alte moduri gen per pedes sau marine?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, b374 a spus:

 

prin salvat intrebam daca le pastreza ca fisiere gpx. nu neaparat accesibile din interfatza. gen cum facea seria 5xx / 6xx sau cum face montana.

 

Da, le salveza, dar asa cum zice @cooldeep, pastreaza numai un numar limitat (cred ca 10). Asta nu inseamna musai 10 zile, ci un numar oarecare de Km, variabil in functie de complexitatea traseului. Dupa ce ajunge la numarul asta, incepe sa le stearga pe cele mai vechi, pe masura ce creeaza unele noi. Nu ma intreba de unde stiu ;).

Cu alte cuvinte, daca ai de gand un traseu lung, la maxim o saptaman trebuie sa-l conectezi la un laptop si sa copiezi fisierele de arhiva, care is in format .gpx.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, greenharleyd a spus:

Da, le salveza, dar asa cum zice @cooldeep, pastreaza numai un numar limitat (cred ca 10). Asta nu inseamna musai 10 zile, ci un numar oarecare de Km, variabil in functie de complexitatea traseului. Dupa ce ajunge la numarul asta, incepe sa le stearga pe cele mai vechi, pe masura ce creeaza unele noi. Nu ma intreba de unde stiu ;).

Cu alte cuvinte, daca ai de gand un traseu lung, la maxim o saptaman trebuie sa-l conectezi la un laptop si sa copiezi fisierele de arhiva, care is in format .gpx.

 

de rahat atunci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bag (din nou) si eu. Chair daca nu e pentru moto, eu folosesc cu succes de ceva vreme Garmin GPSMAP 64S. Harti OSM si Garmin CN. Cu toate dezavantajele evidente (ecran mic si lipsa de indicatii auditive, are doar un beep de alarma cand trebuie sa ii dai atentie) il  recomand cu caldura celor ce vor un GPS fiabil. Cu un set de acumulatori sau baterii A6 merge 1 zi, e usor de carat cand vizitezi la picior orase, munti, paduri sau ce iti mai trece prin cap si nici nu te tine cu ochii in ecran cu fel de fel de indicatii inutile. L-am folosit peste tot pe unde am umblat in ultimii 2 ani si nu m-a lasat balta niciodata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, Marius Mihasan a spus:

Ma bag (din nou) si eu. Chair daca nu e pentru moto, eu folosesc cu succes de ceva vreme Garmin GPSMAP 64S. Harti OSM si Garmin CN. Cu toate dezavantajele evidente (ecran mic si lipsa de indicatii auditive, are doar un beep de alarma cand trebuie sa ii dai atentie) il  recomand cu caldura celor ce vor un GPS fiabil. Cu un set de acumulatori sau baterii A6 merge 1 zi, e usor de carat cand vizitezi la picior orase, munti, paduri sau ce iti mai trece prin cap si nici nu te tine cu ochii in ecran cu fel de fel de indicatii inutile. L-am folosit peste tot pe unde am umblat in ultimii 2 ani si nu m-a lasat balta niciodata.

O fi bun pentru mers pe jos, dar pe moto e util doar când ești oprit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum s a mai discutat acum multa vreme, sunt 20 de fiesiere in arhiva, si km undeva intre 10 si 15 mii depinde de drumurile umblate. Discutia o gasiti pe pagina aceasta

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 23.01.2017 la 8:04, ZIDU' a spus:

In plus - prefer sa am telefonul in buzunar in cazurile in care anumite circumstante provoaca separarea de mobra si aterizarea in tufis

 

Cel mai tare argument posibil pt care gps dedicat si tot mai insista oamenii cu telefoanele in huse sau montate pe ghidon :))) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, cooldeep a spus:

Cum s a mai discutat acum multa vreme, sunt 20 de fiesiere in arhiva, si km undeva intre 10 si 15 mii depinde de drumurile umblate. 

 

 

mda, am uitat. dar acu mi-am adus aminte ca nu vreau 3xx :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt cei carora le place sa-si faca traseul in Google Maps (selectand acolo sa evite taxe, autostrazi, ferry-uri, etc), cu argumentul ca google stie cel mai bine pe ce segmente sunt aplicate taxe si pe ce nu, copiati linkul din browser (evident dupa ce ati facut traseul) in aceasta pagina, de unde va fi exportat .kml, fisier importabil in Basecamp pentru a fi exportat in Zumo. Este metoda pe care o consider cea mai simpla. 

.

 

 

A, motivul ca google maps deosebeste vigneta (Ungaria, Slovenia, Austria) de autostrazi cu taxa (Italia, Spania, Grecia), este pt cei cu GPS-uri mai vechi, ca mine (390LM), caci 395, 595-ul inteleg ca o fac, si atunci nu mai este nevoie de google maps pt a-ti spune clar ce drumuri au taxa si care nu...

 

Numita ca optiune: Avoid toll stickers, pe langa cea de Avoid toll roads, exista pe toate

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 08.05.2019 la 17:36, Doctor X a spus:

O fi bun pentru mers pe jos, dar pe moto e util doar când ești oprit.

Oi fi mergand eu cu magarul de Transalp doar cu o viteza echivalenta cu mersul pe jos de m-am descurcat pana acum chiar si prin orase mari. Acum lasand gluma la o parte, normal ca nu se compara cu un GPS Garmin dedicat pt mobra din multe privinte, inclusiv viteza de re-rutare în caz de greseală, dar iși face treaba bine si il recomand  pentru cei ce doresc un dispozitiv polivalent de incredere.

Editat de Marius Mihasan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salutare. Caut un adaptor usb pentru priza moto. La mine nu este cel clasic, bricheta de masina, ci mai mic. Am gasit pe net, adaptor Din Hella se pare ca se numeste, european style.

Ma intereseaza daca stie cineva unde as putea gasi un Bucuresti, nu vreau sa astept cateva saptamani sa ajuna.

Ideal este sa gasesc cele doua modele din pozele de mai jos. 

din hella usb adaptor_2.JPG

din hella usb adaptor_1.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...