Sari la conținut

Honda cbr250r


MihaiVdv
 Share

Postări Recomandate

daca iese sub 4.000 de euro TVA inclus are multe sanse sa se vanda bine.

mai ales ca promite consum de 3%...

 

aaa am uitat in Ro nu conteaza consumul ca oricum se merge din titan pana la romana de trei ori pe saptamana, de preferinta seara si la serviciu cu masina ca e traficul aglomerat... Astfel, cu un rulaj de 2000 km pe an, consumul nu e relevant si la 4000 iti iei tata un ss de 600 la SH

:laugh: :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jentile alea arata de parca e Jinglung nu Honda ! :blbl:

 

Imi place de mor ultima moda cu tobele alea gen burlan..nu conteaza ca are 5-10-15 cai ..toba mare sa fie !

mda....sunt fan honda,dar asta parca e facuta de jangling pe vapor intre india si china :alcy: ..nyt-ule,toba aia e in loc de crash-pad :laugh:...penultima poza spune totul:gagica sta ca pe covor cu mainile unde vrea ea si cu casca nelegata.atentia honda spre detalii devine cel putin pe langa.....

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum vad si eu atent detaliile tehnice.....pftiu,161kg la cea fara ABS.mai bine iei o ricsa sa o traga direct indianu` pe picioare :laugh:...e oare asa grea sa te obisnuiesti cu greutatea ca sa poti sa treci direct pe busa? :alcy:

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie imi plac maimutoii aia doi care apar pe motocicleta, el si ea, niciunu dintre ei nu are probabil mai mult de 1.60 inaltime altfel arata aiurea motorul. E oribil, VTR-ul de 250 de la Honda arata mai bine, probabil daca il carenau pe ala iesea ceva mai bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Designul e interesant, cred ca va avea ceva succes. In rest e cam grea ptr o motocicleta de 250, roata pe fata e extrem de urata, puteau pune 2 discuri de frana pe fata ca sa fie simetrice ambele parti. Sunt f dezamagit de motor, il puteau face in 2 cilindri. E cam ca un scuter cu viteze.

Editat de Bogdis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Puteau sa puna, dar pretul cred ca e un factor definitoriu.

Fata de cum arata acum CBR125, eu zic ca e un pas inainte din punct de vedere look. Ok, da, e facuta in Thailanda, dar nu e ca si cand ai avea multe optiuni de 250cmc pentru inceput, asa ca una in plus nu strica deloc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Un disc in plus inseamna o pereche de placute de schimbat in plus...

auzi tu: de dragul simetriei... simetria e plictisitoare

 

De greutate... hmmm e cam grea pt un 250 dar e cel mai usor din toata clasa...

 

 

oricum din cate ma vazut pretul e putin peste 4000 de euro deci... ciocul mic :bigstar:

Editat de E.Z.rider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un disc in plus inseamna o pereche de placute de schimbat in plus...

auzi tu: de dragul simetriei... simetria e plictisitoare

 

De greutate... hmmm e cam grea pt un 250 dar e cel mai usor din toata clasa...

 

 

oricum din cate ma vazut pretul e putin peste 4000 de euro deci... ciocul mic :bigstar:

 

 

WRONG

 

Yamaha YBR 250 are 138 kg masă proprie vezi aici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

hai sa va spun o poveste.

 

Voi cei care radeti de toate motoarele care nu "ie" R6 cu roata de 190 pe spate nu va dati seama ca:

  1. Nu o sa va luati niciodata un astfel de motor, pt ca deja sunteti la clasa mai mare. E ca si cum ar fi Rossi in cautare de un moto de 125. Trebuie totusi sa privesti putin din prisma INCEPATORULUI, cel care isi cauta o motoreta.
  2. Cu Basinile astea speriati orice viitor motociclist: "ma, daca imi iau un moto dinasta, or sa zica toti cocalarii cu R6 ca sunt gay, nu responsabil.. asa ca o sa imi iau o vechitura de R6 de 17 ani pana la urma"
  3. Sunt sigur ca minim 70% din oamenii care rad pe topic cand vad acest motor n'au avut niciodata motor nou, sau mai nou de 3-4 ani. Ei de fapt cred ca rad de strugurii acri pe care nu i'au putut manca atunci cand a fost timpul.
  4. Asta e educatia de care au parte incepatorii din tara noastra, asta ne e cultura. Daca cei cu experienta in zilele noastre gandesc asa, se alege praful de urmatoarea generatie de motociclisti. Toti se formeaza intr'o conjunctura in care mersul pe o roata e cel mai cool, toba goala tre' turata de la 12 noaptea incolo, si doamne fereste sa semnalizezi.

 

Sfatul meu? Dragi incepatori si viitori incepatori, STERGETI Motociclism.ro din favorites, cumparati'va 2-3-7 reviste de profil si incercati sa va luati informatiile de acolo. Forumul asta e plin de prosti

 

Care ma injura, poate s'o faca in gand pt ca n'am de gand sa mai scriu inca un post aici. :bigstar:

Editat de hardKnot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si pentru toti "opinistii" de pe aici: mai bine ati vedea motorul "live" si pe urma ati vorbi. Eu m-am nimerit sa fiu acolo cand il descarcau din camioane si arata foarte tare. E drept, pentru un incepator... voi, 600cc-1000cc-arii, e clar ca arata naspa. Dar 2 ani pe 250cc te face un motociclist mult mai bun decat multi care au inceput pe 600cc. Vei vrea sa-i testezi limitele si te va lasa s-o faci cu placere din primele zile ca si in ultimele zile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 years later...

Salut ! urmaresc de multa vreme forum-ul insa n am avut interesul de a intra in discutie cu toti "motociclistii adevarti" de pe aici.

In legetura cu topicul acesta din 2012, acum dupa 3 ani de mers pe CBR250R, 29000km dintre care foarte putini facuti in oras(cred ca maxim 4000), pot sa spun ca e o motocicleta grozava atat in oras cat si in exterior. Inainte avand un Suzuki Savage care nu m a incantat deloc.

Este un motor distractiv pt avansati si foarte bun pt incepatori. Evident nu poti compara puterea cu a unuia de 600, ceea ce se si simte putin fortata pe drumurile de munte in rampa, insa nu este un lucru rau pt incepatori. Practic motocicleta asta iti da ocazia sa inveti cam care e treaba cu virajele dar si sa ti corectezi un stil de mers pe care ti l ai format ca avansat (hei.. nimeni nu i perfect chiar si experimentatii gresesc si dau sfaturi nu prea excelente incepatorilor), si aici ma refer strict la aprecierea gresita a virajelor si viteza apreciata gresit la intrarea in viraje, aici ajuta mult CABS ul. Sincer dupa ce am prins ceva experienta am incercat de curiozitate cu riscul de a ma pravali, franarea in viraj, ba chiar am franat in viraj la panica pt a evita o masina ce de altfel a apreciat gresit virajul si era pe contrasens. Nu se intampla nimic, cbr ul isi vede de drum.

O pozitie de mers confortanila de mers in oras si invomoda rau pe drumuri mai drepte dar de indata ca ai intrat pe un drum de munte cu viraje fel de fel, bursc, durerile de fund dispar si uiti ca esti pe un 250 .

Cu un consum de 3- 3,5% iti da posibilitatea sa te plimbi si sa te distrezi pe curbe cu bani putini. Ce i drept consum invidiat de toti "racerii".

Pana una alta e un motor destul de reusit. Parerile sunt impartite, hateri vor fi mereu peste tot. Important este sa te simti bine si nu conteaza cu ce te dai.

 

Acum cand vreau sa trec la un sport/touring mai mare, ma gandesc serios sa o pastrez si pe asta mica, doar asa de fun prin oras sau drumuri scurte in jurul orasului. Chiar este o motocicleta distractiva

Editat de Andrei31
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...