Sari la conținut

BMW K1600 GT/GTL


KHK
 Share

Postări Recomandate

Ne-am facut un obicei sa fim plecati in fiecare an 5-6 saptamani cu motorul pe afara.

1-2 drumuri prin Grecia, insule.

10-12 zile prin Antalya (unde aia nu inteleg cum, daca avem bani sa stam la hotelul lor de 5 stele, nu am avut bani si de avion... :) )

Si 3 saptamani prin Europa, care trec invariabil prin Munchen pe la un prieten (norocosul, de la el in maxim 1000km atingi 80% din Europa!)

Asta inseamna macar 14-15 etape de peste 700km/zi pe an, restul pana pe la 20 000 mai mici.

Cu un BMW K 1200 GT, pasagera si cutiile din dotare.

Superb!

 

Dar, pozitia fiind un pic spre sport, stai aplecat in fata pe ghidon si in timp iti amortesc articulatiile, podul palmei si degetele de la maini.

Doamne fereste, nu ma plang! :laugh: Am tempomat si se rezolva usor.

 

Ce vreau sa spun este ca pozitia de pe BMW R-uri este mai comoda un pic pentru distante lungi.

 

Acum, la Koln m-am suit pe noul GTL.

Pozitia este perfecta, pentru mine si pentru genul de drumuri pe care le fac.

 

Ar trebui sa vina saptamana asta! :)

Da, am facut-o!

Abia astept.

 

Mesaj completat

Am trecut ieri pe la BMW sa intreb cand apare GTL-ul. Acum este clar, inainte de SMEB.

Dar cea mai interesanta parte a fost ca Stefan, (de la BMW) a facut un test ride cu ele, evident invitat de uzina.

Ah, ce meserii au unii! ;)

Evident ca o juma' de ora a trebuit sa-mi povesteasca...

Bicicleta, neutra, liniara, fara nicio vibratie, super confortabila.

Merci Stefan.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 411
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ma intreb cat o dura pana or sa constate si baietii destepti din politia romana ca 1200RT-urile nu mai sunt de nasul lor, ca d-aia nu ne pot oferi siguranta si incredere, si ca vor cateva K1600, macar asa de "protocol" pt. coloane oficiale... :)

 

 

Mesaj completat

Merci Stefan.

 

Din cate stiu, Stefan e numele de familie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai nene, cand ma uit la asta imi vine in minte un singur lucru

va amintiti cum arata, in StarTrek, nava " umana" fata in fata cu nava Borgilor? :)

 

sa va bucurati de jucariile astea de vis si sa faceti poze faine cu/de pe ele .

 

asfalt uscat si sa vina mai repede ca se apropie tare Grecia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru o masina e ok, echilibrat motor :)

auzi, da' fun'ul unde mai este, ca parca e electric.

ma rog, astia de la voi, de la BMW, faceau motoare de cand erau in razboi,deci e de bine

o data au zbarcit-o si ei cand au facut motorul ala cu 2 tatze lasate , dar din ce vad , si au revenit.

 

esti sigur ca ala chiar are motorul pornit ? ca moneda aia parca are superglue pe ea..

 

fain..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, recunosc, si eu sunt invidos.

acrii domne strugurii acrii rau.:)

 

ma bucur sa vad bijuterii de astea si pe la noi si pe la oameni care chiar stiu ce reprezinta

si ..ce i frumos si lui Dumnezeu ii place.

 

Mai discutam cind o da de benzina de la noi..
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Asta nu-i nicio noutate.

BMW n-a inventat focul, in niciun caz acum, in 2011 cu GTL!

Si eu pot tine moneda pe topcase, exact la fel, turat oricit si oricum.

La proba, cine vrea o demonstrez pe viu..

De fapt este o diferenta, ala foloseste 50 eurocenti, eu una de 5 bani amarati! :)

Cred ca si la vechile k1 este posibil, si la 1100 lt, cam orice motor patru in linie.

Da asta este marketingul, bagam si o filmare pe iutub si toti o halesc de buna si de noua!

PS:Cind spuneam de benzina ma refeream la variatiile de relanti din cauza benzinei proaste, nu la echilibrul monedei!

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

BMW K 1600 GTL, sau superioritatea tastaturii asupra conceptului de mobra.

 

Am comis-o.

A venit mobra, intr-o zi cu ploaie, asa ca a trebuit sa stea in garaj pana astazi.

Ok, unde am asteptat-o atatea luni, am mai rabdat 2 zile.

 

Dar sa o luam cu inceputul.

 

Am ajuns in atelier la Bavaria unde Tibi ii verifica, a 2-a oara, toate suruburile (vine din bucati, pentru transport).

 

Opa, unde sunt cablurile de la acceleratie?

N-are, comanda este electrica.

Si daca se strica ceva?

Aah, computerul verifica si cand simte ca circuitul nu este in regula urca turatia automat la 1600rot/min. Mergi cu ea asa pana la primul service. :crack:

 

Ok, m-am invartit pe langa ea, m-am uitat din toate partile.

Bai, bine arata!

 

Pot s-o pornesc?

Sigur.

I-am dat o cheie...

Un sunet viguros si rotund ca la japonezele cu 4 in linie.

Ma uit la turometru, doar 900 de ture. Parea la 1500.

Mda! are 6 cilindrii.

 

Tocmai venisem de la un drum de 3000km prin Grecia pe un BMW K 1200 GT.

Mi-este drag.

Am facut 40 000km cu el, prin toata Europa, din Antalya pana la Amsterdam.

Ultima etapa, fusese Halkidiki-Bucuresti aproape 800km asa ca aveam senzatiile (masa, echilibru, vibratii, baraiala din cap) proaspete.

 

PLec din garajul lor si dau sa iau primul viraj strans prin curte (sa nu uitam are 350kg, cu 60 mai mult ca GT-ul), bag muschiul pentru un contra viraj si era sa vin pe jos!

Ce-i asta frate?

Ghidonul se misca usor ca la o bicicleta!

Maxim 2 degete.

 

Am plecat usor continuind sa ma batzai, cu ea cu tot.

Este de o agilitate extraordinara, intra in viraj instantaneu. Parca esti pe un 125.

 

Ambreiajul il actionezi cu 1 deget!

Frana la fel! (la BMW avand ABS destept, maneta de frana fata franeaza tot in 99% din cazuri)

 

NU simti nici un efort cand schimbi vitezele, dar ca sa stii ca ai schimbat-o (si tu si toti din jurul tau pe o raza de 10m) se aude un "clac" la fiecare actionare.

Ambreiajul antihopping face si el clac, mai discret, cand vrea el.

 

Si cuplu! Maama ce cuplu are. La 2000 de ture, tragi de gaz si nu se gandeste, fuge de sub tine.

Pe urma te uiti in bord si vezi ca erai in a 4-a!? :moron:

 

Totul se actioneaza si se misca cu o usurinta dezarmanta.

Tastatura frate!

 

Pana cand pe la vre-un colt cand opresti, o inclini un pic, neglijent, si bagi piciorul sa o tii.

Nu mai e tastatura, e tot biroul!

Si o juma' de camera pe deasupra!

350kg!

Abia atunci le simti!

 

Astazi am plecat la drum sa-i fac rodajul.

Stiti bancul cu pinguinul?

Asa m-am simtit. Neterminat.

Am avut voie maxim 4000 de ture.

 

Am plecat spre Constanta pe drumul vechi sa evit autostrada.

Asa a zis neamtul...

Vant lateral in rafale la greu. Clinteste un pic, dar sta. Nu simt nevoia sa reduc.

Protectia la vant, exceptionala. Carena este mai lata si la picioare protectia este perfecta.

Cu parbrizul jos este ca la GT cu parbrizul stoc, ridicat la maxim.

Interesant.

La o anumita viteza, pe masura ce ridici parbrizul, presiunea din fata scade pana se echilibreaza fortele. Opresti tot. este perfect.

Daca-l mai urci inca, ajungi ca vartejurile alea sa-ti traga umerii si casca... spre fata! :rock:

 

Nu va mai zic cate dracii are pe ea, le gasiti peste tot, cert este ca dupa ce am facut 500km oprind doar la un OMV in Constanta, nu ma durea c--u si ma simteam inca proaspat, nu-mi baraia capul si nu-mi amortise nimic. :D

Asta da performanta!

 

Un singur lucru nu reusesc sa inteleg... cum dracu a facut neamtu', din panzerul asta... bicicleta? :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai ca am scapat si eu de angoasa, am luat gt1600 (nu gtl cum are mihai). spun angoasa pt ca mereu iau ce apare, pe asta desi mi-a placut la koln, nu am apucat sa-l testez pana azi. chestie de gust, motorul e acelasi in general.

un scurt review, chiar daca repet cele spuse mai sus:

- motorul: cuplu bun inclusiv jos, sunet de turbina, vibratii reduse, putin in ghidon si scari, in sa nimic. repriza fulminanta in special in modul "dynamic". am avut un m3 v8, cu ala seamana, urca si nu se mai opreste, tragi de acceleratie si trebuie sa te tii bine de ghidon, dihania da sa o ia pe o roata. cuplul pare liniar, prea liniar, nu e exploziv, nu se schimba nimic intre 120 si 180.

- ergonomia: cu asta trebuia sa incep, a fost factorul determinant de fapt. stau perfect pe el, relaxat, saua e lunga, to poti misca pe ea gasindu-ti pozitia ideala. este perfect echilibrata, neutra pe curbe. gt1200 era cam subvirator, rt1200 cam supravirator. asta e ideala.

- frane: bune, n-are rost sa gasim nod in papura, parca prindea cam jos dar se regleaza. in rest cu feedback, ca toate astea noi. cele cu motorase la servo erau cam naspa.

- cutie: perfecta, ce sa zic, ceas elvetian, cursa scurta, cupleaza perfect.

- instrumente: complicatie mare, te uiti si nu intelegoi nimic. ma rog, inveti si te obisnuiesti. nu-mi place rocker-ul ala din stanga, am si la rt, precum si faptul ca au mutat acolo incalzirea, suspensia si multe altele. e un fel de i-drive, ca la masini. nasol pt motor, sa stai cu ochii in alea in mers. bila neagra. are 3 moduri de raspuns, "rain", "road" si "dynamic". este foarte bine ca le are, altfel nu puteai merge cum trebuie cu el nici in oras nici afara. in trafic "rain" e ok, are elasticitate, daca schimbi pe "dynamic" smuceste rau. "road" e un fel de compromis, poti merge oriunde cu el, si in oras si afara.

cam asta e, astept cu interes livrarea care va fi in iunie. sper sa pot pleca cu el in alpi, de fapt ce s-o mai aburesc, sper sa nu fie nevoie sa reprogramez, fara el nu plec - hahaha.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bravo mihai.felicitari

si sa nu spui tu nimic de plimbare , uff

 

si ..nu iti urez la mai mare ca asta e cam tot ce se poate iar masina ai

 

respect

 

na ca emoticoanele nu ma lasa sa pun

BMW K 1600 GTL, sau superioritatea tastaturii asupra conceptului de mobra.

 

Am comis-o.

A venit mobra, intr-o zi cu ploaie, asa ca a trebuit sa stea in garaj pana astazi.

Ok, unde am asteptat-o atatea luni, am mai rabdat 2 zile.

 

Dar sa o luam cu inceputul.

 

Am ajuns in atelier la Bavaria unde Tibi ii verifica, a 2-a oara, toate suruburile (vine din bucati, pentru transport).

 

Opa, unde sunt cablurile de la acceleratie?

N-are, comanda este electrica.

Si daca se strica ceva?

Aah, computerul verifica si cand simte ca circuitul nu este in regula urca turatia automat la 1600rot/min. Mergi cu ea asa pana la primul service. :crack:

 

Ok, m-am invartit pe langa ea, m-am uitat din toate partile.

Bai, bine arata!

 

Pot s-o pornesc?

Sigur.

I-am dat o cheie...

Un sunet viguros si rotund ca la japonezele cu 4 in linie.

Ma uit la turometru, doar 900 de ture. Parea la 1500.

Mda! are 6 cilindrii.

 

Tocmai venisem de la un drum de 3000km prin Grecia pe un BMW K 1200 GT.

Mi-este drag.

Am facut 40 000km cu el, prin toata Europa, din Antalya pana la Amsterdam.

Ultima etapa, fusese Halkidiki-Bucuresti aproape 800km asa ca aveam senzatiile (masa, echilibru, vibratii, baraiala din cap) proaspete.

 

PLec din garajul lor si dau sa iau primul viraj strans prin curte (sa nu uitam are 350kg, cu 60 mai mult ca GT-ul), bag muschiul pentru un contra viraj si era sa vin pe jos!

Ce-i asta frate?

Ghidonul se misca usor ca la o bicicleta!

Maxim 2 degete.

 

Am plecat usor continuind sa ma batzai, cu ea cu tot.

Este de o agilitate extraordinara, intra in viraj instantaneu. Parca esti pe un 125.

 

Ambreiajul il actionezi cu 1 deget!

Frana la fel! (la BMW avand ABS destept, maneta de frana fata franeaza tot in 99% din cazuri)

 

NU simti nici un efort cand schimbi vitezele, dar ca sa stii ca ai schimbat-o (si tu si toti din jurul tau pe o raza de 10m) se aude un "clac" la fiecare actionare.

Ambreiajul antihopping face si el clac, mai discret, cand vrea el.

 

Si cuplu! Maama ce cuplu are. La 2000 de ture, tragi de gaz si nu se gandeste, fuge de sub tine.

Pe urma te uiti in bord si vezi ca erai in a 4-a!? :moron:

 

Totul se actioneaza si se misca cu o usurinta dezarmanta.

Tastatura frate!

 

Pana cand pe la vre-un colt cand opresti, o inclini un pic, neglijent, si bagi piciorul sa o tii.

Nu mai e tastatura, e tot biroul!

Si o juma' de camera pe deasupra!

350kg!

Abia atunci le simti!

 

Astazi am plecat la drum sa-i fac rodajul.

Stiti bancul cu pinguinul?

Asa m-am simtit. Neterminat.

Am avut voie maxim 4000 de ture.

 

Am plecat spre Constanta pe drumul vechi sa evit autostrada.

Asa a zis neamtul...

Vant lateral in rafale la greu. Clinteste un pic, dar sta. Nu simt nevoia sa reduc.

Protectia la vant, exceptionala. Carena este mai lata si la picioare protectia este perfecta.

Cu parbrizul jos este ca la GT cu parbrizul stoc, ridicat la maxim.

Interesant.

La o anumita viteza, pe masura ce ridici parbrizul, presiunea din fata scade pana se echilibreaza fortele. Opresti tot. este perfect.

Daca-l mai urci inca, ajungi ca vartejurile alea sa-ti traga umerii si casca... spre fata! :rock:

 

Nu va mai zic cate dracii are pe ea, le gasiti peste tot, cert este ca dupa ce am facut 500km oprind doar la un OMV in Constanta, nu ma durea c--u si ma simteam inca proaspat, nu-mi baraia capul si nu-mi amortise nimic. :D

Asta da performanta!

 

Un singur lucru nu reusesc sa inteleg... cum dracu a facut neamtu', din panzerul asta... bicicleta? :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai ca am scapat si eu de angoasa, am luat gt1600 (nu gtl cum are mihai). spun angoasa pt ca mereu iau ce apare, pe asta desi mi-a placut la koln, nu am apucat sa-l testez pana azi. chestie de gust, motorul e acelasi in general.

un scurt review, chiar daca repet cele spuse mai sus:

- motorul: cuplu bun inclusiv jos, sunet de turbina, vibratii reduse, putin in ghidon si scari, in sa nimic. repriza fulminanta in special in modul "dynamic". am avut un m3 v8, cu ala seamana, urca si nu se mai opreste, tragi de acceleratie si trebuie sa te tii bine de ghidon, dihania da sa o ia pe o roata. cuplul pare liniar, prea liniar, nu e exploziv, nu se schimba nimic intre 120 si 180.

- ergonomia: cu asta trebuia sa incep, a fost factorul determinant de fapt. stau perfect pe el, relaxat, saua e lunga, to poti misca pe ea gasindu-ti pozitia ideala. este perfect echilibrata, neutra pe curbe. gt1200 era cam subvirator, rt1200 cam supravirator. asta e ideala.

- frane: bune, n-are rost sa gasim nod in papura, parca prindea cam jos dar se regleaza. in rest cu feedback, ca toate astea noi. cele cu motorase la servo erau cam naspa.

- cutie: perfecta, ce sa zic, ceas elvetian, cursa scurta, cupleaza perfect.

- instrumente: complicatie mare, te uiti si nu intelegoi nimic. ma rog, inveti si te obisnuiesti. nu-mi place rocker-ul ala din stanga, am si la rt, precum si faptul ca au mutat acolo incalzirea, suspensia si multe altele. e un fel de i-drive, ca la masini. nasol pt motor, sa stai cu ochii in alea in mers. bila neagra. are 3 moduri de raspuns, "rain", "road" si "dynamic". este foarte bine ca le are, altfel nu puteai merge cum trebuie cu el nici in oras nici afara. in trafic "rain" e ok, are elasticitate, daca schimbi pe "dynamic" smuceste rau. "road" e un fel de compromis, poti merge oriunde cu el, si in oras si afara.

cam asta e, astept cu interes livrarea care va fi in iunie. sper sa pot pleca cu el in alpi, de fapt ce s-o mai aburesc, sper sa nu fie nevoie sa reprogramez, fara el nu plec - hahaha.

Sa-l stapanesti sanatos..... mai multe sezoane! Pana la urma mi-ai urmat sfatul si ai ales ce ti se potriveste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A venit mobra, intr-o zi cu ploaie, asa ca a trebuit sa stea in garaj pana astazi.

 

S-o stapanesti sanatos, Mihai.

 

M-am gandit si eu mult la un K1600, am ales la final intre 12GS si 16GT (personal prefer GT fata de GTL, mai ales ca merg ff rar cu pasger) dar la drumurile pe care merg eu cel mai mult nu prea era motocicleta ideala. In plus, GT-ul te cam imbie la alergat :D Tu mi-ai spus ca mergi mai mereu cu pasager si distante lungi, pe autostrada, este de inteles. Si daca mai ai si GS-ul in garaj, deja e altceva.

 

Duminica viitoare o sa fac si eu un test cu 16GT de curiozitate, sa vad ce am pierdut desi cred ca stiu deja; poate peste cativa ani... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa-l stapanesti sanatos..... mai multe sezoane! Pana la urma mi-ai urmat sfatul si ai ales ce ti se potriveste.

 

multumesc, eram sceptic dar lasand gluma la o parte si eu cred ca mi se potriveste. merg numai pe sosea, adica afara din oras, pe aici in week-end si pe afara cand apuc, nu asa mult si des ca mihai, n-am timp. in orice caz era motocicleta lipsa. nu fac caz de cei 6 cilindri, mi se par un moft, o performanta de inginerie si atat. motorul de pe k1300 e doar marginal mai slab. problemele majore rezolvate sunt pentru mine urmatoarele:

- harta motorului, iti permite sa alegi 3 variante, poti merge cu ea in oras si in spatii inguste fara oboselala si fara sa smuceasca

- ergonomia pt 1+1 este foarte buna, e loc garla. si pe k era dar avea problema cu acceleratia aia on/off, in oras te rupea, nu se putea merge.

as fi ales un k1300 daca rezolvau cumva dar sa iau un motor nou din care am mai avut doua cvasi identice si care nici nu se mai fabrica era absurd. asta e cam overkill cum zic americanii, prea mult din toate. rt-ul si orice boxer din noua generatie au acceleratia cea mai placuta, usor controlabila si la viteze/turatii mici fara sa dea in nas. problema lui e ca e pre scurt iar cu pasager si bagaje se usureaza f mult fata ceea ce duce la scaderea periculoasa a aderentei. mi-a mancat ficatii in rga, eram vesnic cu roata pe sus la deal, te apucau fiori prin haurile alea fara parapeti. la fel si la sosea, curbele devin o problema, orice nisip face ca roata sa scape intr-o parte. gsa-ul, desi are aceeasi lungime e preferabil, are roata mai mare, ghidonul mai larg, te lupti mai usor cu el. la drum lung prefer insa rt-ul de departe. k-ul era foarte bun de sosea, lung, stabil, pozitie mai buna, nu ca pe closet cum are rt-ul. in oras era insa praf. in plus ambreiajul f tare. noul gt nu are nici una din problemele mentionate, pentru mine cel putin e masina perfecta. evident ca in toate cazurile de acest fel opinia mea e strict subiectiva si pot accepta orice alta opinie care provine dintr-o experienta personala directa si una anterioara cat de cat relevanta. nu sunt de acord cu discutii sau dispute bazate pe ce scrie in reviste sau ce povestesc altii. culoare la cel care vine asta e, rosu, nu prea imi place. am rugat sa schimbe in argintiu.

 

BMW-K-1600-GT-and-K-1600-GTL-1367084852.jpg

BMW-K-1600-GT-and-K-1600-GTL-1006700515.jpg

BMW-K-1600-GT-and-K-1600-GTL-700314719.jpg

BMW-K-1600-GT-and-K-1600-GTL-263201487.jpg

2011-BMW-K1600-red-side.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

omule, ne-ai spart si de data asta!

 

nu stiu ce faci/ce muncesti, dar pe mine ma lasi de fiecare data masca: ai timp+bani de plecari prin europa de 5-6 ori cu motoreta, 2-3 saloane moto... si acum cu ultima strigare bmw-motorrad!

 

 

 

Bravo tie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc, eram sceptic dar lasand gluma la o parte si eu cred ca mi se potriveste. merg numai pe sosea, adica afara din oras, pe aici in week-end si pe afara cand apuc, nu asa mult si des ca mihai, n-am timp. in orice caz era motocicleta lipsa. nu fac caz de cei 6 cilindri, mi se par un moft, o performanta de inginerie si atat. motorul de pe k1300 e doar marginal mai slab. problemele majore rezolvate sunt pentru mine urmatoarele:

- harta motorului, iti permite sa alegi 3 variante, poti merge cu ea in oras si in spatii inguste fara oboselala si fara sa smuceasca

- ergonomia pt 1+1 este foarte buna, e loc garla. si pe k era dar avea problema cu acceleratia aia on/off, in oras te rupea, nu se putea merge.

as fi ales un k1300 daca rezolvau cumva dar sa iau un motor nou din care am mai avut doua cvasi identice si care nici nu se mai fabrica era absurd. asta e cam overkill cum zic americanii, prea mult din toate. rt-ul si orice boxer din noua generatie au acceleratia cea mai placuta, usor controlabila si la viteze/turatii mici fara sa dea in nas. problema lui e ca e pre scurt iar cu pasager si bagaje se usureaza f mult fata ceea ce duce la scaderea periculoasa a aderentei. mi-a mancat ficatii in rga, eram vesnic cu roata pe sus la deal, te apucau fiori prin haurile alea fara parapeti. la fel si la sosea, curbele devin o problema, orice nisip face ca roata sa scape intr-o parte. gsa-ul, desi are aceeasi lungime e preferabil, are roata mai mare, ghidonul mai larg, te lupti mai usor cu el. la drum lung prefer insa rt-ul de departe. k-ul era foarte bun de sosea, lung, stabil, pozitie mai buna, nu ca pe closet cum are rt-ul. in oras era insa praf. in plus ambreiajul f tare. noul gt nu are nici una din problemele mentionate, pentru mine cel putin e masina perfecta. evident ca in toate cazurile de acest fel opinia mea e strict subiectiva si pot accepta orice alta opinie care provine dintr-o experienta personala directa si una anterioara cat de cat relevanta. nu sunt de acord cu discutii sau dispute bazate pe ce scrie in reviste sau ce povestesc altii.

:goodposting:

 

Asta are consum de motocicleta sau de M3? :)

6+

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...