Sari la conținut

Scule de calitate - de unde le cumparam?


mavetz

Postări Recomandate

Acum 10 minute, Lucian_M a spus:

Cum nu s-a inventat o sculă multifuncțională, luăm ce ne trebuie, funcție de necesități. Nu am testat jucăria mică la pinion de atac, la mine e de 32, dau cu aia pe fir, dacă o am la îndemână. Dacă nu, cu bară de rupere (breaker-bar). Totuși e mai comod să apeși pe buton. 😁

Doream să iau scule pneumatice, însă nu renteaza la mine, trebuie compresor mai mare, mă împiedic de furtun etc. 

Oricum, fără tubulare de impact merge mai aiurea la piulițe mari, din ce am testat (sunt mai nou pe felia cu impactul).

 

prefer sa nu ma complic cu braker barul pt ca tre sa blochez miscarea de rotatie

pneumaticele necesita intretinere. nu ma coafeaza, plus trebe compresor calumea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Iar la furci de exemplu cu T de forță nu faci nici o brânză, trebuie musai impact ca să desfaci șurubul de jos! Am și eu unul no name la 230V, face treaba buna, nu mai bârâi compresorul pt orice șurub. Pt chestii serioase am însă pistol pneumatic. Păcat că imi lipsește o piesulică la Ingersoll, folosesc acum un Chicago Pneumatic care nu-i ajunge decât la gleznă deși pe hârtie caracteristicile sunt similare... 

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce am desfăcut până acum a mers și fără impact (unele cazuri). Dacă îmi era lene să caut pistolul, imbusul în L mergea la fix. Nu mai rețin la ce motoreta nu încăpea imbusul cu manșon pătrat și era să bulesc șurubul. Pus imbus clasic, rezolvat instant. Totul e până pocnește threadlocker-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand se invarte in interior si nu ai nimic cu impact, cel putin la unele furci merge blocat din interior. La un gs500 de exemplu iti trebuie un cap de imbus maricel (20-24 nu mai stiu exact) cu un prelungitor foarte lung, sau poti improviza cu o tija filetata + 4 piulite blocate pe ea. ( sau 2 piulite sudate la capete).

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu desfac intai capacul de la jamba, scurg grosul de ulei, apoi bag arcul comprim furca cu greutatea mea prin intermediul pistolului si ii dau la fraier sa sara :)

 

Nu am avut niciodata probleme la desfacut de cand am Ryobi-ul. inainte era greu cu sculele normale, chiar am avut un pistol pe aer de 3 lei si fix 3 lei facea, bun de greutate si cam atat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aștept să vină imbusurile alea, că am de servisat o furcă de Vstrom, dar până nu se termină cu pandemia, nu vine omul după mobra, așa că mai durează. Pe a mea am servisat-o de două ori, nu au fost probleme la desfăcut.

Prima dată slăbesc capacele, slăbesc jugurile, extrag jambele. Pun jamba în menghină, desfac șuruburile din capăt o tură, scot capacele, scurg uleiul, scot șuruburile. Așa fac eu, nu susțin că e musai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Cavaleru a spus:

eu desfac intai capacul de la jamba, scurg grosul de ulei, apoi bag arcul comprim furca cu greutatea mea prin intermediul pistolului si ii dau la fraier sa sara :)

 

 

cel mai simplu:

suspenzi mobra

dai roata jos

dai haripa jos 

desfaci surupele vietii si lasi sa scurga oleiu , ai si ocazia sa pui un tocal dedesupt... sau nu :)

 

care n-ai imbus gigantic (pt batraneti) sudezi un surub de o bara ... sa se nimereasca hexagonu e de preferat :D

 

se intampla rar sa nu iasa la impactor dar cat timp avem hobyisti care pun loctite pe suruburile alea ...

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 47 minute, Lucian_M a spus:

L-am pus în cutia cu care a venit. Acolo rămâne.

 

fa-i copie, se evapora scrisu de pe bon ..

Acum 3 ore, Lucian_M a spus:

Din fabrică se pune threadlocker.

 

nu si la bmw

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ciclul am strung deci exist sau mai bine sa ai orice fel de strung decat deloc am reusit sa termin printre picaturi timoneria de la cutia de viteze pentru M72. A trebuit sa mai fac o bucsa de alama pentru axul schimbator care vine in cutie:

 

20200417_123410.thumb.jpg.e5fc516656365708ea5246da3f21e6c4.jpg

 

Dupa cateva gauriri cu diametre diferite am ajuns la cota dorita, 14mm:

 

20200417_125835.thumb.jpg.3dcec9a85f12deb3071ebe88a6acb29f.jpg

 

Bucsa:

 

20200417_140043.thumb.jpg.d158029b60df149ee6e2add404427ea3.jpg

 

20200417_140123.thumb.jpg.bd136ce87c1f2b14344d33d7c41cf085.jpg

 

Am "croit" si un dispozitiv de presare:

 

20200417_140946.thumb.jpg.570f2811f8dfb4231951de58fa2f1299.jpg

 

Si iata rezultatul:

 

20200417_141516.thumb.jpg.a010fbede6e43fed3201953aae6cf67d.jpg

 

20200417_141525.thumb.jpg.2c44b18053f8a61bed2d1ced75d1a094.jpg

 

Am mai facut o bucsa de frictiune din teflon:

 

20200417_160851.thumb.jpg.4f84b1a7ed1259fa41f0aa315e62602d.jpg

 

20200417_172812.thumb.jpg.ae9ba439db8a4325c3b926c9a342c7f8.jpg

 

Si ansamblul e aproape gata, mai am doar sa sudez pedala de ax:

 

20200417_172922.thumb.jpg.3341ad23422377f1022dc6243864b5be.jpg

 

20200417_172931.thumb.jpg.76d86b90afc88cf5bc385c3a2cac01fe.jpg

 

Nu am prezentat aceste imagini ca sa ma laud cu ceea ce am facut ci ca sa subliniez inca o data cat de important este un strung pt o persoana care repara fel de fel de chestii. Per total mi-a luat ceva timp sa fac toata timoneria (trei bucsi si axul de pedala de la zero) dar a iesit foarte bine si cel mai important este faptul ca nu am depins de nimeni.

 

Ca o concluzie, orice strung e mai bun decat sa nu ai deloc. :D

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 17.04.2020 at 19:08, calin.moto said:

E bine ca ai unde mesterii.Spor la treaba!

 

Unii "are" noroc! :D

 

 

Piesa din clip a fost prinsa pe interior si trecea la doi milimetri de batiu, am avut niste emotii pt ca mi-era frica sa nu sara din universal din cauza fortelor, motiv pentru care am mers pe o turatie joasa. Strungul se descurca onorabil, dupa parerea mea isi merita banii. 

 

 

 

 

 

   

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Scule de calitate - de unde le cumparam?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...